Sims2Suomikisat

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 13-6-2008 19:41  Profile | Blog | P.M. 
Mister Maailma

Tervetuloa ensimmäisen Mister Maailma -kilpailun pariin! Minä olen Evelyn Schwarz. Toimin tämän kilpailun emäntänä. Kilpailu kuuluu Schwarz-säätiön järjestämiin kilpailuihin. Saatatte tietää muutamia muitakin, joita säätiömme järjestää, esimerkkeinä Miss Maailma ja TeenModel. Kun mieheni, säätiön puheenjohtaja, Tobias ehdotti minulle kisaemännyyttä, hyväksyin ehdotuksen samantien. Hieman jännittää, sillä tämä on ensimmäinen kisa, jossa hoidan emännän virkaa.

Mutta itse kisaan. Etsimme siis maailman komeinta ja karismaattisinta miestä.  Jos sinulta löytyy ulkonäköä ja itseluottamusta, olet täysi-ikäinen sekä omaat nuhteettoman taustan, tämä kisa on tehty sinulle.

Säännöt & Ohjeet vielä pähkinän kuoressa:

• Yhdestä maasta vain yksi osallistuja. Nopeat syövät hitaat -periaatteella. Maita ei saa varata, se joka ehtii ensin, saa kyseisen maan.
  • Eli valitse maa. Kiva olisi jos simillä olisi maalle ominaisia piirteitä. Joskus tietenkin vaikeaa, miten erottaa esim. suomalaisen ja ruotsalaisen.
  • Simin tulee olla nuori aikuinen tai aikuinen.
  • Naimisissa oleminen tai isyys ei ole este kisaan osallistumiselle. Ukkomiehet ja isät siis mukaan vaan.
  • Kuvia ei muokata millään lailla. Rajata saa ja kokoa muuttaa. Mutta ei mitään muuta muokkausta.
  • Enintään 2 osallistujaa per nassu
  • Pyritään pitämään deadlineista kiinni. Pyytäkää lisäaikaa jos sille on tarvis. Sitä kyllä annetaan.
  • Tämä topic on pyhitetty kisakuville ja tuomaroinneille. Kaikenlainen muu jutustelu ja mahdolliset selventävät kysymykset keskustelu topiciin, joka avataan.
  • Tiedossa on ihan perinteisiä "kauneus" kilpailu kierroksia. Ei mitään mainostamista tai vastaavaa. Niitä varten on omat kisansa.
  • Tuomarointi hoidetaan tuomareiden avulla. Joka kierroksella tuomarit antavat pienet kommentit kuvista ja pisteyttävät ne 1-5. Joka kierroksella pistetilanne nollautuu. Eli kannattaa panostaa kaikilla kierroksilla kuviin ja selostukseenkin (teksit luovat tunnelmaa). Finaalissa huomioidaan myös kokonaispistemäärä. Parhaat pisteet omaava saa 3 lisäpistettä finaalikierroksen pisteisiinsä.
  • Kierroksilla on yleensä otettavia kuvia 2-4.
  • Kierroksia on yhteensä 5 (esittely + 4 muuta).
  • Tuomareita tarvitsisin 2 ja varatuomarikin olisi kiva olla. Pistäkää vaikka PM:ää jos tuomarointi kiinnostaa. Se on tärkeä osa kilpailua myös.
  • Ja tuota noin...olikohan jotain muuta. Tämä lista täydentyy, kunhan muistan jotain lisää.

Osallistujat:

Alex Stavéc (Prue) (Slovenia)

Alexandro Lucas (Tiina) (Brasilia)

Petri Similä (Hannah) (Suomi)

Colin Ruthven (Paula) (Iso-Britannia)

William Leto (Cherrysama)(Kanada)

Pudonneet:

Håkan Berg (Sirpale) (Ruotsi)
Othenio Mutai (Nakanaka) (Kenia)
  Ritsuka Takano (Cherrysama) (Japani)

Tuomarit:

Laura
Elisabeth
Adelphe

Jos koulun maantieto on päässyt unohtumaan, alla olevasta linkistä pääsee selaamaan potentiaalisia ehdokasmaita kisaan.

Maapallon maat

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 13-6-2008 19:46  Profile | Blog | P.M. 
FINAALI

Finaalissa, perinteisesti, ollaan juhlissa. Juhlissa julistetaan ensimmäinen Mister Maailma tällä foorumilla. Pukeutukaa siis siististi, laittakaa hiukset kuosiin.

Kuvia otetaan 3.

• Tahdomme nähdä komeat kasvosi vielä kerran. Miltä näytät tilaisuudessa.
  • Tahdomme myös nähdä vartesi juhla-asuun pukeutuneena. Poseeraa siis kameroille vielä kerran. Yksin tai seuralaisen kanssa. Ja tietysti juhlapaikalla.
  • Lisäksi vielä yksi ylimääräinen kuva. Kerro meille kuvana mikä on parasta maassasi. Mistä maasi tunnetaan? Mikä on ominaista maallesi? Sinun tulee olla kuvassa mukana.

DEADLINE 27.7.2008

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 13-6-2008 22:22  Profile | Site | P.M. 
Mister Slovenia

Alex Stavéc
26 vuotta
Ljubljana

Hei!

Olen Alex Stavéc ja tulen Ljubljanasta, Sloveniasta.. Tiedän itsekin ettei Alex ole mitenkään tyypillinen slovenialainen nimi, mutta olen sen perinyt äitini puolelta kun hän on kotoisin Amerikasta. Olen onnellisesti naimisissa Svetlanan kanssa, kenet olettekin jo nähneet mm. Unelmakämpän parissa. Asumme siis tällä hetkellä kerrostalossa Ljubljanassa.. Saa nyt sitten nähdä muutammeko Unelmakämppään, jota rakas vaimoni suunnittelee... Itse olen tällä hetkellä työttömänä työpaikkani vähennettyä työntekijöitä muutama kuukausi sitten. Olemme kuitenkin pärjänneet hyvin Svetlanan tekemien töiden takia... O
ikeastaan Svetlana minut tähän kisaan pakottikin ja tietenkin mielelläni lähdin mukaan.. Svetlanahan sai tämän idean minun osallistumisesta tuosta Miss Beauty-kisasta, johon hän itse osallistui tässä vasta.. Kuitenkin hän ei menestynyt kyseisessä kisassa, joten hän on ollut hieman masentunut tässä, mutta kuitenkin olemme päässeet eteenpäin raskaasta tappiosta huolimatta. Kuitenkin toivon pärjääväni kilvassa ja saavani paljon uusia ystävyksiä itselleni. Niistä kun ei ikinä ole haittaa. Täten odottelen innolla tulevaa ja koitan tehdä parhaani päästäkseni pitkälle tässä upeassa kisassa...!

Tässä onkin sitten kasvokuva minusta...!

Sitten vartalokuva..!

Ja tässä minä sitten olenkin rakkaan vaimoni Svetlanan kanssa.. Oli pakko tunkea hänet kuvaan, kun olen vain niin kovasti rakastunut häneen..!

Täten seuraavaa kierrosta odotellessa heippa ja onnea kaikille muille tuleville kilpailijoille..!

Terveisin Alex

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 14-6-2008 00:16  Profile | Blog | P.M. 
Othenio Mutai
28v.
Kenia

"Hujambo. Minun nimeni on Othenio ja tulen Keniasta. Työskentelen kouluttajana (pitkästä tukastani huolimatta) Nairobin armeijan leivissä. Vapaa-aikani vietän perheeni kanssa sekä lenkkeilen, täytyyhän sitä kouluttajan pitää kuntoaan yllä. Ja taitaa tuo juokseminen olla meillä kenialaisilla verissä. Kotona minua odottaa pullantuoksuisen (no, kiireiseksi bisnesnaiseksikin häntä voisi kuvailla, mutta saahan sitä haaveilla vai mitä?) vaimoni Almasin lisäksi silmäteräni Amira, joka täytti juuri seitsemän vuotta.

Lähdin kilpailuun mukaan vanhojen aikojen kunniaksi. Takavuosina, silloin kun oli kakskymppiä paljon lähempänä kuin kolmekymppiä, tuli jonkin verran tehtyä mallinhommia. Erilaisia pieniä projekteja kuvastomallinhommista muutamaan vähän isompaan muotinäytökseen. Ja tulipa pari mainostakin tehtyä, tosin jälkimmäisen mainoksen kuvauksissa törmäsin Almasiin (kirjaimellisesti, hän seisoi takanani kun käännyin ympäri ja törmäsin häneen niin että juomani kaatui hänen mekolleen. Voi kun olin noloa poikaa!) ja siinä sitten miestä vietiinkin. Yhtä on pidetty tässä kohta kymmenisen vuotta ja puolet siitä ollaan oltu naimisissa.

Tässäpä minä. Suurimman osan ajasta hymy huulilla. Vaaditaan aika paljon että sen saa sammumaan.

Ja tässä lähemmäs parimetrinen uljas varteni. *naur*

Kun piti kuvata jotakin mikä kertoo minusta, niin tämä kuva saa kertoa sen. Rakastan perhettäni yli kaiken. Lisäksi taustalla näkyy ainainen nikkaroinnin kohde, pieni matala majamme jossa riittää puuhaa yhdeksi jos toiseksikin illaksi.

Eipä minulla muuta tällä erää. Tutaonana! Othenio

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 14-6-2008 12:49  Profile | Blog | P.M. 
Mister Japani

Ritsuka Takano
22 vuotta
Japani, Kioto

Konnichi wa!   Eli hyvää päivää täältä aurinkoisesta Kiotosta. Olen Ritsuka Takano, 22 ja ajattelin nyt tulla edustamaan kisaan synnyin maatani Japania. Kävin Tokiossa yliopiston ja valmistuin kirjallisuuden maisteriksi mutta olen ompelija ammatiltani tällä hetkellä. Opiskelu aikoinani tapasin kihlattuni Keiko Watrayudin ja pian menimmekin sitten kihloihin. Nyt sitä ollaa yhdessä Kieko-chanin kanssa oltu kihloissa kolme vuotta.

Miksi lähdin kisaa... Ihan silkasta mielenkiinnosta. Nähdessäni ilmoituksen ajattelin että haluan kokeilla miten tällä naamalla ja vartalolla pärjää kisassa

Ritsuka-kun ja Keiko-chan

Arigatoo gozaimasu.

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 14-6-2008 16:46  Profile | Blog | P.M. 
Alexandro Lucas
Brasilia
27-vuotias

Morjens!
Olen Alexandro, tuttavallisemmin Alex vaan, 27-vuotias ja tulen siis Brasiliasta. Asun veljeni kanssa. Ostimme kimpassa talon, koska ollaan molemmat sinkkuja ja jakamalla asumiskustannukset jää vähän ylimääräisiä simoleoneja muuhunkin. Pitäähän sinkkupoikien välillä käydä katsastamassa kaupungin tarjontaa... Ja onpa aina joku kaveri, jonka kanssa vahdata futista (jalkapallo on siis suuri intohimoni). Ollaan siis kaksoset, mutta ei identtiset, ja samalla toistemme parhaat ystävät.
Työkseni teen satunnaisia hanttihommia missä milloinkin, mutta uratoiveeni on politiikka... siihen pyrin. Vielä jonain päivänä veljen kanssa taistellaan kaupunginjohtajan paikasta, häntä nimittäin kiinnostaa tuo ala myös. Ehkä meistä ei päällepäin uskoisi, mutta mutta... kai sitä voi pikkutakin ostaa jossain vaiheessa!

Lähdin mukaan tähän kisatouhuun siksi, koska ajattelin kokeilla jotain uutta, ja jospa se toisi vähän piristystä sosiaaliseen elämään ja saisin uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia.

He ain't heavy, he's my brother!
Tässä siis ollaan velipojan, Eduardon kanssa. Häpeää mokoma pölöä veljeään...

Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 729
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 15-6-2008 00:52  Profile | Blog | P.M. 
Petri Similä
Suomi
26 vuotta

Hei! Olen Petri Similä ja edustan Suomea. Olen naimisissa Mariannen kanssa ja ostimme juuri
omakotitalon Oulusta, meille on piakkoin tulossa perheenlisäystä joten talon osto oli paikallaan.
(täydennän tätä myöhemmin)

Minä ylpeänä talomme edessä

Minä ja rakas vaimoni. (Huomatkaa, että olemme vasta muuttaneet, joten sisustus on mitä on )

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Sirpale
Sim
Rank: 2

UID 324
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 19-5-2008
Status Offline
Post at 15-6-2008 16:08  Profile | P.M. 
Håkan Berg
23 vuotta
Ruotsi

Tjenare ! Eli siis tulen edustamaan tässä kisassa Ruotsia, tuota rakasta kotimaatani. Håkaniksi kutsuvat ja sitä nimeä taidan eniten myös totella. Ikäähän minulta löytyy, muttei vanhaksi vielä voi väittää. Näitä kokonaisia vuosia on nyt 23. Maailmaa on nähty, mutta paljon on vielä näkemättäkin.

Elätän itseni stylistina. Vaatetan monenlaisia simejä, lähinnä julkimoita ja muita tyylitajuttomia henkilöitä. Minua taidetaan hieman pelätä, sillä olen kovin itsevarma jokaisessa tilanteessa ja sanon asiat niin kuin ne ovat, enkä ole koskaan suostunut miellyttämään ketään. Juuri tämän takia olen hyvin arvostettu henkilö Ruotsin markkinoilla ja minulle aina riittää töitä. Tosin olen ammattitaitoinen ja osaan hommani, joka myös ratkaisevasti vaikuttaa suosiooni.

Itserakkaaksikin ovat jotkut luonnehtineet ja se taitaa pitää paikkaansa joiltain osin. "Ensin täytyy osata rakastaa itseään, ennen kuin voi rakastaa toista", niinhän se taisi mennä ? Olen aina tiennyt olevani kaunis ja omaavani kadehdittavan ulkomuodon. Ylimieliseksi en ole muuttunut, sellaiseksi en koskaan muutu enkä sellainen ole koskaan ollut. Olen pyrkinyt pitämään jalkani maan pinnalla ja muistuttamaan itselleni mikä on tärkeintä.

Kun ystäväni kuulivat kisasta, he olivat kaikki yksimielisiä siitä, että minä olisin täydellinen osaanottaja kisaan ja minullehan se sopi kuin valettu ! Nyt saan vihdoin selville kuinka pitkälle pääsen ulkonäköni ja itsevarmuuden avulla, ja kaikkein tärkein: onko minusta tosiaan tähän.

Vaikka minusta ehkä saikin kuvan, että olisin miesten perään, niin en ole. Valehtelematta voisin sanoa, että naiset ovat elämäni. Ilman näitä kaunokaisia elämästä puuttuisi suola. Ystävieni mielestä olen kaupungin pahin naistenkaataja, ja kai siinä on jotakin perää tai jos tarkkoja ollaan, oli.

Tällä hetkellä minulla on juttua erään naisen kanssa, joka saa minun henkeni salpaantumaan, kun hän edes hymyilee minulle. Tunne on minulle aivan uuden uutuikainen. Tuntuu kuin hän tekisi minusta kokonaisen, ehjän. Voisin luetella ties kuinka kauan tuntemuksistani ja hänestä, muttei se ole ehkä kannattavaa, tekstiä tulisi liikaa. Hän ON täydellinen, jumalallinen. En ole vielä kyennyt kertomaan tunteistani hänelle, sillä asiat eivät ole edes selvillä omassa nupissa. Luulen hänen tietävän, koska roikun perässä kuin koiranpentu.

[ Last edited by  Sirpale at 15-6-2008 16:58 ]
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 15-6-2008 23:42  Profile | Blog | P.M. 
Colin Ruthven
Skotlanti/Iso-Britannia
23-vuotias parturi.

Aye! Olen syntyperäinen skotlantilainen, reilu, mukava ja toisinaan viihdyn omissa oloissani enemmän kuin on kohteliasta. En täällä kuitenkaan aina ole elänyt: kun olin viisi, muutimme äitini kanssa Lontooseen. Siellä tutustuin Vivianeen, joka on edelleen erittäin hyvä ystäväni. Äitini kuoltua ja Vivianen riitaannuttua perheensä kanssa päätimme ottaa irtioton kaikesta ja muutimme kahdestamme tänne Skotlantiin, minun lapsuudenmaisemiini. Se oli rohkea veto kahdelta kahdeksantoista kesäiseltä, mutta on kyllä kannattanut. Viihdymme täällä niin hyvin, ettei meillä ole aikomustakaan muuttaa takaisin Lontooseen, suurkaupungin hulinaan. Remontoimme lapsuudenkotini alakerran uusiksi ja perustimme siihen parturin. Olemme kokeneet paljon yhdessä, mutta olemme silti pystelleet ystävinä; ei tahdota pilata tätä seurustelulla, koska ystävyys olisi niin vaikeaa eron jälkeen.

Minulla on jonkinverran sukua täällä, lähinnä isäni puolelta. Isänikin on yhä elossa, ja olemme nykyisin läheisissä väleissä. Oli aikoja, jolloin en edes muistanut isän kasvoja. Mutta tuo kaikki on nyt takanapäin, ja maailma näyttää olevan mallillaan.

Talo, jota Vivianen kanssa asutamme, on kaunis, perinteinen ja vanha talo. Siinä on juuri sopivasti tilaa meille ja ystävillemme.

Tällä hetkellä suurin intressini on tämä meidän parturi-kampaamomme. Vaikka näytämme Vivianen kanssa molemmat aika.. no, esimerkiksi Vivianella on rautaa ja meikkiä naamassaan enemmän kuin laki sallii, niin silti meidät on otettu hyvin vastaan. Olemme luonteiltamme sosiaalisia ja iloisia, joten meidän luoksemme on mukava tulla. On hauskaa, miten kyynisemmätkin vanhanaikaiset skotit palaavat parturiimme kerta toisensa jälkeen. Tällä hetkellä tilamme ovat aika tummat, ja suunnittelemmekin pintaremonttia kampaamotiloihin. Vähän väriä ja sillä tavalla.

Minä menen tästä nyt vähän paperitöihin. Nähdään!

[ Last edited by  Paula at 17-6-2008 15:23 ]

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 23-6-2008 20:00  Profile | Blog | P.M. 
Mister Kanada

William Leto
19 vuotta
Kanada

Pois alta täältä tulee Kanadan komistus *naurua* Eli olen William kavereiden kesken ihan vain Will tai Willy. Opiskelen tällä hetkellä yliopistossa filosofian maisteriksi. Hauskinta oli sinäänsä että itse en edes olisi kisaan lähtenyt mutta siskoni pojan poika, joka on kanssani yliopistossa huomasi kilpailun ja sanoi että minun pitäisi ehdottomasti osallistua sillä saisin opiskeluvuosistani kaiken irti. Aluksi en oikein innostunut mutta lopulta myös pikkuserkkuni tyttöystävä patisteli minua kisaan. Sain myös kuulla että joskus aikoinaan isäni on valittu komeimmaksi mieheksi, se oli viimeinen kipinä joka sai lähtemään kisaamaan.

Päättäväinen mutta hellä Kanadan orhi...

Tässä kuva minusta kokonaisuudessaan, kuten huomaatte olen tavallinen pisamanaamainen sekä lasit omistava melkein aikuinen mies, joka puurtaa yliopistossa.

Tässä kuvassa näkyy että jos meinaan pakertaa liikaa opiskeluja niin pikkuserkkuni Lorenz kyllä pitää huolen ettäen maadu paikoilleni kirjojen ja koneen ääreen.

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 04:33

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP