Håkan Berg
23 vuotta
Ruotsi
Tjenare ! Eli siis tulen edustamaan tässä kisassa Ruotsia, tuota rakasta kotimaatani. Håkaniksi kutsuvat ja sitä nimeä taidan eniten myös totella. Ikäähän minulta löytyy, muttei vanhaksi vielä voi väittää. Näitä kokonaisia vuosia on nyt 23. Maailmaa on nähty, mutta paljon on vielä näkemättäkin.
Elätän itseni stylistina. Vaatetan monenlaisia simejä, lähinnä julkimoita ja muita tyylitajuttomia henkilöitä. Minua taidetaan hieman pelätä, sillä olen kovin itsevarma jokaisessa tilanteessa ja sanon asiat niin kuin ne ovat, enkä ole koskaan suostunut miellyttämään ketään. Juuri tämän takia olen hyvin arvostettu henkilö Ruotsin markkinoilla ja minulle aina riittää töitä. Tosin olen ammattitaitoinen ja osaan hommani, joka myös ratkaisevasti vaikuttaa suosiooni.
Itserakkaaksikin ovat jotkut luonnehtineet ja se taitaa pitää paikkaansa joiltain osin. "Ensin täytyy osata rakastaa itseään, ennen kuin voi rakastaa toista", niinhän se taisi mennä ? Olen aina tiennyt olevani kaunis ja omaavani kadehdittavan ulkomuodon. Ylimieliseksi en ole muuttunut, sellaiseksi en koskaan muutu enkä sellainen ole koskaan ollut. Olen pyrkinyt pitämään jalkani maan pinnalla ja muistuttamaan itselleni mikä on tärkeintä.
Kun ystäväni kuulivat kisasta, he olivat kaikki yksimielisiä siitä, että minä olisin täydellinen osaanottaja kisaan ja minullehan se sopi kuin valettu ! Nyt saan vihdoin selville kuinka pitkälle pääsen ulkonäköni ja itsevarmuuden avulla, ja kaikkein tärkein: onko minusta tosiaan tähän.
Vaikka minusta ehkä saikin kuvan, että olisin miesten perään, niin en ole. Valehtelematta voisin sanoa, että naiset ovat elämäni. Ilman näitä kaunokaisia elämästä puuttuisi suola. Ystävieni mielestä olen kaupungin pahin naistenkaataja, ja kai siinä on jotakin perää tai jos tarkkoja ollaan, oli.
Tällä hetkellä minulla on juttua erään naisen kanssa, joka saa minun henkeni salpaantumaan, kun hän edes hymyilee minulle. Tunne on minulle aivan uuden uutuikainen. Tuntuu kuin hän tekisi minusta kokonaisen, ehjän. Voisin luetella ties kuinka kauan tuntemuksistani ja hänestä, muttei se ole ehkä kannattavaa, tekstiä tulisi liikaa. Hän ON täydellinen, jumalallinen. En ole vielä kyennyt kertomaan tunteistani hänelle, sillä asiat eivät ole edes selvillä omassa nupissa. Luulen hänen tietävän, koska roikun perässä kuin koiranpentu.
[
Last edited by Sirpale at 15-6-2008 16:58 ]