Sims2Suomikisat

Iina
Newbie
Rank: 1

UID 335
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 36
Reading Access 10
Registered 2-6-2008
Status Offline
Post at 19-6-2008 22:58  Profile | P.M. 
noanilla on kyllä ihanan pirteä keittiö :>
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 20-6-2008 11:48  Profile | Blog | P.M. 
Joo, eihän siellä kisatopicissa tosiaan luekaan muokkaamisesta, pahoittelen kovasti että se on jäänyt laittamatta sinne, miten olen voinutkin unohtaa kirjoittaa sen sinne... Ei siis voi moittia, kun asia ei ollut sinun tiedossa, minun moka.

Tässä keskustelutopicissa, itse asiassa heti eka postissa se kuitenkin tulee selville, kun joku sitä kysyi. Mutta lisään sen nyt kuitenkin myös tuonne kisan sääntöihin.

Eli vastaisuudessa ei siis minkäänlaista muokkausta kuviin, ei kehyksiä, ei kontrastin/kirkkauden/värien säätöjä, ei mitään... ainoastaan rajaus.
noan
Newbie

UID 346
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 17
Reading Access 10
Registered 18-6-2008
Status Offline
Post at 20-6-2008 13:28  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Tiina at 20-6-2008 11:48
Joo, eihän siellä kisatopicissa tosiaan luekaan muokkaamisesta, pahoittelen kovasti että se on jäänyt laittamatta sinne, miten olen voinutkin unohtaa kirjoittaa sen sinne... Ei siis voi moitti ...

juu, eihön se haittaa... mutta mää vaan että saako ees terävoittaa kuvaa? kun sellanen on mun kuvanmuokkausohjelmassa.
niin ja toinen kyssä, että miten me nähään ne pisteet aina? siis eikö me voida nähdä niitä? siis kun tuolahan puhuttiin pisteistä paljon saa, niin näkyykö niitä missään?

jos joku ymmärsi? : )

radolainen noan
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 20-6-2008 14:12  Profile | Blog | P.M. 
Tiina laittaa tuomaroinnin pisteineen näkyville aina kierroksen jälkeen, kun on saanut ne tietty ensin tuomareilta

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
noan
Newbie

UID 346
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 17
Reading Access 10
Registered 18-6-2008
Status Offline
Post at 20-6-2008 19:11  Profile | P.M. 
muuten, tässä kun näitä kuvia katson, musta noi mannankin kuvat näyttävät muokatuilta paljon. enemmän mielestöäni kuin omani. ja mun mielestä noi mun kuvat ei ees näytä hirveen muokatuilta? ...

radolainen noan
Laura
Administrator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 20-6-2008 20:06  Profile | Blog | P.M. 
Ohjeissa lukee nyt ettei kuvia enää muokata, ensi kierroksesta alkaen koskee ihan jokaista. Sovitaan että aihe on loppuun käsitelty

Laura
Administrator

UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 20-6-2008 22:58  Profile | Blog | P.M. 
Noan, olisko sun mahdollista laittaa keittiöstäsi myös ylhäältä otettu kuva? Olisi kiva nähdä missä kohdin taloa se on ja hieman mittasuhteitakin

noan
Newbie

UID 346
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 17
Reading Access 10
Registered 18-6-2008
Status Offline
Post at 21-6-2008 19:12  Profile | P.M. 

QUOTE:
Originally posted by Laura at 20-6-2008 22:58
Noan, olisko sun mahdollista laittaa keittiöstäsi myös ylhäältä otettu kuva? Olisi kiva nähdä missä kohdin taloa se on ja hieman mittasuhteitakin

juu, mää unhohdin sen... mutta. juu laitan ensi kuviin sitten.  nimittäin talo on aivan erinäköinen. olen muutellut seiniä sisällä todella paljon. mutta laitan sitten enski kiekoille kuvia.

radolainen noan
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 22-6-2008 14:07  Profile | Blog | P.M. 
Joo tosiaan, enpä ajatellutkaan että noanilla puuttui tuo yksi kuva. Se on aika tärkeä, koska on hyvä nähdä kokonaisuuskin, se on tuomarointien kannalta tosi olennainen juttu.

Vastaisuudessa ei siis mitään muokkauksia kuviin, seuraavilla kierroksilla sääntörikkomuksista tullaan tuomaroinneissa rankaisemaan.

Ohjeet on päivitetty osioon ja tuomareille on myös menneet pm:illä salasanat. Jos jollekin ei tullut perille niin hihkaiskaa!

Tuomaroinnin jälkeen kaksi putoaa, loput jatkavat seuraavalle kiekalle.
Muki
Newbie

UID 333
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 11
Reading Access 10
Registered 2-6-2008
Status Offline
Post at 22-6-2008 20:15  Profile | P.M. 
Ei voi olla totta! Mä unohdin tän kisan _kokonaan_!
Mulla ois kyllä keittiön kuvat valmiina, mutta kuitenkin varmaan tippuisin, joten ei voi mitään.

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 02:55

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP