Löysin tänne Radolan kautta, ja jonkun ajan selailtua tuli tarve rekata tänne. Fooruminne vaikuttaa oikein hyvältä, täällä liikuskelee ystävällisiä ja auttavaisia tyyppejä, joten ilmapiiri on mieluisa. Erityisesti kisapuoli tuntuu mielenkiitoiselta. Minua jännittää ihan kamalasti tänne kirjoittaminen, koska en tiedä jos teenkin jotain väärin ja en tiedä tämän paikan tapoja enkä kävijöitä. Mutta kyllä kai se tästä, kunhan tutustun lisää foorumin sisältöön ja opin tuntemaan teitä :>
Voisin kai kertoa jotakin itsestäni. No olen aika ujo, kuten yllä tuli jo selville, mutta siitä huolimatta tykkään ottaa riskejä ja joutua uusiin tilanteisiin. Räväkäksi ja suorasanaiseksikin minua on sanottu. Olen pelaillut simssiä jo aika monta vuotta. Joskus pelaaminen on puuduttavaa ja jää sen takia hieman vähemmälle, joka on minunlaiselle tyypille ihan hyvästä. Kirjoittelen tai no lähinnä yritän kirjoittaa legacya nettiin. Saa nähädä mitä siitäkään tulee. Olen 15-vuotias tyttönen Itä-Suomesta, ja peruskoulun jälkeen olis tarkotus mennä lukioon.
Vinkatkaa suoraan vaan jos onnistun töppäilemään jossain asiassa, nimittäin teen sitä jatkuvasti tahtomattani. Eiköhän se ollut siinä. En ole edes varma meneekä tämä oikeaan paikkaan, mutta kokeilemalla oppii