Sims2Suomikisat

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 5-4-2008 13:21  Profile | Blog | P.M. 
Bändikisa

Pienellä präntätty, epäilyttävä teksti:
Bändikisasta on Radolassa toinen kausi menossa, ja sitä seuratessani mietin, että kisa sopisi hienosti myös meidän foorumillemme.  
Yleensähän kisoja, kuten kaikkialla
simskisamaailmassa suosittu Huippumalli Haussa, vain muokataan omalle foorumille sopivaksi ja
keksitään kierrokset eikä sen kummemmin lupia tarvita. Minä kuitenkin
kopioin kisaan myös kierrokset hailin ystävällisellä luvalla, joten
siksi tästä kisasta menee täydet krediitit hailille! Krediitit myös emopenguin.'lle, joka kisan on
kehittänyt ja piti myös ensimmäisen
kauden Radolassa. Olen siis vain pienesti muokannut kisaa, muuten lähes kaikki on sanasta sanaan hailin.

Ja sitten asiaan!
Ideana on siis koko simkansan bändikisa, jossa kaikenikäiset simit voivat näyttää taitojansa erilaisilla kierroksilla. Jäsenet voivat edustaa
mitä ikäluokkaa tahansa (tosin pelkistä vauvoista koostuvaa yhtyettä ei ehkä suositella), eikä kaikkien tarvitse olla samanikäisiä.
Klassista musiikkia esittävistä soolopianisteista möriseviin hevibändeihin - kaikki hyväksytään ja omaperäisyys on aina plussaa!

Säännöt pähkinänkuoressa:
- Vain yksi bändi/artisti per osallistuja!
- Bändi ei saa olla joku oikeasti julkisuudessa esiintyvä bändi, joten esim. MCR tai Tokio Hotel eivät kelpaa
- Simien täytyy olla osallistujan itse tekemiä, ladattuja simejä ei hyväksytä
- Bändin jäsenet saavat olla mitä ikäluokkaa tahansa ja vaikka kaikki eri ikäisiä
- Ladatut ovat sallittuja
- Kuvat laitetaan suoraan tähän topiciin
- Kuvien maksimileveys on Suomikisojen sääntöjen mukaisesti 750 pikseliä
- Kuvien perusmuokkaus (kontrasti, reunat, värit yms.) on sallittua, jollei toisin mainita. Kuviin ei saa liittää toisia kuvia.

Tuomarit:
Paula
Nakanaka
Laura

Mikäli ei osallistumaan ehdi, varatuomareita otetaan vielä. (:

Osallistujat:
Korkeintaan kaksi bändiä/artistia per hölö.

Jade Peach, Pop-laulaja
Luludja Pinillan, Soul-lauluja
Sin Sisters, Teatreellinen heviopera
Quattro - Rock-poppoo
The Dream Sisters, R&B-trio
------
Hexagon, Rock-artistit
the Birds, jazz-duo

Kysymykset ja muut mieluusti pulinatopikkiin! Tänne ei kannata pistää mitään muuta kuin osallistumisviestejä.

Palkintona:
Kunnioitusta herättävä Mitali.

[ Last edited by  Paula at 23-5-2008 16:07 ]

Paula
Super Moderator

UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 5-4-2008 13:24  Profile | Blog | P.M. 
Kierrosposti

5. Kierros: FINAALIKEIKKA

Finaaliin pääseminen on tietysti suuri saavutus, mutta älkää aloittako voitonjuhlia ihan vielä - vaikein on vielä edessä. Olemme varanneet kilpailijoidemme käyttöön
suuret esiintymistilat, joissa jokainen saa soittaa ihan omanlaisensa keikan. Pääsette esiintymään melkoiselle yleisölle, jonka jäsenistä jokainen saattaa ratkaista
kilpailun lopputuloksen. Kannattaa siis vetää aivan mahtava keikka!

Kuvia otetaan tällä kierroksella kolmesta viiteen.
Itse esiintymisestä 2-3 kuvaa, ja alkuvalmisteluista/jälkimeiningistä 1-2.
Tekstissä kannattaa perustella, miksi juuri teidän pitäisi voittaa.

Vaikka kierros näin päällisin puolin vaikuttaa helpolta, panostakaa niihin kuviin!

DEADLINE Torstaina 12.6. KELLO 18.00.

[ Last edited by  Paula at 5-6-2008 20:01 ]

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 7-4-2008 03:22  Profile | Site | P.M. 
Jade Peach, Pop-laulaja

Tervehdys kaikille sinne..!

Olen Jade Peach ja tulen New Springs nimisestä kaupungista. Olen juuri muuttanut omaan asuntooni perittyäni vanhemmiltani rahaa pystyäkseni
elämään omillani. Täytin juuri 25 vuotta.!

Itse siis laulan ja soitan pianoa. Vaikka tuossa ylhäällä nyt lukeekin Pop-laulaja niin laulan kyllä musiikkia oikeastaa ihan päästä päähän. Aloitin nämä harrastukset noin kymmenisen vuotta sitten saatuani innostuksen vain jostain. Olen esiintynyt aina välillä paikallisessa ravintolassa ja hieman muuallakin.. En kuitenkaan mitenkään suuremmalle yleisölle. Kuitenkin kun olen esiintymässä jossain, niin paikka on yleensä täynnä, eli olen ehkä tällainen paikallinen julkkis täällä pienessä kaupungissa. Laulan yleensä hyvin tunnettuja kappaleita ja erityisesti idolini Britney Spearsin kappaleista on kokemusta. Olen aina halunnut saada oman sopimuksen jonkin yhtiön kanssa saadakseni urani nousuun..

Kisaan osallistuin kokeillakseni onneani. Olen haaveillut aikaisemmin osallistumisesta, mutta ei ole rahkeet riittäneet osallistumiseen asti. Nyt kuitenkin riitti..

Tässä on vielä kuva itsestäni. Päädyin ottamaan kuvan tämän ihanan taulun luona, koska se on minulle erittäin rakas. Tässä valokuvaajana toimi paras ystäväni Silvia Moore.
Kuva ei ehkä nyt ole arkisimmasta päästä, mutta jotenkin se vain edustaa minua niin hyvin.

[ Last edited by  Prue302 at 8-4-2008 14:28 ]

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 8-4-2008 11:01  Profile | Blog | P.M. 
Sin Sisters, Teatreellinen heviopera

L: Heippa
K: Moi.
L: Olen Lucie Berry, 21 ja Holy woodista
K: Ja minä olen  Kasumi Sraclett 20 ja samoin Pyhästä puusta *hymy*
L: Yhdessä olemme Sin sisters, teatreellinen heviopera bändi.
K: Olemme olleet kasassa noin 1.5 vuotta eli siitä lähtien kun minä punapää hirviö muutin tuon viherpeikon luokse *naurua*
Lucie halaa Kasumia ja suukottaa tätä hellästi poskelle.
L: Jooh idea bändiin lähti siitä kun Kasumi tuli alivuokralaisekseni ja kuulin kun hän eräänä päivänä soitti viulua.
K: Lucie alkoi heitellä ilmoille ehdotusta että säestäisin viululla hänen opera laulu harjoituksiaan ja pikku hiljaa saimme idean naisesta, joka hallitsee laulullaan demonia ja saa tämän soittamaan viulua laulunsa avulla.
L: Olemme tehneet yhden oma kustanne demon jota olemme lähettäneet pariin levyyhtiöön mutta toistaiseksi kukaan ei ole vielä innostunut.
K: Kun huomasimme kilpailun päättimme kokeilla josko sen jälkeen joku innostuisi hienosta bändistämme joka on ottanyt vaikutteita Visual-keistä, hevistä ja oopperasta.

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 8-4-2008 11:09  Profile | Blog | P.M. 
Luludja Pinillan, Soul-lauluja

Hei. Olen Luludja Pinillan, 17-vuotta ja asun tällä hetkellä Neasonissa joka on pieni maalaiskaupunki 50 kilometrin päässä Holy Woodista. Olen syntyjään Kolumbista josta myös etninen ulkönäköni tulee. Asun tällä hetkellä äitini, isäni ja kahden mummini ja kahden ukkini kanssa. Olen halunnut laulajaksi 5-vuotiaasta asti. Kun kolme vuotta sitten muutimme Neasoniin niin äitini Tabitha, äitini äiti Atalya sekä äitini isä Arama, jotka ovat hyvin uskovaisia raahasivat minut joka sunnuntai mukanaan kirkkoon. Kerran sitten äitini ehdotti että laulaisin kirkon kevätnäytelmässä jotain ja pääsin laulamaan. En tiennyt että kirkossa oli eräs nainen silloin joka innostui äänestäni ja halusi ottaa minut mukaan lauluryhmäänsä. Tämä nainen innosti minut myöhemmin Soul-musiikin pariin jota olen nyt tehnyt vuoden verran esiinnyn kerran kuussa kirkossa sunnuntaisin esittäen omia kappaleitani. Teen kaikki kappaleideni taustat tietokoneella ja sanoitan ja sävellän kappaleet itse. Kun osallistuin kisaan äitini hieman järkyttyi, hän kun luulee että nykyään kaikki artistit hyppivät pienissä bikineissä ja vilauttelevat peppua. Osallistuin kisaan siksi ettei minua kiinnosta lähteä yliopistoon opiskelemaan vaan haluan elättää itseni sillä mistä pidän.

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Online
Post at 8-4-2008 20:21  Profile | Site | P.M. 
The Dream Sisters, R&B-trio

Hei!

Olemme kolmikko nimeltään The Dream Sisters. Olemme olleet kavereita niin kauan kuin olemme tunteneet toisemme. Muutama vuosi sitten päätimme perustaa oman 'yhtyeen'. Olemme olleet tekemisissä musiikin kanssa koko ikämme, joten olemme melko kokeneita.

Tulemme Blacktownin lähettyvillä sijaitsevasta pienestä kylästä. Meidän nimemme ovat May Jones 20v, Lisa Evans 22v ja Dina Ethel 21v. Laulamme pääasiassa R&B-musiikkia, mutta poppia ja souliakin tulee laulettua.. Useat meidän laulumme on säveltänyt lahjakas veljeni Marc, mutta laulamme myös jo valmiiksi levytettyjä laulujakin.. Tietenkin yleisön pyyntöjen mukaan välillä. Emme ole esiintyneet mitenkään isolle yleisölle, vaan pieniä keikkoja paikallisessa yökerhossa ja muutamassa ravintolassa.

Minä May olen ns. johtava laulava ryhmässämme ja Dina ja Lisa laulavat taustoja. Meillä olisi haaveissa päästä tosissaan esiintymään suurelle yleisölle ja päästä levyttämään joskus. Nyt kuitenkin kun näimme tämän kisan, niin päätimme yhdessä ryhtyä tähän koetukseen kävi miten kävi.

Tässä vielä kuva meistä... May keskellä, Lisa oikealla ja Dina vasemmalla...

[ Last edited by  Prue302 at 8-4-2008 19:43 ]

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 11-4-2008 18:38  Profile | Blog | P.M. 
the Birds, jazz-duo

J: Heips vaan! Olemme aviopari Jennie ja Christian Bird. Muodostamme kokoonpanon nimeltä the Birds. Tulemme Cunningham Hillsistä. Meidän molempien intohimona on jazz. Se oikeastaan toi meidät yhteen. Tapasimme joskus muinoin musiikkiakatemiassa. Christian opiskeli siellä pianonsoittoa ja minä laulua.
C: Opettajani joutui sairaslomalle ja minut siirrettiin Jennien opettajan opetuksen alaisuuteen. Hän sitten keksi opettaa meitä yhtäaikaa. Siitä lähtien olemme musisoineet yhdessä. Jossain vaiheessa huomasimme kemian välillämme ja nyt olemme olleet pari vuotta naimisissa.
J: Olemme heittäneet pienimuotoista keikkaa, lähinnä joillain klubeilla ja joissain häissäkin, yleensä sellaisissa joissa avioparin intohimo on jazz, aivan kuten meidänkin.
C: Jennie on kokoonpanomme solisti, toki minäkin joskus jotain suustani päästän. Tai oikeastaan, the Birds:ssä on kaksi solistia, Jennie ja piano.
J: Odotamme innolla, että kisa alkaa kunnolla. Toivomme että se toisi meille lisää keikkoja ja ehkä joskus levytyssopimuksenkin.
C: Pitikö täällä ikäkin kertoa? Taidamme olla kisan veteraanit, ainakin vielä. Jennie on 27-vuotias ja minä olen 29-vuotias. Kolmenkympin kriisi tässä kohta iskee!

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 11-4-2008 21:07  Profile | Blog | P.M. 
Hexagon - Lydia Longbourn & Mark Collins, Rock-artistit

Hei! Olemme Lydia ja Mark. Tutustuimme toisiimme jo yliopiston tunneilla ja huomasimme pian olevamme saman henkisiä ja pitävämme aikalailla samoista asioista, erityisesti samantyylisestä musiikista! Silloin emme tosin aavistaneet, että musiikki voisi jonain päivänä olla isompi osa elämäämme.
Jossain vaiheessa opiskelujen jo jäätyä taakse aloimme kokeilla taitojamme enemmän musiikin parissa. Samalla kiinnostus soittimia ja säveliä kohtaan kasvoi.
Nykyään soittelemme pääasiassa omaksi iloksemme, mutta aina joskus meidät pyydetään paikalliselle klubille lämmittelemään ennen suurempien artistien saapumista.
Musiikkimme iskee erityisesti nuorehkoihin simeihin. Haaveena olisikin, että saavuttaisimme jonain päivänä uskollisen kuulijakunnan ja tämä kisa on omiaan tässä asiassa.

Asustelemme yhdessä Downhill Jamissa. Ja kyllä, olemme ihan vain ystäviä, ainakin tässä vaiheessa

Elä unelmaasi

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 12-4-2008 19:23  Profile | Blog | P.M. 
Quattro - Rock-poppoo

Moi! Olemme Quattro, nelihenkinen rock-bändi, toistaiseksi ainakin melko tuntematon sellainen. Minä olen Erin, toinen bändin laulajista ja porukan ainoa nainen. Perustimme bändin veljeni Ericin kanssa, hän on kuvassa tuo joka seisoo suoraan takanani. Eric soittaa kitaraa ja laulaa sen lisäksi. Sitten saimme mukaan Derekin, joka ist....siis löhöää sohvalla vieressäni ja Rossin, joka on porukan pelle ja aina pilke silmäkulmassa. Hän on tuo, joka seisoo kuvassa hieman taaempana. Derek on bändin rumpali ja Ross on basisti. Olimme kaikki hyviä kavereita jo entuudestaan, joten keskinäiset  kemiamme toimivat hyvin. Eräillä meistä vähän liiankin hyvin... *katsoo merkitsevästi vieressään löhöävää miestä*. Eli nykyään olemme siis Derekin kanssa kimpassa.
"Ja mitähän tuolla muka on sellaista, mitä minulla ei ole?" huutaa Ross taustalta virnistellen ja katsoen minua muka kysyvästi. Luon häneen leikkisän murhaavan katseen, joka vaientaa hänet, ainakin hetkeksi...

Paula
Super Moderator

UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 14-4-2008 21:42  Profile | Blog | P.M. 
Kierrosposti päivitetty, samoin tuomarointiosio.
Mikäli joku haluaa tuomariksi/varatuomariksi vielä ilmoittautua, PM minulle. (:

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 23:29

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP