Sims2Suomikisat

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 19-2-2008 22:44  Profile | Blog | P.M. 
Lan Yuen
24v.
Hanoi, Vietnam

"Chào! Olen Lan Yuen, 24-vuotias lakitieteenopiskelija Hanoista Vietnamista, syntyjäni Saigonista. Alunperin lähdin opiskelemaan matematiikkaa mutta ensimmäisen vuoden jälkeen lakiasiat alkoivat kiinnostaa siinä määrin että vaihdoin pääainetta. Enkä ole katunut valintaani hetkeäkään.
Vapaa-aikani, toisin sanoen sen vähän mitä opiskeluiltani jää, vietän useimmiten ystävieni kanssa rannalla, shoppaillessa tai muuten vain hengaten ja muutaman kerran kuukaudessa pyrin käymään Saigonissa tapaamassa vanhempiani. Olen ainut lapsi ja jossain määrin tuntuu pahalta opiskella niin kaukana vanhemmistani, mutta se on vain väliaikaista. Valmistuttuani aion palata takaisin kotikaupunkiini ja perustaa oman lakifirman.
Lähdin kilpailuun mukaan silkasta mielenkiinnosta ja puolittain ystävieni yllytyksestä. Minussa on jonkin verran yllytyshullun vikaa, joten minua ei tarvinnut kauaa suostutella. Lähden mielelläni kokeilemaan kaikenlaisia uusia asioita ja olen kovin innoissani tästä kilpailusta. *Gặp lại sau nhé!"

Kasvokuva

Vartalokuva

"Tämän kuvan nappasi ystäväni yhdestä illanvietostamme. Olemme tunteneet toisemme ihan pienistä lapsista asti eikä suinkaan ollut sattumaa että päädyimme opiskelemaan samaan kaupunkiin. Vietämme paljon aikaa yhdessä ja tunnemme toisemme kuin omat taskumme. Muutamia viikkoja sitten ystäväni tulivat luokseni ja innostuimme leikkimään pantomiimia.  Ilmeisesti minun pitää parantaa näyttelijäntaitojani sillä ystävilläni ei ollut mitään käsitystä mitä yritin esittää. *naur*"

*)=Nähdään myöhemmin

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 21-2-2008 17:38  Profile | Blog | P.M. 
Tosiaan on kyllä kauniita osallistujia.

QUOTE:
Originally posted by Jenna at 2-19-2008 21:00
Oi että, ois kiva osallistua, mutta kun oon hiihtoloman ja sen jälkeisen viikon thaimaassa, enkä pääse nettiin

Nättejä simejä kaikilla

e: Paula, mistä Malin meikit? siis tuo kajaali.  ...

Juu, se on luomiväri La Pinkistä. Downloads->Eyeshadows->Asian Eyes eli nuo viimeiset (uusimmat).

Mia
Newbie
Rank: 1

UID 188
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 21
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Finland
Status Offline
Post at 23-2-2008 23:26  Profile | P.M. 
Cherry, mistä simisi silmät? Ovat niin mahottoman kauniit ettei tosikaan.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 23-2-2008 23:50  Profile | Blog | P.M. 
Elikkä silmät ovat helaenin silmät - Sparkling eyes
ja löytyvät nykyään täältä http://sims2graveyard.com/download.html  

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 24-2-2008 13:46  Profile | Blog | P.M. 
Toisen kierroksen tiedot kierrospostissa! Tällä kierroksella saa vielä osallistua oikein mielellään, esittelykiekan tiedot ovat myös vielä siellä.
Mia
Newbie
Rank: 1

UID 188
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 21
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Finland
Status Offline
Post at 24-2-2008 14:36  Profile | P.M. 
Kiitos Cherry! Latasinpa ne, mutteivät kyllä ilmestyneet peliin. Missä lie vika...
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 24-2-2008 15:45  Profile | Blog | P.M. 
Kami Matsu
Japani

Vietän siis välivuottani, mutta jostain rahaa on silloinki saatava. Tulevaisuudessa tahdon poliisiksi. Tällä hetkellä toimin eräänlaisena sihteerinä paikallisella poliisilaitoksella. Jonain päivänä toivon pääseväni sinne poliisina töihin. Työnkuvaani kuuluu kaikenlaiset paperihommat ja tietenkin kahvin keittäminen. Minulla ei ole varsinaista työasua, mutta ohjeeksi on annettu että asun täytyy olla siisti, eikä liian paljastava tai vihjaileva, talo kun on täynnä miehiä.

Yleensä pidän hiukseni kiinni ja meikkini on hillitty

Kuten kerroinkin työni on tavallista sihteerin työtä. Ainoana naisena talossa on normaalia että miehet, varsinkin sinkut, kerääntyvät lähelleni. Jokainen heistä tietää että olen varattu, mutta silti tahtovat koettaa onneaan. Leikkiähän se vain on. Joskus tosin saan kuulla kovaakin tekstiä ja muuta nimittelyä kun vangittuja tuodaan kuulusteluun.

Yleensä rentoudun ampumaradalla. Siinä ei juurikaan tarvitse ajatella mitään. Parasta mielentyhjennystä. Ja jos joskus oikein ottaa päähän, saa siinä purettua hyvin ylimääräiset paineet

Harrastan havaijilaista hula-tanssia. Meitä on viiden tytön porukka jotka ovat hurahtaneet siihen. Olemme tanssineet yhdessä pari vuotta. Nyt meitä on alettu haastamaan erilaisiin tilaisuuksiin esiintymäänkin. Pysyy muuten vatsa ja joka paikka timmissä kunnossa.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Naksu
Sim
Rank: 2

Mieskilpailun voitto  
UID 231
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 60
Reading Access 10
Registered 15-10-2007
Location In your dreams...
Status Offline
Post at 25-2-2008 14:49  Profile | Site | P.M. 
Lee Mi Sun,
Etelä-Korea

Kun ilta rupeaa hämärtymään ja tavallisten työläisten työpäivä on viimein päättymäisillään, minun työpäiväni vasta alkaa. Toimin tällä hetkellä opintojeni ohella siivoojana paikallisessa rakennuskompleksissa, joka tarjoaa tomitiloja monille eri firmoille. Minun vastuualueeseeni kuuluu keskikerroksissa sijaitsevan konsultointifirman ja urakointiyhtiön toimitilat. Töissä ollessani joudun sitomaan hiukseni kiinni ja ajoittain pitämään myös hiusverkkoa käyttämieni siivouskemikaalien vuoksi. Meikkiä ei työpaikallani sallita.

Joka ilta imuroin ja luuttuan toimitilojen lattiat, pyyhin pöydät ja tyhjennän roskakorit isoihin jätesäkkeihin. Työtäni haittaavat usein ylitöihin jääneet työntekijät, joita ei siivoukseni saisi häiritä - minun työssäni ei saa näkyä, eikä kuulua. Alkuun työ oli erittäin raskasta ja uuvuttavaa, mutta nykyään porhallan toimistojen läpi jo rutiinilla. Pidän työssäni sen hiljaisesta tärkeydestä; on tyydyttävää ajatella kuinka tunkkaisista tiloista illalla kotiin lähteneet kiireiset työläiset pääsevät joka aamu nauttimaan vastapuhdistetuista ja -tuuletetuista työtiloistaan.

Koska olen työssäkäyvä opiskelija, joudun käyttämään osan vapaa-ajastani opintojeni parissa. Tällöin lähden usein tenttikirjoineni kävelylle joko kaupungin liepeillä sijaitseville rannoille tai kaupungin vehreisiin puistoihin. Mukaani otan evästä ja rauhallisella musiikilla täytetyn musiikkisoittimeni, ja niin saatankin viettää useita tunteja uppoutuen kirjoihini, samalla nauttien kauniista luonnosta ja hyvästä musiikista.

Olen jo syntyjäni erittäin taiteellinen persoona, joten kaikki töiltä ja opinnoilta liikenevä vapaa-aikani kuluu lukien ja kirjoittaen proosaa, tai piirtäen ja maalaillen milloin mitäkin. Kiinnostukseni ulottuvat myös sisustuksen pariin ja olenkin suunnitellut ja sisustanut kaikki pienen asuntomme huoneet itse. Toisinaan syvennyn harrastuksiini niin innokkaasti, että poikaystäväni pitää melkein ravistella minua saadakseen huomioni. Vilkas seuraelämä ei ole koskaan ollut juttuni, vaan viihdyn paremmin itsekseni kuin kymmenien ihmisten ympäröimänä.

You say 'man-whore' like it's a bad thing...
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 26-2-2008 12:09  Profile | Blog | P.M. 
Susan Watrayud, Thaimaa

Eli olen töissä eräässä paikallisessa ravintolassa tarjoilijana. Meikistä ja hiuksista minulle on annettu ohjeet että hiukset kiinni ja luonnollinen meikki. Olen ollut samaisessa ravintolassa nyt jo 2 vuotta. Työ vaatteinani toimivat suorat housut valkoinen essu sekä vaalean sininen pikeepaita.

Vaikka olenkin tarjoilija työhöni kuuluu myös tiskaus. Sillä paikassa on noin 45 asikaspaikkaa ja vain kaksi tarjoilijaa niin joudumme tiskaamaan. Pomo joka ottaa pöytävaraukset ei voisi kuvitellakkaan tiskaavansa ja kokkimme yksinkertaisesti ei kerkeä.

Olen harrastanut taito luistelua kohta jo viisi vuotta ja yksi suurimmista haaveistani olisi päästä MM-kisoihin joskus. Toisaalta olen aika paljon itse oppinut eli minun täytyis ensin hommata kunnon valmentaja ennenkuin olisin valmis niinkin suuriin kisoihin.

Rentoudun ehtottomasti parhaiten kun istun terassillani ja juon kahvia sekä nautin auringosta. Olen kumminkin itsekkin sellainen päivänsäde ja luonnon lapsi että mikään ei voita sitä tunnetta kun katselen pihaani ja hörpin kuumaa kahvia.

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Online
Post at 2-3-2008 19:38  Profile | Blog | P.M. 
Na Ila Patil
Intia

Tunneille tykkään pukeutua muodikkaasti. Monet opiskelutoverini ovatkin minulle kateellisia paksuista tummista hiuksista sekä vaaterievuista, joita ei täältä löydy.

Opiskelu täällä on paljon vaativampaa ja jollain tavalla myös vaikeampaa, kuin Intiassa. Ensimmäiset päivät kuluivat ihmetellessä mutta pikku hiljaa totuin paikalliseen meininkiin ja aloin pysyä mukana oppitunneilla.
Nykyisin tunnit ovat hauskoja, vaikka joukkoon mahtuu muutama tylsäkin tapaus. Aina silloin tällöin meno luokkahuoneessa karkaa käsistä. Opiskelijoita se vain huvittaa, mutta jostain kumman syystä Lehtoria ei pahemmin hymyilytä.

Vapaa-aikaani tykkään viettää harvojen ystävieni kanssa. He ovat ehkä hieman hulluja, mutta muuten oikein mukavia. Useimmiten istumme asuntolan puutarhassa - tai kylmien kelien saapuessa läheisessä Moccakahvilassa - puhuen siitä tärkeimmästä, eli pojista. Joskus mielikuvitus lähtee lentoon ja saatamme keskustella lähes kaikesta maan ja taivaan välillä.

Aina kun vaan opinnoiltani kerkiän, pidän huolta muodoistani. Tanssinut olen jo nuoresta pitäen, mutta mikään hyvä siinä en ole. Se on itselleni pikemmin viihdettä ja ajanvietettä. Ikävä kyllä täällä yliopistolla pääpaino on opiskelussa ja kurssien läpäisemisessä. Tästä syystä en aina kerkiä paikalliselle harrastelijaklubille tanssahtelemaan.

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 20:18

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP