Sims2Suomikisat

Poll Subject: Unelmakämpästä kysely- lukekaa eka :)  multiple choice : choose no more than 2 options [Show Voters]
TALO:
  0 (0.00%)
1. Sisustettava talo kaikille sama
  9 (50.00%)
2. Talon saisi rakentaa itse
  0 (0.00%)
SISUSTAMINEN:
  0 (0.00%)
3. Sisustuksessa aivan vapaat kädet kuten ennekin
  6 (33.33%)
4. Tyylisuunnat kierroksille
  3 (16.67%)

Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 20-5-2008 19:15  Profile | Blog | P.M. 
Unelmakämpästä kysely- lukekaa eka :)

Pidän jonkin ajan päästä taas Unelmakämppä-kilpailun. Olen miettinyt hieman erilaisia juttuja, mutta haluan ensin kysellä mitä olette  mieltä.

Äänestyksessä on neljä kohtaa: kaksi ensimmäistä liittyen itse taloon ja kaksi seuraavaa liittyen kisan konseptiin. Valitkaa molemmista aihepiireistä siis vain toinen vaihtoehto (siis joko kohdat 1 TAI 2 sekä 3 TAI 4)
Ja älkää vain ruksatko kohtia TALO: tai SISUSTAMINEN:

Talo:
Talon suhteen kisaa on pidetty molemmilla tavoilla: sen on joskus saanut rakentaa itse, ja tällä foorumilla pidetyssä kisassa talo ladattiin TSR:stä, eli se oli kaikille sama. Ladattavan talon on oltavaainoastaan  peruspelillä tehty, koska jos joltain puuttuu jokin lisäosa jonka talo vaatii, hän ei saa sitä asennettua. Talollahan ei sinänsä ole merkitystä, koska sitä ei tarvitse kuvata ulkoapäin. Periaatteessa kukaan tiedä miltä talo näyttää, paitsi jos se rakennetaan itse, nini olisi kiva nähdä esittelykierroksella talostakin kuva.

Sisustaminen:
Perinteisesti Unelmakämpän kierroksilla on annettu tietty huone kaikille sisustettavaksi, ja sisustustyön on saanut tehdä ihan niinkuin parhaalta tuntuu ihan millä tyylillä vain.
Ainoa uusi juttu, mitä olen miettinyt, onkin nyt se, että jos eri kierroksilla olisikin annettu jonkinlainen tyylisuunta, minkä mukaan pitäisi sisustaa jokin tietty huone. Eikä sitä annttaisi välttämättä edes ihan jokaisella kierroksella, vaan joillaakin kiekoilla olisi sen suhteen vapaat kädet. Tai joillakin kierroksilla voisi olla valinnainen tyylisuunta, eli saisi itse päättää minkä tyylin mukaan haluaa sisustaa, kunhan vain jonkinlainen tyyli olisi huomattavissa eikä mitä tahansa kalusteita olisi räiskitty sekaisin.
Suuntaukset eivät teitenkään saisi rajata sisustamista liian tiukasti, tyylisuuntia voisivat olla voisivat esimerkiksi olla moderni, itämainen tai maalaismainen, nuorekas - eli sellaisia että kuitenkin jää "pelivaraa".

Miltä kuulostaa, menisikö se kuitenkin liian rajoitetuksi, olisiko parempi entisellä tyylillä mennä vastaisuudessakin? Kommentoidakin saa oikein mielellään!
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 550
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 20-5-2008 19:27  Profile | Site | P.M. 
Minun mielestä tuo tapa mikä oli tuossa edellisessä unelmakämpässä oli ihan kiva, eli sen tyyliin voisi mennä..!  

Jäänkin odottamaan innolla tätä kyseistä kisaa..!

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 20-5-2008 19:29  Profile | Site | P.M. 
Siispä perustelen kantani:

Kaikille sama sisustettava talo ihan siitä syystä, että olen surkea rakentamaan mitään innovatiivista (olen surkea sisustamaankin, mutta siitä huolimatta halukas osallistumaan)

Sit noista teemoista ideana pidän, mut ei ehkä ihan joka kierrokselle. Samoin voisi miettiä esim. värimaailmaa, et joku teema voisi olla rohkeilla väreillä sisustettu (tyyliin kirkkaansinistä, oranssia ja limenvihreää) tai joku esim. voittoisasti mustavalkoinen tai pastellinsävyinen tila.
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 20-5-2008 19:38  Profile | Blog | P.M. 
Olen myös sitä mieltä että talon tulisi olla kaikille sama. Näin pysyisi ns. mittasuhteet samoina ja tosiaan, minäkin olen todela huono rakentamaan mitään. Eli talo kaikille sama.

Toiseksi laitoin että mielestäni ei tarvitsisi rajata noita suuntauksia. Jokainen saisi laittaa tyylillään Aivan kuten ennenkin

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 21-5-2008 18:11  Profile | Blog | P.M. 
Minäkin olen sitä mieltä, että talon tulisi olla kaikilla sama
Sitten sisustuksessa voisi olla vapaat kädet niin kuin ennenkin. Mutta tietenkin voisi olla esim. yhdellä kierroksella jokin teema

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 21-5-2008 21:38  Profile | Blog | P.M. 
Kiitos paljon jo teille kommenteista, mutta vielä saa laittaa!
Taloasia näyttää jo melko selvältä, hyvä juttu.

Uskon että kisassakin mennään entiseen malliin. Mutta just esim. yhdellä kierroksella olisi ihan kiva antaa muutamia teemoja, joista saisi itse valita minkä mukaan haluaa kyseessä olevan huoneen sisustaa.
Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 550
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 21-5-2008 21:43  Profile | Site | P.M. 
Oisko sulla muuten Tiina minkäänlaista ajatusta milloin tämä kilpailu oikein alkaisi...?

Tiina
Administrator

UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 21-5-2008 22:21  Profile | Blog | P.M. 
Ajattelin että jos kesäkuun alussa aloittaisin, viimeistään silloin.
Prue (Cvet z Juga)
Townie

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 550
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 21-5-2008 22:23  Profile | Site | P.M. 
Kiva..!

Saa kesän aluksi jotain tekemistä..

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1051
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 22-5-2008 08:28  Profile | Site | P.M. 
Jos saa toivoa, niin sillain että ehtisi laittaa kuvat (osallistumiskierros) vielä esim. 10.6. niin minäkin ehtisin mukaan.

All times are GMT+3, the time now is 8-1-2009 07:24

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP