Sims2Suomikisat

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 22-5-2008 13:55  Profile | Blog | P.M. 
Sini Rantala

Minun onnekseni, kierroksen aikana sattui olemaan Kirjaston ja kulttuuriosaston joka vuotiset illallisjuhlat. Kavaljeerikseni tuli Sami Lampi lastenosastolta johon olin ollut ihastunut pikku tytöstä asti. Sovimme Samin kanssa että hän hakisi minut kotoa josta yhdessä menisimme juhlapaikkaan taksilla. Kun sami Näki minut hän halusi ehdottomasti ottaa minusta muistoksi pari kuvaa ovellani.

Juhlissa oli pientä syötävää ja jossain vaiheessa iltaa pomoni Laura-Leena halusi kilistellä maljoja kunniakseni, sillä minut oli valittu vuoden työntekijäksi. Olin otettu tästä kunniasta.

Koska olimm Samin kanssa nuorimmasta päästä juhlissa päätimme lähteä jatkoille. Menin uuteen baariin muutamille. Jossa Sami sitten kertoi mulle että oli ollut muhun vähän ihastunut ja haluaisi toisenkin kerran lähteä kanssani treffeille. Naurahdin ja lupasin miehelle että ensi kerralla menisimme oikeille treffeille eikä työpaikan juhliin.

Heidi
Sim
Rank: 2

UID 180
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 322
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Varkaus
Status Offline
Post at 22-5-2008 20:48  Profile | P.M. 
Anna Jokinen
Miss Jyväskylä

Tässä sitä ollaan. Muutin asumaan kolmen muun tytön kaa yhteen, ja päätimme pitää kunnon illallisjuhlat yhdessä. Olihan paikalla muitakin vieraita, ja he liittyivät juhlimaan meidän seuraamme
Ekana otimme kuvan kasvoistani. Koska silmämeikkini on vahva, laitimme hiukan vähemmän huulipunaa. Meikistä tuli kaunis, ja sopii hyvin tumman pukuni kanssa.

Tässä kuvassa poseeraan koko puvun kanssa, discovalojen loisteessa. Pysähdyin hetkeksi tanssimisen välissä, kuva näyttää ihan kivalta

Ja tanssin vuoro, meillä on todella hauskaa  kanssani tanssii tyttöystäväni  tosin hänen selkänsä näkyy vain...

Juhlien lopuksi menimme porukalla istumaan kuumaan lähteeseen, ja nautimme kunnolla siellä olosta! Puutarha oli koristeltu juhlia varten, ja näytti todella kauniilta.

[ Last edited by  Heidi at 22-5-2008 19:50 ]
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 23-5-2008 22:10  Profile | Blog | P.M. 
Mona Kangas (o.s. Järvinen)
Miss Tornio

Ihanaa että saan jakaa kanssanne kuvia elämäni parhaista juhlista, omista häistäni nimittäin! Hih, olenkin nykyään rouva Kangas! Koko juttu tuli minullekin täytenä yllätyksenä, mutta ihana ylläri se oli. Olimme lomamatkalla ystäväporukalla Twikkii-saarella. Eräänä kauniina iltana hotellihuoneemme parvekkeella Rami sitten otti ja kosi minua, minä tietenki suostuin innosta kiljuen. Menimme pienesti naimisiin samalla reissulla pari päivää kihlautumisen jälkeen, vain ystäviemme läsnäollessa.
Vihkiminen tapahtui pienessä kappelissa rannalla, ja samaisella rannalla me myös juhlittiin. Siellä oli sellainen katettu suuri terassi tai paviljonki vai miksi sitä sanoisi, ja siellä oli sitten syötävät ja juotavat, ja musiikkia.

Kasvokuva:

Juhlapuvussa:

Tässä olemme siellä paviljongissa herkuttelemassa. Tuo mummeli joka istuu pöydässämme... emme todellakaan tunteneet häntä, mutta hän oli niin herttainen ja ystävällinen, että kutsuimme hänet syömään.

Juhlat jatkuivat aivan pikkutunneille saakka. Emme lähteneet minnekään muualle jatkoille, vaan juhlimme rannalla koko ihanan illan, aamuun saakka. Loppuillasta juhlapuvut joutivat pukuhuoneeseen ja niiden tilalle vaihdettiin uikkarit. Rentouduimme porealtaassa ja välillä tanssimme. Tässä olin juuri tuoreen aviomieheni kanssa tanssimassa kaunista hidasta kappaletta, kun hän taivutti minut syvään suudelmaan...
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 26-5-2008 16:08  Profile | Site | P.M. 
Elena Niva, Huittinen

Elokuussa oli määrä olla pikkusiskoni Ninnin rippijuhlat. Ninni halusi ehdottomasti oikein komeat iltapukujuhlat. Päädyin sitten sovittelemaan kaapissa pukupussissa vuosia ollutta vanhojentanssipukuani. Onneksi olin siitä ajasta lihonut vain ihan vähäsen ja puku mahtui ylle! Meillä oli aivan ihana päivä siskoni kanssa, laitoimme pitkään toistemme hiuksia ja olen todella tyytyväinen kauniiseen kampaukseeni.

Kasvokuva:

Vartalokuva:

Juhlissa ei hirveästi väkeä ollut, meidän perheestä oli paikalla isä, äiti, siskot Ninni ja Leena. Tietenkin Ninnin kummitädit (äidin sisko ja isän sisko) olivat paikalla. Jossain välissä piipahti Ninnin rippipappi ja isoskööri laulamaankin. Mutta heillä oli kiire, sillä vielä monet juhlat käymättä. Isoveljeni Rami ei valitettavasti päässyt perheineen, sillä heille iski kiire sairaalaan, eli ihan näillä minuuteilla odotellaan jännittyneinä uutisia uudesta veljenlapsesta!

Tässä kuva juhlinnasta, kun isä pitää konformoidulle tyttärelleen (tuo räikeän punainen pää ja vihreä iltapuku) puhetta. Leena kuikuilee tuolta minun ja isän välistä. Hän oli vähän harmissaan kun ei saanut kuohujuomaa. Sitten neljän vuoden päästä koittaa hänen päivänsä!

Olin jo pidempään lupaillut Ninnille ja Leenalle vieväni heidät ihan vaan tyttöjen kesken telttailemaan, ja mikäs sen parempi aika toteuttaa se kuin rippijuhlien iltana. Lähdimme siis leutona elokuun iltana autollani kohti Ripovuorta, jossa olisi hyvät telttailumaastot. Pitkälle yöhön jaksoimme jutella isän vanhoista vitseistä ja papista, joka hekotteli niille. Parhaiten nauratti tietenkin äitini huvittuneet ilmeet kun hän katseli juhlaväkeä, jossa pappi hekotti täysillä isän vitseille ja muut vaan hymähtivät kuullessaan samat vanhat jutut yhä uudelleen. Viimein kömmimme telttaan ja seuraavaa päivää innoissamme odotellen, sillä meinasimme lähteä Kokemäenjoelle kalastelemaan.
Surella
Newbie
Rank: 1

UID 314
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 36
Reading Access 10
Registered 3-5-2008
Status Offline
Post at 27-5-2008 19:47  Profile | P.M. 
Nette Ojala

Hei taas! Kierroksen aiheena oli juhlat, joten otin kuvia erään rikkaan tuttavani illan vietto juhlista hänen kartanossaan. Paikalla oli, kaverini tuntien, kaikkia jotka erottuvat joukosta edukseen. Minutkin siis kutsuttiin, olinhan osallistunut Miss Suomi kisaankin! Sain myös valita yhden ystäväni mukaan, joten otin siskoni. (Jonka näittekin esittelykierroksella!)

Ilta koitti erilaisten tunteiden möyriessä vatsassani. Odotin juhlia aivan hirmuisesti, mutta samalla minua jännittikin, luonnollisesti. Aluksi siskoni otti minusta kasvokuvan ja kokovartalo kuvan kartanon pihalta.

Pukuni ei ollut mikään erikoinen, pidän yksinkertaisista, mutta kauniista vaatteista.

Sitten oli aika siirtyä sisälle. Minkäänlaista erikoista ohjelmaa ei ollut, juttelu ja syöminen oli pääjutut. Pärjäsin kaikkien vieraiden kanssa oikein hyvin, juttelu olikin helpompaa kuin olin luullut!

Juhlat jatkuivat melko myöhään meidän viihdyttäessä itseämme aivan mahtavalla karaoke laitteella! En ollut aikoihin laulanut karaokea, en muistanut, että se olisi näin hauskaa. Aluksi, ennen kuin sain rohkeutta, lauloin kuitenkin siskoni kanssa.

"Tää yö me ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan. Asemalla soitellaan ja svengaillaan, kun junaa odotetaan!"

Terveisin: Nette Ojala
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 27-5-2008 20:12  Profile | Site | P.M. 
Nyt on äänestys avautunut finaaliin menevien neitosten selvittämiseen..!!
Joten ei muuta kuin äänestämään..!!

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 28-5-2008 21:31  Profile | Site | P.M. 
Nyt onkin sitten aika 3. kierroksen tuomaroinneille..!

Tällä kierroksella on siis kolme tuomaria ja kansanäänestys, joiden antamat pisteet lisätään kokoinaispisteisiin saaden selville tulevat neljä neitoa, jotka lähtevät finaaliin...

Sabina Schwarz

QUOTE:
Miss Varkaus
Olet todella kaunis juhlissasi. Kampauksesi on kaunis ja asusi onihana. Meikki ja korut sopivat hyvin juhlapukuusi. Asussa mietin noitavalkeita nauhoja, jotka kulkevat kaulasi ympärillä. Ne näyttävät hiukanoudoilta, eikö asu olisi pysynyt yllä ilman niitä. Pidän kuitenkin tuosta vaaleansinisestä teemasta. Se korostaa silmiäsikin nätisti.
14p

Miss Jyväskylä
Hiuksesi ovat kauniisti. Oletko aivan varma ettei sinussa virtaa venäläistä aristokraatti verta? Olen näkevinäni kasvoissa jotainominaista itänaapureillemme. Olet hyvin kaunis. Asusi on kaunis. Kuvauskohdan vartalokuvallesi olisit voinut valita toisin. Ylhäältä tuleva valo ei ole mairitteleva. Meikkisi sopii pukuusi ja hiuksiisihyvin.
16p

Miss Tornio
Meikkisi on kauniin vaalea ja luonnollinen. Oli rohkeaa valita tuon värinen hääasu, on nimittäin lähellä ettei se erotu ihonväristäsi.Mutta vain lähellä. Puku on kaunis ja sopii sinulle. Hiuksesi ovatkauniisti. Ainoa asia joka häiritsee on vaaleanpunainen rusetti, se eisovi kokonaisuuteen.
18p

Miss Huittinen
Pidän meikkisi vaaleanpunaisesta sävystä. Pukusi korostaa kauniisti ihosiväriä. Onnistunut värimaailma kaiken kaikkiaan. Hiuksesi ovat myöskauniisti ja sopivat tunnelmaan. En löydä oikeastaan mitään kritisoitavaa.
20p

Miss Lohja
Olet oikein sievä, meikkisi on kauniin neutraali. Pukusi olisi voinutolla näyttävämpi. Nyt se tuo mieleeni melkein yöpuvun. Ja vihreät kengät eivät mielestäni sovin sen kanssa, tai kokonaisuus olisivaatinut muuallekin jotain vihreää. Hiuksesi ovat kauniisti ja kauniinväriset.
12p

Anna Bragge

QUOTE:
Miss Varkaus
Asusi on todella upea, sininen väri korostaa silmiesikaunista väriä. Meikki on myös hyvin tehty, se toistaa asun sinistäväriä, mutta ei ole liian ylitseampuva. Miinuksena täytyy sanoa, että asusi on ehkä turhan koristeellinen illallisjuhliin.
15p

Miss Jyväskylä
Pidän puvustasi ja meikistäsi, jotka ovat hyvin dramaattiset ja kauniit. Asusi on kuitenkin väärä disco-iltaan siitähieman miinusta. Rakastan kuitenkin kampaustasi, se on aivan upea yksinkertaisuudessaan!
12p

Miss Tornio
Olet klassisen kaunis nuori nainen ja raskas meikki olisi pilannut kasvosi, siksi olenkin iloinen, että valitsit hieman kevyemmän vaihtoehdon. Pukusi on myöskin vallan ihana, sopii hyvin tilaisuuteen,sekä sinun päällesi, olet kaunista katseltavaa.
18p

Miss Huittinen
Tuota, täytyy näin heti alkuun sanoa, että minustapukusi on aivan väärän värinen ja mallinen sinulle. En suosittelisituota väriä oikeastaan kenellekkään. Olisit voinut panostaa siihen hieman enemmän, ostanut vaikka uuden puvun, kokonaisuus on kuitenkin ihan kiva.
11p

Miss Lohja
Pidän puvustasi, se on juuri sopivan yksinkertainentuollaiseen illaviettoon. Rakastan myös meikkiäsi, se on kevyt ja hyvin freesi.
16p

Maria LaFayette

QUOTE:

Miss Varkaus
Pukusi on aivan loistavan värinen suorastaan..! Hiukset olisin laitattanut toisin, tällä hetkellä ne saavat pääsi näyttämään hyvin isolta. Meikkisi on hyvin onnistunut. Toivottavasti juhlat menivät hyvin..!
16p

Miss Jyväskylä
Valitsitkin hyvin mielenkiintoisen tilaisuuden pitää iltapukua. Kuitenkin onnistuit kantamaan pukusi tyylillä, vaikka kyseessä olikin disco henkinen juhla. Puvun väri olisi voinut olla ehkä hieman vaaleampi, mutta näytät oikein hyvältä mustassakin. Meikkisi on onnistunut oikein hyvin ja sanon edelleen, että punaiset hiukset sopivat sinulle mainiosti.
18p

Miss Tornio
Aivan mahtavaa, muuta ei oikein voi sanoa. Näytät aivan loistavalta. Ihastuin pukuusi oikein kunnolla sen nähdessäni ja se sopii oikein hyvin ihonväriisi, mikä on hyvä asia. Jotenkin tuo pinkki rusetti kruunaa kaiken mitä sinulla on ylläsi. Meikkisi on oikein hyvä häihin.. Teillä näyttikin sitten olevan oikein mukavaa jatkoilla. Koittakaa kuitenkin otta rauhallisesti..!
20p

Miss Huittinen
Täytyy sanoa, että pinkki ei sovi sinulle ollenkaan. Tumman ihon kanssa kävisi hyvin jokin hillitympi väri, ei noin kirkas ja loistava. Eikä puvun malli ole oikein imarteleva sinulle. Silmämeikkisi on ehkä hieman liian tumma. Kuitenkin teillä näytti olevan hyvin onnistuneet juhlat. Jatkoille menittekin hyvin mielenkiintoiseen paikkaan...
15p

Miss Lohja
Asusi olisi voinut olla näyttävämpi tällaisille illallisille. Kuitenkin nuo vihreät kengät pelastavat asu valintaasi hyvin, ne ovat suorastaa ihanat kengät. Meikkisi on hyvin onnistunut ja hiuksesi ovat oikein mahtavan näköiset. Toivottavasti teillä oli hauskaa illallisella ja laulaessa karaokea.
16p

Sitten onkin aika pisteiden laskulle.

Kierroksen kansanäänestyksen pisteet ovat seuraavan laiset:

Miss Varkaus      2p
Miss Jyväskylä    3p
Miss Tornio        3p
Miss Huittinen    3p
Miss Lohja         3p

Sitten onkin aika laskea yhteispisteet tämän kierroksen jälkeen:

Miss Tornio       80+
Miss Huittinen    70½
Miss Lohja         70
Miss Jyväskylä   66½
Miss Varkaus     64-

Täten jatkoon menevät Miss Tornio, Miss Huittinen, Miss Lohja ja Miss Jyväskylä...!!!!!

Joten tämän kierroksen putoaja on Miss Varkaus.. Kiitos olostasi mukana kisassa ja toivotamme kaikki sinulle mitä parasta elämääsi. Toivomme myös näkevämme sinua joskus vielä uudelleen.

Finaalin tiedot ilmeentyvät pian näkyville, joten ei muuta kuin kuulolla....!

[ Last edited by  Prue302 at 28-5-2008 22:02 ]

Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 28-5-2008 21:47  Profile | Site | P.M. 
Uusi kierros on alkanut ja kuvia saa alkaa laittamaan heti kun ehtii...!!

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 29-5-2008 19:26  Profile | Site | P.M. 
Elena Niva, Huittinen

Mahtavaa kun olen päässyt tässä kisassa näinkin pitkälle!

Meillä oli määrä olla Simopolitan -lehden muotikuvaukset, ja alkuun jännitti ihan hirveästi, kun en ole kauheasti muotikuvauksissa ollut. Kuvaaja oli tummaihoinen mies jolla oli vaaleaksi värjätty tukka. Paikalla oli myös Simopolitanin pr-assistentti, tiukan oloinen muodikkaasti pukeutunut nainen. Ennen varsinaisten kuvausten alkamista, kuvaaja ja pr-tyyppi kertoivat minulle, mitä pitää tehdä ja millä tavalla.

Valitussa kuvassa minulla sitten oli hieman hempeä ilme, pidän itse kovin kuvastani.

[*edit* vaihdoin kuvan]

[ Last edited by  Yovela at 1-6-2008 17:23 ]
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 1-6-2008 16:23  Profile | Blog | P.M. 
Mona Kangas
Miss Tornio

Oli todella suuri kunnia päästä sellaisen lehden kanteen kuin Simopolitan, mutta Ylipäätään minkään lehden kanteen, olenhan vielä kovin tuntematon simi!
Ennen kuvauksia pääsin tietysti stylistin käsittelyyn, se oli mukavaa. Olin erittäin tyytyväinen siihen mitä hän sai aikaan, ja sen jälkeen olin hyvillä mielin kuvauksia varten.

Tällainen kansikuva sitten loppujen lopuksi oli! Toivottavasti saan sen avulla muitakin töitä.

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 05:02

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP