Sims2Suomikisat

Adelphe
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID 172
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 282
Reading Access 100
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 18-3-2008 22:25  Profile | Blog | P.M. 
Minua ei nyt enää tässä vaiheessa kovin paljon häiritse se, ettei sää ole mitenkään mahdottoman talvinen - ellei se sitten johdu siitä, että juuri nyt tuolla on lunta jonkin verran. Tulen kuitenkin tosi hyvälle tuulelle aina joskus, kun koulusta lähtiessäni aurinko paistaa ja vesi virtaa puroina kadulla.

Kun kerran aihetta jo vähän sivusin, on pakko vähän hehkuttaa sitä miten kiva ja aikaansaava minulla juuri nyt on. Kerrankin sellainen tunne, ettei ole niinkään häiritseviä juttuja jotka veisivät kaikki ajatukseni. Että ehtisi mahdollisesti tehdäkin jotain mitä olen halunnut jo pitkään, tai mahdollisesti jotain mitä en ole halunnut mutta nyt voisi onnistuakin. Ilahduttaa myöskin tuo kutsuvan näköinen kirjapino pöydälläni - päällimmäisen luettuani pääsen käsiksi tuohon toiseen, jonka olen halunnut lukea jo pitkään.

Juu ja tosiaan Laura, muistinkin että sinulla on syntymäpäivä lähellä omaani. Ei tunnu edellisistä niin kauan aikaa olevan, kamalan nopeasti on vuosi mennyt.

Goodnight kiss for a child in time
Swaying blade my lullaby
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 19-3-2008 00:04  Profile | Blog | P.M. 
Omasta puolestani tuo loska ja vesi voisi kadota pihamaalta Ei se muuten haittaisi mutta teen ulkotyötä, niin on kengät ja vaatteet ihan likomärät.

Kohta pitäisi taiteilla jokin sähköposti espanjaan. Olivat ottaneet tänään yhteyttä, kun olin laittanut yhteydenottopyynnön. Oli siis epäselvyyksiä työsopimuksesta. Nyt siis sovin työt heinäkuun loppuun asti
Kyllä se kolme kuukautta etelässä saa riittää

Elä unelmaasi

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 19-3-2008 11:24  Profile | Blog | P.M. 
Huomenia

Täällä on kyllä lunta riittänyt, vaikka kunnon talvi tännekin tuli vasta uudenvuoden jälkeen. Minusta on mukavaa että talvella on lunta! Nyt on ollut aivan ihania keväisiä ilmoja, kun aurinko paistaa ja se jo lämmittääkin kivasti, vaikka olis enemmänkin pakkasta.

Tänään on vähän niinkuin torstaifiilis, vaikka onkin vasta keskiviikko, mutta kun huomenna on tämän viikon viimeinen työpäivä! Ihanaa, piiitkä viikonloppu!

Pitää vissiin käydä ostamassa pääsiäismunia, koska kuitenkin vielä pääsiäispyhinä noita pikkunoitia kulkee vaikka niitä kävi tietty jo viime sunnuntaina. Yhdesti avattiin niille ovi, mutta kun ei oikein ollut mitä antaa enää, niin "ei-muka-oltu-kotona" kun pari kertaa soi ovikello sen jälkeen
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 19-3-2008 17:04  Profile | Blog | P.M. 
Heips
Tänään on auennut sivusto The Sims 3:sta. Sivusto ei vain itselläni juuri nyt toimi. Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä löytyy.

Edit. Nyt toimii Eli siis täällä The Sims 3
Kuulostaa ja näyttää upealle.

Elä unelmaasi

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 19-3-2008 17:27  Profile | Site | P.M. 
Tosi hienoja kuvia kyllä tuolla Sims3-sivustolla.... Saa nähdä tuleeko sitä tietokoneele, ku tällä hetkellä tulossa vaan Playstation3-konsolille....

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 19-3-2008 17:46  Profile | Site | P.M. 
Tuo sivusto jumittaa mulla ainakin tosi paljon, liekö paljon liikennettä kun on uteliasta sims-kansaa kurkkimassa.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 19-3-2008 17:50  Profile | Blog | P.M. 
Mulla kesti myös todella kauan päästä sisään. Ilmeisesti paljon liikennettä
Hämmentää tosiaan tuo mille laitteelle kyseinen peli tulee. Jossakin sanottiin, että tulee konsoleille ja wikipedian mukaan tulee tietokoneelle.

Elä unelmaasi

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 19-3-2008 19:02  Profile | Blog | P.M. 
Kyllä tuo minusta ihan PC:lle on tulossa.
EA:n uutisissa lukee näin: "EA REVEALS FIRST DETAILS OF NEXT-GENERATION FLAGSHIP PC GAME, THE SIMS 3"

Toisaalta harmittaa kun tuo tulee, mutta aika näyttää tuleeko sitä ikinä hankittua.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 19-3-2008 20:30  Profile | Blog | P.M. 
Itse taas jostain syystä odotan tuota innoissani
Sims 2:sta en aluksi halunnut, mutta heti kun kuvia näki niin mielipide muuttui.
Saa tosin nähdä miten paljon tuo uusi peli vaatii koneelta ja minkä hintainen se on. Ja onhan tässä tosiaan vielä vuosi aikaa tuon ilmestymiseen

Elä unelmaasi

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 19-3-2008 23:05  Profile | Site | P.M. 
Mä taas ajattelin kakkosen ilmestymisestä et ostan sen innoissani, mutten hylkää ykkösellä peluuta. Arvatkaa, olenko avannut ykköstä kakkosen tulon jälkeen?

Mietin että jos nyt vielä on tulossa tässä välissä (syksyllä?) uusi lisäosa kakkoseen, niin en hanki sitten sitä, sillä varmaan kuitenkin jätän kakkosenpeluun heti kolmosen ilmestyttyä. Tai toisaalta, jos pidänkin enempi kakkosesta, voin ostaa sen uusimman lisäosan siihen myöhemmin, testattuani kolmosta.

All times are GMT+3, the time now is 2-12-2008 00:36

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP