Sims2Suomikisat

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 2-5-2008 11:50  Profile | Blog | P.M. 
Edith Bellamy

Olen aina ollut ylpeä luonnonvaaleista pitkistä hiuksistani, joten olin kierroksesta innoissani! Hiukseni näyttivät ja tuntuivatkin tosi kivoilta Garnierin porukan käsittelyn jäljiltä.
Hitsi että osasi jännittää kun kuvattavaksi asetuin!

(Olisin liittänyt sen shampoopullon, mutten oikein osaa liittää kuvia kuviin paint.netillä.)

Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 729
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 4-5-2008 20:35  Profile | Blog | P.M. 
Ashley Adams

Oli hienoa ja jännittävää päästä Garnierin mainokseen.
Hiukseni laitettiin kauniisti ja värjättiin hieman tummemmaksi kuvausta varten.

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 5-5-2008 12:44  Profile | Blog | P.M. 
Stacy Coope

Pääsin mainostamaan Garnierin uutta shamppoota. Olin aivan mielettömän onnellinen kun pääsin mainostamaan juuri sitä tuotetta mitä käytän aina.

Nakanaka
Super Moderator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 5-5-2008 22:29  Profile | Blog | P.M. 
Aurélie Letourneur

"Salut! Voi miten innoissani olin kuulutuani pääseväni Garnierin kuvauksiin.
Lopputuloksena oli silkinpehmeät kiiltävät hiukset, kuten oli tarkoituskin. "

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 6-5-2008 19:50  Profile | Blog | P.M. 
Uusi kierros on alkanut. Koska kukaan ei putoa, voin kierroksen tiedot laittaa jo nyt. Tuomaroinnit 2. kierrokselta tulevat kunhan ehtivät.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 7-5-2008 14:45  Profile | Blog | P.M. 
Tuomarit ovat saaneet urakkansa valmiiksi. Tässä on siis toisen kierroksen tuomaroinnin pisteineen

Sharon Riley

QUOTE:
Vanessa Diamond
Väriensä puolesta kuva on todella hyvin onnistunut ja raikas.Hiusmainokseksi sitä ei ensimmäiseksi arvaisi, ellei tietäisi - kun aiheena on hiukset, mielestäni olisi sopivampaa pitää hiukset auki.  Rohkeutta ja leikkisyyttä lisää poseerauksiin ja ilmeisiin,perusilme ei kovin säväytä.
2

Edith Bellamy
Hiuksesi ovat kuvassa upeat, niihin kiinnittää heti huomiota. Kuva on kaunis ja herkkä väritykseltään, ehkä hivenen liiankin hempeä. Raikkautta olisi voinut luoda väreillä lisää. Poseerauksesi on ihan hyvä, mutta ehkä ei hiusmainokseen kaikkein paras. Koska kätesi on kosketuksissa kasvoihisi, se vie huomiota hiuksista.
3

Ashley Adams
Poseerauksesi on todella onnistunut, viemällä kätesi hiuksiisi tulee heti mielikuva hiustenhoitomainoksesta. Kunpa olisit saanut puristettua hieman ilmettä kasvoillesikin, koska nyt näytät hieman tympääntyneeltä. Kuvassa on hyvät värit, vihreä tausta nostaa sinut, ja ennenkaikkeahiuksesi, hyvin esiin.
4

Stacy Coope
Pidän paljon sinunkin poseerauksestasi, se sopii mainiosti hiusmainokseen. "Kaupunkimaisema" taustalla on ihan kiva, mutta mielestäni se kuitenkin voisi sopia paremmin meikkimainokseen, kuin hiusmainokseen. Raikasta tuulahdusta tähänkin kaipaisin.
3

Aurélie Letourneur
Tausta on upea ja tässä on todellakin sitä raikkautta mitä olenkaivannut. Ainoa asia, mistä en kuvassa pidä, on se, mihin kohdistat katseesi. Jotenkin nyt tulee vaikutelma, kuin haluaisit olla jossain muualla, kuin kuvassa.  Hiuksesi tulevat kuitenkin hyvin esille.
3

Vera Cruz

QUOTE:
Vanessa Diamond
Kuvasi on kaunis ja taustan värit sopivat hyvin silmiisi.
4

Edith Bellamy
Kauniit värit kuvassasi luovat mukavan hempeän tunnelman. Näytät todella kauniilta mutta myös hieman huolestuneelta, eikö hiuksesi olleetkaan sitä, mitä halusit?
4

Ashley Adams
Kasvosi ovat kauniin rennot ja asento sopii hyvin mainoksiin, kosketat hiuksiasi ja ne tuntuvat hyvältä. Varmasti tutustuisin tuotteeseen tämän kuvan perusteella.
5

Stacy Coope
Ihanan pirteä ja aurinkoinen kuva. Kuitenkin olisin kaivannut ilmeeseen sopivampia kirkkaampia värejä taustaan.
3

Aurélie Letourneur
Tämä asento ei anna oikeutta kasvojesi kauneudelle, kannattaa ylipäätään välttää sitä, että sieraimet näkyvät kuvassa selkeästi.Silmäsi ja huulesi ovat kauniit ja tausta on luomoava.
3

Sabina Schwarz

QUOTE:
Ensin kaikille yhteisesti. Olisin toivonut että joku olisi katsonut suoraan kameraan. Se tuo mainoksen lähelle katsojaa.

Vanessa Diamond
Sinulla on hyvin shampoo-mainokseen sopivat hiukset. Kuvassa ne ovat kauniin ruskeat ja pitkät. Tausta on myös mielestäni hyvin valittu, siinä näkyy vivahdus sitä vihreää väriä, josta Garnierin shampoot tunnistetaan. Meikkisi on hillityn kaunis.
5

Edith Bellamy
Kuvasi on todella raikas ja hiukses inäyttävät siinä todella kauniilta. Kiinnitin huomion hiuksiisi, mutta silti myös silmiisi. Ne ovat edelleen kuin kaksi sinistä jalokiveä. Todella kaunista.Pidän siitä kuinka läpi kuvasi säilyy sama sävymaailma. Kätesi hieman häiritsee, sillä jään miettimään sitä mihin se on menossa tai mistä se on tulossa.
4

Ashley Adams
Kuvassasi on käytetty hyvin hyväksi Garnierin värejä: vihreää ja vaaleanpunaista, vain oranssi puuttuu, ei sillä että sen pitäisi mukana olla.  Hiuksesi ovat selvästi kuvassa esillä. Silmäsi ovat edelleen todella kauniit. Suusi on ehkä hitusen verran pingottunut, muista rentouttaa suusi ennen kuvausta.
5

Stacy Coope
Olisin toivonut hiukan erilaisia hiuksia,tai sitten se johtuu taustasta. Tausta on liian tumma, mustat hiuksesi eivät pääse erottumaan kuvassa. Ensimmäisenä ei tule mieleen että mainostat jotain hiuksiin liittyvää. Kätesi ovat hiukan liikaa esillä kuvassa, tuntuu että ne täyttävät koko kuvan. Suusi ja silmäsi ovat kauniit, ehdottomasti valttisi.
2

Aurélie Letourneur
Hiuksesi ovat kauniisti kuvassa ja hyvin esillä. Ja olet ainoa joka uskalsi mennä luontoon kuvaamaan. Siitä plussaa. Muistatko mitä mainitsin peikon ja keijun nenistä? Nyt nenäsi näyttää peikon nenältä, hieman turhan leveältä. Katsot hiukan liian ylös. Suusi on sinunkin valttikorttisi, se on kauniin muotoinen.
3

Pistetilanne

Vanessa Diamond 8+11=19
Aurélie Letourneur 12+9=21
Edith Bellamy 12+11=23
Ashley Adams 14+14=28
Stacy Coope 10+8=18

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 7-5-2008 15:06  Profile | Blog | P.M. 
Stacy Coope

Olin innoissani kuulessani aiheen ja tiesin heti mitä ajaisin takaa. Olen aina rakastanut tarinoita keijuprinsessoista jotka karkaavat silloin tällöin palatsista rakkaaseen ilmaan. Niinpä tavoittelin tätä illuusiota kuvissani. Olen varmaan ainoa jonka mielestä keijulla ei aina tarvitse olla siipiä.

Tässä kasvokuva poserauksestani. Olen mielestäni upean näköinen keijukainen.

Tässä kokovartalo kuva keijusta joka pitää hauskaa kukkien kanssa metsässä.

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 7-5-2008 19:19  Profile | Site | P.M. 
Vanessa Diamond

Olin suorastaa ilahtunut pisteistäni viime kierrokselta. Kiitoksia niistä tuomareille..

Tämän kierroksen aihe olikin hyvin jännittävä... Päätin pukeutua viimein jonkinlaiseksi keijuksi. Itse löysin tämän kierroksen kuvauspaikan melkein omalta pihaltamme.
Se sopi mielestäni erittäin hyvin tämän kierroksen aiheeseen. Sain ylleni tummemman ihon, jonka maalaamiseen menikin muutama tunti. Myös hiukseni värjättiin ja sain ne hiukan lyhemmäksi. Asuni olikin sitten hyvin erikoinen valinta mutta se sopi ylleni niin mainiosti, ainakin omasta mielestäni. Meikki olikin sitten yritetty sävyttää kaikkeen muuhun.

Tässä onkin sitten ensimmäiseksi kasvokuvani...

Ja vielä sitten vartalokuva läheisen metsämme reunalta, joka sattuu olemaan hyvin rehevää aluetta..

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Paula
Super Moderator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 10-5-2008 23:15  Profile | Blog | P.M. 
Edith Bellamy
Tämä olikin jännäää! Ikinä ennen ei kroppaani ole maalattu, ja nyt kun ekaa kertaa maalattiin, oli jälki upea! Tosi hienoa työtä makseeraajilta, heillä body painting tosiaan oli hallussa.

Keijuista minulle tulee aina mieleen kukkaset, puut ja muut kasvit, koska minulle keijut lapsena merkitsivät niitä pieniä siivekkäitä tyttöjä, jotka huolehtivat kasvikunnasta. Itsekin sain
kuvaani mukaan siivet, joista irtosi pieniä kultahippuja. Koska keijut osaavat lentää, päätin minäkin vähän leijuilla tuolla kasvuston keskellä. Tosi kiva kokemus tämä!

e/muokkasin kirjoitusvirheet. keijut eivät ole leijuja. :>

[ Last edited by  Paula at 11-5-2008 10:12 ]

Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 729
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 12-5-2008 22:45  Profile | Blog | P.M. 
Ashley Adams

Olin innoissani tästä aiheesta ja mielessäni pyörikin ajatuksia siitä millainen keijukainen haluaisin olla. Halusin ehdottomasti olla vaalea keiju.
Ihastuin totaalisesti maskeeraajien työhön, minä todellakin näytin keijulta. Voi että minusta ne suippokorvat olivat aivan ihanat.

Kuvauksessa yritin näyttää yhtä keveältä ja hennolta kuin keijut ovat.

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 03:47

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP