Kierroksen tulokset:
En vaivannut tällä kierroksella tuomareita ollenkaan. Mutta ajattelin itse laittaa pienet kommentit jokaisen kuvista. Nämä ovat siis vain minun mielipiteeni
Mister Japani
Kuvasi ovat täydelliset yhtä asiaa lukuunottamatta. Miksi olet niin kamalan totinen? Eikai poseeraus uikkareissa saati lenkkeily nyt niin totista puuhaa ole. Pienen hymynkareen olisin toivonut. Kuvissasi näkyy hyvin kotimaasi. Juuri tuollaiselta kuvittelen Japanin näyttävän.
Mister Kanada
Sinulla sama homma. Miksi uimahousu kuvassa olet niin totinen? Suupielet menee melkein alaspäin. Hymy sopisi sinunkin kasvoillesi. Muuten kuva on kaunis. Koripallokuva on otettu hyvästä kulmasta, siinäkin olet tosin kovin totinen.
Mister Iso-Britannia
Minulle tuli sinusta uimahousuiseni Tarzan-mieleen. Johtuu kai noista hiuksistasi. Kuvauspaikkakin on todella hieno. Jalkapallokuvassa olisin kietaissut hiukset ponnarille. Minua ne ainakin häiritsisivät. Kuva on vihreä, hiukan tyhjä, mutta eihän sitä jaliskentällä mitään olekaan, muuta kuin maali ja monta kymmentä miestä.
Mister Suomi
Uimahousu kuvaa et tainnut ottaa Suomessa. Olisi ollut hieno nähdä suomalaista luontoa. Mutta kuva on kaunis. Sinullekin olisin toivonut siihen hymyä. Jalkapallokuvassa pidän siitä että myös jalkapallo on kuvassa.
Mister Brasilia
Uimahousukuvasi on ihana. Se on pirteä. Sinulla on veitikkamainen ilmekin. Hölkkäkuvasi ei ehkä kuvaa Brasilian luontoa, tai mielestäni se on erinäköinen.
Mister Slovenia
Sinulla on ainakin kroppa kunnossa. Joogakuvassa näkyy ettet taida olla Sloveniassa. Mutta kuntoilumuotona joogaus on erikoinen, ainakin miesten keskuudessa, uskoisin.
Ja kuten on käynyt selväksi, finaaliin pääsee 5 komeaa kaveria. Cherry joutuu luopumaan toisesta miehestään. Jatkaja on päätetty kansanäänestyksellä. Häneltä kisaa jatkaa
Mister Kanada William Leto.
Finaalikierroksen tiedot piakkoin toisessa postissa