Sims2Suomikisat

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 15-4-2008 00:10  Profile | Site | P.M. 
Jade Peach, Pop-laulaja

Hei taas!

Mahtavaa pääsen esittelemään teille hyvin pienen harjoitustilani.. Tila sijaitsee taloni yläkerrassa ja se on oikeastaan vain yksi huone, jonka erottaa ikkuna kahdeksitilaksi.
Toisella puolella ikkunaa sijaitsee tila, jossa harjoittelen laulua ja saatan ehkä joskus sävellellä hieman omia kappaleita mikäli siltä tuntuu. Mikrofoni ei ole mitenkään moderni vaan se on perintöä äidiltäni, joka ostin sen aikoinaan itselleen. Harjoittelen oikeastaan päivittäin parisen tuntia kerrallaan aina taukoa välissä tietenkin pitäen.

Tässä onkin sitten kuva seinämän toiselta puolelta.. Seinillä on peilejä, joten niistä näkee hyvin myös toiselle puolelle huonetta. Juuri tällä hetkellä, kun kuva on otettu niin olin laulamassa Kylie Minoguen hieman vanhempaa Red Blooded Woman-biisiä.. Ja vielä välisoitto menossa joten eipä tarvinnut oikein suuta availla.

Harjoitusten jälkeen olinkin sitten todella väsynyt. En edes tajunnut kuinka minua nukutti. Sammuinkin sitten sohvalle ja otin pienet torkut.. Tämä onkin sitten huoneen toinen puoli, ei mitenkään paljon tavaraa koska pidän yksinkertaisesta.

Oli ilo ja kunnia esitellä teille harjoitustilojani. Kiitos katsomisesta ja lukemisesta...

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1997
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Online
Post at 18-4-2008 22:21  Profile | Blog | P.M. 
The Birds

J
: Meillä ei varsinaisesti ole erillistä harjoitustilaa. Ostimme aikonamme erään vanhan talon ja kunnostimme sen alkuperäiseen loistoonsa. Talossa on isot huoneet, niinpä olohuoneeseen mahtuu hyvin Christianin piano. Huoneet ovat lisäksi melko korkeita, joten akustiikkakin niissä on melko hyvä. Talossa on ihanan suuret ikkunat, niinpä piano ja laulupaikka sijoitettiin niiden lähelle, jotta saataisiin mahdollisimman paljon luonnon valoa.
C: Ette muuten arvaa kuka tapetoi seinät ihan itse. Jennie tosin sai valita tapetit.

J
: Olohuoneessa on myös pöytä ja pari nojatuolia. Tässä tilassa meidän on tarkoitus säveltää musiikkia. Usein, varsinkin iltaisin, käännämme kyllä tuolit toisin päin ja katselemme aurinkoa joka laskeutuu horisontissa siintävän meren taakse. Toisinaan, myös aika usein, taas käy näin, kuten kuvassa nyt. Jostain kumman syystä päädymme samaan tuoliin, melkolailla solmuunkin joskus. Ja joskus käy vielä niin että herra Bird nukahtaa kesken sävellystuokion, eikä herää vaikka kuinka yrittäisin häntä töniä.
C: Minkä minä sille mahdan että ne tuolit on niin mukavia. Pakostakin tulee uni silmään. Saisit sinäkin joskus nukahtaa siihen kainalooni. Ajattele, me kaksi siinä käpertyneinä..

C:
Kun pidämme taukoa, ja jos sää sallii, siirrymme ulos puutarhaan. Talon tontti on aika suuri, joten meidän onneksemme myös puutarha on riittävän suuri. Olen ripustanut erääseen puuhun vanhan autonrengaskeinuni. Siinä Jennie saa joskus melkoista kyytiä. Koko naapurusto varmasti kuulee kun hän kiljuu.
J: Saanpahan äänen ainakin kunnolla auki. *nauraa*

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 19-4-2008 21:58  Profile | Site | P.M. 
The Dream Sisters

Hei taas!

Nyt esittelemme teille hieman ns. ''treenikämppäämme''. Tosin se on kyllä meidän kimppakämpän yhteydessä. Eli se ei siis ole mitenkään erillinen rakennus.
Harjoittemme muutamia kertoja viikossa ja muutama tunti aina kerrallaan. Tänään meillä oli hieman tanssin harjoitusta, mutta lopussa se meni aika leikiksi..

Tässä me nyt sitten tanssimme ja samalla kuvassa näette yhden huoneen nurkista..

Sitten istuimmekin sohvalle, joka sijaitsee toisessa päässä huonetta.

Päivän päätteeksi päätimme vielä pelata hieman biljardia, kun semmoinen on hankittu harjoittelutilaamme..

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 20-4-2008 17:32  Profile | Blog | P.M. 
Hienoa Prue ja Laura. Mites muut? Tarvitsetteko lisäaikaa?

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 20-4-2008 18:31  Profile | Blog | P.M. 
Minä valittettavasti tarvitsen maanantaina pitäisi tulla tai lähteä asema eli jos tiistai klo 24.00 asti saisi aikaa

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 20-4-2008 18:45  Profile | Blog | P.M. 
Quattro

Eric kertoo:
"Noniin, eli treenikämppämme on meidän, eli siis minun ja siskokultani Erinin, autotallissa. Tallia ei siis voi kuvitellakaan enää käytettäväksi auton säilytykseen, se on täynnä bändin kamoja. Se on bändimme koti."

"Tässä on kuva eilisistä treeneistämme."

"Välillä on pidettävä kahvitauko, että jaksaa vääntää vielä muutaman biisin verran. Usein käy niin, että kun porukalla rupeamme kahvittelemaan ja juttelemaan, aikaa kuluukin helposti useampi tunti ja harjoitukset unohtuvat kokonaan. Rossin kanssa tässä nyt tyhjennetään pannua kahdestaan, noilla yksillä kun näyttää olevan jotain muuta puuhaa..."

"...kuten turhanpäiväisyyksistä riiteleminen. Eivät edes asu yhdessä, ja jatkuvasti tinkaavat jostain. No, eräiden paussit kuluvat siis aamulla aloitettujen riitojen jatkamiseen."
Paula
Super Moderator

UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 20-4-2008 19:39  Profile | Blog | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Cherrysama at 20-4-2008 17:31
Minä valittettavasti tarvitsen maanantaina pitäisi tulla tai lähteä asema eli jos tiistai klo 24.00 asti saisi aikaa

Onnistuu, deadlinea pidennetty tiistai-keskiviikkoyöhön.

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 22-4-2008 18:53  Profile | Blog | P.M. 
Luludja Pinillan, Soul-lauluja

Minä harjoittelen ja teen musiikkiamme talomme rentoutumistilassa, jossa on tietokone. Yleensä harjoittelen pelin edessä laulamista ja samalla liikkumista jotta nään jos jokin ei kokonaisuudessa toimi.

Valilla minua tympii vaan laulaa tai harjoitella esiintymistä niin silloin siirryn koneen ääreen ja teen biiseihin taustoja ja muokkailen valmiita biisejä sekä poltan niitä levylle jotta voi harjoitella niiden tahtiin laulamistani.

--------------------------------------------------

Sin Sisters, Teatreellinen heviopera

Harjoittelu tilamme sijaitsee eräässä varasto rakennuksessa jonkin matkan päässä kotoamme. Yleensä aloitamme harjoittelun lämmittelemällä ja sitten käymme muutamat iisimme lävitse huolella.

Joskus jos Lucie saa jonkin inspiraation soinnuista hän tempaa viulun käsistäni ja yrittää saada sointua ilmoille ja seison hölmistyneenä vieressä yrittäen miettiä mitähän hän oikein mahtaa tehdä. Lucie ei nimittäin osaa soittaa mitään soitinta.

Joskus jos paikalta katkeaa sähköt tai pidämme taukoa suunnittelemme yleensä esiintymismeikkejä ja- meikkejä tai sitten vain yritämme keksiä uusia biisejä.

Paula
Super Moderator

UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 16-5-2008 20:05  Profile | Blog | P.M. 
Kommenttia tuomareilta, kierrokset yksi ja kaksi
Tähän ensin kaikille osallistumisviestin jättäneille ensivaikutelmia yhdeltä aivan ihanalta tuomariltamme(:

Jade Peach, Pop-laulaja
Näin ensivaikutelman perusteella sanoisin että olet lupaava popparin alku.
Koskettimet ja laulu ovat kaksi popin peruselementtiä ja kun ne ovat
hallinnassa, ei juuri muuta tarvita. Kerrot esittäväsi useimmiten jo valmiiksi
tunnettuja kappaleita, siitä on toki hyvä lähteä mutta jossain vaiheessa olisi
hyvä saada omaakin tuotantoa ohjelmistoon.
Hienoa että sinulla on ollut onnistuneita esiintymisiä tähän asti,uskon niiden tuoman kokemuksen auttavan sinua kisassa eteenpäin. Hienoaettä uskaltauduit kilpaan mukaan!

the Birds, Jazz-duo
Ah, jazzia! Mikä onkaan mukavampaa kuin istua savuisessa hämärässä baarissa
kuunnellen hyvää jazzia? Mieltymykseni mitenkään antamatta vaikuttaamielipiteeseeni, täytyy sanoa että odotan innolla että saan kuullateistä lisää.
Harvemmin sitä törmää kahden hengen jazz-kokoonpanoon, vieläpä hyvän näköisee.

Luludja Pinillan, Soul-laulaja
Tiesin sinun olevan Soulisti jo ennen kuin luin mitä kerroit itsestäsi. Se suorastaan
huokuu sinusta. Joltain osin tuot mieleeni nuoren Erykah Badun ja Lauryn Hillin.
Urasi kuulostaa tähän asti ihanalta tuhkimotarinalta, miten sinutyhtäkkiä ja odottamatta löydettiin ja nyt olet jo matkalla tähtiin. Jaikää vasta 17 vuotta!

Hexagon, Rock-artistit
Haa, varsin hyvän näköinen Rock-duo. Lämppärinä soittaminen tuo hyvääjulkisuutta, etenkin oikeiden bändien lämppärinä soittaminen. Ja omaksiiloksi soittelemisesta ne suuretkin bändit usein ponnahtavat pinnalle.On totta että rock puree nuoriin kuulijoihin (toki vanhempiinkin),mutta ongelmana on se että rokkareita on jo maailma pullollaan, jotentarvitsette jotakin mikä erottaa teidät muista. Näyttäkää mitä teistälähtee!

Sin Sisters, Teatraalinen heviopera
Te tytöt aiheutatte minulle päänvaivaa. Olen yleisesti hiemanvieroksunut kovin teatraalisia kokoonpanoja ja erikoisia esiintymisiä(kyllä, olen hieman kaavoihin kangistunut ). Kuitenkin visual-kein näyttävyys ja gootahtavuus yhdistettynä hevinmahtipontisuuteen ja oopperaan jollakin tavalla vetää minua puoleensa.Odotan mielenkiinnolla mitä ominaisuuksia kisa tuo teistä esiin!

Quattro, Rock-poppoo
Hyvän näköinen rock-bändi tämäkin. Teillä tuntuu bändin sisäisetsuhteet sujuvan hyvin vaikka teitä on useampi. Se on loistavaa, sillämusiikilliset ja muut erimielisyydet ovat pahasta bändin imagolle.Teille oikeastaan samat sanat kuin Hexagonillekin, näyttäkää meillemiten eroatte muista maailman rokkareista!

The Dream Sisters, R&B-trio
Löytyihän joukosta yksi R&B-porukkakin. Ja hyvän näköinensellainen! Te tytöt vedätte kuulijoita puoleenne jo pelkälläulkonäöllä, mutta musabusiness vaatii muutakin. Onneksi teillä tuntuusitä olevankin. Pienille yleisöille esiintymistä ei tarvitse vähätellä,sillä hyvästä esiintymisestä alkaa kiertää puskaradio, jonka avullasaavutatte tietämättänne mainetta ja kunniaa. Hienoa että teiltäkuullaan uutta tuotantoa. Velikin saa samalla osansa kunniasta.

Syystä tai toisesta emme saaneet haalittua bändikämppä-kierrokselta kokoon kuin nämä yhdet kommentit, ensi kierroksella sitten paremmin.

Jade Peach, Pop-laulaja
Teksti oli sujuvaa luettavaa, ja olisin ehkä kaivannutkin kuvilta hitusen enemmän; ensimmäisestä kuvasta ei oikeastaan saa paljoa irti, ja kestääkin jonkinverran hahmottaa tila päässään. Toinen kuva onkin sitten ihan hyvä. 3pistettä

The Birds
K
uviin ja tekstiin oli panostettu hienosti, ja onkin harmillista että olette joutuneet vaihtamaan kotiosoitteenne bittiavaruuteen, tuohon simien kadotukseen. 5pistettä

The Dream Sisters
Todella hieno kämppä, hienot kuvat ja hyvät tekstit! Ei moitittavaa! 5pistettä

Quattro
L
yhyestä virsi kaunis: tekstin vähäisestä määrästä huolimatta kerronta on sujuvaa ja hauskaa, mukavaa kuinka kuvat ja tekstit kertovat tarinaansa. Kuvat ovat erinomaiset ja treenikämppäkin näyttää hyvältä! 5pistettä

Luludja Pinillan, Soul-lauluja
Nyt taisit kyllä mennä siitä mistä aita on matalin. Etkö tosiaan keksinyt kertoa tai näyttää treenitilastasi mitään muuta? Tälläisellä menolla ei maailmantähteyteen pötkitä. 2pistettä

Sin Sisters, Teatreellinen heviopera
Esimerkillistä, hienoa naiset! Kuvat ovat hauskat ja hienot, kämppä näyttää teiltä itseltänne ja jään todellakin kaipaamaan lisää. 5pistettä

Kuten The Birdsien kommenteista selviää, joutuvat he valitettavasti jättämään kisan. Uuden kierroksen tiedot ovat tuotapikaa kierrospostissa.

E//Kierrosposti päivitetty!

[ Last edited by  Paula at 16-5-2008 19:18 ]

Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 19-5-2008 13:18  Profile | Blog | P.M. 
Luludja Pinillan, Soul-laulaja

Olin hiukan hämmentynyt siitä että pääsisin ottamaan promokuvia. Noh äitini tiukan valvonnan alaisena lähdin erään kuvaajan matkaan ja menimme erääseen baariin ottamaan kuvia. Hän kysyi ensin mitä minulle Soul merkitsee ja kerroin että mulle tulee mieleen baari ja sen hämystä lähteneet unelmat.

Kansikuvaksi valitsimme sen ainoan kunnollisen naamakuvan minkä saimme. Kuvaaja sanoi osuvasti minulle. "Susta tulee vielä jonain päivänä Queen of Soul" Itsestäni tässä kuvassa näytän juuri siltä.

--------------------------------------------------------------------------

Sin Sisters, Teatraalinen heviopera

Kiljuimme, huusimme, itkimme, halasimme ja suutelimme kun kuulimme että maailma oli todellakin hiukan kiinnostunut erikoisesta kokoonpanostamme. Päätimme lähteä seuraavana iltana kuultuamme tulokset ottamaan kuvia Kasumin isän kanssa. Kasumin isä on yksi parhaimpia undergroud kuvaajia edelleen vaikka onkin jo 68. Menimme erääseen vanhaan linnaan kuvailemaan. Linna on yksi Holy Woodin suosituimpia turisti kohteita. Onneksi saimme sen illaksi yksityiskäyttöön.

Yhdeksi promokuvaksemme valitsimme ihan vaan tavallisen posetuskuvan, jotta näkisi miltä me näytämme.  Kasumi muuten rakastui noihin sarviinsa.

Tämä oli meistä aivan ihana kuva. Istun valtaistuimellani ja laulan ja olen saanut demonittaren aisoihini ja se soittaa kanssani.

Tässä näkyy hyvin hahmojemma suhde. Minä istun kuninkaalisesti valtaistuimmellani ylväänä ja Demonitar on polvistuneena eteeni toteuttamaan kaikki käskyni. Ityseasiassa tästä kuvasta teetetään julistekin.

Levyn kansi sai meidät sanattomaksi. Se on vaan niin henkeä salpaavan näköinen.

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 22:05

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP