Sims2Suomikisat

Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 30-3-2008 19:46  Profile | Blog | P.M. 
Mulla on nyt sattunut sama aihe lempiaineeseen kuin Pruella, mutta ei voi mitään. En ole nähnyt noita jo laitettuja kuvia, kun en tahdo saada edes topiceja auki auki... saa nähdä saanko postattua edes näitä kuviani ollenkaan...

-------------

Liam Driscoll

Lempiaineeni koulussa on liikunta. Se on hauskaa, kun siellä pelataan, eikä tarvitse lukea, eikä siitä tule läksyjä! Tässä juuri pelataamme jumppasalissa koripalloa. Tuo mies kuvassa on meidän liikunnanopettaja.

Tässäpä ollaan nyt ulkona välitunnilla. Minä pallottelen luokkatoverini kanssa.

Minusta mukavin ope on meidän historian opettaja, lehtori Dusty Books. Se on vaan tosi kiva opettaja, eikä mikään tiukkis niinkuin jotkut...
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 30-3-2008 21:46  Profile | Site | P.M. 
Andreas Braun, Saksa

Lempiaineeni koulussa on, mikäs muu kuin luonnontiede tietenkin! Rakastan kaikkia öttiäisiä ja luonnonilmiöitä ja eläimiä. Kaikista parhainta on, että äitini toimii meidän koulun luonnontieteen opettajana.

Tässä tutustumme akvaarion hoitoon. Saamme aina välillä hoitaa biologialuokan kasveja ja eläimiä.

Välituntikuvaksiin sattui todella harmaa ja sateinen syyspäivä. Olimme silti ulkosalla sillä ei vettä paljoa tullut. Leikimme parhaan ystäväni Annan kanssa rosvoa ja poliisia. Joskus tutkimme pihapiirin hyönteisiä ja joskus keräilemme kauniita kiviä.

Lempiopettajani on oma äitini. Kun muita on lähettyvillä, en tietenkään voi olla äidille kuten kotona, mutta kun muut ovat lähteneet, voi äidille vaikka suikauttaa suukon.
Yovela
NPC

UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 30-3-2008 22:22  Profile | Site | P.M. 
Inez Carrera, Brasilia

Meidän koulu on tosi kiva kun se on rannalla. Tosin joskus on hankala keskittyä tunnilla kun ikkunasta näkyy kutsuva kesäinen meri ja hiekkaranta.

Lempiaineeni koulussa on äidinkieli (portugali). Saamme usein lukea kivoja kirjoja ja kertoa niistä muille.

Parhaat ystäväni Yelena ja Caia ovat välituntieni piristys. Leikimme mitä hulluimpia leikkejä keskenämme ja keksimme jatkuvasti uusia ideoita. Välitunneilla saamme olla rannalla, muttemme tietenkään saa mennä veteen. Tästä hiekkakasasta tulee vielä syntymään mitä mahtavin hiekkakartano! Täytyy varmaan jatkaa sitä muutaman välitunnin ajan.

Lempiopettajani on meidän luokanopettajamme Paulo. Tämä kuva on otettu luokkaretkeltä kuuluisalta Copacabanan rannalta. Siellä oli yli neljä kilometriä hiekkarantaa! Aivan mahtava päivä tuo oli.
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 1-4-2008 01:08  Profile | Blog | P.M. 
Ellen Tripplethorn
8v
Iso-Britannia

"Heippa! Minä olen Ellen ja olen kotoisin Isosta-Britanniasta, toisin sanoen pienestä Sevenoaks Wealdin kylästä.
Asun pienessä talossa äidin ja isin kanssa. Meillä ei ole lemmikkejä. Haluaisin kyllä koiran mutta äiti ja isi ovat paljon töissä eikä meillä ole oikein tilaakaan. Eikä meillä ole tilaa pikkusiskollekaan vaikka sellaisenkin haluaisin. Ei äiti kyllä ole ihan noin sanonut, ettei sille olisi tilaa, mutta ei ne voi saada muita lapsia kun ne on niin paljon töissä. Sitten kun kasvan isoksi ja muutan omaan isoon taloon aion hankkia kaksi koiraa. Ison ja pienen. Ja pikkusiskon. Tai siis ei kun oman vauvan. Minä tykkään musiikista ja tanssimisesta. Ja eläimistä. Tykkään myös puhella puhelimessa Lisan kanssa. Se on mun paras kaveri, sillä on ihan musta tukka. Äiti sanoo välillä että minä puhun ihan tauotta ja miten minulla riittää asiaa. Mutta mulla vaan vilahtaa ajatuksia päähän.

Äidin kanssa katsotaan aina kaikkia missi- ja malliohjelmia telkkarista. Sitten me matkitaan niitä ja kävellään hassusti olohuoneen poikki ja isi nauraa meille. Isi näki tästä kilpailusta ilmoituksen lehdessä ja näytti sitä minulle. Innostuin kovasti ja sitten minut ilmoitettiin mukaan.

Kasvokuva:

Piti ottaa paljon valokuvia. Minua jännitti ekaksi, mutta kuvaaja oli kiva. Se nauratti mua kun se väänteli naamaansa hassuihin ilmeisiin.  

Vartalokuva:

Tykkään baletista. En käy missään harrastamassa sitä kyllä, vaan äiti opettaa minua kotona. Se on tanssinut balettia pienenä. Ehkä silloin kun oli saman ikäinen kuin minä olen nyt. Tai sitten vähän vanhempana. Mulla on ihana balettipuku. Tykkään röyhelöistä. Mutten kyllä vaaleanpunaisesta kovinkaan paljoa. Olisin halunnut keltaisen puvun muttei sellaista ollut siellä kaupassa.

Perheen kanssa:

Äidillä ja isillä oli molemmilla vapaapäivä ja meillä oli tosi hauskaa. Isi teki hodareita grillissä ja me tanssittiin ja naurettiin äidin kanssa. Sitten me syötiin itsemme ihan killiäisiksi ja maattiin nurmikolla kaikki. Se oli tosi kivaa. Tykkään äidistä ja isistä. Meidän talostakin näkyy hiukan. Se on toi sininen kulma.

Tässä kuvassa isi antaa mulle (oho, piti sanoa "minulle". Äiti sanoi että täytyy puhua nätisti.) vauhtia keinussa. Isillä oli ylimääräinen vapaapäivä ja se tuli hakemaan mut koulusta eikä mun tarvinnut mennä bussilla. Isin kanssa on aina tosi kivaa, sillä on hauskan värinen punainen tukka ja se nauraa tosi paljon. Ja se keksii kaikkia hassuja juttuja. Niin kuin kerran me mentiin kauppaan ja ostettiin iso pussillinen punaisia tikkareita ja jaettiin niitä naapureille ihan vaan huvin vuoksi. Se oli kivaa kun kaikille tuli hyvä mieli."

2. Kierros:

"Moi. Piti ottaa kuvia koulussa. Kaikki kaverit oli ihan ihmeissään kun oli kameramies mukana ja ne olis kanssa halunnut että niistä otettais kuvia ja kyllä ne sitten pääsikin yhteen kuvaan mukaan. Se oli tosi hauska päivä koulussa.

Minun lempiaine koulussa on musiikki. Tykkään soittaa pianoa vaikken sitä kauheen hyvin osaakaan vielä. Mutta mun opettaja osaa. Sen nimi on Holly ja se opettaa meille kaikkia aineita. Meidän koulu on pieni niin kuin on koko kyläkin. Meidän koulussa on vaan kaksi opettajaa ja sit rehtori jolla on yksi luokka. Eihän ne mitenkään ehtisi kaikkia opettaa! Mun luokalla on vaan kahdeksan oppilasta. Sit on kaksi muuta luokkaa, mutta niissä on isompia lapsia ja ne metelöi tosi paljon. Meidän koulussa ei ole montaa oppilasta kun meidän kylä on niin pieni. Ei ole tarpeeksi lapsia. Mutta meidän koulu on kyllä just sopivan kokoinen.

Mun lempiopettaja on meidän opettaja Holly. Se on tosi kiva. Sillä on nätit ihan tosi ruskeat silmät ja ihanat hiukset! Minä olen joskus saanut tehdä niihin letin. Vaikkei se kyllä ihan onnistunut kun ne meni koko ajan ihan solmuun. Mutta Holly nauroi ja sanoi että se oli hieno kampaus. Holly näytti tosi nätiltä kuvauspäivänä. Se oli ihan kuin prinsessa kun sillä oli tukka kauniisti auki.
Meillä on luokassa hamsteri minkä nimi on Miss Piggy. Se on Hollyn oma hamsteri ja se toi sen meille kouluun hoidettavaksi. Me vuorotellaan luokkakavereiden kanssa sen hoitamisessa. Jokaisella on oma päivä milloin saa ruokkia ja hoitaa sitä. Mun päiväni on keskiviikko, en tiedä miksi just keskiviikko..ehkä siksi että se alkaa samalla kirjaimella kuin mun nimikin. Ei kun, koo..ee..no siinä on kuitenkin se E. Keskiviikko onkin mun lempparipäivä, silloin saa olla pari välituntia Hollyn kanssa sisällä ruokkimassa Miss Piggya ja siistimässä sen häkkiä. Se on tosi kivaa. Sitä saa pitää sylissäkin.

Välituntisin me leikitään vähän mitä sattuu. Lisa (se on se mun paras kaveri jolla on ihan musta tukka) haluaa yleensä aina keinumaan ja sitten se ottaa tosi kovat vauhdit. Se on joskus pudonnutkin ihan tosi korkeista vauhdeista. Mut se ei ollut tossa koulun pihalla vaan yhdessä puistossa missä oli hiekkaa alla. Mut ei se enää putoa. Opettajat aina sanoo sille että keinusta on putoamiskielto, mutta se ottaa silti aina kovat vauhdit. Mä toivon ettei se enää ikinä putoa keinusta kun sitten se ei varmaan saisi enää keinua ja se kuitenkin tykkää siitä niin paljon.
Mä tykkään puhaltaa saippuakuplia. Haluan aina vain tehdä isomman ja isomman kuplan ja sitten välillä käy niin että vedänkin sitä saippuavettä kurkkuun ja sitten maistuu tosi pahalta. Äiti sanoo ettei saippuavettä saa niellä mutta en minä voi sille mitään. Se vaan tapahtuu! Joskus minä yritän pyydystää ötököitäkin ja perhosia. Mutten saa niitä kovinkaan usein kiinni kun ne on niin nopeita.
Isaac haluaa aina vaan leikkiä autoilla. Mä leikin sen kanssa välillä niin että mulla on heppa ja sillä on auto, mutta se haluaa aina kilpailla kumpi menee lujempaa ja totta kai se aina voittaa! Oon mä kerran voittanutkin sen mutta sille siitä tuli niin paha mieli että se alkoi itkeä. Sen jälkeen mä olen joskus antanut sen voittaa. Se on muuten tosi kiva kaveri, mutta se ei ole kivaa kun se haluaa aina kilpailla. Äiti kyllä sanoo ettei voitto ole tärkeintä ja mun äiti kyllä tietää paljon asioita!

Noi pari isompaa koululaista on Gretchen ja Jason. Ne on aina yhdessä välituntisin ja mä vähän luulen että ne tykkää toisistaan. Mä näin ne kerran istumassa tossa penkillä ja ne piti käsistä kiinni!"

[ Last edited by  Nakanaka at 4-1-2008 08:36 ]

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 1-4-2008 10:54  Profile | Blog | P.M. 
Ihana osallistuja tuli vielä. Elikkäs nyt on tuomareille annettu tuomarointi paikkaan ohjeet ja eikun äänestämään

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 2-4-2008 13:32  Profile | Blog | P.M. 
On siis tuommaroinnin aika. Tuomarit antoivat pisteita 1-5 väliltä ja sai antaa palautetta jos halusi. tämän viestin lopussa ovat sitten lapset jotka saivat tältä kierrokselta tähtimerkit. Tähtimerkeillä on tekemistä vasta viimeisessä tuomaroineissa. Tähtimerkin voit saada vaikket saisikaan 5 kuvistasi sillä tähti merkit myönnetään niille lapsille joilla on kiva idea kuvissa. Jokaisella kierroksella tähtimerkkejä jaetaan neljä.

Simone:

Lúcia de Oliveira, Portugali
2

Pyong Pang, Thaimaa
3

Liam Driscoll, Irlanti
5

Andreas Braun, Saksa
4

Inez Carrera, Brasilia
4

Ellen Tripplethorn, Iso-Britannia
5

------------------------------------------
Ana:

Lúcia de Oliveira, Portugali (Prue302)
3
Kuvat ovat ihan hyvät, kuten on tekstikin. Tekstissä ei tarvitsisi käyttää kokoajan kolmea pistettä.

Pyong Pang, Thaimaa (Prue302)

Kuvat ovat hyvin onnistuneet, kuten tekstikin.
Tekstissä ei tarvitsisi taaskaan käyttää noin paljon kolmea pistettä.

Liam Driscoll, Irlanti (Tiina)

Kaikki kuvat ovat mielestäni hyvin onnistuneita, ja kuvatekstit ovat ihan hyvät.

Andreas Braun, Saksa (Yovela)
2
Luokka ei näytä luonnontieteen luokalta (ei pulpetteja) ja ulkona näkyy ruudut, joka tarkoittaa, että kuva on otettu rakennus/sisustus-osiossa, eli ei hyvä juttu.

Inez Carrera, Brasilia (Yovela)
4
Nyt huone näyttää luokalta ja kuvat ovat muutenkin ihan hyvän näköisiä.

Ellen Tripplethorn, Iso-britannia (Nakanaka)

Kuvat ovat onnistuneet ja kuvatekstit ovat upeat!

-------------------------------
Lisa:

Lúcia de Oliveira
Kuvat ovat hyvät ja idearikkaat, hienoa työtä. Taustoihin voit jatkossa panostaa vähän lisää. 3½

Liam Driscoll
Kuvat ovat hienosti toteutettu ja taustoihin on nähty vaivaa. Hienoa! Ensin tosin luulin sinut tummemmaksi pojaksi, koska hän osui silmiini kahdesta ensimmäisestä kuvasta ensiksi. 4

Andreas Braun
Tosi kiva idea tuo luonnontiede, kuvakin on hienosti toteutettu. Muistathan ensi kerralla ottaa kuvat pelitilassa, rakennustilassa otetuihin kuviin tulee ikävät ruudukot maahan. Toivottavasti ensi kierroksella uskallat katsoa kameraankin, pelkkää selkääsi on mälsä katsella. Olet oikein suloinen poika, Andreas! 3½

Inez Carrera
Oletpa kaunis tyttö! Hienoa että kotimaasi näkyy niin hyvin kuvistasi, oikein hyvää työtä. 5

Ellen Tripplethorn
Tekstit ovat mainiot! Kuvatkin ovat hyvät, ei moittimista. 5

Pyong Pang
Sinäkin olet valtavan kaunis pieni tyttö. Kuvistakaan en keksi moittimista, turhan harmaan yksiväristä tosin on. 4

----------------------------------------------------------------

Sura:

Lúcia de Oliveira
Kuvasi olivat kivat ja otettu hyvistä paikoista. Ehkä olisin halunnut nähdä hiukan enemmän luokkahuonetta mutta toisaalta jos musiikki on lempi aineesi niin,
eipä siellä luokassa taida paljoa muuta olla kuin soittimia 3

Pyong Pang
Kuvasi ovat minusta kivoista kulmista otettu varsinkin tuo lempi harrastuksesi kuva. Tekstit ja kuvat sopivat hyvin toisiinsa. 3

Liam Driscoll
Ensimmäisenä huomasin kuvistasi eloisuuden ja värikkyyden joka on hieno juttu. Sinusta kasvaa varmasti moni puolinen hieno nuori mies. 4½

Andreas Braun
Luonnontiede, se on jännää. On hienoa että sinulla oli joku muu mielen kiinto kuin ainaiset poikien jalkapallot ja jääkiekot. Olisin myös toivonut nähdä kasvosi mutta kokonaisuudessaan kuvasi ovat erittäin kivat. Ainoa miä häiritsee hieman on tuo ruudukko maassa mutta en lähde sakottamaan siitä

Inez Carrera
Äidinkielenluokkasi on ihana ja nyt ymmärrän miksi lapset oppivat nykkyöään nopeammin kuin ennen Rantakuvat ovat kivat ja erilaiset kun mietii että yleensä kaikki koulut sijaitsevat jossain keskellä kaupunkia.
4

Ellen Tripplethorn
Kuvasi ovat kauniit ja opettajasi hyvin hyvin kaunis. Samoin kuin sinä itse koulussasi näyttää riittävän paljon aktiviteettiä kaikille. Myös kertomasi oli upeaa 5

--------------------------------------------------------------------------

Tällä kierroksella tähtimerkit saavat:

Pyong Pang *
Ellen Tripplethorn * *
Liam Driscoll *

Sitten kokonaispiste tilanne tällä hetkellä on:

Lúcia de Oliveira = 11½
Pyong Pang = 13½  *
Liam Driscoll = 18  *
Andreas Braun = 13
Inez Carrera =  17
Ellen Tripplethorn = 19½  * *

Seuraavan kierroksen tiedot kohta toisessa postissa

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 2-4-2008 20:51  Profile | Blog | P.M. 
Liam Driscoll

Pidin kotonani naamiaiset kavereilleni. Autoin äitiä valmistelemaan juhlia. Hän teki meille syötävää ja leipoi jälkiruuaksi profit... protif... mitälie ne olivatkin, sellaisia isoja palleroita, joiden päällä oli suklaata ja kermavaahtoa, ja ne olivat hyviä! Kuvassa kannan tuota herkkua pöytään valmiiksi. Olin myös puhaltanut hauskoja ilmapalloja koristeeksi. Isä hommasi jostain myös noita heliumpalloja, jotka nousivat kattoon.

Pukeuduin merirosvoksi. Tässä olen valmiina villiin menoon!

Kutsuin naamiaisiin kolme ystävääni: Annan, joka oli pukeutunut keijukaiseksi, ja luurankosisarukset Clairen ja Nathanin. He olivat halunneet välttämättä samanlaiset luurankoasut. Ne sopivatkin heille tosi hyvin, koska he ovat niin kalpeita! *nauraa* Äitikin tuli hauskuttamaan meitä jonglööraamalla kahvikupeilla.

Kun oltiin herkuteltu kylliksemme, painuttiin pihalle vesisotasille koska oli lämmin ilma. Olen juuri saanut osuman vesi-ilmapallosta tässä kuvassa!

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 3-4-2008 13:10  Profile | Site | P.M. 
Lúcia de Oliveira, Portugali

Ihanaa naamiaiset! Olen jo pitkään halunnut pitää tällaiset juhlat, mutta äitini ei ole vielä oikein lämmennyt ajatukselle.Nyt kuitenkin on mahdollisuus järjestää ja olen erittäin iloinen asiasta. Juhlia edeltävänä yönä en saanut nukuttua juuri ollenkaan, kun minua jännitti niin kovasti. Aamulla kuitenkin nousin pirteänä ylös ja valitsin asun äitini kanssa ja aloitimme juhlien järjestelyn jo varhain. Pakotin myös äitini pukeutumaan asuun ja jotenkin hauska asu se mielestäni onkin, siis äitinipäällä...

Siis aloitimme järjestelyt jo varhain. En kuitenkaan halunnut pistää suani päälle siivoamisen ajaksi ettei se likaantuisi.Dora ei välittänyt siivoamisesta se vain rupesi haukkumaan seinällä olleelle viuhkalle. Minä sain tässä tehtäväkseni viedäroskat roskikseen.

Sitten olikin aika pistää asu päälle ja suunnata terassille ottamaan valokuva minusta asu päällä.Päätin valita tämän tonttu asun vaikka ei olekaan joulu. Tosin eipä täällä Portugalissa juuri erotakesää ja talvea säänsä puolesta.

Kutsuin juhliin tietenkin parhaan kaverini Sabrinan ja toisen kaverin omalta luokaltani Monan.Mona on pukeutuna keijuksi ja Sabrina on pukeutunut prinsessaksi. Äidin pakotin pukeutumaannunnaksi, koska suorastaan rakastuin tuohon asuun sen nähdessäni. Nyt tässä kuvassa olemme syömässääitini herkullista hyytelöä, jota hän meille iloisesti tarjoaa..

Vielä ennen juhlien loppumista päätimme pelata tätä ihanaa Laama-peliä. Olen useasti voittanut kyseisen pelinja olen jälleen kerran johdossa. Meillä kaikilla oli tosi hauskaa katsoessa toisten mokailua pelissä. Kuitenkin kannustimme toisiamme, kun kavereita olemme.

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 7-4-2008 03:08  Profile | Site | P.M. 
Pyong Pang, Thaimaa

Hei kaikki!

Järjestin siis naamiaiset ja erittäin hauskat naamiaiset niistä tulikin.. Kaikilla oli kauhean hauskaa ja kivaa.
Isä ja äitinikin olivat mukana pitämässä hauskaa kanssamme. Olin siis kutsunut parhaat kaverini Tangin ja Lian..

Asunnossamme ei ollut mitenkään paljon siivoamista, koska se on niin pieni kooltaan. Kuitenkin pääsin auttamaan
järjestelyissä tiskaamalla likaiset astiat, jotta saisimme puhtaita juhliin..

Sitten sainkin pistettyä avustuksella asuni päälle. Yritän esittää meidän äidinkielen hyvin kummallista opettajaa.

Ennen kuin rupesimme syömään herkullista täytekakkua, niin juttelimme kaikesta hauskasta. Kyllä tietenkin
keskustelun mukaan ilmetyi puheita koulusta ja muustakin.

Syötyämme vatsamme täyteen päätimme siirtyä uuden konsolini ääreen pelaamaan hiukan. Otin ensin Lian kanssa matsin,
mutta myöhemmin sain nokkiini Tangilta.. Hän kun on melkein voittamaton tässä pelissä.. Kuten huomaatte Lia on pukeutunut
merirosvoksi ja Tang joksikin ns. sotilaaksi.. Äitini on olevinaan joku muinaisten aikojen supersankari ja isäni on ninja.

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Yovela
NPC

UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 8-4-2008 19:01  Profile | Site | P.M. 
Inez Carrera

Halloween oli lähestymässä, ja sain luvan kutsua muutaman kaverin sitä juhlistamaan naamiaisten merkeissä. Isosiskoni Rosa oli kerrankin sitä mieltä, ettei hänen tarvitse kutsua omia kavereitaan minun juhliini. Tuo mielenhäiriö saattoi tietysti johtua siitä, että hän oli menossa suoraan minun juhlista jonnekin kavereillensa juhlimaan halloweenia vasta myöhemmin, minun juhlat kun alkaisivat jo iltapäivällä.

Päätin pukeutua noita-haltiaksi sillä en millään osannut päättää, haluanko olla noita vai haltia. Valmistautuminen alkoi, kun olin äidin kanssa karnevaalikaupassa ostamassa pukua. En kuitenkaan saanut äitiä suostuteltua ostamaan noitahattua puvun lisäksi, ja kiukuttelin koko kotimatkan. Yllättävä avunanto sisareni taholta pelasti koko päivän ja piristi minua huomattavasti. Hän antoi minun lainata ihanaa hämähäkinseittinoitahattuaan! Yhdessä sitten huoneessani sovitimme sitä päähäni ja kilvan kehuimme toistemme asuja!

Tadaa! Tässä minä sitten olen, tyylikkäästi pukeutuneena noita-haltijaksi. Sisustimme mummin kanssa kämppää kurpitsoilla, hämähäkeillä ja -seiteillä.

Juhliin saapui kaksi kaveriani, Caia ja Yelena. Lisäksi meidän koko perhe oli juhlissa mukana, ja kaikki olivat pukeutuneet hauskasti. Ensin leikimme kavereiden kanssa jonkin aikaa pihalla, kunnes äiti kutsui sisälle syömään. Isä-Zorro ja veli-Batman tarjoilivat.

Illemmalla pelasimme jotain pelottavaa dracula -nimistä peliä, ja illan päätteeksi ennen kuin Caiaa ja Yelenaa tultiin hakemaan, päätimme ottaa muistoksi ryhmäkuvan ulkokurpitsan luona. Äitini on tuo muumio, mummi pukeutui luurangoksi, isä Zorroksi, Juan Batmaniksi, siskoni Rosa väitti olevansa pahatar, mikä se sitten lieneekään.

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 23:48

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP