Sims2Suomikisat

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 18-4-2008 23:05  Profile | Site | P.M. 
Pyong Pang

Päätimme viikonloppuna käväistä paikallisessa maauimalassa kaupungin laitamilla. Päivä oli kirkas ja silti väkeä ei paljon ollut uimassa. Olin siis isäni ja äitini kanssa liikenteessä. Oli oikeastaan kivaa päästä arjen hulinasta pois joksikin aikaa viettämään ihanaa aikaa perheen kanssa vain...

Tässä minä sitten olenkin altaan reunalla uimapuvussa..

Päätimme ottaa eväiksi hot dogeja, kun ne ovat kaikkien herkkua...

Tässä onkin sitten päivän hauskin kuva... Minä hyppäämässä veteen..

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 20-4-2008 10:32  Profile | Blog | P.M. 
Voi pilleri puupallero. Elikkäs joo kisailijoille tiedoksi finaalikierroksen tiedot on on tullut ja kuvia saa alkaa ottamaan. Nyt mulla on kauhea kiire töihin, siksi kisa ei päivittynyt 18 päivä niinkuin oli tarkoitus ja lisäksi nettini on jotenkin takkuillut taas  forumin kanssa. Mutta tuomareiden ohjeet tulevat tänään illasta huikkaan sitten uudemman kerran täällä.

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 20-4-2008 14:36  Profile | Blog | P.M. 
HUO tuomarit kurkistakaapa tuomarointi topsuun siellä ohjeet ranta kuvien arviointiin

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 22-4-2008 18:40  Profile | Site | P.M. 
Andreas Braun

Huisaa, finaalikierros jo! Ja oikein juhlat. Menimme äidin kanssa pukuostoksille, kun en ollut ennen tarvinnutkaan hienoa pukua. Mutta mikä pettymys, kaikki olivat tylsiä mustia tai harmaita! Miksei pojat saisi pukeutua johonkin kivaan väriin kuten vihreään? No, yksi aivan mahtava puku löytyi, sellainen tummansininen. Siinä on pientä kimallusta, ihan kuin tähtiä, tulee oikein kosminen olo!

Paikalla oli todella paljon lapsia, yleisöä ja osallistujia. Oli siellä tarjolla hyvää ruokaakin! Odotellessa voittajan julkistusta olin vähän hermostunut. Onneksi äiti oli mukana ja tarjoili rohkaisuhalauksia aina vähän väliä

Ihan ehdottomasti illan kohokohta oli, kun juhlapaikan pihalla järjestettiin pienimuotoinen ilotulitus. Saimme polttaa tähtisadetikkuja ja pitää hauskaa ennen varsinaista jännäystä.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 22-4-2008 19:01  Profile | Site | P.M. 
Koitti sitten suuren juhlan aika, viimein kerrottaisiin tämän hauskan kilpailun voittaja.

Kotona laittauduimme äidin ja Rosan kanssa valmiiksi. Olen aika yllättynyt, että Rosa halusi lähteä mukaan mutta ehkä hän toivoo tutustuvansa siellä uusiin ihmisiin, hankala minun on uskoa hänen vakuutteluunsa sisarrakkaudesta. No, toivottavasti hän ei pilaa iltaani viemällä kaiken huomion itseensä! Tämä mekko ostettiin minulle viime kesänä, kun serkkuni Lupita meni naimisiin. Pidän kovasti sen väristä ja mallista. Huomatkaa myös uusi, lyhentynyt tukkani! Tosin lyhennys aiheutti lähinnä sen, että hiukseni menivät entistä käkkärämmiksi. Mutta eivätköhän ne pian kasva takaisin.

Muitakin uutisia minulla on kerrottavana, äiti kertoi odottavansa vauvaa! Oi haluaisin niin kovasti saada suloisen pikkusiskon. Kivaa kun ei sitten enää tarvitse olla perheen nuorin!

Perillä juhlissa kaikki muut näyttivät rennosti juttelevan ja pitävän hauskaa, mutta minua lähinnä hirvitti! Vilkuilin lavan suuntaan että milloin alkaisi itse julkistus.

Viimein naisääni kehotti kaikkia kerääntymään yleisöksi. Edessä oli hieno pokaalikin, ehkä voittaja saisi sen omakseen! Onneksi Caia ja Yelena olivat mukana, Caia piti minua kädestä. Se helpotti hieman odotusta. Hirmu jännittävää!!!

[ Last edited by  Yovela at 22-4-2008 19:04 ]
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 25-4-2008 09:29  Profile | Blog | P.M. 
TUOMAROINNIT

On siis tuommaroinnin aika. Tuomarit antoivat pisteita 1-5 väliltä ja sai antaa palautetta jos halusi. tämän viestin lopussa ovat sitten lapset jotka saivat tältä kierrokselta tähtimerkit. Tähtimerkeillä on tekemistä vasta viimeisessä tuomaroineissa. Tähtimerkin voit saada vaikket saisikaan 5 kuvistasi sillä tähti merkit myönnetään niille lapsille joilla on kiva idea kuvissa.

--------------------------------------------------------------------------------

Simone

Lúcia de Oliveira
Teillä näytti olleen oikein kiva reissu rannalle. Piparit ainakin näyttävät herkullisilta. Vesi näyttää syvältä, toivottavasti osaat uida hyvin. 3

Inez Carrera
Teillä oli varmasti kivaa koko porukalla. Ainakin kuvista saa sellaisen kuvan. Toivottavasti isäsi sormi on kunnossa, ettei rapu napannut liian kovasti. 4

Liam Driscoll
Harmi ettei kukaan kavereista päässyt mukaan. Ehkä olisitte keksinyt enemmän tekemistä jos muita lapsia olisi ollut mukana. 2

Ellen Tripplethorn
Teillä oli ainakin herkullisen näköiset eväät mukana. Muutenkin teillä näytti olleen todella hauskaa isäsi ja äitisi kanssa. 4

Andreas Braun
Teillä riitti puuhaa. Hienoa että Rex-koirakin pääsi mukaan. Se on varmasti paras kaverisi. 5

Pyong Pang
Teilläkin taisi olla hauska päivä. Harmi ettette päässeet ulos uimaan. 2

-----------------------------------------------------------------------------------

Sura

Lúcia de Oliveira
Teillä näytti olevan kahden kesken erittäin mukavaa rannalla. Uimapukusi on mukavan värikäs ja sopii ihon väriinsi hyvin 3

Inez Carrera
Sinunkin uimapukusi on oikein pirteän värinen ja huono. On ihanaa nähdä että teitä oli noinkin paljon rannalla. Toivottavasti isäsäsi sormeen ei paljoa sattunut. 3

Liam Driscoll
Tuo altopärsky takanasi on ihana. Harmi ettei kavereita päässyt mukaan mutta sinulla näytti olevan ihan kivaa muutenkin. 3

Ellen Tripplethorn
Oih teillä oli monipuolinen evästö mukana. Sinunkin uimapukusi on ihana ja sopii sinulle. Päiväsi rannalla taisi kaikin puolin mennä vauhdikkaasti. 4

Andreas Braun
Kuvasi ovat kerrassaan hienot. Näit paljon eläimiä ja sinulla näytti muutenkin riittävän paljon puuhaan rantaretkellänne. 5

Pyong Pang

Kuvasi ovat vähän yksipuolisen oloiset. Kai sentään maauimalassa on paljon myös muuta tekemistä. Sinunkin uima puku on nätti ja korostaa ihon väriäsi kauniisti. 2

--------------------------------------------------------------------------

Tällä kierroksella tähtimerkit saavat:
Andreas Braun *
Ellen Tripplethorn *

Tähtimerkkit yhteensä:

Pyong Pang *
Ellen Tripplethorn * * *
Liam Driscoll *
Andreas Braun * *
Inez Carrera *

Sitten kokonaispiste tilanne tällä hetkellä on:

Lúcia de Oliveira = 21½
Pyong Pang = 20½  *
Liam Driscoll = 33  *
Andreas Braun = 30 * *
Inez Carrera =  34 *
Ellen Tripplethorn = 33½  * * *

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 29-4-2008 22:30  Profile | Blog | P.M. 
Liam Driscoll

Odottaminen oli tosi jännää, enkä millään olisi malttanut odottaa. Onneksi ennen voittajan julkistamista oli järjestetty kaikenlaista ohjelmaa. Tässä ovat tanssitytöt lavalla, me istutaan ihan eturivissä äidin ja isän kanssa.

Ja tässä olen minä juhlatamineissa...

Juhlapaikalla oli myös limudisko, ja siellä me jorattiin toisten lasten kanssa ihan täysillä! En ole ikinä ennen ollut diskossa, se oli hirveän hauskaa! Nyt en malta odottaa kun koulussa sellaiset järkätään.
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 5-5-2008 15:31  Profile | Blog | P.M. 
Elikkäs ratkaisen kisan nyt viime kierroksen tulosten perusteella sillä muuta kisailija joutui jättämään kesken. Pahoittelen sitä että pari kilpailijaa kerkesi ottaa kuvia mutta otin sen huomioon ja saatte 1 pistettä lisää pisteisiin tähti merkit puolestaan vastasivat ½ pistettä

Kolmanneksi tuli  hurmaava pikku mies Liam Driscoll

Toiseksi tuli neiti Ellen Tripplethorn

Ja ensimmäinen Miss Lapsimaailma 2008 on Inez Carrera

Tässä lopulliset pisteet

Lúcia de Oliveira = 21½
Pyong Pang = 21
Liam Driscoll = 34 ½
Andreas Braun = 32
Inez Carrera =  35 ½
Ellen Tripplethorn = 35  

Onnea voittajille ja kiitos kaikille osallistujille

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 5-5-2008 15:40  Profile | Site | P.M. 
Oikein paljon onnea Yovelalle ja Inezille....!

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
Post at 5-5-2008 15:49  Profile | Blog | P.M. 
Onnea voittajalle! Ja onnea myös muille sijoille sijoittuneille

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 23:06

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP