Sims2Suomikisat

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 16-3-2008 23:11  Profile | Blog | P.M. 
Itselläni meni tänään parin tunnin pelaamiset ihan hukkaan. Yksi napero kasvoi taaperoksi ja siitä tuli oikeasti todella hirveä! En käsitä miten siitä saattoikin tulla niin ruma, kun vanhemmat ovat kuitenkin ihan normaalin näköisiä.
Lopetin sitten tallentamatta - enkä tietenkään ollut tallentanut pariin tuntiin.

Nyt on operaationa on downloads-kansion tyhjennys

Mitä mieltä olette muuten nimistä. Onko teidän mielestä monen nimen antaminen lapselle vanhanaikaista?
Meillä oli nimittäin ukon kanssa riita siitä, montako nimeä lapselle annetaan. Hänestä yksi nimi riittää ja monen nimen antaminen on todella vanhanaikaista.

Elä unelmaasi

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 16-3-2008 23:17  Profile | Blog | P.M. 
Minä ainakin aijoun tulevaisuudessa antaa lapselleni kaksi tai kolme nimeä. Koska olen vähän niinkuin isälle luvannut että jos saan tytön niin hänelle tulee toiseksi tai kolmanneksi nimeksi Paula, koska se on isän oikean äidin nimi ja sen takia se on mullekin annettu. Musta se ei todellakaan ole vanhanaikaista

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 17-3-2008 11:12  Profile | Blog | P.M. 
Huomenia

Ei minustakaan ole ollenkaan vanhanaikaista, että antaa useamman nimi lapselle. Minusta kaksikin riittää, mutta ei kolmessakaan ole mitään vikaa. Sitä en vaan ymmärrä, että pitää väkisin tunkea jotkut nimet mitkä eivät sovi ollenkaan keskenään! Ja jotkut antavat lapsille annetaan melkoisen kummallisia nimiä nykyään, usein saa päätä puistella kun lukee kastettujen listaa lehdestä... No makuasioitahan ne on.

Tänään olis kaverin syndet, pitää kai käydä illalla siellä (kakku?)kahvilla ja viemässä pikku lahja.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 17-3-2008 11:20  Profile | Site | P.M. 
Meillä on kaikilla perheessä kolme nimeä. Äiti on Päivi Anne Irmeli, isä on Leo Martti Johannes, minä Suvi Essi Päivikki ja mun pikkuveli Matias Henri Johannes. Musta noi "suvun mukaan" nimetyt on kivoja tokia tai kolmansia nimiä, niinku mun veljellä ja isällä on kolmas nimi sama ja mun kolmas nimi taas on väännös äitini ensimmäisestä nimestä.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 17-3-2008 12:24  Profile | Blog | P.M. 
Hyvä etten ole ainoa, jonka mielestä on kiva antaa monta nimeä!
Heh, töissä yksi päivä kauhisteltiin kun joku oli ensin pojalle antanut nimeksi Milo ja oli sitten myöhemmin saanut vielä tyttären, josta tuli Hilma.
Itse kyllä tykkään muuten vanhoista nimistä. Hilma vain ei ole suosikkini.
En myöskään kauheasti pidä nykyajan kummallisista nimistä.. Mielestäni nimen pitää olla nimi eikä mikään väännös/lyhennelmä jostain muusta.

Menipä nyt nimipainoitteiseksi
Kohta kai taas lähdetään töihin. Eilinen vapaa päivä meni niin nopeasti, etten ehtinyt oikein mitään tekemään. Onneksi kohta on pääsiäinen.

Elä unelmaasi

Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 17-3-2008 12:36  Profile | P.M. 
Moi vaan kaikki

Tulin eilen Thaimaasta. Tosi mahtava paikka, tykkäsin Koko ajan oli jtn 30 astetta plussaa ja aurinko paisteli joka päivä. Palmutki oli aika hienon näkösiä.
Olin siis 2 viikkoa vanhempien kans siellä. Oli liian lyhyt aika, mutta me jo vähän aateltiin, että jos mentäis 2009 jouluna uudestaan, mutta 3 viikoksi En nyt sitte tiiä ollaanko menossa..

Tokio Hotel<3
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 17-3-2008 12:52  Profile | Blog | P.M. 
Tervetuloa takaisin Jenna! Todella mukavaa, että reissu meni hyvin
Missä päin Thaimaata olitte?
Me ollaan menossa ilmeisesti Helmi-Maaliskuussa 2009, tosin ei vielä tiedetä minne suunnalle. Itse olen ehdottanut Krabia

Elä unelmaasi

Jenna
Sim
Rank: 2

Naiskilpailun voitto  
UID 191
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 309
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Rovaniemi
Status Offline
Post at 17-3-2008 13:09  Profile | P.M. 
Me oltiin Phuketissa, Kamala Beachilla Kiva nimi.
Hotelli oli tosi kiva. Ja sit just se alue missä oltiin, oli sellanen mukavan rauhallinen, eikä mikään menomesta. Ranta oli jtn 50 metrin päässä hotellista, nii pääsi äkkiä käveleen sinne

Tokio Hotel<3
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 17-3-2008 14:22  Profile | Blog | P.M. 
Kamala Beach! Oliko biitsillä kamalaa?

Tervetuloa takas Jenna, teillä oli varmasti tosi kiva ja rentouttava lomareissu!

Tuohon nimiasiaan vielä... minusta on ihan kiva että lapselle antaa "lievästi erikoisemman" tai ei-niin-yleisen nimen, siis siinä mielessä, että ei välttämättä olis viittä samannimistä samalla luokalla kun lapsi menee kouluun, mutta joku raja niiden nimien kanssa kuitenkin pitäs olla... Itse en ainakaan haluais että lapsi joutuis häpeämään omaa nimeänsä lopun elämäänsä.  Ja kun annetaan ulkomaalaisia nimiä... vain murto-osa suomalaisista osaa lausua ne kuten pitäisi   Ymmärrän jos vaikka toinen vanhemmista on ulkomaalainen, mutta kun antavat ihan täysin suomalaisillekin kakaroille sellaisia outoja nimiä.
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 17-3-2008 16:47  Profile | Site | P.M. 
Hohhoi! Tulipahan viimein käytyä kirjastossa palauttamassa lainat... Ei sinne ollukkaan kertyny vaan kuin 2 euroa maksua... No ainakin sain lainat pois tieltä viimein...=)

Onks kenellään antaa vinkkiä miten palstalle saa pistettyä kuvia ilman että käyttää tota Attachments-juttua....?

Kiitos jo etukäteen....

[ Last edited by  Prue302 at 3-17-2008 15:52 ]

All times are GMT+3, the time now is 2-12-2008 00:03

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP