Pidän jonkin ajan päästä taas Unelmakämppä-kilpailun. Olen miettinyt hieman erilaisia juttuja, mutta haluan ensin kysellä mitä olette mieltä.
Äänestyksessä on neljä kohtaa: kaksi ensimmäistä liittyen itse taloon ja kaksi seuraavaa liittyen kisan konseptiin. Valitkaa molemmista aihepiireistä siis vain toinen vaihtoehto (siis joko kohdat 1 TAI 2 sekä 3 TAI 4)
Ja älkää vain ruksatko kohtia TALO: tai SISUSTAMINEN: 
Talo:
Talon suhteen kisaa on pidetty molemmilla tavoilla: sen on joskus saanut rakentaa itse, ja tällä foorumilla pidetyssä kisassa talo ladattiin TSR:stä, eli se oli kaikille sama. Ladattavan talon on oltavaainoastaan peruspelillä tehty, koska jos joltain puuttuu jokin lisäosa jonka talo vaatii, hän ei saa sitä asennettua. Talollahan ei sinänsä ole merkitystä, koska sitä ei tarvitse kuvata ulkoapäin. Periaatteessa kukaan tiedä miltä talo näyttää, paitsi jos se rakennetaan itse, nini olisi kiva nähdä esittelykierroksella talostakin kuva.
Sisustaminen:
Perinteisesti Unelmakämpän kierroksilla on annettu tietty huone kaikille sisustettavaksi, ja sisustustyön on saanut tehdä ihan niinkuin parhaalta tuntuu ihan millä tyylillä vain.
Ainoa uusi juttu, mitä olen miettinyt, onkin nyt se, että jos eri kierroksilla olisikin annettu jonkinlainen tyylisuunta, minkä mukaan pitäisi sisustaa jokin tietty huone. Eikä sitä annttaisi välttämättä edes ihan jokaisella kierroksella, vaan joillaakin kiekoilla olisi sen suhteen vapaat kädet. Tai joillakin kierroksilla voisi olla valinnainen tyylisuunta, eli saisi itse päättää minkä tyylin mukaan haluaa sisustaa, kunhan vain jonkinlainen tyyli olisi huomattavissa eikä mitä tahansa kalusteita olisi räiskitty sekaisin.
Suuntaukset eivät teitenkään saisi rajata sisustamista liian tiukasti, tyylisuuntia voisivat olla voisivat esimerkiksi olla moderni, itämainen tai maalaismainen, nuorekas - eli sellaisia että kuitenkin jää "pelivaraa".
Miltä kuulostaa, menisikö se kuitenkin liian rajoitetuksi, olisiko parempi entisellä tyylillä mennä vastaisuudessakin? Kommentoidakin saa oikein mielellään!