Sims2Suomikisat

Subject: Vapaa-aikalisäosan bugit
Mia
Newbie
Rank: 1

UID 188
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 21
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Finland
Status Offline
Post at 10-3-2008 14:06  Profile | P.M. 
Vapaa-aikalisäosan bugit

Elikkäs, onko ilmennyt bugeja muille kuin mulle?
Mulla on ilmennyt niitä useampiakin. Jos nyt tähän pari rasittavinta listaan.
Yksi on sellainen, että simit ns. jumittuvat johonkin eikä niitä sitten saa enää liikuteltua muualle, esim. kerran mulla jäi taapero syöttötuoliin ja sitä ei enää saanu siitä
pois. Toisella kertaa kaikki simit jäivät talon yläkertaan parveilemaan eikä menneet alakertaan vaikka yritin.
Kolmas bugi on sellainen, että raskaana oleva simi ei koskaa synnytä. Mulla yksi nainen nyt ison mahansa kanssa ollut jo monta päivää. Argh!
Onko neuvoja miten sen saisi syntymään tai sitten saisi sen raskauden peruutettua? Onko ainoa mahollisuus asentaa koko peli uudestaan?

Ja sitten tällainen toinen kysymys. Mulla ei ole tullut mun yli 3000 ladattua esinettä ollenkaan peliin kun asensin uuden lisärin vaikka asetuksissa ne on päällä. Olen
käynnistänyt pelin moneen kertaan jo.

Kiitos jos joku tietää ongelmiin ratkaisuja!

edit. Nuo kaksi ensimmäistä bugia lähtivät kun muutin perheen toiseen taloon, mutta ei niitä koko ajan ole kiva siirtää.

[ Last edited by  Mia at 3-10-2008 13:07 ]
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 10-3-2008 16:14  Profile | Blog | P.M. 
En tiedä onko tämä bugi, aiemmin mulle ei ole näin käynyt, mutta sattuipa eilen kun pelasin...
Eli juuri sain pariskunnalle häät pidettyä ja aikeissa alkaa kasvattamaan niillle perhettä... Häitä seuraavana aamuna ukko oli lähdössä töihin. Kävipä niin, että salama iski takapihan puuhun ja aiheutti tulipalon, ja ukko juoksi sitä päivittelemään (kimppakyyti odotti jo). Ukkoa en saanut millään pois sieltä, vaikka ruksin sata kertaa sen tulipalokuvakkeen pois ja laitoin sen menemään kimppakyytiin. Lopulta ukko paloi hengiltä, enkä onnistunut vaimolla edes anella Kuolemaa säästämään miestä (Kuolema ei reagoinut aneluun mitenkään...sekin joku bugi?). Olipa sitte pakko poistua tallentamatta, koska halusin ukon takasin.

Siirsitkö Mia Downloadsit pois asennuksen ajaksi? Jos et siirtänyt, et välttämättä näe niitä tavaroita enää :/
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 10-3-2008 17:50  Profile | Blog | P.M. 
Itselläni tulee aina välillä ilmoitus, että simi on kehittynyt jossain harrastuksessa jota ei ole ikinä edes kokeillut. Tämän jälkeen tämän tietyn lajin harrastuspalkki muuttuu valkoiseksi ja pysyy sellaisena. Ei auta, vaikka kyseistä harrastusta kehittäisi enemmän.
Lisäksi telkkarit eivät suosta millään sammumaan.

Elä unelmaasi

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 10-3-2008 18:21  Profile | Site | P.M. 
Lautaset jumittuvat. Niitä voi siirrellä moveobjectsilla muttei poistaa.
Mia
Newbie
Rank: 1

UID 188
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 21
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Finland
Status Offline
Post at 10-3-2008 21:11  Profile | P.M. 
Downloadsit on downloads-kansiossa, kun ne poistin, mutta olinki fiksuna siirtänyt ne vain roskakoriin, josta ne pystyin siirtämään takaisin. Uudetkaan ladatut eivät
ilmesty peliin. Olen moneen kertaan purkanut ne... Rasittavaa.
Tuli tuosta tulipalosta mieleen, että mulla kerran löi salama puuhun ja se puu vain paloi ja paloi. Soitin pelissä palokunnankin, mutta jouduin maksamaan sakot väärästä
hälytyksestä. Poistin sitten sen puun ja ostin tilalle uuden.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 11-3-2008 16:21  Profile | Site | P.M. 
En nyt tiedä, onko tämä vapaa-ajasta johtuva virhe vai mikä, mutta tämä puutarhakerhotäti nappasi pöydältä sipsipussin, ja sipsipussia seurasi sen varjo tuollain hassusti. Se näkyy tossa lattiaa ja pöytää vasten.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 25-3-2008 12:26  Profile | Blog | P.M. 
Tuleeko teillä muilla nykyään jatkuvasti kaksosia? Ehdin nimittäin jo bugiksikin epäillä, kun kolme tai neljä kertaa peräkkäin simiperheisiin syntyi kaksoset
Viikonloppuna kun pelasin niin vaihteeksi syntyi vaan yksi lapsi. Minusta tuo kaksosten jatkuva putkahtelu oli jotenkin poikkeuksellisen outoa.

Yovela, mulla näkyy yhdessä talossa baarijakkaran jalkojen varjot tuolin vieressä. Siis neljä sellaista tummaa täplää, mitkä kuuluisi olla tuolin alla.

Kahvilatiski bugittaa usein, en tiedä mistä johtuu mutta tätä lisäriä ennen en ole sitä huomannut. Baristalta ei saa tilattua kahvia ja yhteisötonteilla simit vaan parveilee siinä tiskin ympärillä. Tämä korjaantui kyllä "force errorilla" ja resetoimalla sen myyjän.
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
Post at 25-3-2008 23:00  Profile | Blog | P.M. 
Freetimen mukana tuli nämä uudet tavoitepisteet. Kun perhetavoitteisella on niitä riittävästi hän voi käyttää ne sellaiseen vaihtoehtoon joka kasvattaa kaksosten mahdollisuutta eli hedelmällisyys paranee. Jos molemmat vanhemmat on perhetavoitteisia ja käyttäneet pisteensä tähän kaksosjuttuun, tulee melko varmasti paljon kaksosia. Yhdessä perheessäni tuli kerran peräkkäin kolmet

Tämä voi olla yksi vastaus tuohon Tiinan kysymykseen...voi niitä olla muitakin, mutta tuon nyt kekkasin Voi olla että sen jo tiesitkin Tiina

ja nyt toivon että saan tämän postattua....koko illan olen yrittänyt...

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator

UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 26-3-2008 11:09  Profile | Blog | P.M. 
Joo, taisipa siellä ollakin tuollainen ominaisuus perhetavoitteisille. Mutta olen melko varma etten ole käyttänyt sitä, muistelisin että sitä ei ihan heti saa valittuakaan (muistaakseni se oli korkeammalla siinä listalla). Ja kaikki nuo simit ei edes olleet perhetavoitteisia, ainakaan molemmat vanhemmat. Ja voisin kuvitella etten olisi käyttänyt tuota valintaa, vaikka olisin voinut, koska en nyt välttämättä toivo simeistäni superhedelmällisiä! Kaksoset on ihan kivat jos perheessä ei ole muita lapsia, tai lemmikkejä... Mutta kun yhdessä perheessäni oli jo neljä koiraa, ja toisessa kaksi lasta (kaksoset jo ennestään), siihen sitten päälle pienet taaperokaksoset niin johan meikläisen pää leviää!
En vaan kestä pelata suurilla perheillä.

Ja niitä juustokakkujakaan ei ole simini syöneet, eivät osaa sitä edestehdä vielä, eli siinäkään ei voi olla syy. Mutta hyvin mahdollistahansekin on, että se oli vaan silkkaa sattumaa että joka perheeseen tulituplat!

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 21:22

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP