Sims2Suomikisat

Subject: Kamapaketit, turhia vai ei?
Milsa
Sim
Rank: 2

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 11-4-2008 01:02  Profile | P.M. 
Kamapaketit, turhia vai ei?

Ovatko The Sims 2 peliin julkaistut ns. kamasetit sinusta silkkaa rahastusta vai ihana lisä? Parikymppiä maksavasta läpykästä kun irtoaa vain muutama uusi tavara ja hyvällä mäihällä hieman uusia vaatemalleja- vai kenties sittenkin upeita uusia elementtejä ja mahtavia lisiä peliin? Mitä mieltä Sinä olet asiasta, oletko ostanut kamasettejä, mitä pidit ja mikä on yleinen kommenttisi niistä? Turhia vai tärkeitä?
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 11-4-2008 01:47  Profile | Blog | P.M. 
No sikäli että minulla on tasan kaksi kamasettiä, joista olen molemmista maksanut uutena yhteensä 10 euroa, olen ihan tyytyväinen. En minä kyllä noita täydellä hinnalla välttämättä ostaisi muutaman uuden tavaran tai vaatteen toivossa kun netistä saa ladattua tavaraa jos jonkinmoista.

Jossain määrin voisin sanoa pitäväni noita turhina, mutta toisaalta ovat kivoja lisiä peliin niille jotka eivät harrasta lataamista (ja toki siis muillekin).

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 11-4-2008 11:00  Profile | Blog | P.M. 
Aika pitkälle niillä ei loppu peleissä tee mitään vaikkakin omistan kaikki kamasetit mutta suurimman osan niistä olen haalinut jostain alekoreista matkaani. Tuo on totta että hyvällä mäihällä tulee muutama kiva vaatemalli ja tavara mutta loppu peleissä melkein samoja juttuja saisi netistä ladattua. Onhan kama setitvarmaankin mukava lisä niille jotka eivät peliinsä lataa mitään mutta ne jotka latailevat eivät välttämättä tarvitse.

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 11-4-2008 12:31  Profile | Blog | P.M. 
En omista ainuttakaan kamasettiä, enkä aio niitä hommatakaan. Mielestäni ovat aika turhaa rahastusta. Pärjään mainiosti lisäreiden mukana tulleilla uusilla jutuilla ja netin tarjoamilla tavaroilla

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 11-4-2008 13:00  Profile | Blog | P.M. 
Melko turhia ne minusta on, kun ajattelee, kuinka upeaa ladattavaa peliin netti on pullollaan.
Ja olen käsittänyt että monet taitavien artistien tekemät tavarat ovat jopa kooltaankin paljon pienempiä, toisin sanoen eivät kuormita peliä yhtä paljon, kuin Maxisin tekemät tavarat.
Mutta asia erikseen sitten niiden pelaajien kannalta, jotka eivät syystä tai toisesta halua/pysty lataamaan rompetta netistä.

Omistan alkuperäisen Joulupaketin ja sen lisäksi Glamourin. Joulupakettiahan on kyllä sanottu minilisäriksikin, eli se ei ole pelkästään kamasetti, koska siinä tulee Joulupukit sun muut... Harvemminpa minun simeillä tulee kuitenkaan joulua juhlittua. On se silti ihan kiva kuvaustilanteita lavastaessa. Paitsi joulukuusen ja muuta joulusälää saa ladattua EA:n sivuiltakin...

Glamourissa on ihan kivoja tavaroita, mutta ilmankin olisin pärjännyt. Se nyt vaan tuli silloin jostain syystä hetken huumassa hankittua. Muita kamapaketteja en aio ostaa.

Enemmän arvostaisin vaikkapa vaatepaketteja, joissa siis olisi oikeasti hyvän näköisiä vaatteita. Maxis-vaatteet ovat siksi kivoja, kun niiden tekstuurit ovat tarkkoja toisin kuin joissakin netistä ladatuissa vaatteissa, joista osa ovat melkoista pikselimössöä (tottakai upeitakin on joukossa paljon).
Hiuspakettikin voisi olla loistava keksintö, jos Maxis vain osaisi tehdä kivan näköisiä hiuksia ja kampauksia. Onhan ladattavat hiukset upeita, osassa vaan on niin tönköt animoinnit.

Ottaisivat mallia noilta taitavilta ladattavien tekijöiltä!
Naksu
Sim
Rank: 2

Mieskilpailun voitto  
UID 231
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 60
Reading Access 10
Registered 15-10-2007
Location In your dreams...
Status Offline
Post at 11-4-2008 19:09  Profile | Site | P.M. 
Yhtään kamapakettia en ole ostanut, joulupaketinkin aikoinaan lahjaksi saanut. Jos noita jostain alelaarista parin euron hintaan löytäisi, niin saattaisi jopa uteliaisuuden varjolla matkaan tarttuakin, mutta periaatteellisesti ne kamapaketit jäävät kyllä minun puolestani kauppojen hyllyihin.

You say 'man-whore' like it's a bad thing...
Sateenvarjo
Newbie
Rank: 1

UID 334
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 3
Reading Access 10
Registered 2-6-2008
Status Offline
Post at 2-6-2008 16:34  Profile | P.M. 
Olen itse sitämieltä, että muut kamapaketit ovat suht. turhia, paitsi joulupaketti. Ja jokuhan mainitsikin täällä, että sitähän sanotaan "Minilisäriksi", mutta ovathan nämä kamasetit muille oikein hyviä, jotka eivät kaikkea pysty lataamaan.

Wher's Serena bind? And who i am? Thats the secret i'll never tell. You know you love me. XOXO Gossip Girl.
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 743
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 2-6-2008 19:27  Profile | Blog | P.M. 
Kamapaketeilla tuntuu lisäksi olevan hirveä hinta. Ainakin täällä Tampereella. Itselläni on se ensimmäine joulupaketti, jonka sain joululahjaksi joskus muutamia vuosia sitten. Muita tuskin ostan.

Elä unelmaasi

Hantta
Newbie

UID 347
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 13
Reading Access 10
Registered 20-6-2008
Status Offline
Post at 21-6-2008 11:56  Profile | P.M. 
On ne minun osaltani todella hyviä lisiä peliin, koska itse en voi enää tavaroita ladata kun peli meni sekaisin silloin kun niitä latasin :'''(

I hate you, love you
I need you, deceive you
I want you, push you away
I'm lost in my mind again.
Claribel
Newbie

UID 244
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 7
Reading Access 10
Registered 23-10-2007
Status Offline
Post at 1-7-2008 22:51  Profile | P.M. 
Minusta ovat kyllä ihan kiva lisä. En kyllä periaatteessa tarvitsisi, mutta teinien setti ja joulusysteemi on tullut hankittua. Teinien setissä oli pari kivaa kirjahyllyä, mankka ja televisio, joiden takia tein ostopäätöksen. (Hintakin oli vain jtn 9 euron paikkeilla...) löytyihän sieltä muutakin kivaa, vaikken yleensä Maxiksen tekemiä systeemejä käytä.Toimivat loistavasti lisänä ja ainakin joulupaketista tykkään kaikkien niiden juhlaromppeiden takia Periaatteessa suurimmaksi osaksi rahastusta, mutta jotkut ovat minun silmissäni ihan ostamisen arvoisia. (Lähinnä se joulupaketti)

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 05:04

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP