Miss Lohja
Nette Ojala
Vau, finaalissa! Arvatkaa vaan olinko innoissani? Into vaan kasvoi saadessani vielä tietää kierroksen aiheen! Kansikuva Simopolitaniin, en ollut uskoa.
No, kuvauspäivä sitten koitti ja minä fillaroin studiolle jännityksen kihelmöidessä vatsassani. Paikalla minut otettiin heti ystävällisesti vastaan. Ihmisiä oli paljon ja he näytti ammattitaitoisilta, minusta tuntui aluksi hieman, etten kuulu tänne. Hymyilin kuitenkin kaikille ystävällisesti enkä antanut asian vaivata minua.
Stylistini oli mukava, hän antoi minulle neuvoja ja vakuutti, että kuvaukset menee hyvin. Ja ennen kaikkea hän teki hyvää työtä, rakastin kesäisiä vaatteitani, raikkaita meikkejäni ja pirteitä hiuksiani. Nappi suoritus.

Pääsin onnekseni harjottelemaan hetkeksi peilin eteen pieneen odotusnurkkaan.
Pian minut tultiin kuitenkin hakemaan kuvauksiin. Oloni oli kieltämättä jännittynyt ja se alussa saattoi vähän näkyäkkin, vaikka sitä yritin peitellä. Kun tilanne kuitenkin käynnistyi, aloin rentoutua kameran edessä ja kaikki menikin todella hyvin. Kuvaaja neuvoi minua välillä, mutta yritin olla omatoiminen ja muistella mitkä asennot näyttivät hyviltä peilissä. Yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin, kuvaukset olivat sitten ohi. Kävin kiittämässä kuvaajaa ja katsoimme yhdessä nopeasti kuvia. Ihan hienojahan ne oli, vaikka itse sanonkin! Päivästä jäi tosi hyvät fiilikset, tuotahan voisi tehdä työkseen.
Tässä tämä kilpailu kohta onkin jo mennyt. Onnea muillekkin finaaliin ja kiitos näin etukäteen mahtavasta kisasta!
Kesäisin terveisin, Nette Ojala
[
Last edited by Surella at 2-6-2008 16:53 ]