Nette Ojala (miss Lohja)
Moi taas ja valtavan suuri kiitos jatkopaikasta! Kierroksen aihe oli kiinnostava, se erosi paljon aikaisemmasta kierroksesta. Minulla oli heti jo melko selvät visiot, siitä miten rupean kierrosta työstämään. Olen mielestäni erittäin hyvä leikkimisessä. Pidän leikkiä nukeilla, autoilla, muumi hahmoilla, ynnä muulla sellaisella ja tietenkin tykkään myös leikeistä joissa ollaan itse hahmoja! Leikin melko usein kummilapseni Roosan kanssa. Siskoni kutsuu minut usein tytön lastenvahdiksi (ei kuulemma luota kunnan..) ja silloin pääsen vauhtiin.

(Voi ei, tuosta tuli jostain syystä hieman mössääntynyt)
Tuossa leikissä minä olin sokea kuningatar ja Roosa minun tytär, joka luonnollisesti auttoi minua ja hoiti vauvaani. En näet pystynyt kuulemma hoitamaan tätä kun en edes erottanut kumpi on vauvan pää ja kumpi takapuoli. Leikkiminen on ihanaa, kun saa käyttää mielikuvitustaan niin runsaasti kuin vaan ikinä jaksaa!

Sitten täytyi miettiä sitä, missä olen huono. No, se oli minulle selvä. Tanssimisessa. Liikkeeni ovat kaikkea muuta kuin sulavia, kauniita, hienoja ja taidokkaita. Kompastelen myös usein ja jos minulla on pari tanssiessani, joutuu hän luultavasti mennä lääkärille kipeän pottuvarpaansa takia. Olen siis toivoton tanssija, mutta eipä sillä, en myöskään mene mielelläni vapaaehtoisesti tilaisuuksiin joissa tanssitaan. Olen kyllä ajatellut joskus korjata tämänkin vian ja mennä tanssi tunneille.