Na ila Patil
Intia
Olin onnellinen ja hieman hämilläänkin saadessani osallistua juhlagaalaan. Olihan se minulle ensimmäinen kerta tämän tapaisissa juhlissa.
Iltapuvuksi en halunnut ihan tavanomaista ruususen unelmaa, vaan Guccin tämän kevään muodikkaan kyhäelmän. Kallishan se oli, mutta onneksi pienen avustuksen turvin saatiin itse puku ja kaikki muu oleellinen.
Hieman hermostuksissani poseerasin kameramiehelle yhdessä juhlahuoneista.
Gaalajuhla alkoi maljan nostolla, jossa onniteltiin kaikkia finaaliin saakka yltäneitä - olihan itse finaaliin pääsykin jo hieno asia!
Maljojen tyhjennyttyä pöydät siirrettiin sivuun ja tarjoilijat keräsivät tyhjät lasit. Pianisti venytteli sormiaan ja pian huoneessa jo kaikui letkeät sävelet. Oli aika pistää jalalla koreasti ja siitähän minä nautin, olihan tanssi yksi hartaista harrastuksistani.
Illan saavuttua ja tähtien pilkahdettua esiin minä ja osa juhlijoista suuntasimme pihamaalle. Jostain oli löytynyt sädetikkuja ja eri kokoisia ja näköisiä raketteja.
Kauniiseen ilotulikseen oli mukava lopettaa hyvin onnistunut ilta. (Vaikka joidenkin kohdalla ilta ei tainnutkaan olla ihan onnistunut - ainakaan enää rakettien jälkeen)