Sims2Suomikisat

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 14-6-2008 14:21  Profile | Blog | P.M. 
Munkin täytyy mennä bodyshoppailemaan. Hitto nyt on monta rautaa tulessa, kun on täällä Misterit teineihin ja aikuisiin sekä Unelmakämppä ja radolassa on Miss Beautyssa osaliistuja. Bändikisan nuo finaalituomarointihärplöödit pitäisi mennä vielä tuomarointiosioon päivittämään myös.

Sirpale
Sim
Rank: 2

UID 324
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 19-5-2008
Status Offline
Post at 15-6-2008 16:12  Profile | P.M. 
Mä en ymmärrä. Miksei mun osallistumisviesti tule sellaisena kuin sen pitäisi ? Nyt vain roskaan turhaan foorumia. Jaiks, apua ?
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 15-6-2008 16:38  Profile | Blog | P.M. 
MMmh Mitä se sitten valittaa? Mietin vai että kannatta kokeilla editoimalla nyt yhteen postiin saada näkymään se niin ne kaksi muuta voi sitten poistaa kyllä ei hätään

Sirpale
Sim

UID 324
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 19-5-2008
Status Offline
Post at 15-6-2008 16:45  Profile | P.M. 
Tuonne tulee ihme söhryä, eikä minun tekstiä tai kuvia ollenkaan, vain tuo mitä pistin aivan ensimmäisenä.

// Ei enää mitään ongelmia Miten minä osaan aina sählätä ? Pitäis vaan opetella olemaan huolellisempi.

[ Last edited by  Sirpale at 15-6-2008 17:08 ]
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 15-6-2008 17:07  Profile | Blog | P.M. 
Poistin ne kaksi söhryviestiä, osallistumisviestiisi en koskenut. Ihan normaalilta se minusta tällä hetkellä näyttää.

Hitto teillä on ihan kaikilla hienoja osallistujia! Tämänhetkiset lempparini tulevat Suomesta, Ruotsista ja Keniasta. Nyt täytyy mennä tekemään omaa osallistujaani.
Sain jo inspiksenkin eräästä mallipojusta, jos saisin simin bodyshopattua samannäköiseksi, tulisi siitä hyvä osallistuja Ranskasta. Tai katsoo nyt, miten on maita jäljellä.

Sirpale
Sim

UID 324
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 19-5-2008
Status Offline
Post at 15-6-2008 17:17  Profile | P.M. 
Sirpale, eihän se ole sinun vikasi ollenkaan jos foorumi käy kenkkuilemaan, että turhaan mitään häpeilet.

Minä jossain välissä jo mietin että jätän koko kisan väliin kun millään meinannut bodyshopissa saada kivannäköistä miestä aikaiseksi. Tai sellaista, joka jotenkin inspiroisi hyviin kuviin. Ei vaikka kuinka pitkään väsäsin, aina näytti jotenkin pöljälle tai tylsälle. Loppujen lopuksi vaan otin yhden teinityttöni, vaihdoin ikää sekä sukupuolta, muutin nenää, poskipäintä ja muita pieniä juttuja ja tallensin sen. Ei se bodyshopissa vielä kovin kummalta näyttänyt, mutta pelissä siitä sitten kuoriutuikin oikein kelvollinen mies minulle. Pidän siitä tosipaljon, toivottavasti päästään ottamaan kilpailussa monet kuvat ennen kuin pudotaan. Olisi sääli heittää hukkaan tuo.

e/ahaa. lainaamisen sijaan minä siis muokkasin Sirpaleen viestin ja korvasin omilla turhanpäiväisillä höpinöilläni.
Ammattimaista, sanosinko. Pahoittelen. -Paula

[ Last edited by  Paula at 15-6-2008 22:31 ]
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 15-6-2008 17:26  Profile | Blog | P.M. 
Hienoa että olette saaneet ongelman ratkaistuksi. Minä lahopää en ole kerennyt edes tsekkaamaan koko topicia vielä. Sännännyt ees takas koko päivän Mutta hienoa että meillä on jo noin monta osallistujaa

Lisää vaan!

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Sirpale
Sim

UID 324
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 19-5-2008
Status Offline
Post at 16-6-2008 06:32  Profile | P.M. 
Oi, tuo mies on minustakin oikein mukavan näköinen. Hyvä, että päätit osallistua ! Juu ja ei mitään, tekevälle sattuu
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 18-6-2008 20:52  Profile | Blog | P.M. 
Lisää osallistujia kehiin. Meiltähän puuttuu USA ja Kanada kokonaan. Ja hei, Venäjä suurena maana tarjoaa varmasti komeita miehiä. Missäs Intia luuraa? Marokko?

Saksa? Missä on Dietrichit?

Ranska? Hei haloo!

Italia!

Niin ja Espanja

Missäs Kiina, mitä te meinaatte?

Olis hienoa saada Irak tai Iran mukaan, niitä ei oo koskaan ollu.

Australia, varmasti löytyy miehiä.

Tämä lista voi tietty jatkua pitkällekin, jos rupean kaikki maat luettelemaan. Mutta pointti on, että LISÄÄ OSALLISTUJIA!

Ja, kuulkaas vielä tämäkin. Meillä ei oo vielä tuomareitakaan ollenkaan, ellei minua lasketa. Tietty voin päättää itsekin, kyllä se onnistuu. Minulla on silmää mieskomeudelle. Mutta yksin valitseminen ei ole kovin puolueellista. Ja miten niin puhun sekavia..sitä se tämä juhannuksen odotus tietää.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 18-6-2008 21:02  Profile | Blog | P.M. 

Laura, ihana viesti, repesin ihan täysin!

Mutta asiaa puhut, ukkoja lisää! Itekin laittasin toisen, mutta enpä taida ehtiä vääntää kahden kanssa, hyvä kun yhden kuvat saan aikaiseksi...

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 03:36

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP