Sims2Suomikisat

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 24-4-2008 17:37  Profile | Site | P.M. 
Miss Suomi

Tervetuloa mukaan etsimään ensimmäistä kaunokaista, joka ansaitsee ensimmäisen Miss Suomi-tittelin vuosimallia 2008. Se voit nimittäin olla juuri sinä, joka työskentelet kassalla tai vaikkapa tarjoilijana keskustan kahvilassa.
Nyt on siis aika osallistua mikäli mielestäsi sinusta on yhtään ainesta missiksi!

Minä Maria LaFayette ( os. Järvinen ) olen juontaja tälle ensimmäiselle kaudelle.
Maria siis pääsi onnellisesti naimisiin, joten tässä on hänen uusi lookinsa ja sukunimensä...

Säännöt:
  • Kilpailijan tulee olla jostakin Suomen kunnasta kantaen titteliä Miss ... ( kunnan nimi )
  • Enintään kaksi kilpailijaa/henkilö
  • Yksi kilpailija/kunta
  • Kilpailija ei saa olla ladattu
  • Kilpailijan tulee tietenkin olla nainen
  • Iältään 18 - 28v ( nuori aikuinen tai aikuinen )
  • Deadlinet pyritään säilyttämään.. ( tietenkin saa lykkäystä jos tarve vaatii )
  • Kuvaa ei saa muokata! ( ellei toisin sanota )
  • Kysymykset ja muut kisajutustelutopiciin
  • Kuvat laitetaan suoraan tähän topiciin
  • Pisteytys riippuu kierroksesta ( joko 0-5,5-10 tai 10-20 )
  • Kuvia otetaan 2-4 riippuen kierroksesta
  • Kuvien kanssa olisi hyvä olla ainakin pienet tekstit
Kilpailijat:
+ sijoitukset

• Kolmas perintöprinsessa    Miss Jyväskylä ( Heidi )
  • Toinen perintöprinsessa     Miss Lohja ( Surella )
  • Ensimmäinen perintöprinsessa    Miss Huittinen ( Yovela )
  • Miss Suomi 2008   Miss Tornio ( Tiina )

Pudonneet:

•   Miss Espoo ( Yovela )
  •   Miss Lapua ( Laura )
  •   Miss Varkaus ( Cherrysama )

Tuomarit:
4. kierros

• Maria LaFayette
  • Anna Bragge
  • Sabina Schwarz
  • Antti Colares
  • Jorma Vaara
  • Anu-Elina Lehtinen
  • Kansanäänestys

Vierailevat:

• Anna Bragge ( entinen Miss Suomi )  Kierrokset 3&4
  • Sabina Schwarz ( saksalainen muotitoimittaja ) Kierrokset 3&4
  • Antti Colares ( Brasilian Simopolitanin päätoimittaja )  Kierros 4
  • Jorma Vaara  ( kuuluisa sanottaja/runoilija )  Kierros 4

Kilpailun voittaja saa tietenkin hienon ja säihkyvän mitalin..!

Kertokaa jos jotain puuttuu tai on virheellistä, kun on ensimmäinen kisani menossa.

[ Last edited by  Prue at 5-6-2008 22:07 ]
Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 24-4-2008 17:39  Profile | Site | P.M. 
Kierrosposti

Kansikuva-kierros                        

Nyt onkin aika finaalille, jonka jälkeen saadaan selville uusi Miss Suomi vuosimallia 2008..!

Tämän kierroksen aihe selvenee jo hyvin tuosta otsikostakin.. Eli kilpailijoiden tarkoituksena on nyt sitten esiintyä Simopolitan-lehden kannessa. Toteutus on oikeastaan vapaa, eli ei ole mitään annettua tyyliä tuohon kyseiseen kansikuvaan. Kansikuvassa täytyy kuitenkin näkyä lehden nimi.. Kuvaa saa muokata niin paljon kuin haluat. Kuitenkin kilpailijan täytyy olla selvästi tunnistettavissa kuvassa. Voitte tietenkin katsoa mallia joistakin lehtien kansikuvista, että miltä ne oikein näyttävät.. Kanteen olisi ihan kiva saada niitä otsikoita mitä lehti sisältää, mitä nyt yleensäkin on tavallisissa aikakausi lehdissä. Kierroksen pistetytys on 10-20p...!

Kierroksella otetaan siis kaksi kuvaa:

• Tunnelmat ennen kannen kuvausta
  • Kansikuva

Tällä kierroksella on siis mukana myös Antti Colares, joka on siis Simopolitanin päätoimittaja Brasiliassa. ( Henkilö tuomarin takana on siis oikeasti brasilialainen ) Mikäli siis haluatte niin voitte kirjoittaa myös suomeksi että englanniksi kuvien tekstit, mutta tämä ei tietenkään ole pakollista.

Äänestys on käynnissä finaalin osalta...!!!!

Kierroksen jälkeen toteutetaan siis kansanäänestys. Siitä tulevat pisteet lisätään tuomarien antamiin piseisiin..
Tämän kierroksen jälkeen onkin selvillä uusi Miss Suomi...!

[ Last edited by  Prue at 4-6-2008 19:31 ]
Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 2-5-2008 20:21  Profile | Blog | P.M. 
Sanna-Leena Kujala
Miss Lapua
Ikä 21

Moi! Oon Sanna-Leena ja tuun Lapualta. Ikää mulla on 21 vuotta. Mulla on iso perhe. Meitä on yhteensä 7: Äitee, isä ja meitä lapsia on 5, likkoja kaikki ja oon meistä keskimmäine. Me pohjalaaset ollaan rempseätä ja iloosta väkeä. Oon ite aina pitäny esiintymisestä. Kersoina siskojen kanssa aina pirettiin muotinäytöksiä ja leikittii miss suomia. Kaippa se sieltä tulee tää missi-innokkuus. Uskoosin olevani hyvä missi, koska tosiaan oon iloonen ja rohkia. Tykkään olla ihimisten kanssa ja tuun monenlaisen väen kans toimee.

Täs oon mä kasvoista

Ja täs on mun vartalo

Niin ja tavallisena päivänä tykkään istua puutarhassa ja lukea hyvää rekkaria

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 3-5-2008 18:56  Profile | Site | P.M. 
Jenni Salminen
Miss Espoo
Ikä 20

Hei!

Olen Jenni Salminen (20v.) Espoosta. Opiskelen muotoilualaa ja minusta tulee valmistuttuani vestonomi. Ihmiset luonnehtivat minua yleensä sanalla pirtsakka. Itse inhoan sitä sanaa ja sanon mieluummin olevani positiivinen ja iloinen. Harrastan tanssimista monessa eri muodossa ja vapaa-aikani vietän tanssimisen lisäksi kavereiden kanssa puistopiknikeillä, ravintoloissa tai kulttuuririennoissa. Lähdin tähän kisaan siksi että koen olevani juuri sopivan menevä ja iloinen tapaus miss suomeksi, ja rakastan esillä olemista!

Kasvokuvani kuvastaa iloista luonnettani.

Vartalokuvani on otettu juuri kun yritin opetella meidän modernin tanssin ryhmään uutta liikettä. Äitini sattui paikalle kameran kanssa.

Arkisin yleensä olen koululla neljästä kahdeksaan tuntiin ja sen jälkeen rentoudun parhaiten pukeutumalla harjoitteluasuun, sutaisemalla hiukset kiinni ja miettimällä tanssiliikkeitä. Isäni rakensi minulle meidän taloon ihan ikioman tanssinurkkauksen tankoineen ja peileineen jo kun olin pikkutyttö.

[ Last edited by  Yovela at 3-5-2008 18:59 ]
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 3-5-2008 19:13  Profile | Site | P.M. 
Elena Niva
Miss Huittinen
Ikä 25

Olen Elena, melko rauhallinen persoona Huittisista. Olen kasvanut melkein koko ikäni Huittisissa, paitsi kun synnyin Bangladeshissa ja minut adoptoitiin tänne kotosuomeen vuoden vanhana. Yllättäen en muista ensimmäisestä elinvuodesta mitään (kukapa muistaisi!) Tällä hetkellä asustan vanhempieni luona Huittisissa, sillä työskentelen Vammalan sairaalassa lääkäriharjoittelijana. Oma asunto minulla on Turussa, sillä opiskelen yliopistossa siellä. Harrastan lähinnä tietokoneen ääressä nököttämistä ja lukemista. Pienenä soitin viulua, mutta se on nyt opiskelukiireiden myötä hieman jäänyt. Olen nyt aikuisiällä aloittanut taitoluistelun ihan harrastelumielessä, en siis mitenkään kilpaile missään. Pidän myös kirjoittamisesta ja ruoanlaitosta. Kaipa minua voisi luonnehtia pöytälaatikkorunoilijaksi.

Kasvokuva

Vartalokuva on hieman erikoinen sillä en oikein ymmärtänyt, minkälaista asentoa kuvaaja oikein haki.

Arkisin harjoittelun jälkeen laitan mielelläni iltaruoan koko meidän perheelle (isä, äiti, kaksi pikkusiskoa ja silloin tällöin piipahtaa isoveli vaimoineen kylään.

[ Last edited by  Yovela at 9-5-2008 20:58 ]
Heidi
Sim
Rank: 2

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 322
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 3-5-2008 22:52  Profile | P.M. 
Anna Jokinen
Miss Jyväskylä
Ikä 21

Tervehdys! Olen Anna, iloinen ja reipas naisen alku Jyväskylästä. Olen muuttanut tänne jokin aika takaperin pienestä kylästä, ja nautin Jyväskylässä asustamisesta. 
Reippaana ihmisenä tykkään liikkua, ja rakastan autoni rakentamista. Nautin väkertelystä, ja olen näppärä käsistäni  Työskentelen merentutkimusalalla, jolla toivon pääseväni pitkälle
Olen varma että minusta tulisi hyvä missi, olen hyvä tapainen ja olisin varmasti hyvä roolimalli, ilman mitään yleisimpiä paheita.

Tässä näkyy minun naamani, hiukan synkkä seinä taustalla. Mutta tuli kiire keretä ottamaan kuvia.

Tässä kuvassa näkyy kroppani

Tässä kuvassa olen lempipuuhassani, autoni kimpussa

[ Last edited by  Heidi at 3-5-2008 21:53 ]
Surella
Newbie
Rank: 1

UID 314
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 36
Reading Access 10
Registered 3-5-2008
Status Offline
Post at 3-5-2008 23:04  Profile | P.M. 
Nette Ojala
Miss Lohja
Ikä 22

Hei vaan! Olen 22 vuotta vanha nainen. Olen syntynyt Lohjalla ja siellä tälläkin hetkellä asun. Taloni on soma mökkimäinen rakennus, ulkohuussilla ja pienellä lammella varustettuna. Rakastan asua siellä. Siskollanikaan ei taida olla mitään moitteita asuntoani kohtaan, kun käy siellä ainakin 4 kertaa viikossa.. Perheeseeni siis kuuluu äiti, isä, minä ja vuoden minua vanhempi sisko. Olen luonteeltani mielestäni mukava ja rohkea. Tykkään ajaa aloittamani asian loppuun saakka. Työskentelen myyjänä pienessä kaupassa kävelymatkan päässä kotoani. Ei siitä paljon rahaa saa, mutta tarpeeksi minulle.

Kasvokuva

Vartalokuva

Mielestäni minussa on juuri sopivat ja oikeat ainekset seuraavaksi Miss Suomeksi. Minussa on sopivasti rohkeutta, tahtoa ja iloa. Pärjään hyvin ihmisten kanssa ja haluan olla esillä, esillä muuallakin kuin kaupan tiskillä.

Siskoni tulee luokseni aika useasti yökylään. Tässä vietämme iltaa television ääressä sipsipussit ja nallet tietysti lähettyvillä. (Meidän piti syödä tuo hampurilainen puoliksi, mutta olimmekin niin täynnä, että jätimme syömättä.) Emme me kyllä aina tuolla tavoin mässäile. Usein saatamme vain jutella ja lukea kirjoja sängyssä. Se on todella mukavaa ajan vietettä.

Nyt kuitenkin sanon hei hei ainakin toistaiseksi!
T: Nette, Miss Lohja

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 4-5-2008 21:24  Profile | Blog | P.M. 
Mona Järvinen
Miss Tornio
24-vuotias

Heissan kaikille! Olen Mona, 25-vuotias nuori nainen täältä pohjoisesta. Asun avomieheni kanssa kahdestaan kodissamme, jota rakastan sisustella. Naimisiinkin meillä on tarkoitus mennä joskus hieman myöhemmin. Missikisat ovat kiehtoneet minua pikkutytöstä saakka, kyllä on tullut meilläkin kaverin kanssa pukeuduttua äidin mekkoihin ja korkokenkiin ja leikittyä missejä. Äiti vain ei tainnut kovin riemastua, kun onnistuin katkaisemaan koron hänen lempiavokkaistaan!
Olen päässyt opiskelemaan poliisikouluun, joten minusta tulee "isona" poliisi. Konstaapeli Järvinen, hih! Se on jostain syystä ollut haaveeni aina, vaikka se ei ehkä olekaan ihan pikkutytön perinteisin unelma-ammatti. Isäni oli poliisi, joten siitä se kai on saanut alkunsa. Avokkini Rami ei oikein tunnu sulattavan ajatusta minusta poliisina, koska hän pelkää puolestani, voihan poliisin työ toisinaan olla vaarallista. Kyllä hän silti kiltisti tukee minua ja on sitä mieltä, että unelmiaan täytyy tavoitella.
Uskon että minusta tulisi hyvä missi ja esikuva, olen iloinen, avoin ja positiivinen ihminen. Minulla ei ole luurankoja kaapissa. Uudet kokemukset ovat aina tervetulleita!

Kokkailemme usein yhdessä Ramin kanssa. Pidämme molemmat ruuanlaitosta ja nautimme hyvästä ruuasta.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 5-5-2008 12:48  Profile | Blog | P.M. 
Miss Varkaus

Hei olen Sini Rantala 21 vuotias liikealanaikuisopiskelija Varkaudesta yhdestä Savon kunnasta.  Olen aivoin ja pirteä nuori nainen joka toimii osatöikseen kirjaston hoitajana. Usein saankin miespuolisilta asiakkailta kommenttia siitä että minu pitäisi muuttaa Helsinkiin tai Parisiin koska olen kaunis nainen. Nyt sitten päätin lähteä puolustamaan kauneuden saralta tätä kaupunkia josta sanotaan aina että se haisee.

Intohimoinen harrastukseni on luonnossa oleilu uskokaa tai älkää mikään  ei voita sitä kun pääsen ajamaan autolla jonnekin matsän keskelle kalaan

Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 5-5-2008 14:54  Profile | Site | P.M. 
Uusi kierros on siis alkanut ja kuvia saa alkaa pistelemään kun ehtii.

Minulta ja yhdeltä vierailevalta tuomarilta on tulossa vaikutelmat kilpailijoiden kuvista esittely-kierrokselta.

[ Last edited by  Prue302 at 29-5-2008 00:31 ]

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 04:51

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP