Vihdoin koitti hetki jota olimme niin odottaneet. Videon kuvaus. Meillä oli hiukan ongelmia päättä minkä kappaleistamme kuvaisimme, mutta lopuksi päädyimme kuusiminuuttia pitkään kappaleeseen nimeltään: Sin Sisters. Eli bändimme nimikkokappale. Apujoukoiksemme hälytimme Kasumin veljen Axien. Hän sai kaksoisroolin videossa sillä hän esitti demonittaren demooni palvelijaa sekä pahuuden prinsessan palvelijaa.
Kun aloimme kuvailla kotauksia meillä oli varsin kivaa pukuhuoneessa missä Axie harjoitteli olemaan pelottava ja esitteli meille maskeeraustaan.
Kappaleemme alkaa latinankielellä: "Scintilla etiam exigua in tenebris micat." joka tarkoittaa "Pimeässä loistaa pienikin kipinä". Tässä pahuuden prinsessa tuijottaa tulivuoreen ja odottaa haastajaansa kuiskaten samalla nuo sanat jotka legendan mukaan herättävät Demonittaren.
Niinpä alkaa yhtä-äkkiä satamaan ja tulesta nousee Demonitar ja hänen viulunkantajansa ja he lähtevät kohti linnaa. Samalla Lucie laulaa opperalauluaan, joka kutsuu Demonitarta luokseen sanoilla. "Minulla on uskallus, minulla on valta kuolleisiin, minulla on lahja, laululla hallita. Oi Demonitar, Oi Demonitar, tule siis ja haasta, vain niin voit taas voittaa yksinvaltiaan valtasi."
Päivän aikana sattui muutamia kommelluksia kuvauksissa. Oli hauska kun aloimme kuvaa maan kohtauksia joissa Axie esittää pahuuden prinsessan palvelijaa hän unohti demoni sarvensa päähän. Kukaan muu ei tajunnut sitä paitsi minä ja repesin nähdessäni Axien, kun Lucie huomasi saman hän onnistui istumaan totisena penkilään veljeni kysellessä mikä ihme oli niin hauskaa.
Tämä on melkein lopusta kun viimein pitkän taistelun jälkeen Pahuuden prinsessa saa demonittaren taipumaan tahtoonsa. Demonitar yrittää vielä viimeisillä voimillaan saada voiton. "Usko nyt, Sinä olet oleva tottelemaan minua. Laululla sinua rakastan, laululla sinua rankaisen. Kun laulan, sinä tottelet, Oi Demonittareni, oi rakkaani, Sinä kaunis ja luonnoton Synnin sisareni!"
Kappale loppuu lauseeseen. "Varium et mutabile semper femina." joka tarkoittaa "Nainen on aina häilyvä ja oikullinen." Demonitar on viimein lannistettu ja se makaa jumalattarensa ja käskiänsä edes valmiina odottamaan käskyä.