Sims2Suomikisat

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 11-7-2008 11:02  Profile | Blog | P.M. 
Mikä on Nakan ja Paulan tilanne kuvien suhteen?

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 11-7-2008 11:18  Profile | Blog | P.M. 
Saisinko ottaa ne kuvat nyt ja postata sitten tähän viestiin? Eilinen tosiaan meni elämiseen tietokoneen ulkopuolella, mutta tänään olisi vielä pieni aika jolloin ehtisin ottamaan kuvat ennen lähtöä viikonlopuksi mummolaan järven äärelle. Minua harmittaa, miten aikaa ei tuntunut löytyvän tällä viikolla yhtään. : /

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 11-7-2008 11:28  Profile | Blog | P.M. 
Jooh se sopii Venytän tätä nyt vaikka sunnuntai iltaan asti vielä jos nakasta ei kuulu siihen mennessä niin mennään etiä päin sitten.

Paula
Super Moderator

UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 11-7-2008 13:54  Profile | Blog | P.M. 
Adam Bernard
Iso-Britannia
Kuten näette, tässä on vain kaksi kuvaa; YAFFS teki tenän ja yksi kuvista ei sitten tallentunutkaan mihinkään. Koitan saada ennen lähtöä kolmannenkin kuvan tähän, mutta olen erittäin pahoillani jollen saa sitä; siinä tapauksessa kuva tulee sunnuntaina.

Omatyyli
Oma tyylini on aika ööm.. no, ehkä sitä voisi kuvailla jonkinlaiseksi popparinörtiksi? Huoliteltu mutta hauska, niin minä sanoisin. Koitan laittaa
päälleni jotain hyvännäköistä, laadukkaan ja älykkään oloista ja sitten liittää siihen jonkin hauskan yksityiskohdan, kuten tänään nuo kengät.
Minä uskon siihen, että paremmin pukeutumalla saa paremmin tyttöjä ja tytöistäkös minä poika tykkään. : D

Emotyyli
Emotyylin valkkasin, koska näitä emoja tuntuu nykyään pyörivän kaikkialla; tyyli oli siis jokseenkin tuttu. Meidän koululla oli itseasiassa
vapaamielinen käsityöluokkalaisten catwalk-näytös kuvauspäivänä, joten näytöksen jälkeen kun kaikki oli jo lähteneet, minut tällättiin ja vaihdoin
vaatteet. Sitten kipusin pulpeteista tehdylle lavalle ja poseerasin. Yritin näyttää vähän surumieliseltä ja ujolta, koska eikös nuo veikot vähän sellaisia ole?
Tai sillä tavalla minä olen käsittänyt. ( :

Punkkarityyli
Hah, teki mieli kokeilla jotakin ihan erilaista! Eikös nämä ole niitä yhteiskuntaan turhautuneita villejä? Koitin vähän selaiselta näyttääkin; tuossa koulun seinustalla otin mallikuvan mukaisesti pikkuisen pöljän poseerauksen ja vääntelin naamani. En tiedä, kai sen jonkinlaista irvistelyä yhteiskuntaa vastaan piti olla, mutta minusta se oli pelkästään hauskaa. : D

Juu, mutta katsellaan taas toivottavasti!
Ja suuret pahoittelut kun jouduitte näitä kuviani odottelemaan. :s

[ Last edited by  Paula at 13-7-2008 22:03 ]

Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 13-7-2008 23:19  Profile | Blog | P.M. 
Tiuomareille lähetetty tuomarointi ohjeet. Tällä kierroksella EI OLE kansan ääänestystä.

Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 15-7-2008 11:41  Profile | Blog | P.M. 
TUOMAROINNIT

Amelié Follét:

Maximilian Schwarz
Oma tyylisi on hyvin tavallinen ja sivistynyt mielestäni. Juuri tuollainen teinipojan asu.
Punk-kuvassa sait hyvin tunnelmaa kuvaan. Ilmettäsi rakastan eniten, se on se kunnon tunnelman luoja.
HipHop- kuvassa sinulla on taas oikea meininki menossa. Vaatteesi on hyvin valikoitu. Kuvasi ovat
kokonaisuudessaan hyvin onnistuneet
4½p

Eduardo Vega Ortega
Oma tyylisi kuvastaa maatasi oikein hyvin. Ei muuta kuin shortsit ja hihaton paita päälle!
Jotenkin tuo vain on sinua.
Gootti-kuvassa hyvin tunnelmaa lisää hämäryys ja ilta. Ehkä sinulle olisi sopinut pidemmät hiukset kuvaan?
Emo-kuvassa olet onnistunut mielestöni oikein hyvin. Vaatteet ovat oikein sopivat. Hieno suoritus tältä kierrokselta.
5p

Liam Driscoll
Oma tyylisi onkin hyvin tavallinen niin kuin sanoit. Usean voi nähdä kulkemassa farkuissa ja hupparissa. Kuitenkin
se sopii sinulle ehkä muita paremmin.
Sportti-kuva on oikein mukava. Tyyliä saint hyvin kuvaan ja tunnelmaa löytyy.
HipHop-kuva on mielenkiintoinen. Toisaalta noinhan ne hiphopparit yleensä käyttäytyykin. Mahtavat kuvat tältä
kierrokselta Liam!
5p

Adam Bernard
Oma tyylisi on oikein kiva. Varsinkin pidän laseistasi. Ne sopivat tyyliisi oikein hyvin.
Emo-kuvassa onnistuit myös hyvin. En nyt oikein mitään muuta osaa lisätä tässä vaiheessa.
Punk-kuvassa irokeesisi paistaa hyvin esille niin kuin pitääkin. Pidän kuvasta oikein paljon.
Hyvä suoritus sinultakin tältä kierrokselta.
4½p

-----------------------------
Gerissa Leto :

Eduardo Vega Ortega
Huomaa selvästi että arkivaatteesi ovat rennot ja viihdyt niissä. Gootti kuvassa minulle ei tule ihan heti mieleen gootti. Tosin aloittelevat gootit täälläpäin näyttävät tuolta. Mutta siitä kyllä tajuaa. Emo kuvaasi taas rakastuin. Siinä on juuri sellaista virikettä jota hain. 4½p

Adam Bernard
Eka kuvasi aiheutti minulle pienen shokin. Uskomatonta että olet tuollainen kameleontti. Se on vain hyväksi kyllä. Emo kuvassasi tyyli on kohdallaan, mutta ympäristöksi olisin ehkä toivonut jotain muuta. PUnk kuvassasi muut natsaa mutta ilme olisi voinut olla vihaisempi.4½

Maximilian Schwarz
Luotainen tyylisi on kivan siisti ja asiallinen. Osaat tuoda itsestasi parhaat puolet esille. Punk kuvasi on myös onnistunut hyvin, tuossa on juuri sellaista asennetta mistä haaveilinkin. Hiphop kuvasi sitten onkin hiukan jännä. Ympäristö ja vaatteet toimivat mutta asento ei. 4p

Liam Driscoll
Tvallinen tyylisi saa sinut näyttämään hiukan hissukalta, mutta toisaalta on vaikea kuviotella sinulla normaalisti mitään muutakaan. Kuvbaus paikka on osunut nappiin.Sportti-ja hiphopkuvasi ovat loistavat. Noista tietää heti mistä on kyse. Hienoa huomata että onnistut kerta toisensa jälkeen.5p
--------------------------------------------------------------
Kokonaistilanne

Mister Irlanti, Liam Driscoll (Tiina) 10½p + 11p + 10p = 31½p

Mister Australia, Eric Harris (Nakanaka) 11p + 10 ½p = 21½p

Mister Espanja, Eduardo Vega Ortega (Laura) 10p + 9½p + 9½P = 29p

Mister Iso-Britannia, Adam Bernade (Paula) 12p + 10p + 9p = 31p

Mister Saksa, Maximilian Schwarz (Laura) 10p + 9½p + 8½p = 28p
----------------------------------------------------------------------------

Valitettavasti joudumme jättämään hyvästit hurmaaville Mister Australialle, Eric Harris (Nakanaka) sekä Mister Saksalle, Maximilian Schwarz  (Laura). Kiitos osallistumisesta ja hyvää jatkoa. Ja loput kolme menevät finaaliin.

Finaalikierroksen tiedot toisessa postissa.

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 16-7-2008 16:38  Profile | Blog | P.M. 
Espanja
Eduardo Vega Ortega

Miksi minun pitäisi voittaa?

Minulla on uskomattomat sisarukset. Manuel on paras veli jota tällainen teini-ikäinen poika voi toivoa. Tulemme uskomattoman hyvin toimeen, olemme toistemme parhaat kaverit. Kuvassa se ei ehkä näy, mutta nahistelumme takana on aina se veljellinen rakkaus. Pieni sisareni Maria on mitä ihanin tyttö. Hän on niin kiltti ja hellä. Rakastan heitä molempia todella paljon. Tahdon omistaa mahdollisen voittoni heille.

Minulla on maailman parhaimmat vanhemmat. Äitini Dolores ja isäni Miguel. He ovat tehneet hienon työn kasvattaessaan meidät. Äiti on kaunis ja herttainen. Isäni on rehti ja kunniallinen. On ollut suuri etuoikeus syntyä heidän pojakseen. Tahdon omistaa mahdollisen voittoni heille.

On kunnia olla syntynyt espanjalaiseksi. Meillä on kaunis luonto, kaunis rannikko ja paljon hyviä ihmisiä. Me espanjalaiset saatamme olla tulisia, mutta rakastamme koko sydämestämme. Tahdon omistaa mahdollisen voittoni koko Espanjalle ja sen ihmisille.

-------

Saavuin juhlaan Adrianan kanssa. Hän oli ehdottomasti illan kaunein neito. Oli kunnia seistä punaisella matolla hänen vierellään.

Iltaa kuului paljon juhlallisuuksia, hyvää ruokaa ja jutustelua. Paikalle oli tullut myös bändi, joka soitti koko illan. Odotellessani voittajan julistusta, vein armaani tanssiin. Kilpailu on antanut minulle jo todella paljon. Ilman sitä en olisi ehkä koskaan tavannut Adrianaa. Täytyi olla kohtalo että tapasimme silloin siinä yhdessä kuvauksessa.

Tahdon kiittää tästä kisasta sen vetäjää. Kiitokset myös ihanaisille tuomareille: Gerissalle ja Ameliélle

Adíos!

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Paula
Super Moderator

UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Status Offline
Post at 23-7-2008 16:50  Profile | Blog | P.M. 
Adam Bernard
Iso-Britannia,16v.

Nice to see you again, viimeistä viedään! Mieletön kierros, täytyy sanoa.. Ja mieletön tämä kisa, ollut koko ajan. Tahdon todella kiittää kisanpitäjää ja armollisia tuomareita,
tämä on avannut minulle paljon uusia portteja ja polkuja. Vielä viimeinen rutistus minulta, loppu onkin sitten teidän käsissänne. (:

Miksi minä?
Ajattelin vastata tähän että luonteeni ja lojaaliuteni takia, olen hyvä esimerkki muille nuorille. Tahdon selittää tätä paremmin, mutta ensin minun on kerrottava pieni tarina, joka sijoittuu muutaman vuoden taakse. Esittelyssä kerroin, kuinka isä asuu ulkomailla, eikä juuri näy elämässämme. No, tässä on selitys siihenkin..
Olin 12, oli sateinen lontoolaistalvi ja olin herännyt ajoissa kouluun (olen aina pitänyt koulunkäynnistä) ja vaatettanut. Ulkona oli vielä pimeää, mutta hiljaista siellä ei ollut. Kuulin kuinka ovet paukkuivat ja juoksin eteisen ikkunaan. Näin isän loittonevan selän ja äidin juoksevan isän perään itkien pelkkä pyjama päällä. Äiti kompastui pihalla oleviin kiviin, mutta isä ei kääntynyt auttamaan.. Äiti ei jaksanut nousta, hän jäi siihen kiveykselle anelemaan isää jäämään, mutta tämä vain kylmästi jatkoi matkaansa autollensa, jossa valmiiksi pakatut laukut jo odottivat. Minusta tuntui niin pahalta.. En kestänyt katsoa mitä isä teki äidille, teki meidän koko perheelle, vaan käännyin pois ikkunalta ja huomasin kyyneleiden valuvan poskiani pitkin.

Se oli niin väärin. Isä muutti ulkomaille uuden naisensa kanssa, ja tosiaan hänestä ei muuta kuulu kuin valtavat elatusavut.. En tiedä, kai se yrittää syyllisyyttään lieventää rahalla. Minä en ole ikinä hyväksynyt isän tekoa. Isä yritti alkuun pitää minuun hirveästi yhteyttä, mutta minä en tahdo. Äiti oli niin hajalla, isä ei ollut kertonut mitään ennen kuin sinä aamuna jona lähti. Meistä kellään ei ollut aavistustakaan.
Niin, minä pysyin uskollisena äidille. Olin hänen tukenaan, ja pahimpanakin murrosikäkautena olen hillinnyt mieleni mitä äitiin tulee, en ole sanonut pahasti tai tehnyt suuria riitoja. Minulle tärkeintä on, että äiti jatkaa elämäänsä tyytyväisenä ja iloisena. Luonteeseeni kuuluu, että tahdon ympärilläni olevilla ihmisillä olevan hauskaa ja hyvä olla. En pidä toisten nälvimisestä ilkeään sävyyn tai muustakaan sellaisesta turhuudesta.
Olisi hienoa jos kaikki meistä pitäisivät toisistaan huolta niinkuin minä ja siskoni pidettiin äidistä. On kamalaa lukea kotikaupunkimme katupuukotuksista; pelkästään tässä kuussa on kuollut viisi nuorta, koko vuonna yli 20. Nuoria. Sairasta touhua, sanon minä. Pahoittelen, olen vähän huono selittämään tätä luonne-juttua.. Ehkä ymmärsitte?

Miksi minä?
No, kun nyt kerran on puhuttu minusta itsestäni, siirrytäänpä iloisempiin asioihin ja maahani hyviin puoliin. Niitähän on monta, mutta paras ja läheisin minulle on ehdottomasti brittimusiikki! Mahtavia brittibändejä löytyy vaikka muille jakaa alkaen Beatleseistä ja Rolling Stonesseista aina Oasikseen ja muihin. Koska eläviä Beatleseja on nykyään vähemmän kuin 60-luvulla ja muilla oli bändikiireitä, poseerasin tähän kuvaan erään toisen erittäin suuressa nosteessa joskus olleen brittibändin kanssa; Spice Girlssejen. Hah, oli se mainiota!

Pariisin oopperatalolla
Hitto soikoon, on kyllä upea paikka tämä. Saavuin paikalle Phoeben kanssa (tapasimme muuten siellä Viettelys-kuvauksissa, mahtikisa tämä), joka muuten näyttää upealta; tytöllä om mieletön 20-luvun mekko päällä. Olin kyllä kieltämättä aika onnessani kun noin kaunis tyttö suostui deitikseni. Olimme juuri saapuneet ja ehtineet kävellä jo suuret portaat ylös, kun joku huusi että "Hei Adam ja seuralainen, saisinko kuvan!" ja sittenhän sitä poseerattiin kameroille. Olin kyllä ihan fiiliksissä, joku tahtoi kuvata minua punaisella matolla!

Väkeä täällä on kuin pipoa, ja tanssimisen yms. lisäksi ohjelmaan kuuluu ruokailu. Tässä kuvassa me ollaan juuri saatu komeat annoksemme ja osallistumme maljannostoon muun väen kanssa.

Nyt jännittää, odotellaan täällä voittajan julistusta! JAIKS!

Spaissarit Jirkan tekemiä, löytyvät TSRstä

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 24-7-2008 20:39  Profile | Blog | P.M. 
Liam Driscoll
Irlanti

Kyllä tuntui mielettömältä päästä finaaliin, en ollut uskoa korviani kun kuulin tulokset. Mutta täällä sitä nyt ollaan, jännäämässä miten koko kilpailu ratkeaa. On ollut hienoa olla mukana, en ole katunut sekuntiakaan, että lähdin tähän.

Miksi minä?

Irlanti on hieno maa, olen erittäin ylpeä juuristani. Monet luulevat, että me olemme vain se punatukkainen pubeissa istuva kansa, ihmiset tietävät harmittavan vähän kotimaastani. Kyllä täällä on niin paljon hyviä asioita. Esimerkiksi luonto on mahtava täällä, Irlantia kutsutaankin vihreäksi saareksi - luonnosta sanotaan löytyvän 44 vihreän eri sävyä! Rannikolla on upeita, jylhiä rantatörmiä, niitä kannattaa ehdottomasti käydä ihastelemassa!

Minulla on maailman paras äiti! Toki isäkin on loistokaveri, mutta äiti on aivan omaa luokkaansa. Hän on fiksu, kaunis, ymmärtäväinen, lempeä, rakastava... en keksi hänestä mitään huonoa ominaisuutta. Jos enkeleitä on, äitini on varmasti yksi niistä. Äiti on useimmiten oikeassa, ja hän sanoo että olen voiton ansainnut, joten... en rupea väittämään vastaan! *nauraa*
Arvostan vanhempiani paljon, ja minusta on kamalaa kuulla miten rumasti jotkut luokkakaverini puhuvat omista vanhemmistaan.

No sen verran pitää itseäkin kehaista, etten ole ihan mikään tyhmä kaveri. Vaikka en olekaan mikään hikipinko (todellakaan), olen kuitenkin tunnollinen opiskelija. Teen läksyni, luen tentteihin ja yritän aina parhaani mukaan suoriutua kouluhommista. Minusta se on niin, että kun on käynyt koulunsa hyvin, sillä pääsee jo elämässä melko pitkälle. Olen kiinnostunut monenlaisista asioista, ja yleistietohan ei mene koskaan hukkaan.

Oopperatalolla...

Avecikseni otin tietty oman rakkaan Annani - takapiruni, jonka ansiosta olen täällä! Meistä otettiin kuva punaisella matolla oopperatalon käytävällä. Jotenkin tuli sellainen stara-fiilis!

Juhlissa tapahtui monenmoista. Tietysti siellä lähinnä syötiin, tanssittiin ja seurusteltiin. Ne olivat sellaiset perinteisen jäykähköt hienot juhlat, enpä ole vastaavanlaisissa koskaan ollutkaan. Hieno kokemus, mutta rennompi meno on enemmän minun makuuni.
Ruokailun päätteeksi vein daamini tanssiin. Vähän jänniti, koska en ollut ennen tanssinut tuollaisia tansseja. Se on vähän erilaista kuin discoissa tanssia hitaita yhteen liimautuneina ja kädet takapuolen päällä! *hekotus* Anna kuitenkin näytti siltä, että hän haluaisi niin kovin lattialle pyörähtelemään, joten päätin rohkaista mieleni ja viedä hänet tanssiin, se oli samalla hänelle vähän niinkuin kiitos kaikesta antamastaan tuesta tämän kilpailun aikana.

Kiitos kaikesta kilpailun vetäjälle ja mahtaville kilpakumppaneille, Irlanti kuittaa!
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 24-7-2008 21:56  Profile | Blog | P.M. 
Hienoa Kansanäänestys nyt käynnissä ja voittaja selvillä viimeistään sunnuntaina

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 04:35

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP