Mona Järvinen
Miss Tornio
24-vuotias
Heissan kaikille! Olen Mona, 25-vuotias nuori nainen täältä pohjoisesta. Asun avomieheni kanssa kahdestaan kodissamme, jota rakastan sisustella. Naimisiinkin meillä on tarkoitus mennä joskus hieman myöhemmin. Missikisat ovat kiehtoneet minua pikkutytöstä saakka, kyllä on tullut meilläkin kaverin kanssa pukeuduttua äidin mekkoihin ja korkokenkiin ja leikittyä missejä. Äiti vain ei tainnut kovin riemastua, kun onnistuin katkaisemaan koron hänen lempiavokkaistaan!
Olen päässyt opiskelemaan poliisikouluun, joten minusta tulee "isona" poliisi. Konstaapeli Järvinen, hih! Se on jostain syystä ollut haaveeni aina, vaikka se ei ehkä olekaan ihan pikkutytön perinteisin unelma-ammatti. Isäni oli poliisi, joten siitä se kai on saanut alkunsa. Avokkini Rami ei oikein tunnu sulattavan ajatusta minusta poliisina, koska hän pelkää puolestani, voihan poliisin työ toisinaan olla vaarallista. Kyllä hän silti kiltisti tukee minua ja on sitä mieltä, että unelmiaan täytyy tavoitella.
Uskon että minusta tulisi hyvä missi ja esikuva, olen iloinen, avoin ja positiivinen ihminen. Minulla ei ole luurankoja kaapissa. Uudet kokemukset ovat aina tervetulleita!
Kokkailemme usein yhdessä Ramin kanssa. Pidämme molemmat ruuanlaitosta ja nautimme hyvästä ruuasta.