Sims2Suomikisat

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 2-3-2008 21:51  Profile | Blog | P.M. 
Miss Singapore
Mali Kanya

Muutettiin kämppiksen ja Milan-hauvan kanssa uuteen kotiin, on vähän tilavampaa vaikka kerroksia onkin nyt vain yksi.

Aiheeseen: Onpa mukavaa päästä esittelemään työpaikkaani!

Työssä välttälen vahvoja värejä meikissä, sillä tällä hetkellä olen sairaanhoitajana lasten- ja nuortenosastolla. En tahdo antaa huonoja vaikutteita pienille potilaillemme.
Tukan sutaisen usein kiinni. Pidän työstäni, sillä se on sosiaalista ja ihmisläheistä. Singaporen puhtaat sairaalat ovat arvostettuja Aasiassa, joten olen ylpeä työstäni.

Kiertelen parini kanssa potilashuoneet läpi joka päivä. Varsinkin pitkäaikaishoidossa olevien lasten huoneissa on hauska käydä, sillä lapset oppivat
helposti tuntemaan meidät ja heillä riittää aina kysymyksiä. Yritämme parhaamme mukaan tehdä pitkäaikaisien potilaiden olon mukavaksi, ja huoneisiin
raijaamme kaikenlaista kodinomaista tilpehööriä, vaikka leikkihuoneet ja muut ovatkin erikseen.

Vapaa-ajalla saankin sitten meikata ja pitää tukkaani railakkaammin, mikä onkin minulle aika luontevaa. Laulamista ja pianon soittamista olen
harrastanut jo pitkään, ja vierailen muutenkin usein tapahtumissa, joissa on musiikkia, taiteita ja teatteria.

Minulla ja ystävilläni on vähän hassu tapa rentoutua. Telttailemme takapihalla! Ystäväni, joka on kahden lapsen äiti, omistaa kauniin vehreän
puutarhan, jonne on hyvä sijoittaa teltta ja nuotio. Singapore kun on melkein pelkkää kaupunkia ja rantaviivaa, on metsään vähän vaikeampi lähteä.

[ Last edited by  Paula at 3-2-2008 20:53 ]

Nakanaka
Super Moderator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 3-3-2008 00:02  Profile | Blog | P.M. 
Lan Yuen
Vietnam

"Opiskelen siis lakia yliopistolla. Elämäni koostuu suureksi osaksi juuri opiskelusta, perfektionisti minussa nostaa päätään sen verran etten pysty tekemään montaa asiaa yhtä aikaa sillä haluan maksimoida laadun. Siispä keskityn enimmäkseen opiskeluun. Joku voi pitää minua tiukkapipoisena koska nenäni on suurimman osan päivästä kiinni kirjassa, mutta se ei pidä ihan täysin paikkaansa. Pidän minä hauskaakin. Välillä.

Opiskelu-lookini on melko tavanomainen. Hiukseni ovat kiinni, en halua että ne roikkuvat silmillä kun luen. En juurikaan kiinnitä huomiota pukeutumiseeni, mutta yleensä pyrin näyttämään huolitellulta kun lähden yliopistolle.

Täällä minä opiskelen. Rakastan yliopiston vanhaa lukusalia. Useimmat kerääntyvät uudelle ja modernimmalle puolelle, joten täällä on useimmiten rauhallista ja hiljaista.

Kuten mainitsin aikaisemmin, vähäisen vapaa-aikani vietän useimmiten ystävieni seurassa. Pari läheisintä ystäväni yöpyy luonani aina silloin tällöin ja valvommekin yleensä koko yön rupatellen ja naureskellen.

Toki minäkin joskus rentoudun. Siis ihan itsekseni. Minulla on pieni puutarha, jonne menen kitkemään rikkaruohoja ja tuijottamaan tomaatintaimien kasvua. Uskokaa tai älkää, siinä touhussa unohtuu maailman kiireet ja opiskelustressit! *naur*"

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Mia
Newbie
Rank: 1

UID 188
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 21
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Finland
Status Offline
Post at 3-3-2008 00:24  Profile | P.M. 
Mun cd-asema sanoi sopimuksensa irti, joten en voi laittaa kuvia. Tietenkin just nyt... No, eipä voi mittään. Keskeytettävä on tämä kisa. Toivottavasti pian tulisi taas uusi kiva kilpailu, mihin voin osallistua.=) Onnea vaan kaikille kisaajille tämän kisan parissa.
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 5-3-2008 10:09  Profile | Blog | P.M. 
Voi harmi Mia

Ihanat kuvat Naka!

Pitää alkaa vääntämään tuomarointitopsua tuonne, kaikki saavat sinne sitten äänensä antaa. Alussa täytyy äänestää sitten sitä, jonka haluaisi putoavan, mutta kirjoitan tarkemmin sinne.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 7-3-2008 16:26  Profile | Blog | P.M. 
Noniin, kansanäänestys on päättynyt ja tulokset ovat selvillä.

Valitettavasti joudumme nyt hyvästelemään ihanan Miss Thaimaan, Susan Watrayudin (Cherrysama).
Kahdeksalla äänellä sinut on äänestetty tämän kierroksen putoajaksi. Kiitos kun olit mukana, ja kaikkea hyvää elämääsi!

Loput jatkavat seuraavalle kierrokselle, tiedot ihan pian kierrospostissa!
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 8-3-2008 18:03  Profile | Blog | P.M. 
Kami Matsu
Japani

Tässäpä minä ilman mitään meikkiä

Ja vielä vartalokuvakin

Minä ja poikaystäväni, tai kihlattuni, päätimme järjestää allasbileet kihlajaistemme kunniaksi. Kutsuimme paikalle parhaat ystävämme. Aikamme kului tanssien, uiden ja tietysti syöden. En tiedä kenen idea oli hinata värilamppu puuhun, mutta se toi kivaa eloa. Aivan kuin olisimme olleet ulkoilma diskossa. Se oli hauskaa.

Jossain vaiheessa väki hieman erkani. Osa meni pulikoimaan ja toiset syömään. Pian siinä sitten tunsinkin kädet ympärilläni. Se oli Jan. Hän sanoi että oli tahtonut koko illan tehdä niin ja suuteli minua. Ilma oli ihanan lämmin. Siinä toistemme syleilyssä melkein unohdimme että olimme juhlien isäntä ja emäntä.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator

UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 15-3-2008 18:29  Profile | Blog | P.M. 
Hei kukkuu, eilen on ollu deadline?

Edit: olittekin tuolla pyytäneet lisäaikaa, sopii hyvin Laitan siis deadlinen huomiselle
Paula
Super Moderator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 15-3-2008 22:27  Profile | Blog | P.M. 
Mali Kanya
Miss Singapore

Hii, bileet! Kutsuin uuteen kämppäämme pari kaveriani töistä, ihan vaan noin niinkuin arkipäivän iloja juhlistamaan. Kämppis räpsi sitten kuvia "tapahtumasta" tätä kisaa varten.

Ennen vieraiden tuloa otettiin nämä meikittömät bikinikuvat, ja en aluksi oikein tuntenut oloani kuvaukselliseksi ilman meikkejä; minä kun niin pidän väreistä kasvoillani.

Mutta kyllä se siitä sitten. Oikeastaan, kun katsoin tätä kasvokuvaa, tulin ajatelleeksi, että voisi sitä vähän vähentää meikin käyttöä.

Kun uimapukuihin sonnustautuneet kaverit saapuivat paikalle, syöksyimme ahtaaseen uima-altaaseemme ja aloimme jostakin kummasta päähänpälkähdyksestä leikkimään vesisokkoa.
Kaveri vaan koko ajan koitti huijata ja hipsiä altaasta kokonaan pois - miten minä muka voin silmät kiinni löytää toisen, jos se hyppelehtii toisella puolen pihamaata?

Kannettiin baaritiskikin ulos, ja aloitin sitten heti parin mehudrinkin väsäämisen. Hihi, näin jälkeenpäin on hauska katsella Pamin pelleilyä kameroille.

Nakanaka
Super Moderator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 15-3-2008 23:09  Profile | Blog | P.M. 
Lan Yuen
24v.
Hanoi, Vietnam

"Hei taas! Järjestimme ystävieni kanssa uima-allasbileet kesäkauden päättymisen kunniaksi. Täällä nyt eivät talvi ja kesä juuri eroa toisistaan, mutta eipä se meitä estänyt. Vietimme todella hauskan päivän altaassa ja sen reunalla.

Kasvokuva

Bikiniposeeraus altaan reunalla

Kun nuo viralliset kuvat oli otettu, saattoi varsinainen hauskanpito alkaa. Jan ja Hay pelasivat vesisokkoa altaassa ja Judith pelasi heitteli palloa Jimin kanssa. Ja kyllä, tuo mahalaskija olen minä. Saivat ystäväni nähdä melkoisen taidonnäytteen kun mätkähdin vatsalleni veteen. *naur*

Bileethän eivät ole mitään ilman tanssimista eivätkä allasbileet ole mitään ilman grillaamista. Joten, Jim sai häärätä grillin kimpussa hodareita paistellen kun me tytöt annoimme lanteiden heilua! Huomanette ilmeestäni, että tanssiminen ei välttämättä ole se minun juttuni vaikka se hauskaa onkin. Minulla on kaksi vasenta jalkaa ja hienojen tanssiaskeleiden ottaminen tuottaa minulle toisinaan melkoista päänvaivaa. *naur*
Päivä kului nopeaan ja ilta alkoi hämärtää, mutta meillä oli niin hauskaa että jatkoimme tanssimista ja hodareiden syömistä myöhään yöhön."

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Naksu
Sim
Rank: 2

Mieskilpailun voitto  
UID 231
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 60
Reading Access 10
Registered 15-10-2007
Location In your dreams...
Status Offline
Post at 16-3-2008 02:34  Profile | Site | P.M. 
Lee Mi Sun,
Etelä-Korea

Vaikka en kovin menevä yleensä olekaan, tuntui kuitenkin hauskalta olla jälleen mukana järjestämässä allasbileitä ystäväporukallemme. Bileet järjestettiin paikalliselta matkatoimistolta vuokraamassamme kesähuvilassa, jonka massiivisenkokoista uima-allasta ympäröivät upeat kukka- ja palmuistutukset.

Juhlia varten paikalle varattiin luonnollisesti paljon ruokaa, sillä mitä olisivatkaan juhlat ilman sapuskaa ja virvokkeita. Huvilasta löytyi myös varapyyhkeitä ja huopia omansa unohtaneille vieraille, mutta varauikkareita paikalle ei muistettu varata. Onneksi kaikki vieraat kuitenkin muistivat omansa... :D Lopuksi vielä pari kuvaa itse bileistä. Hauskaa oli ja seuraavat allasbileet ovatkin jo suunnitteilla ensi kesälle! ;D

You say 'man-whore' like it's a bad thing...

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 20:10

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP