Sims2Suomikisat

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 13-3-2008 21:40  Profile | Blog | P.M. 
Mister ja Miss Lapsimaailma

Vihdoin se on täällä. Lasten, niin poikien kuin tyttöjen oma kisa jossa kisaillaan Mister ja Miss Lapsimaailma 2008 tittelistä.
Olen kisanjuontaja Sura Watrayud ja rakastan lapsia ja heidän kanssaan olemista. Joka maasta otetaan mukaan sekä yksi tyttö että poika. maksimissaan 2 osallistujaa per henkilö

Kilpaijat
Andreas Braun, Saksa (Yovela) ()
Lúcia de Oliveira, Portugali (Prue302) ()
Pyong Pang, Thaimaa (Prue302) ()
Liam Driscoll, Irlanti (Tiina) ()
Inez Carrera, Brasilia (Yovela) ()
Ellen Tripplethorn, Iso-Britannia ()

X = Kuvat on
Tuomarit:
Sura
Lisa
Ana
Simone

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 13-3-2008 21:41  Profile | Blog | P.M. 
KIERROKSET

5.KIERROS: FINAL PARTY

Saatte kutsun viimeiseen juhlaan jossa sitten julkistetaan Miss tai Mister Lapsimaailma 2008 Juhla pukua tai smokkia päälle ja menoksi

Kuvat 3kpl

1= Odottelemaassa julkistusta
1= Koko kuva sinusta juhlapuvussasi
1= Vapaa valintainen kuva

Kierroksen deadline on 25.4.08

Menneet kierrokset:

4.KIERROS: MENNÄÄN UIMAAN, PULIPULIKOIMAAN
3.KIERROS: Naamiaiset
2.KIERROS: KOULUSSA
1.KIERROS: ESITTELY

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 14-3-2008 18:59  Profile | Site | P.M. 
Andreas Braun, 9 vuotta, Saksa

Hei kaikki, olen Andreas ja kotoisin Münchenistä, Saksasta. Asun äitini (Sabine) ja isoisäni (Kurt) kanssa suurella maatilalla ja rakastan luontoa ja eläimiä. Isäni kuoli minun ollessa vain kolmivuotias, ja silloin pappa päätti muuttaa luoksemme auttamaan äitiä tilan hoidossa, olihan mummi kuollut jo vuotta aiemmin. Se oli äidille todella raskasta aikaa, ensin kuoli hänen äitinsä (mummi) ja vuotta myöhemmin minun isänikin. Siinä oli sitten vielä hoidettava maatila ja minut. Nyt kuitenkin elämme onnellisena pienenä perheenä. Harmittelen toisinaan ettei minulla ole sisaruksia lainkaan, äiti ja isäkin olisivat halunneet suuren perheen, paljon lapsia, he olivat saaneet maatilan perinnöksi isäni vanhemmilta, jotka muuttivat pienempään taloon viettämään eläkepäiviään. Oikeastaan toivoisin, että äiti löytäisi jonkun mukavan "uuden isän" minulle, sitten voisin saada sisaruksiakin joku päivä. Toistaiseksi äiti on aina kotona paitsi silloin kun on töissä. Hän oli ennen isän kuolemaa kotiäiti mutta olosuhteiden pakosta meni töihin ja nykyisin viihtyy hyvin ala-asteen opettajana. Lähdin tähän kisaan koska haluan nähdä maailmaa ja kertoa omasta maailmasta ja kiinnostuksista muille. Tietenkään uudet ystävät eivät ole pahitteeksi.

Kasvokuva:

Kokovartalokuva:

Perhekuva:
Meillä on aina hirmu hauskaa papan kanssa, päivisin hän hoitaa peltoja mutta kun tulen koulusta, on hän aina paikalla auttamassa läksyissä ja viemässä kalareissuille ja metsäretkille.

Tässä elämäni tärkeimmät asiat, koirani Rex (nimetty tv-sarjan Komissar Rex mukaan) ja takana muurahaisfarmini, jonka isoisä osti minulle kahdeksanvuotislahjaksi.
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 14-3-2008 20:05  Profile | Site | P.M. 
Lúcia de Oliveira, 10v, Portugali

Hei! Olen Lúcia de Oliveira ja olen kotoisin Portugalista. Olen hyvin aktiivinen ikäisekseni, tai no ainakin äitini sanoo niin... Olen asunut nyt kolme vuotta äitini Manuelan kanssa, koska isäni otti avioeron äidistäni. Asumme Lissabonin lähellä sijaitsevassa esikaupungissa. Meidän sukumme on hyvin rikas ja äitini omistaa useita suuria yrityksiä. Tämän takia asumme täällä hienosta esikaupunki alueella. Itse en välitä onko meillä rahaa vai ei...

Käyn yksityiskoulua vastoin tahtoani, mutta en voi asialle mitään. Äitini on nimittäin pistänyt minut sinne jatkamaan suvun ''perinnettä''.  Viime vuonna hankimme villakoiran, jonka nimi on Dora. Se on ihastuttava enkä voisi pärjätä ilman sitä... Huomenna onkin jo syntymä päiväni ja täytän 10-vuotta. Minulla on tällä hetkellä sukua Norjassa äitini puolelta, joten käyn hyvin useasti pohjoisessa kyläilemässä.

Kun huomasin tämän kisan, niin tiesin saman tien osallistuvani siihen. Se vain jotenkin siki takaraivooni, mutta en tiedä miten. Toivon suuresti pärjääväni tässä kisassa ja toivottavasti tuon hiukan enemmän Portugalia maailmalle...Ja tietenkin haluaisin itse nähdä maailmaa enemmän. Tälläinen minä olen! Ah.. melkein unohtui sanoa, että rakastan lukemista ja koirani kanssa olemista...

Kuvani:

Minä ja äitini ( Manuela )

Minä ja Dora

[ Last edited by  Prue302 at 3-23-2008 18:34 ]
Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 15-3-2008 14:53  Profile | Site | P.M. 
Pyong Pang, 9v, Thaimaa

Hei! Olen Pyong Pang ja olen kotoisin Bangkokista. Asun äitini ( Huan ) ja isäni (Tai ) kanssa. Muutimme juuri uuteen asuntoon melkein  kaupungin keskustassa sijaitsevaan kerrostaloon. Asuntomme on ylimmässä kerroksessa, mikä ei minun mielestäni ole mitenkään kivaa. Sillä pelkään korkeita paikkoja ja inhoan hissilllä menemistä ylös sekä alas... Minun isoäitin ja isoisäni eivät ole enää elossa, mikä on hyvin harmillista...

Käyn viereisessä rakennuksessa sijaitsevaa koulu. Minulla on useita kavereita, joista moni on minun luokaltani... En ole ikinä käynyt maani ulkopuolella, mikä on hyvin harmillista... Oikeastaan on se ihan kivaa olla vain täällä Bangkokissa...

Tähän kisaan lähdin yksinkertaisesti sen takia kun halusin osallistua tähän...  Olen aina haaveillut saavuttavani jonkun tittelin, olli se mikä vaan.. Olisi kiva olla tunnettu ympääri maailmaa, sillä rakastan olla kaiken keskipisteenä...

Rakastan uimista....! Juuri siksi, koska meidän talon ensimmäisessä kerroksessa on uima-allas.. Uin joka päivä, eikä mikään voi minua estää sen suhteen... Toiseksi voin vielä sanoa rakastavani läksyjen tekoa.... Moni luokkalaisistani sanoo minua hiukan höperöksi tämän takia....

Siinä olikin kaikki itsestäni.....

Minä:

Minä, isä ( Tai ) ja äiti ( Huan )

Minä jä äiti pihalla

[ Last edited by  Prue302 at 3-23-2008 18:46 ]
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 16-3-2008 18:24  Profile | Blog | P.M. 
Liam Driscoll
Irlanti
10-vuotias

Heippa hei vaan kaikille!
Olen Liam ja kotoisin Irlannista. Olen toistaiseksi ainakin perheeni ainoa lapsi. Toivoisin kovasti omaa koiraa! Asutaan nyt kuitenkin kolmistaan äitini Cathleenin ja isäni Declanin kanssa. Äiti näyttää stereotyyppisen tyypilliseltä irlantilaiselta punaisine hiuksineen ja pisamineen. Minä kuitenkin perin vaaleat hiukseni isältä, mutta äidiltä sain kuitenkin naamaani pisamat.

Vapaa-ajalla tykkään keräillä ötököitä, minulla on jo muutama harvinaisempikin laji kokoelmassani ja olen ylpeä siitä. Paljon silti vielä puuttuu. Mutta tänään löysin Köyhän ritariperhosen!
En ole kuitenkaan vielä löytänyt sellaista harrastusta, mistä olisin tosissani innostunut.

Tässäpä olen:

Äidin kanssa pihaa haravoimassa... tai no, leikiksihän se meni mutta se olikin paljon kivempaa!

Tässä se on, ötökkäkokoelmani siis!
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 17-3-2008 17:24  Profile | Site | P.M. 
Inez Carrera, 10 vuotta, Brasilia

Olen Inez, asun suuren perheeni kanssa Salvador -nimisessä kaupungissa. Luonteeltani olen melko hiljainen, ainakin kun vertaa isosiskooni Rosaan, joka vaatii aina olla kaiken keskipisteenä. Osallistuin tähän kilpailuun osoittaakseni että minussa on sitä jotakin, suuren perheen kuopuksena kun usein jää muiden varjoon. Haluan parantaa itseluottamustani ja kerrankin olla itse pääroolissa.

Harrastuksiksi ja kiinnostuksen kohteiksi luettelen ainakin viulunsoiton ja tanssimisen, kaikissa muodoissa.

kasvokuva:

vartalokuva:

perhekuva:
Vasemmalla on mummini Juanita, hän on isäni äiti. Hänen vieressään on isäni Carlos ja hänen vieressä äitini Maria. Äidistä oikealle on jo aikuinen veljeni Juan. Etualalla olemme minä ja siskoni Rosa, joka on aina tunkemassa eteeni kaikissa kuvissa.

[Näiden kuvien jälkeen koneeni sekosi ja jäi vinguttamaan perheen isän viulunsoittoa moneksi minuutiksi. Luojan lykky että olin ehtinyt tallentaa perheen ja talon kerran! Eli vapaakuva tulee jos tulee mutta saattaa jäädä uupumaankin. ]
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 24-3-2008 20:00  Profile | Blog | P.M. 
UUden kierroksen tiedot toisessa postissa ja vielä voi osallistua Muutan muuten kisaa niin ettei kukaan tipu vaan eniten pisteitä saanut henkilö voittaa sitten kisan

Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 25-3-2008 18:22  Profile | Site | P.M. 
Lúcia de Oliveira, Portugali

Hei! Kouluni sijaitsee melko lähellä kotiamme. Kuintenkin matkaa on hieman ja se on hyvä, sillä samalla saa hieman liikuntaa...
Tänään otin muutamia kuvia koulussa, joista on kerrottu kuvien yläpuolella...
Kouluni on siis yksityinen, eikö sinne pääse ihan kuka tahansa... Ensinnäkin pitää olla rahakkaat vanhemmat...
Kuitenkin koulussa on paljon väkeä. Meidän luokallamme on noin kymmenen henkeä. Kavereita minulla ei ole kuin yksi, Sabrina....
Hän on bestikseni ja olemme melkein aina yhdessä.

Oma lempiaineeni koulussa on musiikki.. Olen harrastanut viulun soittoa viisi vuotiaasta asti..
Olen suorastaan lumoutunut sen kauniiseen ääneen...

Välitunnilla olen aina Sabrinan kanssa... Leikkimme vaihtelevat päivittäin..
Tänään päätimme leikkiä '' Poliisia ja rosvoa ''. Itse olen roisto tämän päivän leikissä.

Vielä kuva lempiopettajastani, joka opettaa meille musiikkia. Hänen nimensä on Rita Moniz..
Hän on tosi hyvä opettaja ja ihailen suorastaan hänen viulun soittoa, joka päivä.
Tässä hän kertoo minulle tulevia musikaalisia-tapahtumia koulussamme ja yrittää saada minua mukaan esiintymään.

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 26-3-2008 21:33  Profile | Site | P.M. 
Pyong Pang, Thaimaa

Hei taas! Kuten jo aikaisemmin kerroin, niin käyn koulua viereisessä rakennuksessa... Koulumatka ei siis ole mitenkään pitkä..
Koulumme on hyvin moderni, sillä se on vasta rakennettu lapsien paljouden vuoksi...
Koulussa minulla on kaksi parasta kaveria, joiden nimet ovat Tang ja Lia.... Olen kuitenkin ystävystynyt kaikkien luokkalaisteni kanssa...

Koulussa lempiaineeni on liikunta... Ehkä yksi syy tähän on se, että äitini opettaa meille liikuntaa.... Tykkään erityisesti koripallosta...
Tässä kuvassa olenkin juuri heittämässä palloa koria kohti...

Tänään päätimme Tangin ja Lian kanssa yrittää etsiä hyönteisiä koulumme pihalta... Se ei kuitenkaan kauhean hyvin onnistu, sillä
koulumme piha on betonia, kuten näette... Tässä kuvassa Tang on edessäni ja Lia takanani... Yritämme aina ottaa kaiken irti välitunneista..

Ja vielä kuva lempparistani eli meidän liikunnan vetreästä opettajasta, joka on minun äitini... Tässä hän näyttää minulle miten sitä palloa
oikein heitetään sinne koriin... Olen iloinen, kun meillä on monta tuntia liikuntaa viikossa...

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 23:43

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP