Sims2Suomikisat

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 16-3-2008 16:58  Profile | Blog | P.M. 
Na ila Patil
Intia

Aina välillä joku opiskelijoista innostuu piristämään meitä muita uurtajia järjestämällä pirskeet. En aluksi ollut järin kiinnostunut uima-allaspippaloista, sillä itselleni on vierasta esitellä vartaloani pikku-pikku bikineissä.
Ystäväni saivat minut kuitenkin ylipuhuttua ja tässä sitä ollaan valmiina juhlaan - tietysti ilman meikkiä.

Juhla-alue näytti kauniilta, mutta en silti ollut varma uskaltaisinko veteen asti. Jotenkin sen näytti niin kylmältä.

Pian en kuitenkaan edes muistanut, että minulla oli ylläni vain pienet uikkarit. Juhlijoiden lisääntyessä meno yltyi rankemmaksi ja hauskemmaksi. Kuten kaikissa juhlissa, meilläkin musiikki pauhasi lujaa ja sävelet keikuttivat lanteita.

Illan tummuessa useimmat opiskelijoista lähtivät, kuka minnekin. Itse olin saanut uusia tuttavuuksia ja jäimmekin tyttöjen kanssa nauttimaan viimeisiä drinkkejä ja puhumaan kummista asioista.
Olin muuten ollut väärässä veden suhteen - se oli oikein lämmintä.

Elä unelmaasi

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 19-3-2008 11:09  Profile | Blog | P.M. 
Noniin, mennäänpäs eteenpäin...

Nyt joudumme hyvästelemään herttaisen Miss Japanin, Kami Matsun (Laura).
Kiitos, että olit mukana!

Finaaliin jatkavat siis:
Miss Intia, Na ila Patil (Elisabeth)
Miss Etelä-Korea, Lee Mi Sun (Naksu)
Miss Singapore: Mali Kanya (Paula) sekä
Miss Vietnam, Lan Yuen (Nakanaka)

Finaalin tiedot kierrospostissa, voitte alkaa töihin!
Naksu
Sim
Rank: 2

Mieskilpailun voitto  
UID 231
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 60
Reading Access 10
Registered 15-10-2007
Location In your dreams...
Status Offline
Post at 27-3-2008 00:21  Profile | Site | P.M. 
Lee Mi Sun,
Etelä-Korea

Finaali! Ja vielä iltapukugaala! Vaikken pääsekään usein pynttäytymään, oli tästä tilaisuudesta otettava kaikki irti ja pihistää puolet ruokabidjetista uuden puvun ostoon! Meikki ja kampaus tosin teetettiin ystävälläni, mutta kyllä on pakko sanoa, että olen perin tyytyväinen lopputulokseen. Kyllä tämännäköisenä kehtaa edustaa kotimaataan!

Itse gaalaan saavuttuani, tuntui kuin olisin hypännyt suoraan satukirjan sivuille. Juhlapaikka ja tarjoilut olivat upeat ja kaikkien vieraiden puvut olivat uskomattoman kauniita! Kesti hetken toipua alkujärkytyksestä ennen kuin pystyin seurustelemaan toisten vieraiden kanssa. Paikalla oli paljon muidenkin Aasianmaiden edustajia ja kaikki odottivat malttamattomana illan h-hetkeä.

Hetken toisten vieraiden kanssa jutusteltuani uskaltauduin myös tanssilattialle pistämään jalalla koreasti. Pian lattia täyttyi myös muista notkeasti tanssahtelevista pareista ja joka askeleellaan oli tarkoin varottava toisten kengänkärkiä, jottei kenenkään tarvitsisi poistua illan päätteeksi varvasta köyhempänä.

Pari kappaletta tanssittuani astuin kaksoisovista ulos vehreään puutarhaan pienelle happihyppelylle. Lämmin kesätuuli puhalteli leppoisasti kumartuessani poimimaan pensaasta kauniin valkean ruusun. Sillä hetkellä kohottaessani katseeni taivaan valloittaneeseen tähtipeitteeseen, kaikki kilpailujännitys kaikkosi - oli kilpailun lopputulos mikä tahansa, tiesin jo olevani oman elämäni voittaja.

You say 'man-whore' like it's a bad thing...
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 27-3-2008 23:44  Profile | Blog | P.M. 
Lan Yuen
24v.
Hanoi, Vietnam

"Hei. Voi että, finaaligaalaan pääseminen oli jo voitto itsessään. Mieletön tunne! Gaala oli ihana! Olin onneni kukkuloilla, mutta tottahan toki minua jännitti, joten paras ystäväni Joseph lähti mukaani tueksi ja turvaksi. Juhlapaikka oli tavattoman kaunis. Vanhahtavaa tyyliä tunnustavat tilat tekivät minuun lähtemättömän vaikutuksen. Tila koostui erilaisista pienehköistä huoneista jottei tunnelma kävisi liian ahtaaksi.

Löysin itselleni ihanan puvun, mikä ylitti budjettini totaalisesti, mutta mitä en yksinkertaisesti voinut sivuuttaa. Meikkini oli kevyt ja sävysävyyn asuni kanssa. Kampaaja keräsi hiukseni kevyelle kerälle jättäen muutamia suortuvia vapaaksi.

Juhlissahan on tapana kohottaa malja ja niin tehtiin myös näissä juhlissa. Äänessä oli Joseph, joka yllättäen kohotti maljan minulle ja jutteli asioita, jotka saivat minut punastelemaan. Vaikka pidänkin huomion keskipisteenä olemisesta, tilanne sai minut silti hieman hämilleni, joskin kuitenkin hyvin onnelliseksi.

Ruoka oli hyvää ja sitä tuli syötyä enemmän kuin tarpeeksi. Taitaa olla tarvetta paastota seuraava viikko. *naur*

Syötyämme ja jutusteltuamme muiden juhlavieraiden kanssa Joseph vei minut parvekkeelle raittiiseen ilmaan. Sisällä kävi melkoinen kuhina ja ihmisiä oli tungokseen asti, joten oli ihana tuntea vaihteeksi viileä tuulenvire kasvoilla ja katsoa upeita maisemia. Yhtäkkiä tunsin Josephin käden olallani. Se ei sinänsä ollut mitään uutta, olemmehan olleet hyviä ystäviä jo vuosia ja halanneet ja pitäneet käsistäkin kiinni..mutta nyt tuossa hetkessä oli jotakin aivan uutta. Seisoimme siinä aivan hiljaa, katsoimme välillä toisiamme syvälle silmiin ja hymyilimme. Sisältä kantautuvat juhlimisen äänet sekoittuivat ulkona humisevan tuulen ja alla hurisevien autojen ääniin, mutta kumpikaan meistä ei sanonut mitään. Ilmassa oli jotakin mikä sai perhosia lepattelemaan vatsassani ja tunsin olevani onnellisempi kuin koskaan ollessani juuri siinä hänen kanssaan."

[ Last edited by  Nakanaka at 3-28-2008 16:55 ]

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 27-3-2008 23:53  Profile | Blog | P.M. 
Na ila Patil
Intia

Olin onnellinen ja hieman hämilläänkin saadessani osallistua juhlagaalaan. Olihan se minulle ensimmäinen kerta tämän tapaisissa juhlissa.
Iltapuvuksi en halunnut ihan tavanomaista ruususen unelmaa, vaan Guccin tämän kevään muodikkaan kyhäelmän. Kallishan se oli, mutta onneksi pienen avustuksen turvin saatiin itse puku ja kaikki muu oleellinen.
Hieman hermostuksissani poseerasin kameramiehelle yhdessä juhlahuoneista.

Gaalajuhla alkoi maljan nostolla, jossa onniteltiin kaikkia finaaliin saakka yltäneitä - olihan itse finaaliin pääsykin jo hieno asia!

Maljojen tyhjennyttyä pöydät siirrettiin sivuun ja tarjoilijat keräsivät tyhjät lasit. Pianisti venytteli sormiaan ja pian huoneessa jo kaikui letkeät sävelet. Oli aika pistää jalalla koreasti ja siitähän minä nautin, olihan tanssi yksi hartaista harrastuksistani.

Illan saavuttua ja tähtien pilkahdettua esiin minä ja osa juhlijoista suuntasimme pihamaalle. Jostain oli löytynyt sädetikkuja ja eri kokoisia ja näköisiä raketteja.
Kauniiseen ilotulikseen oli mukava lopettaa hyvin onnistunut ilta. (Vaikka joidenkin kohdalla ilta ei tainnutkaan olla ihan onnistunut - ainakaan enää rakettien jälkeen)

Elä unelmaasi

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 3-4-2008 15:09  Profile | Blog | P.M. 
Foorumilaiset ovat päättäneet, että Miss Aasia -tittelin saa itselleen Miss Vietnam, Lan Yuen (Nakanaka)!
Oikein paljon onnea! Kiitos kaikille tytöille mukanaolosta, olitte upeita!

Nakanaka on saanut mitalin profiiliinsa voiton johdosta!
(jos joku ei huomannut infoa asiasta, niin löytyy tästä)
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
Post at 3-4-2008 15:27  Profile | Blog | P.M. 
Onnea Lan Yuen ja Nakanaka!

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Naksu
Sim
Rank: 2

Mieskilpailun voitto  
UID 231
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 60
Reading Access 10
Registered 15-10-2007
Location In your dreams...
Status Offline
Post at 3-4-2008 16:16  Profile | Site | P.M. 
Onnea Nakalle ja kiitos minun puolestani Tiinalle ja kaikille kanssakilpailijoille mukavasta kisasta!

You say 'man-whore' like it's a bad thing...
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 3-4-2008 17:58  Profile | Blog | P.M. 
Voih! Kiitos kaikille äänensä antaneille ja Tiinalle ihanasta kisasta ja kilpakumppaneille! Lan on varsin häkeltynyt saamastaan huomiosta.

Ja mitalikin vielä! Hauska idea.

KIITOS!

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 3-4-2008 20:03  Profile | Blog | P.M. 
Onnittelut Naka!
Kiitos ihanasta kisasta ja mukavista kilpakumppaneista!
Hauskaa oli!

Elä unelmaasi

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 20:37

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP