Adam Bernade
Iso-Britannia
16-vuotias
Good evening ladies and gentlemen!
(etenkin ladies!)
Tässä sitä ollaan, Adam Iso-Britanniasta, sweet sixteen, mies lähestulkoon tolkuttoman hyvässä iässä, ei ryppyjä tahi kaljamahaa! Täällä sitä ollaan Lontoon laitamilla, tyttöjä näkyy jokapaikassa ja elämä se on makoisaa. Harmi vaan että yksikään niistä tytöistä ei ole pitkäaikaisemmaksi viihdykkeekseni ryhtynyt, mutta hyvinhän sitä näinkin pärjätään. Ei mutta, onhan minulla elämässäni kaksi pitkäaikaista naissuhdetta; äitini ja pikkusiskoni! Elelemme kolmistamme hyvässä sovussa, isä kun asustaa ulkomailla miltein aina. Eipä mies muutenkaan elämässämme näy kuin lähinnä turhankin suurina elatusapuina.
No mutta juu, ehkäpä tämä kisa tuo vähän lisäsäpinää naisrintamalle!
Tässä se on, elämäni mies! Tai siis ihan kavereita me Tommin kanssa ollaan, erittäin hyviä sellaisia. Vaikka tykätäänkin kenkkuilla toisillemme jatkuvasti,
niin lojaaleja ollaan silti aina oltu. Tommi mut tähänkin vähän tärkkäsi, se kun itse tekee jonkinlaisia kuvastomallin hommia. Että lakkaisin sitten kettuilemasta
sille sen elannonhankkimistavasta tai jotakin, jos pitäisin tästä touhusta.
Vaikka olenkin melko sosiaalinen ja välillä turhankin touhukas, niin olen silti erittäin älykäs. Kuulostaapa omahyväiseltä, kun sen näin itse sanoo!
No, kuitenkin, minulle on sanottu että on hiukan pelottavaa katsella kun pelaan shakkia. Tai ettei ole kiva pelata minua vastaan, kun tuntee olonsa niin pöljäksi.
No, miten tahansa, shakinpelaamisesta pidän paljon. Se kehittää aivoja.
See you kattellaan!
[
Last edited by Paula at 1-6-2008 21:45 ]