Koitti sitten suuren juhlan aika, viimein kerrottaisiin tämän hauskan kilpailun voittaja.
Kotona laittauduimme äidin ja Rosan kanssa valmiiksi. Olen aika yllättynyt, että Rosa halusi lähteä mukaan mutta ehkä hän toivoo tutustuvansa siellä uusiin ihmisiin, hankala minun on uskoa hänen vakuutteluunsa sisarrakkaudesta. No, toivottavasti hän ei pilaa iltaani viemällä kaiken huomion itseensä! Tämä mekko ostettiin minulle viime kesänä, kun serkkuni Lupita meni naimisiin. Pidän kovasti sen väristä ja mallista.

Huomatkaa myös uusi, lyhentynyt tukkani! Tosin lyhennys aiheutti lähinnä sen, että hiukseni menivät entistä käkkärämmiksi. Mutta eivätköhän ne pian kasva takaisin.
Muitakin uutisia minulla on kerrottavana, äiti kertoi odottavansa vauvaa! Oi haluaisin niin kovasti saada suloisen pikkusiskon.

Kivaa kun ei sitten enää tarvitse olla perheen nuorin!
Perillä juhlissa kaikki muut näyttivät rennosti juttelevan ja pitävän hauskaa, mutta minua lähinnä hirvitti! Vilkuilin lavan suuntaan että milloin alkaisi itse julkistus.
Viimein naisääni kehotti kaikkia kerääntymään yleisöksi. Edessä oli hieno pokaalikin, ehkä voittaja saisi sen omakseen! Onneksi Caia ja Yelena olivat mukana, Caia piti minua kädestä. Se helpotti hieman odotusta. Hirmu jännittävää!!!
[
Last edited by Yovela at 22-4-2008 19:04 ]