Edith Bellamy, 17-vuotias.
Edith tässä moi. Tulen Jokipapulaaksosta, joka hölmöstä nimestään huolimatta on aika nuorekas kaupunki, ja johon vanhempamme ovat
meidät asuttaneet työpaikkojensa perässä. Viihdyn täällä, rakastan omaa huonettani!
Olen siis seitsemäntoista, ja kisaan lähdin mielenkiinnosta; mukavaa vaihtelua tähän lukion kakkosen kevääseen. Pidän itseäni luovana, ja
tämä olisikin hauska tapa ottaa selville kuinka luova sitten oikeasti mahdankaan olla. Mallit maailmoineen kiehtovat minua muutenkin, ovat
samaaan aikaan jotenkin niin ronskeja, mutta viattomia ja herkkiä. En tiedä. En osaa kuvailla.
Edith ja Huvittunutta Iloa-ilme.
___________ ____ __________ _________________ ___________ ________ _________________________ ____
Anette Bellamy, 15-vuotias.
Olen Anette, edellisen pöllöaivon nuorempi sisko. Olen meistä se, joka eksyy jatkuvasti kirjojen maailmaan miettimään omituisuuksiaan, kun
Edith on itsevarmempi ja avoimempi. Minä tulen ulkonäössäni enemmän isään, ja muutenkin olen vähän isän tyttö. Isä aina jaksaa minua.
Niin, kuten Edithinkin, täällä Jokipapulaaksossa asustelen. Tänne me muutettiin ihan vasta juuri, mutta kaippa tämä tässä menee. Lähdin kisaan
mukaan, sillä itsevarmuudestaan huolimatta Edith aneli minua mukaan turvaksi ja tueksi. Ja onhan tämä ihan hauskaakin, kun suunniteltiin tämä
osallistuminenkin yhdessä. Minua mallinurassa viehättää mahdolliset lisätienestit ja maailmankuvan avartaminen.
Anette ja Kiukkukänkkäränkkä-ilme. (kiukku, onhan se tunne?)
___________ ____ __________ _________________ ___________ ________ _________________________ ____
Minustakin olisi mukavaa, jos kuvat laitettaisiin tänne suoraan. Joskin sillä säännöllä, ettei viestiä saa jälkeenpäin muokata.
[
Last edited by Paula at 14-4-2008 19:38 ]