Sims2Suomikisat

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 540
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 19-5-2008 21:36  Profile | Site | P.M. 
Jade Peach

Ihanaaa promokuvia..!

Tämä kierros olikin tosi kiva mielestäni. Kuvaus päivä oli hyvin rankka ja kyllä tulokset olivat mielestäni oikein hyvät.
Kuvat kuvastavat mielestäni hyvin tyyliäni ja ne tuovat parhaat puoleni esille.

Tässä onkin sitten levyn kansikuva..!

[ Last edited by  Prue302 at 20-5-2008 18:03 ]

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 20-5-2008 21:03  Profile | Blog | P.M. 
Quattro

Derek kertoo:
"Vau, oli tosi siistiä päästä ottamaan promokuvia! Olo oli kuin maailmanluokan bändillä, ja mistäpä sitä koskaan tietää vaikka meistä sellainen tuleekin!
Otettiin kuvia vaikka millä mitalla, nämä kaksi sitten kimpassa päätettiin valita julkiseen levitykseen. Me haluttiin pitää taustat yksinkertaisina, ei mitään turhaa krääsää, mutta valkattiin kuitenkin sellaiset kuvat missä on erilaiset taustat. Ilmeethän on on aika totiset, mutta se kyllä sopii rock-bändin henkeen."

"CD-kanteen otettiin kuvat samalla keikalla, ja siitä tuli sitten tuli tällainen... Meidän mielestä se on aika hauska ja siinä on nyt sitten vähän iloisempi meininki."

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 25-5-2008 16:40  Profile | Blog | P.M. 
Tuomaroinnit, Promokuvakierros(:

QUOTE:
Luludja Pinillan
Näytät oikealta laulajalta. Promokuvasi näyttävät kaikki melkeinsamoilta, asento hiukan vaihtuu. Olisin toivonut jotain vaiheltua.Levyn kannesta pidän. Sinulla on veikeä ilme, joka varmasti kiinnittääihmisten huomion.
3

Sin Sisters
Teidän kuvassa on mukavasti vaihtelua. Näytätte pelottavilta, mutta seon nyt hyvä juttu, sillä se sopii tyyliinne. Julistekuva on mainio.Levyn kanteen olisin toivonut jotain actionia, koska nyt vain seisotteja tuijotatte johonkin. Mutta kaiken kaikkiaan näytätte siltä miltäteidän pitääkin.
4

Jade Peach
Mielestäni asuvalintasi on kuvissasi väärä. Liian paljastavapop-laulajalle. Lapset ja nuoret kuuntelisivat sinua paljon, enkätahtoisi heidän näkevän sinua tuossa asussa. Värimaailma kuvissa onmukavan lämmin.

Quattro
Mitähän teistä voi sanoa. Näytätte aivan rock-bändiltä promokuviamyöten. Kuvat on melko simppeleitä, mutta ehkä siksi ne ovattehokkaita. Ja levyn kansi on hieno.
5

QUOTE:
Luludja Pinillan
Hieno levynkansi, ilme on tosi jännä. Pidän baari-ideasta, joka tosiaan sopii musiikkiisi. Onneksi on kuitenkin valittu tuollainen vähän taiteellisempikin baari, ettet jossain räkälässä joutunut poseeraamaan - olisihan se periaatteessa ollut ok, mutta ei sinun iällesi. Toinen ja kolmas kuva ovat turhan samankaltaisia, olisitpa edes vaihtanut vaatteita. Sinut ja taustasi on kuitenkin stailattu hienosti yhteen, värimaailma on oikein hieno. 3

Sin Sisters
Promokuvat on niin hienot, että antaisin niistä teille täydet viisi pistettä. On hienoa kuinka vaihtelevat ja tarinalliset ne ovat, aivan teidän näköisenne. Valitettavasti levynkannesta annan satikutihuutia; tehän vain seisotte alakulmassa! Kiinnostuisin teistä paljon promokuvien puolesta, mutta levyä en ehkä poimisi hyllystä lähempää tutkiskelua varten tuon kannen perusteella. No, tausta siinäkin on kyllä upea. 4

Jade Peach
Kylläpäs oletkin löytänyt pienet vaatteet! Värimaailma on kuvissa hyvä, samoin poseerauksesi. Levynkannen muotokieli on hieno, kaikki on aseteltu tosi hyvin. Harmi että jouduit jättämään kisan kesken!

Quattro
Hienoa asettelua! Kuvat ovat sopivat rokkipoppoolle, etenkin ensimmäinen kuva on vaikuttava. Ehkä ensi kierroksella sitten vielä vähän enemmän persoonaa mukaan, niin hyvin sujuu! 4

Valitettavasti kisan jättää tällä kierroksella Jade Peach. Ja te muut: Videoita kuvaamaan, ohjeet aivan juurituotapikaaheti!

[ Last edited by  Paula at 25-5-2008 15:42 ]

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 27-5-2008 17:36  Profile | Blog | P.M. 
Luludja Pinillan

Pääsin vihdoinkin kuvaamaan ilman vanhempiani ja olin niin onnellinen. Tunsin itseni melkein aikuiseksi. Menimme kuvaamaan videon nimeltään Please, Tell truth. Kuvasimme sen osittain studiolla osittai erään hotellin rannalla. Videolla apuna minulla oli 20-vuotias Gade Bitter, joka oli yli komea.

Tämä on aika keskeltä videota, jossa olen saanut tietää poikaystäväni pettää minua ja menen huutamaan siitä hänelle siitä.

Tämä on kertosäkeetä joka menee: "Please, tell me. Please, tell truth. Becuse i really love you still, don't matter who she is, i just wanna know, do you love me everafter like you say."

Lopussa murrun kyyneliin ja pyydän kovasti että mies ei jättäisi minua ja mies kertoo että hän oli ollut siskonsa kanssa ulkona jonka joku oli luullut olevan salarakas ja hän vetää minut lohdulliseen syliinsä.

Kuvauspäivä oli rankkaa mutta silti me Gaden kanssa jaksoimme nauraa. Oli todella haikee erota miehestä päivän lopuksi sillä hän oli ollut todella ystävälllinen ja kiltti minulle. Kuva on otettu siitä hetkestä kun kuvausryhmä kertoi että ensimmäinen videoni oli kasassa.

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1361
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 27-5-2008 17:57  Profile | Blog | P.M. 
Sin Sisters

Vihdoin koitti hetki jota olimme niin odottaneet. Videon kuvaus. Meillä oli hiukan ongelmia päättä minkä kappaleistamme kuvaisimme, mutta lopuksi päädyimme kuusiminuuttia pitkään kappaleeseen nimeltään: Sin Sisters. Eli bändimme nimikkokappale. Apujoukoiksemme hälytimme Kasumin veljen Axien. Hän sai kaksoisroolin videossa sillä hän esitti demonittaren demooni palvelijaa sekä pahuuden prinsessan palvelijaa.

Kun aloimme kuvailla kotauksia meillä oli varsin kivaa pukuhuoneessa missä Axie harjoitteli olemaan pelottava ja esitteli meille maskeeraustaan.

Kappaleemme alkaa latinankielellä: "Scintilla etiam exigua in tenebris micat." joka tarkoittaa "Pimeässä loistaa pienikin kipinä". Tässä pahuuden prinsessa tuijottaa tulivuoreen ja odottaa haastajaansa kuiskaten samalla nuo sanat jotka legendan mukaan herättävät Demonittaren.

Niinpä alkaa yhtä-äkkiä satamaan ja tulesta nousee Demonitar ja hänen viulunkantajansa ja he lähtevät kohti linnaa. Samalla Lucie laulaa opperalauluaan, joka kutsuu Demonitarta luokseen sanoilla. "Minulla on uskallus, minulla on valta kuolleisiin, minulla on lahja, laululla hallita. Oi Demonitar, Oi Demonitar, tule siis ja haasta, vain niin voit taas voittaa yksinvaltiaan valtasi."

Päivän aikana sattui muutamia kommelluksia kuvauksissa. Oli hauska kun aloimme kuvaa maan kohtauksia joissa Axie esittää pahuuden prinsessan palvelijaa hän unohti demoni sarvensa päähän. Kukaan muu ei tajunnut sitä paitsi minä ja repesin nähdessäni Axien, kun Lucie huomasi saman hän onnistui istumaan totisena penkilään veljeni kysellessä mikä ihme oli niin hauskaa.

Tämä on melkein lopusta kun viimein pitkän taistelun jälkeen Pahuuden prinsessa saa demonittaren taipumaan tahtoonsa. Demonitar yrittää vielä viimeisillä voimillaan saada voiton. "Usko nyt, Sinä olet oleva tottelemaan minua. Laululla sinua rakastan, laululla sinua rankaisen. Kun laulan, sinä tottelet, Oi Demonittareni, oi rakkaani, Sinä kaunis ja luonnoton Synnin sisareni!"

Kappale loppuu lauseeseen. "Varium et mutabile semper femina." joka tarkoittaa "Nainen on aina häilyvä ja oikullinen." Demonitar on viimein lannistettu ja se makaa jumalattarensa ja käskiänsä edes valmiina odottamaan käskyä.

Paula
Super Moderator

UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 1-6-2008 14:22  Profile | Blog | P.M. 
Tarvitsetko Tiina lisäaikaa vai ehditkö vielä tänään?

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 1-6-2008 15:36  Profile | Blog | P.M. 
Ehdin tänään, ajattelin juuri avata pelin ja mennä ottamaan kuvat tähän sekä Miss Suomeen.
Tiina
Administrator

UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1678
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 1-6-2008 18:47  Profile | Blog | P.M. 
Quattro

Haa, viimein pääsimme kuvaamaan ekaa videotamme. Se tehtiin biisiimme I've Had Enough. Biisi kertoo onnettoman parisuhteen päättymisestä. Suhteen, jossa mies on sairaalloisen mustasukkainen sekä väkivaltainen, ja naisen mitta täyttyy lopulta ja hän nostaa kytkintä. Videon lopussa sitten jo häämöttää pilkahdus paremmasta...

Minä, Erin olen tuo suhteen nainen, veljeni Eric näyttelee poikaystävääni. Hän kuulemma sopi siihen rooliin parhaiten, koska kaksi muuta bändimme kundia ovat muka liian lempeän näköisiä...

Tämä kohta on  melko alusta videota, siinä pizzalähetti (Derek) tuo minulle tilaamani pizzan. Sama lähetti on tuonut pizzoja minulle aiemminkin, joten vien pizzan pöydälle ja haen tippiä. Annan hänelle tipin ja vaihdamme muutaman sanan oven suussa.

Poikaystäväni saa raivarit, koska hänen mielestään flirttailin pizzakuskille, ja syyttää minua että meillä olisi pizzapojan kanssa suhde. Hän ei kuuntele puheitani, vaan silmitön mustasukkaisuuden puuska tekee tuloaan ja jälleen kerran sen näkee minun naamastani...

Lähden kodistani viimeisen kerran kyyneleet silmissä, ja juoksen läheiseen puistoon. Siellä ei ole ketään, ja repeän onnettomaan itkuun lammen ääressä. Parun siinä uskoen että olen yksin, enkä ole huomannut että takanani seisoo mies, joka on katsonut osaaottavasti ulisemistani jo hyvän tovin.

Säikähdän ja nolostun, nousen ylös ja yritän harppoa kasvojani peitellen pois, mutta mies  tarttuukin hellästi käteeni, ja kääntää minut itseään päin. Hän pyyhkii huulestani valuvan verivanan ja sanoo, ettei mitään hätää.

-------

Olen kertonut aiemmin, millainen pelle Ross on ja hän on muka olevinaan niin katkera kun olen Derekin enkä hänen kanssa... No, kun kuvasimme tuota videon loppua jossa olemme Rossin kanssa lähekkäin herkissä tunnelmissa, hän yhtäkkiä kaappaa minut syleilyynsä ja sanoo että näyttävänsä minulle mistä jään paitsi, ja yrittää suudella minua. Rimpuilen vastaan, ja Derek ja Eric vain hekottavat taustalla! Ross kuitenkin päästää minut ja räjähtää nauramaan, katson häntä ensin vähän halveksuen, mutta alan nauraa lopulta itsekin. Ei tuolle hömelölle voi oikeasti olla vihainen!

Paula
Super Moderator

UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 1-6-2008 19:48  Profile | Blog | P.M. 
Hienoa! Päivittelenkin tuomarointi-osion piakkoin.

Lari
Sim
Rank: 2

UID 204
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 140
Reading Access 10
Registered 3-10-2007
Location Kuopio
Status Offline
Post at 1-6-2008 19:55  Profile | P.M. 
Mistä Tiinan promokuvien naisen asu, ihastuin siihen asuun?

All times are GMT+3, the time now is 1-12-2008 22:12

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP