Makuuhuonekierroksen tulokset!!!
Kolmen tuomarin äänien voimin mentiin nytkin, en ruvennut enää venyttämään jotta saadaan pikkuhiljaa tämäkin kisa päätökseen, enää siis jäljellä finaali.

Evelyn & Tobias Schwarz
Makkarinne näyttää oikein viihtyisältä kokonaisuudelta, mutta yksi asia, joka särähtää ikävästi silmääni, on tuo päiväpeitto. Ajatus on todella hyvä, värikäs yksityiskohta piristää ruskeansävyistä huonetta, mutta kuvio siinä on jotenkin liian ööh... miten sen sanoisin.. liian...“lapsellinen” eikä mielestäni tue kokonaisuutta. Ikkunanurkkaus on upea katseenvangitsija.
3
Perhe Stealth
Nyt te viimeistään näytitte kyntenne, tämä on mielestäni ehdottomasti paras suorituksenne tähän asti - upeaa työtä! Makuuhuoneessanne on ihana itämainen ja hivenen hienostunutkin tunnelma, se näyttää todella houkuttelevalta. Tv-tason hyllyosa on ainoa, joka ei täysin passaa tuonne väriltään, mutta muuten en osaa moittia mitään. Hienoa!
5
Na Ila Patil & Mark Lund
Kaunis ja rauhallisen näköinen makuuhuone. Kuitenkin se on vähän yksitoikkoisen näköinen - voi kuinka olisin toivonut että räväyttäisitte jotain yllätyksellistä, koska tyylinne on ollut aika lailla samanlaista kautta kisan. Olen muistaakseni sanonut aiemminkin, liian “sisustuslehtimäisen” tyylikästä. Missään nimessä työnne jälki ei ole huonoa, päinvastoin, mutta "se jokin" puuttuu.
2
Thomas & Caroline Park
Pidän paljon! Makuuhuoneestanne huokuu romanttinen tunnelma, eikä se näytä tylsältä eikä kylmältä, vaikka sävyt ovatkin melko vaaleat kautta linjan. Kokonaisuus on aivan upean rauhallinen ja harmoninen - ellei tuolla tule uni silmään, niin ei sitten missään. Hienoa työtä!
5
Paula ja Mikko
Teillähän on pirtsakka makuuhuone. Olen ihaillut kautta kisan teidän rohkeaa ja ennakkoluulotonta otettanne sisustaa. Tämä kokonaisuus kuitenkin on liian räikeä ja levoton makuuhuoneeksi minun mielestäni, vaikka väreistä muuten pidänkin kovasti. Petivaatteet ovat kyllä upeat, (mieluusti ottaisin samanlaiset omaankin vuoteeseeni!) ja ilman muuta petivaatteissa saakin olla kirkkaita värejä, mutta muuten makuuhuoneen “tulisi olla” levollinen kokonaisuus, onhan se nukkumista ja rauhoittumista varten, ainakin pääosin...
2
Evelyn & Tobias Schwarz:
Seinäpaneeli on todella hieno, varsinkin tuo makuunurkkauksessa oleva.
Hieno ikkuna! Pidän paljon noista spotti valoista sen reunalla. Huone on hienon ja siistin näköinen ja tässä on yhteinäinen sisustus. Ainoa joka hieman pistää silmään on tuo nojatuoli, se voisi olla vaikka myös ruskeansävyinen.
5
Perhe Stealth:
Tyylinne on kovin minun mieleeni, teillä on tässä hieno kokonaisuus ja yhteinäisyys. Ainoastaan sänky ei
mielestäni sovi tähän tyyliin.
Naamioista en pidä ollenkaan. Seinille ei olisi tarvinnut laittaa mitään, koska tapetti on niin kaunis.
Huone olisin kuitenkin kaivannut maton.
5
Na Ila Patil & Mark Lund:
Pakko sanoa, että minua häiristee tuo heijastava lattia, se tuo jotenkin hieman kylmänkin vaikutelman.
Pidän paljon noista seinäpaneeleista. Seinät kaipaavat kuitenkin tauluja. Sängyn ja sohvan päällisistä en pidä,
ne näyttävät kamalan karheilta. Huone olisi kaivannut vaatekaapin, tuo "vaatekaapisto" ei ole mieleeni.
2
Thomas & Caroline Park:
Makuhuoneenne on kauniin rauhallinen. Sävyt sopivat toisiinsa.
Tapetti on oikein kiva, tykkään siitä.
Huone on kuitenkin makuuni ehkä liian vaalea, kaipaisin hieman lisää väriä.
3
Paula ja Mikko:
Huoneenne on raikkaan ja pirteän näköinen, pidän noista värisävyistä. Mielestäni huonekalut voisivat olla kaikki samaa väriä, vaikka sitä valkoista niin kuin tuo sänky. Näyttää hieman "sekamelskalta". Tätä luukuunottamatta makuuhuone on oikein hieno.
4
Evelyn ja Tobias Schwarz
Tämän kierroksen tuomaroinnista tulee äärettömän vaikeaa.Sävymaailma on ihana. Tuo lukunurkkaus vei sydämeni. Yhtä asiaa jään kaipaamaan, tai oikeastaan kahta. Yöpöytiä ei ole. Mihin te laitatte herätyskellot tai lasin vettä? Mutta kaikenkaikkiaan, saisitte milloin vain tulla suunnittelemaan minun makuuhuoneeni.
4p
Perhe Stealth
Teidän makkarissa on ihanan tummahko sävymaailma. Pidän myös itämaisesta otteesta. Olette onnistuneet hyvin yhdistämään itämaisen ja modernin. Pidän tästä huoneesta.
5p
Na Ila Patil ja Mark Lund
Tämä huone muistuttaa sävyltään Schwarzien huonetta. Huone on mukavan tilava. Sohva ja sänky näyttävät mukavilta. Minulle on tullut koko kisan ajan sellainen tunne että huoneistanne puuttuu jotain. En osaa sanoa mikä sieltä puuttuu. Ne ovat olleet hieman jäykkiä tai liian tiptop. Tuntuu melkein kuin elämä puuttuisi. Kauniita ne ovat, siitä ei pääse mihinkään.
3p
Thomas ja Caroline Park
Tähän huoneeseen rakastuin heti. Jo pelkkä sänky ansaitsee täydet pisteet, se on ihana. Ja tuo sievä lukunurkan nojatuoli. Aivan ihana makuuhuone kaikin puolin. Sävyt ja materiaalit, hienoa työtä.
5p
Paula ja Mikko
Kamari on tosiaan värikäs. Ihan silmiin ottavat nuo kaksi isoa mattoa. Hieman turhan värikästä minun silmääni. Sanokaa mitä sanotte mutta minua häiritsee niinkin pieni asia kuin se että toinen yöpöytä on vinossa. Miksi se on vinossa? Sattuu viheliäisesti kun tuohon reunaan lyö päänsä yöllä. Sänky ja varasänky ovat ihania. Kokonaisuutena hieman liian sekavaa minun makuuni.
1p
KIERROKSEN PISTEET:
Perhe Stealth:
5 + 5 + 5 =
15 pistettä
Thomas & Caroline Park:
5 + 3 + 5 =
13 pistettä
Evelyn & Tobias Schwarz:
3 + 5 + 4 =
12 pistettä
-----
2 + 2 + 3 =
7 pistettä
Paula ja Mikko:
2 + 4 + 1 =
7 pistettä
Nyt kilpailun joutuvat valitettavasti jättämään kesken Paula ja Mikko sekä Na Ila Patil ja Mark Lund.
Kiitos paljon teille, oli hirmu kivaa kun olitte mukana, projektejanne oli ilo seurata!
Loput kolme sisustajaparia/-perhettä jatkavat finaaliin, jonka kohteena on olohuone!
-----
Kokonaispisteet tähän saakka (näissä näkyy aina vielä kierroksen putoajatkin):
Thomas & Caroline Park:
16 + 17 + 14 + 13 = 60 pistettä
Evelyn & Tobias Schwarz:
15 + 17 + 14 + 12 = 58 pistettä
Mikko ja Paula:
15 + 20 + 14 + 7 = 56 pistettä
Perhe Stealth:
10 + 14 + 7 + 15 = 46 pistettä
17 + 13 + 6 + 7 = 43 pistettä