Sims2Suomikisat

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 17-3-2008 17:42  Profile | Blog | P.M. 
Iltapäivää

Auto meni katsastuksesta läpi Kaikki oli tosi hyvin

Prue, suurin osa täällä käyttää vissiinkin photobuckettia kuvillensa (www.photobucket.com). Sitä kautta kuvat saa niin että saa tekstiäkin väliin. Rekata tuonne täytyy.

Täytyy myös osallistua tuohon nimi keskusteluun Minusta lapsella voi ihan hyvin olla monta nimeä. Itse en antaisi kovin vanhanaikaista nimeä, se tosin tuntuu olevan muotia nykyään. Riippuu tietty mikä on kenenkin mielestä vanhanaikainen nimi . Mutta töissä kun kirjottelee reseptejä, siellä on tullut 2007 syntyneitä joiden nimi on Arvi ja joitain muita vastaavia. Hieman uudenpaa jos minulla joskus sattuu olemaan lapsia

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Hinia87
Sim
Rank: 2

UID 282
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 224
Reading Access 10
Registered 22-1-2008
Location Kuopio
Status Online
Post at 17-3-2008 17:52  Profile | P.M. 
Iltapäivää

Mulla on kanssa sitten joskus hamassa tulevaisuudessa selvät aikomukset antaa mun lapsille vähintään kaksi nimeä. Mä kanssa tykkään vanhanaikaisista nimistä. Ja mun äitin nuoremman koiran nimi on Hilma Mun mielestä se on jotenkin hauska nimi. Samaten tykkään Alma-nimestä. Ja pojalle Nooa Saahan nähdä mitä nimiä mun lapset sitten tulee saamaan...

Nyt on sitten ensimmäinen reikäkin hampaista paikattu. Olikin iso reikä ja jouduttiin poraamaan ihan hermoon asti... Ei muuten tuntunut yhtään kivalta. Vaikkakin täytyy sanoa että se lääkäri osasi laittaa puudutuksen tosi hyvin, ei pistäminen tuntunut yhtään.. Tosin eihän siitä puudutuksesta hirveämmin ollut hyötyä sen hermon kanssa... Mutta nyt on hammas yhtä hyvä kuin uusi. Ja enää 7 reikää jäljellä... Onneks ne on kaikkki pienempiä.

Prue ohjeet löytyy käytännön neuvoista, Photobucket kohdasta.

E: Laura ehtikin jo neuvoskella ensin

Voihan käpy sentään kun joku mun tietokonekompleksini osa kettuilee! Nettisivut rullautuu koko ajan ihan loppuun... Sama juttu kaikkien valikoiden kanssa. Mahtaakohan hiirustanilaisen batteryt olla lopussa tai jotain... No nythän tuo hiiri sanoikin ittensä irti.

[ Last edited by  Hinia87 at 3-17-2008 16:59 ]

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 17-3-2008 18:08  Profile | Blog | P.M. 
Iltapäivää täältäkin
Me käytiin meidän Puntti katsastamassa kahteen otteeseen..siitä oli pari viikkoa ennen just korjattu pakoputki, mutta se falskasi joten piti käydä laitattamassa uusiksi. Mutta menipä läpi sitten.

Vanhanaikaiset nimet ovat kyllä muodissa nykyään. Hiukan hämmentävää oli joskus kun yksi vanha kaveri sai pojan, josta tuli Oiva. Oli jotenkin tosi vaikea kuvitella että pienen vauvan nimi on Oiva, tulee ennemmin joku vanha vaari mieleen. Mutta äkkiä noihin tottuu. Itse tykkään kyllä jonkin verran vanhoista nimistä, etenkin Ainosta ja Juhosta. Ja tosiaan, kyllä minun lapsillani joskus tulevaisuudessa tulee olemaan enemmän kuin vain yksi nimi.

Jooh..läjähtipä sitten aamuvuoronakki huomiseksi ja ylihuomiseksi. Työkaverin lapsi sairastaa, joten meni vuorot vähän uusiksi. No, minä kyllä toisaalta tykkään noista aamuista vaikka pitääkin puoli viideltä herätä. Pääsee ajoissa kotiin ainakin.

Nyt voisi käynnistellä peliä..

Ai niin, tervetuloa takaisin Jenna! Oli varmaan ihana reissu. Aikoinaan jäi Bangkokista sen verran hyvä maku että olisi kiva päästä sinne päin uudestaan.

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 17-3-2008 18:17  Profile | Site | P.M. 
Kävinpä ostamassa oikeat kuulosuojaimet kun täällä on taas koko päivä porattu eikä flunssaisena ole yhtään kivaa pitää korvatulppia korvissa. Löytyivät kaupasta osastolta metsuritarvikkeet.

Kävin myös sitten tuolla arvauskeskuksessa ja sain kolme päivää saikkua. Mua nyt harmittaa ihan hirveesti tällänen sairastaminen kun olisi niin paljon tekemistä muttei jaksa oikein muuta kuin paikallaan istua!

Onko joku tehnyt itse saippuoita? Ostin meidän huomiseen partiokokoukseen sellaisia pakkauksia, ja saadaan läträtä sulan saippuan kanssa.
Hinia87
Sim

UID 282
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 224
Reading Access 10
Registered 22-1-2008
Location Kuopio
Status Online
Post at 17-3-2008 18:31  Profile | P.M. 
Minä oon monesti suunnitellu, et pitäis kokeila tehä ite saippuoita, mutta siihen suunnittelun asteelle se kyllä on aina jäänyt.

Tahtoo mennä hermot näiden tietotekniikan ihmeiden kanssa... Vika ei ollut hiiressä, eikä koneen uudelleenkäynnistyskään asiaa auttanut. Työpöydälläkään ei voi avata muuta kun roskiksen, kun se on siellä "viimeisenä", eli oikeassa alakulmassa. Vidurainen!

Tein tuossa äsken rahkalettuja Puoli kiloa rahkaa, niin eihän sitä maitoa edes tarvita Mä nimittäin oon ostanut maitoa viimeksi muistaakseni joulukuun alussa... Ihmeen vähän sitä jotain ruoka-aineita tulee käytettyä, mä oon nimittäin asunut omassa kämpässä jo yli 1,5 vuotta ja en oo kertaakaan ostanu tänne "oikeita" perunoita. Ranskiksia oon ostanut joko kahdesti tai kolmesti.

E: Jahas, niin se vaan näyttää tää vanhanaikanen ratkaisu olevan paras tähänkin ongelmaan... Mäjäytetään konetta pari kertaa niin kummasti alkaa toimimaan...

[ Last edited by  Hinia87 at 3-17-2008 17:46 ]

Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 17-3-2008 19:18  Profile | Blog | P.M. 
Noin, nyt on taas päästy töistä kotiin Tosin jotain työraportteja koitetaan tehdä alueista, jotka on tullut valmiiksi. Saadaan sitten rahat niistä jo etukäteen

Itse en osaisi olla ilman oikeita perunoita, vaikka enimmäkseen tehdäänkin ranskalaisia. On se ihana välillä saada oikein kunnon pottuja

Elä unelmaasi

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 17-3-2008 21:58  Profile | Site | P.M. 
Mä pidän aina joku 3 perunaa jääkaapissa, siinä vaiheessa kun ne ovat hyvin paljon itäneet muistan että on perunoita ja teen niistä esim. jotain jauhlihakeittoa. En siis ole tainnut kertaakaan yksinasuessani (vuodesta 2003) keittää perunoita sellaisenaan ruoaksi.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 17-3-2008 22:43  Profile | Blog | P.M. 
Meillä on huomenna täyssiivous. Tuli mitta täyteen tätä törkyä

Elä unelmaasi

Hinia87
Sim

UID 282
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 224
Reading Access 10
Registered 22-1-2008
Location Kuopio
Status Online
Post at 17-3-2008 23:21  Profile | P.M. 
Voi ihanaista elämää... Mä täällä kärvistelen, kun tota hermoo jomottaa aikas ihanasti... Vielä en edes viitti ottaa särkylääkettä, kun ajattelin säästää senkin ilon sitten yöksi.

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 850
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Online
Post at 18-3-2008 06:21  Profile | Blog | P.M. 
Huomenta.

Varttia yli viisi näyttää kello. Olen ollut kolmisen varttia hereillä jo ja kohta pitääkin jo lähteä. Jollain kierolla tavalla tykkään näistä aamuvuoroista. Aamuisin on aina rauhallista, ei ole mikään kiire ja lapsiakin on vain pari paikalla ekana parina tuntina. Ja sitten kun kovin kuhina alkaa, pääseekin jo kotiin.

Vaan eipä tässä kai muu auta kuin ruveta tekemään lähtöä. Pukea pitäisi ja hiukset harjata ja hampaatkin pestä ja eväät pakata..tehokkaat 10 minuuttia aikaa...

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.

All times are GMT+3, the time now is 2-12-2008 00:09

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP