Adam Bernard
Iso-Britannia
Uimapukukierros, aikamoista. Minä en ainakaan valita, oli mieletöntä päästä tropiikkiin kuvailemaan. Tämä kisa on kyllä niin mainio!
Pahoittelen jo etukäteen, on vähän nuo vatsalihasliikkeet jääneet vähemmälle.. Mutta hei unohtakaa sellaiset pikkuseikat ja antakaa charmini hullaannuttaa!
(hömm,mikächarmi..)
No, tässä sitä ollaan kuitenkin. Esittelin Sim Guyssin uikkareita mielettömällä rannalla, sain itse päättää kahdesta mallista värit. Päivä oli hauska, sillä
kuvausporukka toimi hyvin yhteen ja koostui aika huumorintajuisesta, luovasta ja mukavasta sakista.
Ensimmäinen otos on minusta hitusen luovempi:
Ja tämä toinen hauskempi. Eikö ole mainiot uikkarit?
Minut yllätettiin ihan kesken kuvausten, kun iso autolastillinen sakkia rantaantui rannalle. Autosta tulikin suuri määrä tuttuja naamoja; sisko, äitini,
äidin ystävä, paras kaverini Tom tyttöystävineen, sekä Tomin tyttöystävän pari kaveria. Loppuillasta istuskeltiin, ihasteltiin maisemia, rakennettiin
hiekkalinnoja ja juteltiin vielä rannalla. Äiti kaverineen piti vähän turhan tarkkaan silmällä minun ja tyttöjen tutustumistouhuja. Pöljää!
Oikeasti ilta oli kyllä oikein hieno. Olen enemmän kuin iloinen että osallistuin kisaan, tämä antaa niin mukavasti uusia kokemuksia.
[
Last edited by Paula at 14-6-2008 13:01 ]