Sims2Suomikisat

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 11-5-2008 21:38  Profile | Site | P.M. 
Uusi kierros on siis alkanut ja kuvia saa alkaa laittamaan!!!!!

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 12-5-2008 11:59  Profile | Site | P.M. 
Elena Niva, Huittinen

Missä olen hyvä

Taisin jo aiemmin mainita, että olen nyt aikuisiällä aloittanut taitoluistelun, tarkemmin muodostelmaluistelun. Meidän ryhmässä kaikki ovat aikuisia ja enemmän tai vähemmän aloittelijoita. Olemme luistelleen yhdessä jo pari vuotta ja silloin tällöin (seuran kevät- ja joulujuhlissa) päässeet esiintymäänkin. Tämä kuva on otettu hallilta harjoituksistamme. Yleensä emme luistele esiintymispuvut päällä, mutta tämä on viimeisiä harjoituksia ennen esitystä, niin puvut tuovat enemmän esiintymisfiilistä, ja se näyttää paremmalta tässä kuvassakin. Meillä on aina hulvattoman hauskaa harjoituksissa ja ryhmäläisistämme onkin tullut hyviä ystäviäni.

Missä olen huono

Noloa myöntää, mutta olen surkea kaikessa näpertelyssä ja tekniikassa. Kuitenkin kun piti näyttää, missä olen huono, niin nappasin jakoavaimen (veli kertoi, mikä sen työkalun nimi on) kauniiseen käteeni ja yritin kiristää suihkumme vuotavaa putkea. Eipä siitä muuta seurannut kuin hyvin paha mieli ja yksi märkä Elena. Kuvanoton jälkeen sitten suosiolla soittamaan putkimiehet paikalle!
Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 12-5-2008 12:54  Profile | Blog | P.M. 
Sanna-Leena Kujala Lapualta

Kortinpeluu on se harrastus, jossa olen hyvä. Mua voisi kutsua vaikka korttihaiksi. Kaverit ei yleensä mahra mitään kun me pelataan. En toki aina voita, eihän pelaamisessa muute mitään järkeä olis. Ystävälläni Jounilla on kellarissaan hieno pöytä, sen ääreen me kokoonnutaan vähintään kerran viikossa pelaamaan. Samalla siinä tulee vaihrettua kuulumiset.

Oli vaikia keksiä missä olen huono. Me pohjalaaset kun ollaan täyrellisiä. Vitsi vitsinä. Olen aivan rakastunut Lauri Tähkä & Elonkerjuu bändiin. Pidän varsinkin siitä kuinka tää nainen soittaa sitä viulua. Joskus innostun vinguttamaan siskoni viulua. Ja tosiaan, se on vingutusta. Aivan kuin kissaa tappaasi. Ei taira musta koskaan tulla viulistia..

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Surella
Newbie
Rank: 1

UID 314
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 36
Reading Access 10
Registered 3-5-2008
Status Offline
Post at 14-5-2008 19:35  Profile | P.M. 
Nette Ojala (miss Lohja)

Moi taas ja valtavan suuri kiitos jatkopaikasta! Kierroksen aihe oli kiinnostava, se erosi paljon aikaisemmasta kierroksesta. Minulla oli heti jo melko selvät visiot, siitä miten rupean kierrosta työstämään. Olen mielestäni erittäin hyvä leikkimisessä. Pidän leikkiä nukeilla, autoilla, muumi hahmoilla, ynnä muulla sellaisella ja tietenkin tykkään myös leikeistä joissa ollaan itse hahmoja! Leikin melko usein kummilapseni Roosan kanssa. Siskoni kutsuu minut usein tytön lastenvahdiksi (ei kuulemma luota kunnan..) ja silloin pääsen vauhtiin.

(Voi ei, tuosta tuli jostain syystä hieman mössääntynyt)
Tuossa leikissä minä olin sokea kuningatar ja Roosa minun tytär, joka luonnollisesti auttoi minua ja hoiti vauvaani. En näet pystynyt kuulemma hoitamaan tätä kun en edes erottanut kumpi on vauvan pää ja kumpi takapuoli. Leikkiminen on ihanaa, kun saa käyttää mielikuvitustaan niin runsaasti kuin vaan ikinä jaksaa!

Sitten täytyi miettiä sitä, missä olen huono. No, se oli minulle selvä. Tanssimisessa. Liikkeeni ovat kaikkea muuta kuin sulavia, kauniita, hienoja ja taidokkaita. Kompastelen myös usein ja jos minulla on pari tanssiessani, joutuu hän luultavasti mennä lääkärille kipeän pottuvarpaansa takia. Olen siis toivoton tanssija, mutta eipä sillä, en myöskään mene mielelläni vapaaehtoisesti tilaisuuksiin joissa tanssitaan. Olen kyllä ajatellut joskus korjata tämänkin vian ja mennä tanssi tunneille.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 15-5-2008 13:32  Profile | Blog | P.M. 
Miss Varkaus

Sini Rantala

Olen uskomattoman hyvä kokkaamaan. Siksi keittö onkin kotini sydän ja vietä monta tuntia tehdessäni siellä ruokaa itselleni tai viereilleni.

Missä sitten olen huono. Noh olen huono räppäämisessä, vaikka vaatteet ja asenne olisivat kohdallaa riimit menevät tosellakin pahasti solmuun eivätkä trimmaa.

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 16-5-2008 19:30  Profile | Blog | P.M. 
Mona Järvinen
Miss Tornio

Sosiaaliset taidot ovat vahvuuteni. Olen hyvä kuuntelija, ja osaan useimmiten valita sanani oikein ja selvittää hankaliakin asioita puhumalla. Ystävieni on helppo kertoa minulle kaikesta, kuuntelen kärsivällisesti heidän ilonsa ja surunsa, siis todella kuuntelen enkä vain ole kuuntelevinani ja hymistele. Ongelmien kanssa autan jos vain voin, mutta ellen siihen pysty, useimmitenhan riittää kun on vaan siinä, pitää kädestä ja ymmärtää. Saan usein kuulla, että minun olisi pitänyt ruveta psykologiksi, kuulemma poliisin työssä taitoni menee hukkaan... Mutta ei se minusta niin ole, kyllähän silläkin alalla pitää osata kommunikoida simien kanssa. Rikoksen teillehän ajaudutaan monenlaisista syistä, ja keskustelemalla voi todellakin auttaa umpikujaan joutunutta.

Olen ihan järkyttävän huono keilaamaan! Käymme joskus Ramin ja muutamien ystäväpariskuntiemme kanssa parikeilauksessa, ja olen tosiaankin aivan onneton. Rami-parka, hän joutuu kestämään toistuvat häviöt minun takiani, onneksi hän itse on sen verran hyvä että hänen tuloksensa paikkaa yleensä aika paljon minun mokiani.
Tässä näette, sinne se pallo vaan ränniin huilaa, taas kerran... Olen sentään eka heitolla saanut muutaman keilan nurin! *nauraa*

Heidi
Sim
Rank: 2

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 322
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 20-5-2008 11:33  Profile | P.M. 
Anna Jokinen 
Miss Jyväskylä

Olen hyvä värkkäämään autojen kanssa Sain juuri autoni kuntoon ja tässä komea autoni on:

Huono olen kalastamaan, on se kumma ku en meinaa osata sohia ton ongen kanssa mitenkään

edit// Jostain ihmeen syystä kuvat menee epätarkoiksi, johtuu varmaan Paintista... Tai sitten tosta ohjelmasta jota käytän...

[ Last edited by  Heidi at 20-5-2008 12:58 ]
Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 20-5-2008 15:38  Profile | Site | P.M. 
Äänestys on alkanut tuomarointi-osiossa, joten ei muuta kuin äänestämään..!

Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 21-5-2008 16:31  Profile | Site | P.M. 
Nyt on siis aika tuomaroinnille jälleen kerran..!

Miss Huittinen
Kuvasi on todella hyvin toteuttu. Mielestäni vahvuus-kuvasi on aivan mainio. Näytät erityisesti nauttivan luistelusta.
Myös tuo korjaus-kuva on aivan mainio. Ensimmäisen kerran kun katsoin sitä, niin se sai minut ihan nauramaan.

P: 5

Miss Lapua
Sinullahan onkin mielenkiintoiset aiheet. Näytätkin oikein pokerihailta tuossa ensimmäisessä kuvassa. Toinen kuva saikin hymyn huulilleni ja sekin on oikein kiva kuva.
P: 4½

Miss Lohja
Vahvuutesi on aivan ihan suorastaan. Moni ei edes viitsisi paljastaa rakastavansa leikkimistä.. Heikkous-kuvasta puuttuu mielestäni jotain, mutta en oikein osaa sanoa mitä. Kuitenkin molemmat kuvat ovat oikein hyvin totetutettu.

Miss Varkaus
Näytät jotenkin nauttivasi ruoan laitosta, mutta olisi ollut kiva kuitenkin nähdä kasvosi. Sinulla on oikein kivan näköinen keittiö. Heikkous-kuvasi saikin taas hymyn huulilleni ja mielestäni se on oikein hyvin toteutettu. Näytätkin aivan räppäriltä.

Miss Tornio
Vahvuutesi on hyvin erikoinen, mutta hyvin käytännöllinen. Sinä näytätkin aivan mahtavalta kuuntelijalta. Olet varmaan ollut avuksi monelle henkilölle. Keilaaminen onkin hyvin vaikea tai ainakin se siltä näyttää kuvassasi, joten mielestäni se on hyvin toteutettu. Toivottavasti huono keilaamisesi ei vaikuta suhteeseenne huonosti.
P: 5

Miss Jyväskylä
Kiva kun sait autosi kuntoon. Olisi ollut kuitenkin mukavaa nähdä sinut vielä toiminnassa autosi kanssa. Heikkous-kuvasi saikin taas hymyn huulilleni ja mielestäni se on oikein hyvä otos. Toivottavasti tuossa ei käynyt mitenkään vakavasti.

Sitten kansanäänestyksestä saadut pisteet esille:

Miss Huittinen   5p
Miss Lapua       3p
Miss Lohja       4p
Miss Varkaus    1p
Miss Tornio      3p
Miss Jyväskylä  2p

Seuraavaksi sitten yhteispisteet tähän mennessä:
vähiten pisteitä saanut kilpailija siis putoaa

Miss Lohja        23
Miss Huittinen   21½
Miss Tornio       20+
Miss Jyväskylä   17½
Miss Varkaus     17+
Miss Lapua        17

Täten ilmotan, että Miss Lapua joutuu valitettavasti jättämään kisan kesken..!

Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 21-5-2008 16:57  Profile | Site | P.M. 
Uusi kierros on jälleen alkanut ja kuvia voi pistää tulemaan heti kun ehtii..!

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 04:55

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP