Sims2Suomikisat

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 14-7-2008 15:55  Profile | Blog | P.M. 
Mister Japani

Ritsuka Takano

Olin onneissani siitä että pääsisin esittelemään uimapukua. Tiesin nimittäin aivan ihanan lammen lähellä kotiani jonne menimme ottamaan kuvat. Naurin kuvauksista todella paljon onneksi myös saa oli puolellamme.

Lempi urheiluani on lenkkeily. Japanissa on paljon hienoja lenkkeily polkuja jotka meneevät metsien suojissa ja niiden varrella on hienoja nähtävyyksiä. Rakastan todella sitä että juostessa saan nähdä hienoja patsaista ja raikasta luontoa.

Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 14-7-2008 16:00  Profile | Blog | P.M. 
Mister Kanada

William Leto

Uimapuvuksi valitsin hyvin nuorekkaat ja rennot shortsit. Värit olivat myös kivat. Paikaksi valitsimme erään pienen vesi putouksen vähän syrjemmässä. Valokuvaaja ihmetteli ensin hiukan että miksi poseeraan kokoajan tyttömäisesti, mutta lopulta kerroin sitten hänelle, että se tuli luonnostaan koska en ole mies joka haaveilee aviovaimosta. Hän ymmärsi sitten yskän ja auttoi minua parhaani mukaan. Pidän todella paljon kuvsta.

Pelaan korista todella paljon niinpä oli luonnollista valita se urheilu kuvaan.

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 14-7-2008 19:20  Profile | Blog | P.M. 
Colin Ruthven
Iso-Britannia
/Skotlanti

Päivää vaan! Nämäpä olivat hyvät kuvaukset; pääsin matkustamaan rannikolle ja lisäksi vielä vetämään futiskamatkin päälle ihan kuvauspalkkion
kera. Aika mainio kisa tämä, ei kyllä tippaakaan harmita että osallistuin!

Täällä Skotlannissa kun asun, niin täältä pohjoisesta kuvauspaikkaakin etsittiin. Kuvausporukka oli löytänyt mielettömän komean luolan Hebrideiltä
(saariryhmä Skotlannista länteen), tarkkaan ottaen Staffalta (asuttamaton balttisaari, kuuluisa aaltojen muokkaamista luolistaan). Oli kyllä komeat
näkymät, muuta en voi sanoa. Luonto jotenkin todella iskee minuun, oli kyllä hieno kokemus. Freezing cold, tosin.

Kuntoani pidän yllä peribrittiläiseen tapaan jalkapalloa harrastamalla; olen futishullu, joskin rauhallinen sellainen. Meillä on pieni kaveriporukka jolla
pelataan ihan puulaakissa, itsenihän elätän parturin hommilla. Pelaan usein puolustuspaikkaa. Ihmettelettekö tutunväristä peliasua? Heh, lainasin
värit kyllä eräältä "maajoukkueelta", mutten suinkaan Suomelta; meidän skottienkin lippu on sinivalkoinen. Vaikken missään skottien edustusjoukkueessa
siis pelaakaan, olen hommannut sinivalkoiset pelivaatteet ihan noin näön vuoksi; pitäähän sitä olla ylpeä asuinseudustaan.

Olikohan siinä kaikki?

Aye, katsellaan!

[ Last edited by  Paula at 14-7-2008 18:22 ]

Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 729
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 14-7-2008 22:39  Profile | Blog | P.M. 
Petri Similä
Suomi

Tässäpä tämä uimapukukuva.

Rakkain urheilulaji ja harrastus minulle on jalkapallo. Käydään usein kavereiden kanssa pelaamassa.
Tulevaisuudessa haluan opettaa myös poikani pelaamaan jalkapalloa. Meille siis syntyi poika nyt viikonloppuna

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 14-7-2008 23:28  Profile | Blog | P.M. 
Alexandro Lucas
Brasilia

Aah, kuvauspäivä rannalla, mikäs sen parempaa! Saatiin useita hyviä uikkarikuvia aikaiseksi päivän aikana, mutta tähän lopulta päädyimme.

Rakkain kuntoilumuoto minulle on varmaankin juokseminen. Käyn lähestulkoon päivittäin hölkällä läheisellä kuntopolulla. Siellä on mukava ulkoilla, metsän siimeksessä ja poissa liikenteen melusta...

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 15-7-2008 01:07  Profile | Site | P.M. 
Mister Slovenia
Alex Stavéc

Hei taas..!

Täällä onkin tapahtunut vaikka mitä viime aikoina. Svetlana on viimein tullut raskaaksi ja pienokainen on tuloillaan.
Kuten ehkä jo kuvista näette olemme muuttaneet, mutta en kerro minne..

Kuitenkin tämä kierros olikin hyvin mielenkiintoinen. Näittekin jo minut viime kierroksella puolipukeissa ja näette nyt lisää.

Tässä on ensimmäinen kuva uimahousuissa..

Tällä hetkellä pidän huolta itsestäni joogaamalla. Se onkin tullut jo rutiiniksi aina aamuisin ennen kuin Svetlana ehtii nousta edes sängystä ylös.

Toivottavasti näemme vielä jatkossa..

Terveisin Alex

( No sainhan nämä viimein pistettyä )

[ Last edited by  Prue at 15-7-2008 01:08 ]

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 18-7-2008 21:06  Profile | Blog | P.M. 
Kierroksen tulokset:

En vaivannut tällä kierroksella tuomareita ollenkaan. Mutta ajattelin itse laittaa pienet kommentit jokaisen kuvista. Nämä ovat siis vain minun mielipiteeni

Mister Japani
Kuvasi ovat täydelliset yhtä asiaa lukuunottamatta. Miksi olet niin kamalan totinen? Eikai poseeraus uikkareissa saati lenkkeily nyt niin totista puuhaa ole. Pienen hymynkareen olisin toivonut. Kuvissasi näkyy hyvin kotimaasi. Juuri tuollaiselta kuvittelen Japanin näyttävän.

Mister Kanada
Sinulla sama homma. Miksi uimahousu kuvassa olet niin totinen? Suupielet menee melkein alaspäin. Hymy sopisi sinunkin kasvoillesi. Muuten kuva on kaunis. Koripallokuva on otettu hyvästä kulmasta, siinäkin olet tosin kovin totinen.

Mister Iso-Britannia
Minulle tuli sinusta uimahousuiseni Tarzan-mieleen. Johtuu kai noista hiuksistasi. Kuvauspaikkakin on todella hieno. Jalkapallokuvassa olisin kietaissut hiukset ponnarille. Minua ne ainakin häiritsisivät. Kuva on vihreä, hiukan tyhjä, mutta eihän sitä jaliskentällä mitään olekaan, muuta kuin maali ja monta kymmentä miestä.

Mister Suomi
Uimahousu kuvaa et tainnut ottaa Suomessa. Olisi ollut hieno nähdä suomalaista luontoa. Mutta kuva on kaunis. Sinullekin olisin toivonut siihen hymyä. Jalkapallokuvassa pidän siitä että myös jalkapallo on kuvassa.

Mister Brasilia
Uimahousukuvasi on ihana. Se on pirteä. Sinulla on veitikkamainen ilmekin. Hölkkäkuvasi ei ehkä kuvaa Brasilian luontoa, tai mielestäni se on erinäköinen.

Mister Slovenia
Sinulla on ainakin kroppa kunnossa. Joogakuvassa näkyy ettet taida olla Sloveniassa. Mutta kuntoilumuotona joogaus on erikoinen, ainakin miesten keskuudessa, uskoisin.

Ja kuten on käynyt selväksi, finaaliin pääsee 5 komeaa kaveria. Cherry joutuu luopumaan toisesta miehestään. Jatkaja on päätetty kansanäänestyksellä. Häneltä kisaa jatkaa Mister Kanada William Leto.

Finaalikierroksen tiedot piakkoin toisessa postissa

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Administrator
Master Of Typo

UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Status Offline
Post at 24-7-2008 22:10  Profile | Blog | P.M. 
Mister Kanada

William Leto

Mikä Kanadassa on niin erityistä. No se on ehdottomasti luonto. Rakastan tämän maan luontoa. Lomilla on kiva pakata kimpsut ja kampsut ja karauttaa kaupungin keskeltä metsää patikoimaan. Kummasti kouluhommatkin luistavat paremmin sen jälkeen.

Tässä sitä nyt ollaan. Kun tuomarit valittivat etten hymyile niin tässä sitä hymyä nyt sitten on. Olin niin onnellinen päästessäni finaaliin. Tämä on oikeasti yksi elämäni parhaimmista kokemuksista.

Kaverikseni valitsin opiskelutoverini Stacyn. Jostain kumman syystä lehdet innostuivat luulemaan meitä pariksi ja siinä riitti selittämistä. Lisäksi meistä haluttiin useita yhteis kuvia. Pukuni herätti hiukan keskustelua.

Kiitos mahtavasta kisasta.

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 25-7-2008 20:19  Profile | Blog | P.M. 
Alexandro Lucas
Brasilia

Kilpailu on ollut tosi hieno kokemus, ja nyt se huipentuu vielä tällaiseen juhlaan, vau! Täytyy sanoa että velipoika oli pikkuisen kateellinen! Poika varmaan osallistuu ensi vuonna itse, että pääsee itse osalliseksi tähän kaikkeen...

Naamavärkkiä tässä...

Tässä olen daamini kanssa juuri saapunut juhlapaikalle. Kaunis seuralaiseni on eräs Gabrielle, jota olen tapaillut muutaman kerran.

Brasilia. Jokaiselle varmaan tulee mieleen ainakin yksi asia kotimaastani, jalkapallo nimittäin! Brasiliahan on takavuosien moninkertainen  maailmanmestarikin, ja jalkapallo on täällä monelle simille lähes henki ja elämä. Itsekin olen suuri jalkapallon ystävä - toljotan sitä paikan päällä tai sitten telkkarista.

Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 729
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 26-7-2008 19:13  Profile | Blog | P.M. 
Petri Similä
Suomi

Minusta on todella mahtavaa, että olen päässyt kisassa finaaliin asti. En uskonut pääseväni kisassa näin pitkälle.
Kiitoksia kisan pitäjälle mahdollisuudesta ja arvoisalle tuomaristolle myös kiitokset.

Kasvokuvani

Juhliin otin tottakai mukaan rakkaan vaimoni. Meillä molemmilla oli jännitys päällä, meistä ei kumpikaan ole ollut ennen näin hienoissa juhlissa.

Kotimaastani tulee ensimmäisenä mieleen sen upeat järvet, joita on paljon.
Mieleen tulee myös puut, varsinkin kuuset ja koivut.

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 04:43

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP