Sims2Suomikisat

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 8-4-2008 21:29  Profile | Site | P.M. 
Andreas Braun

Jipii, naamiaiset! Synttärini kunniaksi sain kutsua viime lauantaina paaaaljon koulukavereita, ja mahtuipa mukaan yksi serkkutyttökin.

Autoin äitiä kattamaan pöytään ruokia

Päätin pukeutua Harry Potter -kirjoista tutuksi Ron Weasleyksi, sillä pidän kovasti Harry Potter -kirjoista, ja onhan minulla melkein samanlainen tukka kuin Ronilla! Äiti antoi luvan laittaa päähän kevytväriä, joka muutti tukkani kivan punaiseksi.

Kun vieraat saapuivat, istuimme kaikki keittiön pöytään. Äiti oli pukeutunut joksikin japanilaiseksi, ja isoisä hauskuutti meitä pelleilemällä. Siis hän oli pukeutunut pelleksi, muttei löytänyt mistään jonglöörauspallojaan, niinpä hän huvitti meitä heittelemällä jääkaapin sisältöä ilmaan.

Ruoan jälkeen pidimme pihalla saippuakuplakisan, kuka puhaltaa nopeiten ja eniten saippuakuplia. Loppujen lopuksi kuplia ei pystynyt millään laskemaan, ja saippuavettäkin läikkyi maahan tai joutui kummallisesti jonnekin, joten puhalsimme vaan todella paljon ja lopulta pukumme olivat aivan saippuassa!
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 10-4-2008 23:04  Profile | Blog | P.M. 
Ellen Tripplethorn
9v.
Iso-Britannia

"Moih. Mulla oli synttärit. Täytin yhdeksän. Äiti sanoi että mä olen nyt jo niin iso tyttö että saan päättää millaiset juhlat pidetään ja niin me pidettiin naamiaiset. Ei mulla tosin ollut siellä muita kavereita kuin Lisa ja Isaac. Kyllä mä kutsuin pari muutakin kaveria mutta toinen tuli kipeäksi ja toiselle ei sopinut niin sitten me leikittiin kolmestaan.

Autoin äitiä synttäriherkkujen laittamisessa. Äiti teki kakkutaikinan jo edellisenä päivänä ja minä sain rikkoa kananmunat, mutta onnistuin tiputtamaan kaksi lattialle, yksi hajosi pöydälle ja kahdesta viimeisestä päätyi taikinan joukkoon enemmän kuoria kuin itse kananmunaa..sitten äiti lähetti mut hakemaan lähikaupasta keksejä ja sipsejä. Isi nappasi kuvan kun olin hakemassa kananmunia jääkaapista.

Huomasitte varmaan että mulla on lyhyempi tukka kuin ennen...Me mietittiin Lisan kanssa, kun se oli meillä yökylässä, miten pukeudutaan ja minä halusin olla poika. Sitten Lisa sanoi mulle etten mä voisi esittää poikaa kun mulla on niin pitkä tukka. Eikä Lisa uskonut kun minä sanoin että oon nähnyt kaupassa pojan jolla oli pitkä tukka. Sitten mä otin sakset ja leikkasin mun ponnarin poikki! Äiti ei kyllä oikein tykännyt. Se sanoi että mun hiukset olisi voitu laittaa kiinni tai ostaa peruukki. Mutta ei se kyllä ollut kovin vihainenkaan. Niitä taisi isin kanssa vähän naurattaa. Sitten mä pääsin parturiin vielä synttäripäivänä.
Mun vaatteet löytyi mummolasta. Tai eihän ne mun ole kun isin vanhoja. Mua kyllä vähän nauratti että isi on mahtunut noihin vaatteisiin! Sehän on niin pitkäkin!

Me syötiin hampurilaisia, sipsejä, keksejä ja tietty kakkua. Meillä oli kaikilla mahat ihan täynnä! Lisa oli pukeutunut prinsessaksi, tosin se oli hukannut kruununsa jonnekin ja sitä vähän harmitti se. Mutta se näytti tosi nätiltä. Sille sopi vaaleanpunainen mekko kun sen iho on niin tumma. Isaac esitti jalkapalloilijaa, mutta se ei kyllä ollut ihme kun se tykkää jalkapallosta. Äiti oli joku f..fl..mikä se nyt oli..no joku tanssija kuitenkin. Ei sillä oikeasti ole mustaa tukkaa vaan ihan vaalea, mut sillä oli peruukki missä oli kukka. Se oli kyllä tosi kaunis. Sille sopis mustakin tukka. Isi oli käynyt teatterista lainaamassa jonkun prinssipuvun. Ei se kyllä näyttänyt musta yhtään prinssiltä...sen puku oli samanlaista kangasta kuin Mummun sohva!

Kun me oltiin syöty, me mentiin kellariin leikkimään! Mä tykkään meidän kellarista kun siellä on kivan väriset seinät. Me leikittiin poliisia ja roistoa, hippaa, piilosta ja sitten laamapeliäkin pelattiin hiukan. Meillä oli tosi kivaa, vaikka Isaac meinasi suuttua kun se ei saanut olla jalkapalloilija poliisissa ja roistossa! Eihän siinä edes kuulu olla jalkapalloilijaa! Se ei kans välillä ymmärrä ollenkaan. Kyllä me sit pelattiin sen kanssa ihan jalkapalloakin, mut ulkona. Eihän sisällä saa potkia palloa.
Meillä oli kyllä tosi hauskaa eikä millään meinattu malttaa lopettaa leikkimistä!"

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 11-4-2008 10:52  Profile | Blog | P.M. 
Ihania kuvia taas kaikilla Nyt tuomarit taas kuristelemaan tuomarointi osioon Kuhan tuomaroinnit ovat tulleett lähdetään toisiksi viimeiselle keirrokselle

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Online
Post at 13-4-2008 13:43  Profile | Blog | P.M. 
Eli tuomaroinnit eivät ole vielä tulleet mutta laitan viimeistään tiistaina ne esille. 4 kierroksen ohjeet on paikallaan ja kuvia saa alkaa laittelemaan vaikka heti

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 13-4-2008 16:37  Profile | Site | P.M. 
Lúcia de Oliveira

Hei!

Oli aivan mahtava päivä, joten päätimme lähteä paikalliselle rannalle viettämään päivää..
Meidän lisäksi rannalla ei oikeastaan ollut muita, joten pääsimme äitini kanssa viettämään rauhaisaa aikaa keskenämme.
Jätimme Doran kotiin hoitajan kanssa, joten pääsimme lähtemään helposti.. Kuten seuraavissa kuvissa näette kävin parturissa laitatuttamassa
hiukseni kuntoon..

Tässä minä sitten olenkin uimapuvussani seisomassa keskellä rantaa..

Seuraavaksi olikin sitten eväiden aika.. Olimme ottaneet pipareita mukaan, kun emme mitään muuta keksineet.

Tässä onkin sitten kuva minusta menossa rohkeana kohti ponnahduslautaa.. Hypyn seuraukset eivät olleetkaan sellaisia kuin olisin toivonut.
Kuitekin tämä on se päivän hauskin kuva.. Minä suorastaan pursuamassa itseluottamusta, mutta kuitenkin en sitten ollutkaan niin täynnä sitä.

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Online
Post at 16-4-2008 12:19  Profile | Blog | P.M. 
On siis tuommaroinnin aika. Tuomarit antoivat pisteita 1-5 väliltä ja sai antaa palautetta jos halusi. tämän viestin lopussa ovat sitten lapset jotka saivat tältä kierrokselta tähtimerkit. Tähtimerkeillä on tekemistä vasta viimeisessä tuomaroineissa. Tähtimerkin voit saada vaikket saisikaan 5 kuvistasi sillä tähti merkit myönnetään niille lapsille joilla on kiva idea kuvissa.

Simone:

Liam Driscoll
Naamiaiset näyttävät kivoilta. Hienoa että jokainen oli pukeutunut noin hienosti. Merirosvoasu sopi sinulle tosi hyvin ja poseerauskin oli mitä mainioin. "Argh! Olen pieni merirosvo." 5

Lúcia de Oliveira
Naamiaisasusi oli hieno. Olisin toivonut juhliinne hieman jotain rekvisiittaa. Naamiaisissa yleensä on jotain juhlatavaraa, ilmapalloja tai serpentiiniä. Mukavaa että äitisikin naamioitui. 2

Pyong Pang
Opettajaksi naamioituminen, mielenkiintoinen idea. Onnistuit siinä aika hyvin. Minun häiritsi äitisi liian rohkea naamiaisasu. Kyse oli sentään lasten naamiaisista. Myös tähän juhlaan olisin toivonut jotain juhlatavaraa. 1

Inez Carrera
Näytät oikein kovasti noita-haltijalta. Pidän juhlienne tunnelmasta ja siitä miten olette panostaneet asuihinne. 5

Andreas Braun
Sinullapa on hauska isoisä. Hienoa että hän lähti noin iloisesti juhlaan mukaan. Valitsit hahmosi oikein sopivasti Weasley-pojan, mielestäni näytät aivan häneltä. 3

Ellen Tripplethorn
Luulin sinua ensin pojaksi. Onnistunut muutos. Teidän juhliinne olisin myös toivonut jotain naamiaisrekvisiittaa. Teillä näytti olevan oikein hauskaa ystäviesi kanssa. 3

----------------------------------------------------------------

Sura:

Liam Driscoll
Naamiaisesi näyttävt kivoilta ja niissä tuntui riittävän tekemistä asusi on hieno ja sopii sinulle. Olisiko tässä kenties seuraava Jack 5

Lúcia de Oliveira
Asusi on hieno mutta juhla tavaraa ei ole kovinkaan paljoa, kiva kumminkin että juhlissa riitti tekemistä ja myös äitisi pukeutui. Minusta oli myös hienoa että autoit äitiä siivoamaan 3

Pyong Pang
Pukusi on ihana ja erikoinen samoin kuin ilmeisesti äidinkielen opettajasi Kiva että myös äiti ja isä olivat pukeutuneet mutta nämä juhlat näyttävät hieman laimeilta ehkä. 2

Inez Carrera
Asusi on ihana ja juhla rekvisiittaa on. Minusta kuvasi ovat aivan mielettömän ihanat ja juhlahumu kyllä välittyy 5

Andreas Braun
Weslayn hahmo sopi sinulle kuin nakutettu onneksi juhlinnan humussa ei kumminkaan huispausta pelattu sillä joku olisi voinut loukkaantua. Hienoa huomata että myös vaari oli iloisilla mielillä mukana menossa.
4

Ellen Tripplethorn
Katsoin hetken että miten tämä kilpailija on muuttunut pojaksi Juhlarekvisiittaa minäkin olisin hiukkasen enempi toivonut, toisaalta juhlasi näyttivät olevan ilman niitäkin varsin vauhdikkaat 3

--------------------------------------------------------------------------

Tällä kierroksella tähtimerkit saavat:
Andreas Braun *
Inez Carrera *

Tähtimerkkit yhteensä:

Pyong Pang *
Ellen Tripplethorn * *
Liam Driscoll *
Andreas Braun *
Inez Carrera *

Sitten kokonaispiste tilanne tällä hetkellä on:

Lúcia de Oliveira = 15½
Pyong Pang = 16½  *
Liam Driscoll = 28  *
Andreas Braun = 20 *
Inez Carrera =  27 *
Ellen Tripplethorn = 25½  * *

Yovela
NPC

UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 16-4-2008 17:20  Profile | Site | P.M. 
Inez Carrera

Hiphei, taas koitti aika joulukuussa, jolloin lähdetään perheen kanssa hieman pidemmäksi aikaa "mökillemme" joka on sellainen pikkuinen rantahuvila ei-niin-kovin-kaukana-kotoa.

Uikkareita minulla on vaikka muille jakaa, kun aina silloin tällöin tulee ostettua uusia. Toisaalta myös kulutan niitä paljon, kun vietän kaikki lämpimät päivät koulun läheisellä rannalla. Rakastan pirteitä värejä, ja siksi tämä uikkari on ehdottomasti lempparini!

Tällä kertaa mökille pääsi mukaan myös ystäväni Caia. Isoveli Juan ja isoäiti Juanita jäivät kotiin kissavahdeiksi, he tosin tulevat sitten joulua viettämään perästä. Pidimme piknikin rannalla, kunhan olimme ensin keränneet Caian kanssa kauniita simpukankuoria ja asetelleet ne vilttiemme ja pyyhkeidemme laitaan.

Sen päivän ehdottomasti hauskin tapahtuma oli, kun isä innostui myös etsimään simpukoita, mutta kaivoi hiukan liian syvälle ja sai kimppuunsa kiukkuisen ravun! Ai että sitä naurua kun isä pomppi ympäriinsä rapu sormessa. Onneksi oli laastareita lähellä.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 18-4-2008 12:27  Profile | Blog | P.M. 
Liam Driscoll

Moi taas! Oli lämmin sunnuntai ja vapaapäivä, joten me lähdettiin äidin ja isän kanssa uimarannalle. Olisin tahtonut kavereitakin mukaan, mutta kukaan ei päässyt. Nate oli kipeänä ja muilla oli jotain muuta tekemistä. Mutta oli silti ihan kivaa touhuilla yksikseenkin äidin ja isän ottaessa aurinkoa.

Tässä olen juuri tullut uimasta:

Me otettiin kotoa mukaan nakkeja ja sämpylöitä, kun tiedettiin että rannalla on grilli. Isä sitten grillasi meille herkulliset hodarit ruuaksi.

Äiti tuli auttamaan minua hiekkalinnan rakennusprojektissani, kun oli ottanut kyllikseen aurinkoa. Räjähdin nauramaan kun näin äidin, hän oli aivan punainen ja näytti tosi hassulta! Äidistä asia ei ollut erityisen hauska, hän selitti minulle että palanut iho on melkoisen kipeä ja muistutti minua samalla liiallisen auringon vaaroista, ja aurinkovoiteen tärkeydestä ja.... Aikani hekotettuani lupasin sitten illalla auttaa häntä palaneen selän rasvaamisessa.

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 18-4-2008 20:30  Profile | Blog | P.M. 
Ellen Tripplethorn
9v.
Iso-Britannia

"Moikka. Äidillä ja isillä oli kummallakin vapaata viime lauantaina niin ne ajatteli että tehdään jotain ihan tosi kivaa. Ja niin me tehtiinkin! Me oltiin koko päivä rannalla!

Me oltiin äidin kanssa uikkariostoksillakin ja mä sain uuden uikkarin. Mä tykkään siitä kun se on sininen ja siinä on kukkia. Ja äiti sanoo että mulle sopii sininen väri kun mulla on vaalea tukka ja siniset silmät.

Kun me oltiin koko päivä rannalla, piti tietty olla eväitä mukana. Muuten sitä kuukahtaa jos ei mitään syö! Meillä oli omppuja, mehua, hodareita ja keksejä. Sit kun me oltiin syöty, mä olisin halunnut heti mennä uimaan mutta äiti kielsi. Se sanoi ettei syömisen jälkeen saa mennä hetin uimaan koska voi tulla joku karppi. En mä kyllä oikein ymmärrä mitä karpilla on tekemistä sen kanssa. Sehän on kala!

En mä sitten mennyt heti uimaan. Ensin leikin vähän hiekkaleluilla, tein hiekkakakkuja ja koristelin ne omenankuorilla. Mutta sitten mä sain ihan parhaan ajatuksen. Vesi-ilmapallosotaa! Isi oli just lähdössä snork-laa-maan (kamalan vaikea sana!) kun mä heitin sitä vesi-ilmapallolla ja se mätkähti suoraan sen olkapäähän! Sit mä juoksin sitä karkuun ja kohta se osui mua kanssa ja meillä oli tosi kivaa. Ja äidin nauru kuului kauas! Sitten pulahdettiin isin kanssa uimaan vaikka me oltiin kyllä ihan litimärkiä jo valmiiksi! "

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Yovela
NPC

UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 18-4-2008 21:11  Profile | Site | P.M. 
Andreas Braun

Eräänä viikonloppuna suuntasimme ukin ja äidin ja koiramme kanssa yhdelle ihanalle metsälammelle, missä on luonnonhiekkaranta.

Tässä minä virittelen onkivapaani kuntoon. Huomasin vasta tämän kuvan nähtyäni että minua tarkkaili pikkuinen lokki!

Sitten pidettiin evästauko. Äiti oli leiponut ihania herkkuja meille sillä hän on innostunut ruoanlaitosta ja opiskellut kaikkia kivoja uusia reseptejä! Rexille oli tietenkin otettu omat eväät, mutta tässä kuvassa se taitaa kyllä järsiä meidän vilttiä.

Hauskinta oli, kun eväiden jälkeen sain itsekseni etsiä ötököitä järvestä! Kiehtovia olivat myös sorsat, joille olimme aiemmin heitelleet leivänpalasia. Siispä ne eivät lisän leivän toivossa halunneet lähteä lainkaan, eikä ukki oikein saanut kalaa, kun sorsat pelottivat kaikki kalat pois! Äiti etsi kiikareillaan mielenkiintoisia lintuja (vai katselikohan viereisen miesporukan gourmet-eväitä kateellisena! )

[ Last edited by  Yovela at 18-4-2008 20:13 ]

All times are GMT+3, the time now is 2-12-2008 00:00

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP