Sims2Suomikisat

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 10-4-2008 17:47  Profile | Blog | P.M. 
TeenModel

Hei ja tervetuloa etsimään ensimmäistä teinimallia! Olen Sabina Schwarz, tämän kisan emäntä. TeenModel kuuluu Schwarz-säätion järjestämiin kilpailuihin.

Tytöt aloittavat nykyään mallinuransa aina vain aikaisemmin. Tahdomme tarjota siihen mahdollisuuden kenelle vain. Tähän kisaan saavat osallistua kaikki teini-ikäiset tytöt.

Säännöt:
  • Kilpailijan tulee olla teini-ikäinen
  • Tyttö
  • 2 kilpailijaa per nassu
  • Deadlinet pyritään pitämään viikon kuluttua (Lupaan joustaa, jos kilpailijatkin ja tuomarit joustavat, koska olen viikolla Etelä-Suomessa, enkä välttämättä ihan heti ehdi vastaamaan kysymyksiin)
  • Jutustelu kisasta Kisajuttelutopiciin
  • Kuvien taustoja saa muokata, mutta teinisimulia kuvassa ei muokata. Eli voit liittää teinisi toiseen taustaan.
  • Teinisimuli ei myöskään saa olla ladattu, eli omat luomukset kehiin, kiitos.
  • Kaikenlaiset teinit saa osallistua, ihonväriin ja vartalonmalliin katsomatta

Osallistujat:
  • Stacy Coope (Cherrysama)
  • Edith Bellamy (Paula)
  • Ashley Adams (Hannah)

Pudonneet:
Vanessa Diamond (Prue302)
Aurélie Letourneur (Nakanaka)
Ming Zuang (Prue302)
Julia Adams (Hannah)

Anette Bellamy (Paula)
Gerissa Leto (Cherrysama)

Tuomarit:

Sharon Riley
Vera Cruz
Sabina Schwarz

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kisan voittaja saa kunnian kantaa ensimmäistä TeenModel -titteliä. Lisäksi hänelle myönnetään seuraavanlainen mitali, joka myös on ensimmäistä laatuaan tällä foorumilla.

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 10-4-2008 17:52  Profile | Blog | P.M. 
Finaali

SATEENKAARI

• 1 kuva
  • Vapaa toteutus
  • Mitä teille tulee sanasta mieleen, näyttäkää se kuvana
  • Kuvaa saa muokata

DEADLINE 30.5.2008
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 10-4-2008 19:16  Profile | Site | P.M. 
Vanessa Diamond, 16v, New Springs

Hei!

Olen Vanessa Diamond 16v ja tulen New Springsistä..

Voisi oikeastaan sanoa, että olen hyvin iloinen ja rauhallinen persoona.. Asun äitini kanssa pienessä talossa kaupungin keskustassa. Olen itseasiassa aina halunnut ryhtyä malliksi, mutta tilaisuutta ei ole vielä tullut. Äitini on valmis tukemaan minua mikälin pääsen vielä joskus vauhtiin tässä ''bisneksessä''. En oikein tiedä mikä tässä viehättää, mutta aina se on vain kiehtonut minua, siis siitä lähtien kun näin ensimmäisen mallin työssään. Ehkä se on se julkisuuden tunne ja ''anti''. Tähän kisaan lähdin siis puhtaasti mielenkiinnosta! Tämä voi olla mahdollisuuteni päästä malliksi ''isoon'' maailmaan.

Tässä on siis kasvokuvani, jossa on perusilme..

Tässä olenkin sitten poseeraamassa vartalokuvassa..

Ja vielä surullinen ilme kasvoilla.. Seassa ehkä hieman epätoivoa..

P.S Kyllä nämä viestit ois kiva pistää suoraan tänne....=)

[ Last edited by  Prue302 at 12-4-2008 09:59 ]

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 11-4-2008 22:38  Profile | Blog | P.M. 
Aurélie Letourneur
17v
Ardeche

"Salut! Olen Aurélie, 17-vuotias ja tulen pienestä Ardechen kylästä Ranskasta. Asun äitini kanssa isossa talossa järven rannalla. Se on ehkä hiukan liian iso meille kahdelle, mutta se on kulkenut suvussa jo vuosia joten emme ole luopuneet siitä. Olen pienestä asti ollut kiinnostunut muotimaailmasta, seurannut muotiuutuuksia lehdistä ja -näytöksiä televisiosta ja olimme jopa kerran äidin kanssa Pariisissa suuressa muotinäytöksessä, se oli upeaa! Nyt kun sitten kuulin tästä kilpailusta, ajattelin lähteä itsekin kokeilemaan onneani silkasta mielenkiinnosta.
Mallinura viehättää, koska tykkään olla esillä. Olen mielelläni huomion keskipisteenä, vaikka en huomiota varsinaisesti sen erityisemmin hae kuin muutkaan. Olen innokas kokeilemaan ja oppimaan kaikenlaista uutta ja kun harrastan valokuvausta, on varmasti mukavaa vaihtelua päästä välilläkameran toisellekin puolelle.

Oui, c'est moi. Minähän se tässä. Sanovat että silmäni saavat minut näyttämään surumieliseltä, mutten oikeasti ole sitä. Olen iloinen tapaus, oli perusilmeeni sitten kuinka haikea tahansa.

Tässä olen kokonaisuudessani. Omalla etupihalla aamuauringossa. Minusta on ihanaa olla ulkona raittiissa ilmassa ja kesäpäivät vietänkin useimmiten ulkona valokuvaamassa tai takapihalla puun alla lueskelemassa.

Ah, nauravainen minä. Huomaatteko, en yhtään haikeana! Tällaisena minut yleensä näkee."

Tykkään siitä "perinteisestä" tyylistä että kuvat laitettaisiin tänne, mutta ei mitään väliä.

[ Last edited by  Nakanaka at 12-4-2008 11:45 ]

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 12-4-2008 11:26  Profile | Blog | P.M. 
Stacy Coope, 17

Heipä hei. Olen Stacy, 17-vuotias hieman isokokoisempi tyttö Old york citystä. Asun tällä hetkellä vanhempieni ja pikku siskoni kanssa. Äitini on aina yrittänyt saada minua laihduttamaan ja näyttämään missiltä. Silti hän on suostunut että otan tatuointeja synttärilahjaksi. Minulla on viisi tatuointia joista kaksi olen ottanut väärennetyillä papereilla. Kukaan ei oikeastaa innostaanut minua lähtemään kisaan. Äitikin toppuutteli ja sanoi että laihat tytöt vain kiusausivat minua. Mutta haluan näyttää että oli minkä kokoinen tahansa jos on sinut itsensä kanssa voi olla hyvinkin kaunis.

Äiti sanoo usein että näytän ikäistäni vanhemmalta

Olen mielestäni kaunis vaikka peppaa ja mahaa löytyy kolmenkin tytön edestä.

Vielä vihainen ilme jota tuttuni pelkäävät

Musta olisi kiva kyllä jos kuvat laitettaisiin tänne kanssa mutta niitä ei saisi sitten enää vaihdella

Onatella
Sim
Rank: 2

UID 202
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 53
Reading Access 10
Registered 3-10-2007
Location Helsinki
Status Offline
Post at 12-4-2008 15:10  Profile | P.M. 
Jeij, minulta voisi pitkästä aikaa olla tulossa kilpailija kunhan saan uuden koneen. Sen myötä kuvistani tulee myös parempilaatuisia kuin ennen, party party.

Ihanat vaaleat pilvet
liukuvat taivaalla
Hiljaa ja lumoavasti
laulaa ulappa
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 12-4-2008 19:24  Profile | Site | P.M. 
Ming Zuang, 17v

Hei..!

Olen Ming Zuang ja tulen Pekingin lähettyviltä.. Olen hyvin aktiivinen ja luova persoona ja asun nykyään yksin.. Äitini tietenkin käy aina välillä katsomassa miten minulla menee. Olen vasta kiinnostunut mallinurasta ja muodista yleensä. Nykyään välitän paljon enemmän mitä pistän päälle ja miten hiukseni ovat.. Pidän tällä hetkellä jonkinlaista väkivuotta opinnoissa ja oleskelen kotona ja kaupungilla kaveveitteni kanssa. Olen myös yrittänyt jo saada jotekin uraani mallina käyntiin, mutta ei minua ole otettu minkään mallitoimiston listoille vielä.. Sanovat, että minulta muka puuttuu se jokin...

Tähän kisaan lähdin puhtaasta mielenkiinnosta ja no toisaalta oli ihan pakko osallistua kun näin tämän kisan. Toivon myös tämän kisan tuovan jonkinlaista nostetta mallinuralleni. Tietenkin toiveenani olisi olla jonkinlainen huippumalli jossakin vaiheessa.

Tässä minä olen, siis normaalissa olotilassa.

Tässä poseeraankin sitten altaan luona pihallani. ( Rakastan uimista )

Ilmeeksi tähän kuvaan valitsin pelon. Olen ehkä sitä säikkyvää sorttia..

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 14-4-2008 01:03  Profile | Blog | P.M. 
Edith Bellamy, 17-vuotias.
Edith tässä moi. Tulen Jokipapulaaksosta, joka hölmöstä nimestään huolimatta on aika nuorekas kaupunki, ja johon vanhempamme ovat
meidät asuttaneet työpaikkojensa perässä. Viihdyn täällä, rakastan omaa huonettani!
Olen siis seitsemäntoista, ja kisaan lähdin mielenkiinnosta; mukavaa vaihtelua tähän lukion kakkosen kevääseen. Pidän itseäni luovana, ja
tämä olisikin hauska tapa ottaa selville kuinka luova sitten oikeasti mahdankaan olla. Mallit maailmoineen kiehtovat minua muutenkin, ovat
samaaan aikaan jotenkin niin ronskeja, mutta viattomia ja herkkiä. En tiedä. En osaa kuvailla.

Edith ja Huvittunutta Iloa-ilme.

___________ ____ __________ _________________ ___________ ________ _________________________ ____

Anette Bellamy, 15-vuotias.
Olen Anette, edellisen pöllöaivon nuorempi sisko. Olen meistä se, joka eksyy jatkuvasti kirjojen maailmaan miettimään omituisuuksiaan, kun
Edith on itsevarmempi ja avoimempi. Minä tulen ulkonäössäni enemmän isään, ja muutenkin olen vähän isän tyttö. Isä aina jaksaa minua.

Niin, kuten Edithinkin, täällä Jokipapulaaksossa asustelen. Tänne me muutettiin ihan vasta juuri, mutta kaippa tämä tässä menee. Lähdin kisaan
mukaan, sillä itsevarmuudestaan huolimatta Edith aneli minua mukaan turvaksi ja tueksi. Ja onhan tämä ihan hauskaakin, kun suunniteltiin tämä
osallistuminenkin yhdessä. Minua mallinurassa viehättää mahdolliset lisätienestit ja maailmankuvan avartaminen.

Anette ja Kiukkukänkkäränkkä-ilme. (kiukku, onhan se tunne?)

___________ ____ __________ _________________ ___________ ________ _________________________ ____

Minustakin olisi mukavaa, jos kuvat laitettaisiin tänne suoraan. Joskin sillä säännöllä, ettei viestiä saa jälkeenpäin muokata.

[ Last edited by  Paula at 14-4-2008 19:38 ]

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 14-4-2008 10:59  Profile | Blog | P.M. 
Gerissa Leto 15

Hei olen Gerissa Holy Woodista ja olen 15 vuotta. Noin kaksi vuotta sitten vanhempani erosivat koska äidilläni oli suhde toiseen mieheen. Noh oikeudessa isä sai sitten minun ja kaksoisveljeni sekä vanhemman veljeni huoltajuuden itselleen ja asumme siis neljästään pikkuisessa talossamme. OLen aina ollut isän tyttö ja saanut kaiken mitä keksin ja halua, mutta sen lisäksi olen myös diiva tai ainakin isä niin sanoo *naurua* Minun iso vanhemmistani elossa ovat mummi, ukki oli kuulema kuollut jo heti häiden jälkeen sekä mummin isä ja äiti. Iso ukistani Marcista pidän todella paljon, mutta nyt kuluneiden viiden vuoden sisällä ukki on mennyt aika huonoon kuntoon sillä hän pitää isän kaksoisveljen kuolemaa itsensä syynä. Osittain isän veljen takia olen saanut noin erikoisen nimen. Tosin koulussa pojat kiusaavat ja sanovat minulle " Ge Ge on hieman rissa, jonka päähän on noussut pissa" Osallistuin kisaan sen takia että isä oli ennen syntymääni toiminut mallina ja hänestä on upeita lehti leikkeitä mummoassa. Minäkin haluan jonain päivänä näyttää lapsilleni että katsokaapa kun äiti oli nuorena HUIPPUMALLI.

Vielä kerran surullinen ilmeeni sillä tämän jälkeen aijon vain hymyillä, ellei toisin käsketä.

Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 729
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 18-4-2008 16:32  Profile | Blog | P.M. 
Ashley Adams
17

Hei! Olen Ashley, 17-vuotias ja asun äitini, isäni ja pikkusiskoni kanssa Kaunialassa.
Lähdin kisaan mukaan ystävien kannustuksella ja tottakai myös vanhemmat tukevat asiaa.

Iloisuus

Julia Adams
16

Kaunialassa minäkin asustelen. Ashley on siis minun isosiskoni. Minut adoptoitiin Adamsin perheeseen, kun olin ihan pieni.
Mukaan lähdin melkeinpä vain kokeilu mielellä ja Ashleyn kannustuksella.

Inho

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 03:38

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP