Iltapäivää täältäkin
Me käytiin meidän Puntti katsastamassa kahteen otteeseen..siitä oli pari viikkoa ennen just korjattu pakoputki, mutta se falskasi joten piti käydä laitattamassa uusiksi.

Mutta menipä läpi sitten.
Vanhanaikaiset nimet ovat kyllä muodissa nykyään. Hiukan hämmentävää oli joskus kun yksi vanha kaveri sai pojan, josta tuli Oiva. Oli jotenkin tosi vaikea kuvitella että pienen vauvan nimi on Oiva, tulee ennemmin joku vanha vaari mieleen.

Mutta äkkiä noihin tottuu. Itse tykkään kyllä jonkin verran vanhoista nimistä, etenkin Ainosta ja Juhosta. Ja tosiaan, kyllä minun lapsillani joskus tulevaisuudessa tulee olemaan enemmän kuin vain yksi nimi.
Jooh..läjähtipä sitten aamuvuoronakki huomiseksi ja ylihuomiseksi. Työkaverin lapsi sairastaa, joten meni vuorot vähän uusiksi. No, minä kyllä toisaalta tykkään noista aamuista vaikka pitääkin puoli viideltä herätä. Pääsee ajoissa kotiin ainakin.
Nyt voisi käynnistellä peliä..
Ai niin, tervetuloa takaisin Jenna! Oli varmaan ihana reissu. Aikoinaan jäi Bangkokista sen verran hyvä maku että olisi kiva päästä sinne päin uudestaan.