Sims2Suomikisat

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 25-5-2008 15:30  Profile | Blog | P.M. 
MISTER TEENWORLD 2008

Hei. On aika järjestää kisa, jossa me teinitytöt saamme myös silmänruokaa ikäisistämme pojista. Olen Gerissa Leto ja juonnan historiamme ensimmäisen Mister Teenworldin. Kaikki teinikäiset kollit nyt kuulolle siis.

Kilpailijat:
Oletko iältäsi 14-17 vuotias, jostain päin maailmaa oleva komea kundi jonka komeudesta ei vielä koko maailma tiedä?  Kuuluuko itsevarmuus luonteeseesi? Oletko koskaan halunnut tietää, oletko simsmaailman komein? Jos vastasit kysymyksiin kyllä, osallistu ihmeessä ja tule tekemään historiaa. Valitettavasti yhdestä maasta voi olla vain yksi poika mukana joten pidä kiirettä. Ja maxsimissaan 2 kilpailijaa per henkilö

Tuomarit
Eikö sinua kiinnosta osallistua kisaan, ei hätää. Minähän en yksin pysty päättämään näistä kaikista pojista sitä komeinta vaan tarvitsisin apua ainakin kahdelta teini-ikäiseltä nais tai mies puoliselta similtä. Lähetä siis minulle (Cherrysama) P.M:ää ja laita mukaan nimesi (simin nimi siis) ja kasvokuva itsestäsi.

Lisäksi joka kierroksella kansa saa valita omat suosikkinsa ja järjestetään kansanäänestys. Joista joka kierroksella saa lisäpisteitä äänestys tilanteessa kerrotaan miten milläkin kierroksella.

Kilpailijat:
Mister Iso-Britannia, Adam Bernade (Paula) ()
Mister Espanja, Eduardo Vega Ortega (Laura) ()
Mister Irlanti, Liam Driscoll (Tiina) ()

Tippuneet
Mister Kanada, Liam Ashe (Sirpale)
Mister Saksa, Maximilian Schwarz (Laura)  
Mister Australia, Eric Harris (Nakanaka)

Tuomarit:
Gerissa Leto
Amelié Follét

Menneet kierrokset:
3.KIERROS: BOY NEXT DOOR
2.KIERROS: OH LA LA SUMMER NIGHTS
1.KIERROS: BOY BEHIND MASK.
ESITTELY KIERROS: MY NAME IS...

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 25-5-2008 15:30  Profile | Blog | P.M. 
FINAALI: WHY ME?

FINAALI: WHY ME?

No niin rakkaat Irlannin, Espaninjan ja Iso-Brittainnian pojat, Olettepäässeet pitkälle mutta vain yksi voi olla voittaja. Kuka tahansa teistä kolmesta voi sielä voittaa. Mutta finaali kierrros kuuluukin: Miksi minä?
Kertokaa luvilla miksi juuri teidän pitäisi olla mister maailma, niissä voi olla ihan mitä vaan vaikka synkkä salaisuuttenne joka on sairautenne, koska maassanne on niin hienoja puistoja, ihan mitä vaan.
Lisäksi Lopuksi saavutte Parisin Palais Garnierin oopperatalolle aveckinne kanssa juhlistamaan voittajaa.

Kuvat:
2-3 Kuvaa= Siitä miksi juuri sinun pitäisi voittaa.
1 Kuva = sinusta ja avecistasi oopperatalolla kun saavutte
1Kuva = Juhlien kulusta, mitä kaikkea sinne kuului.

Deadline 23.7 klo 22.00 jonka jälkeen voittaja on selvillä

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 25-5-2008 17:16  Profile | Blog | P.M. 
Saksa
Maximilian Schwarz
16 vuotta

Hallo! Mein name ist Maximilian und ich komme aus Deutschland. Ystävien kesken Max vaan.  Asun Saksan pääkaupungissa Berliinissä kahdestaan isäni Sebastianin kanssa. Äitini kuoli muutamia vuosia sitten. Onneksi suvussa on vahvoja naisia, jotka pitivät meistä huolta. Ilman isoäiti Claudiaa ja tätiäni Sabinaa, isä ei varmasti olisi selvinnyt. Minä olin niin pieni etten tainnut edes ymmärtää mistään mitään. Isona tahdon arkkitehdiksi. Harrastan piirtämistä ja koripalloa.

Tässäpä kasvokuva. Olen perinyt sukuni siniset silmät. Ruskeat hiukset ovat äidin perintöä.

Ja vielä se vartalokuvakin

Tärkein tukijani on meine Liebling Eva. Olemme seurustelleet jo pari vuotta ja aiomme naimisiin kunhan meistä tulee täysi-ikäisiä. Rakastan hänen tummia silmiään ja kaunista hymyään. Näytänpä hupsulta tuossa kuvassa. No se on sitä rakkautta.

Kuten sanoinkin, pelaan koripalloa. Se on toinen intohimoni. Tahdon saada stipendin, siksi on harjoiteltava paljon.

Oliskohan siinä ollut kaikki tärkeät jutut minusta nyt. Odotan innolla kisan etenemistä. Ei tässä sitten muuta. Bis später!

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 25-5-2008 21:54  Profile | Blog | P.M. 
Adam Bernade
Iso-Britannia
16-vuotias

Good evening ladies and gentlemen!
(etenkin ladies!)

Tässä sitä ollaan, Adam Iso-Britanniasta, sweet sixteen, mies lähestulkoon tolkuttoman hyvässä iässä, ei ryppyjä tahi kaljamahaa! Täällä sitä ollaan Lontoon laitamilla, tyttöjä näkyy jokapaikassa ja elämä se on makoisaa. Harmi vaan että yksikään niistä tytöistä ei ole pitkäaikaisemmaksi viihdykkeekseni ryhtynyt, mutta hyvinhän sitä näinkin pärjätään. Ei mutta, onhan minulla elämässäni kaksi pitkäaikaista naissuhdetta; äitini ja pikkusiskoni! Elelemme kolmistamme hyvässä sovussa, isä kun asustaa ulkomailla miltein aina. Eipä mies muutenkaan elämässämme näy kuin lähinnä turhankin suurina elatusapuina.

No mutta juu, ehkäpä tämä kisa tuo vähän lisäsäpinää naisrintamalle!

Tässä se on, elämäni mies! Tai siis ihan kavereita me Tommin kanssa ollaan, erittäin hyviä sellaisia. Vaikka tykätäänkin kenkkuilla toisillemme jatkuvasti,
niin lojaaleja ollaan silti aina oltu. Tommi mut tähänkin vähän tärkkäsi, se kun itse tekee jonkinlaisia kuvastomallin hommia. Että lakkaisin sitten kettuilemasta
sille sen elannonhankkimistavasta tai jotakin, jos pitäisin tästä touhusta.

• o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
Vaikka olenkin melko sosiaalinen ja välillä turhankin touhukas, niin olen silti erittäin älykäs. Kuulostaapa omahyväiseltä, kun sen näin itse sanoo!
No, kuitenkin, minulle on sanottu että on hiukan pelottavaa katsella kun pelaan shakkia. Tai ettei ole kiva pelata minua vastaan, kun tuntee olonsa niin pöljäksi.

No, miten tahansa, shakinpelaamisesta pidän paljon. Se kehittää aivoja.

• o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
  • o
See you kattellaan!

[ Last edited by  Paula at 1-6-2008 21:45 ]

Laura
Administrator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 28-5-2008 17:22  Profile | Blog | P.M. 
Espanja
Eduardo Vega Ortega
15-vuotias

Hola amigas y amigos! Olen 15-vuotias kaveri Espanjasta. Nimeni on Eduardo. Asun Barcelonassa perheeni kanssa. Perheeseen kuuluu äiti Dolores, isä Miguel, pikkusisko Maria ja veljeni Manuel. Olen tällainen perusheppu.

Tässä on tukijani, paras kaverini, veljeni Manuel. Joo, kuten näkyy, me ollaan identtiset kaksoset. Mistä meidät erottaa? No, minut löytää vaaleiden tyttöjen luota, kun taas Manuel viihtyy enemmän brunettien luona. Miksi minä mukaan kisaan, eikä Manuel? Tuo onkin jo vaikeampi kysymys. Olen meistä se, joka on hieman rohkeampi ja kokeilunhaluisempi. Kai…en tiedä.

Olen kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta. Iltaisin tuijottelen taivaalle. Äidillä menee aivan hermot kanssani kun en muista nukkua. Niinpä hän käskee Manuelin hakemaan minut sisälle. Joskus se toimii, joskus ei. Yleensä hän uhkailee repivänsä kaikki julisteeni seinästä irti. Silloin on pakko mennä. Ostin tuon teleskooppikaukoputken viime kesänä säästämilläni rahoilla.

Adiós!

Sirpale
Sim
Rank: 2

UID 324
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 19-5-2008
Status Offline
Post at 1-6-2008 12:25  Profile | P.M. 
Liam Ashe
17 vuotta
Kanada

Morjesta vaan kaikille ! Olen 17-vuotias pojan kolli Kanadasta, tarkemmin sanottuna Montrealista. Elelen isäni kanssa kahden. Äitini sairasteli hyvin paljon viimeisinä vuosinaan, mutta lopulta hän pääsi kärsimyksistään ja sai ikuisen rauhan ja siirtyi parempaan maailmaan. Minä tulen olemaan sukumme ainut jatkaja, sillä en kerennyt koskaan saamaan sisaruksia, josta olen edelleenkin kieltämättä katkera. Olen kuitenkin hyväksynyt faktan ja olen melko sinut asian kanssa. Välini isäni, Leon kanssa ovat erittäin hyvät. Pystyn puhumaan hänen kanssaan lähes kaikesta. Aina on asioita, joita ei voi toiselle kertoa, vaikka olisi kuinka mahtavat välit tahansa. Vaikka olenkin kokenut elämässäni  paljon suuria vastamäkiä, pystyn nauttimaan elämästäni täysillä ja minulla on edelleen paljon asioita, joista olla onnellinen.

Olen aivan isäni näköinen, yhdennäköisyys on todella huomattava, jopa meidän itsemme mielestä. Tutut jaksavat aina ihmetellä miten olen niin kopio isästäni. Hiusteni värin olen perinyt äidiltäni, josta olen oikeastaan ylpeä.

Tärkein tukijani ja kannustajani rakkaan isäni lisäksi on pitkäaikainen tyttöystäväni Morticia. Olemme seurustelleet kohta melkein kaksi vuotta, olemme jo suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta. Morticia on aina jaksanut kannustaa minua kaikessa mitä teenkin. Itse asiassa hän minut suostutteli osallistumaan tähän kisaan. Yksin minulla tuskin rohkeus olisi riittänyt, vaikka olenkin melko ulospäinsuuntautuva. En ikinä kuvitellut tapaavani näin upeaa tyttöä, joka vielä tahtoo tehdä tulevaa kanssani. Hauskinta tässä on se, että pikku morttini ajatteli täysin samoin, luuli, ettei hänellä ole mitään mahdollisuuksia minuun, vaikka tilanne oli minusta juuri päinvastainen. Lopulta monien sattumusten ja kohtaloiden oikkujen jälkeen pistimme hyntyt yhteen ja kas, tässä sitä ollaan edelleen onnellisina.

Rakastan myös taidetta ja musiikkia, etenkin rock kolahtaa oikein hyvin. Olen soittanut koskettimia 5-vuotiaasta saakka ja voisin jopa väittää olevani hyvä. Soitan eräässä bändissä kavereideni kera ja sävellän suurimman osan kipaleista. Osaan myös piirtää ja maalata. Suosikki raapustelun kohteeni on tietenkin Morticia. Muutama lauluakin on omattu hänelle.

// korjasin pienen kirjoitusvirheen..

[ Last edited by  Sirpale at 1-6-2008 12:27 ]
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 1-6-2008 21:44  Profile | Blog | P.M. 
Liam Driscoll
Irlanti

16-vuotias

Teremorohei!
Taas tämä irkkupoika täällä, jos muistatte minut lapsikisasta... Juu, olen nyt vähän kasvanut siitä, ja tyttöystäväni "pakotti" minut osallistumaan tähän.

Kuten jo kerroin, olen kisassa mukana tyttöystäväni patistuksesta. Ja mikäpä siinä, olihan tuo lapsikisakin mukava kokemus. Hän on kuitenkin tärkein tukeni kisassa, toki vanhempanikin ovat hengessä mukana. Tässä olen Annan kanssa, hänen huoneessaan musiikia kuuntelemassa ja fiilistelemässä...

Intohimoni on värkkäily. Sain synttärilahjaksi autonruhon, jota kunnostan ja se tulee kuulkaas olemaan vielä jonain päivänä upea peli!
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 2-6-2008 21:19  Profile | Blog | P.M. 
Kierrosposti päivitetty ja vielä voi osallistua

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 3-6-2008 00:26  Profile | Blog | P.M. 
Eric Harris
15v
Australia

"G'Day mates! Olen Eric, 15-vuotias hevostarhan kasvatti Andamookasta, eteläisestä Australiasta. Andamooka on pieni kyläpahanen, voisi oikeastaan sanoa sen olevan totally in the middle of nowhere. Huonojen kulkuyhteyksien takana täällä sitten noin kuudensadan asukkaan kesken elellään. Meillä on tosiaan hevostarha, eli päivät kuluvat mukavasti hevosten parissa. Opaaliahan meillä täällä pääasiassa louhitaan, mutta isoisoisäni aikoinaan tempasi tuulesta ajatuksen alkaa kasvattamaan hevosia ja tässäpä sitä sitten ollaan samalla tilalla edelleen, yritys kasvaa ja siirtyy sukupolvelta toiselle. Isäni luotsaa tarhaa pääsääntöisesti tällä hetkellä ja setäni Joshua hoitelee paperihommia rapakon toisella puolen, tuolla suuressa maailmassa mistä me täällä ei tiedetä sitten yhtikäs mitään. *naur*

Tässäpä siis minä. Tukka silmillä ja hymy huulessa, kuten aina. Olen luonteeltani typical aussie, easy going, laid back.

Ja tässä. Taustalla näkyy pari kasvattiamme. Meillä hepot liikuskelevat vapaana. Tarhalla on lääniä vaikka kuinka ja toisinaan ne vaeltelevat melko kauaskin ja niitä saa sitten aina olla huhuilemassa. Alue on toki aidattu dingojen varalta vaikkei niitä liiemmin täällä ole näkynytkään.

Tärkein tukijani on ehdottomasti my gorgeous big sister Evelyn. Viime vuotisen Miss Maailma -kilpailun ensimmäinen perintöprinsessa. Kyllä, juuri se, joka hämmensi yleisön myöhemmin lyömällä hynttyyt yhteen kisan juontajan Tobiaksen kanssa. Eve ja Tobbe asustavat Jenkkilässä, mutta siskokulta matkusti kilpailun ajaksi kotiin. Hän se minut tähän yllyttikin, lähetti sähköpostissa kilpailutiedot eikä jättänyt minulle muita vaihtoehtoja kuin osallistua. Luonto on meidän yhteinen juttumme. Irrottaudumme arjesta lähtemällä patikointireissulle, useimmiten kapuamme jollekin kukkulalle katselemaan maisemia ja turisemaan niitä näitä.

Tämä tässä on Above and Beyond. Tuttavallisemmin Abby. Abbyn äitimouri kuoli synnytykseen ja olipa tällä itselläänkin vaikeuksia selviytyä. Olin tuolloin kymmenen vanha. Ensimmäiset viikot ruokin sitä pullosta ja isä seurasi vierestä ja pudisteli päätään. Viimein hän sitten totesi että "Son, you know, if she makes it..she's yours." Ja tottahan humma oli saatava hengissä pysymään! Ollaan kumpikin aika paljon kasvettu tässä viimeisten viiden vuoden aikana.

Siinäpä jotakin minusta, noin niin kuin pähkinänkuoressa. Me lähdetään Abbyn kanssa nyt pienelle lenkille. Take care and see ya'll later!"

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Laura
Administrator

UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 3-6-2008 20:30  Profile | Blog | P.M. 
Espanja
Eduardo Vega Ortega

Hola!
Tahdoin palata kuvauksissa aikaan jolloin Espanjassa järjestettiin hienostopiireissä hienoja naamiaisia. Ne on nimittäin ensimmäinen asia joka mieleeni tulee maskeista. Esitin jonkin sortin hombrea joka viettelee kauniita señoritoja, jotta saisi yöksi viehkeää seuraa.

Tässä olen juuri iskenyt silmäni illan uhriin. Maski maalattiin suoraan kasvoille kullan hohtoista maalia käyttäen. Maskeeraaja oli kyllä todella ammattitaitoinen, silmiini ei joutunut yhtään väriä. Olisi se ollutkin jos olisin itkenyt kuvissa kirvellyksen takia.

Viettelytaidot ovat toimineet. Asuksi minulle valittiin mustaa ja salaperäistä.

Hauskinta oli kun päätin näyttää räppäystaitojani meikkaajalle ja kuvausparilleni ennen kasvojen maskeerausta. No sitten homma riistäytyi käsistä ja Adriana, kuvausparini, liittyi seuraani. Siinä me sitten räppäsimme hienoissa vanhoissa asuissamme keskellä kirkkaan vihreää huonetta. Sovimme kyllä Adin kanssa että mennään joskus oikein kunnolla räppäämään jonnekin, nykyaikaisissa kuteissa.

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 04:17

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP