Sims2Suomikisat

Yovela
NPC
Rank: 4

Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 16-6-2008 14:12  Profile | Site | P.M. 
Miss Mamma

Miss Mamma

Tervetuloa kisailemaan Miss Mamma -tittelistä

Säännöt:
- kilpailijan tulee olla aikuinen tai nuori aikuinen nainen
- max 2 osallistujaa per henkilö
- kilpailija ei saa olla ladattu
- kuvia ei saa muokata
- kysymykset ja keskustelut tänne

- kuvia 1-4 per kierros

kierrokset:

1. esittely
2. lastenhuone
3. vauvakutsut
4. arki uuden perheenjäsenen kanssa
5. ristiäiset

Tuomarit:
* Yovela
* Lari
* Prue

Osallistujat:
* Natalie Urahsima
* Sisley Westerlund
* Christina Rock
* Mia Ellis
* Cigi Lao

pudonneet

[ Last edited by  Yovela at 2-9-2008 20:29 ]
Yovela
NPC

UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 16-6-2008 14:13  Profile | Site | P.M. 
KIERROSPOSTI

Ristiäiset

Finaalin aika!

Kolme mammaa kisaa viimeisellä kierroksella!

Nyt on tullut ristiäisten aika. Miten teidän perheessävietetään ristiäisiä? Kirkossa/kotona/jossain muualla? Kuuluuko juhliinperinteisiä jo kauan suvussa kulkeneita tapoja vai vietetäänkö juhlia uudellakonseptilla? Miten juhlat onnistuivat, oliko vierailla ja juhlakalulla hauskaavai oliko tapahtuma täysi floppi?

1-2 kuvaa juhlapaikasta (ilman simejä)
1 kuva itse kasteesta
1 poseerauskuva koko perheestä
1 vapaavalintainen kuva juhlista

Neljällä kuvalla selviää, mutta viidennen saa laittaa, josjuhlapaikka ei yhdessä kuvassa pääse oikeuksiinsa.

Deadline 22.8.2008

[ Last edited by  Yovela at 13-8-2008 20:45 ]
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 16-6-2008 21:26  Profile | Blog | P.M. 
Natelie Urahsima

Hei. Olen Natalie, 26 vuotias apulaiskokki Holy Woodista. Joku saattaa muistaa kun tavoittelin unelmien poikamistä Joshua Harrisia, mutta häntä en saanut. Pian kisan jälkeen tapasin Nicolas Sergein. Noh nyt oltuamme melkein 5 vuotta kihloissa saamme viimein vauvan. Koska olen jo aika turvokas menemmä naimisiin vasta lapsen syntymän jälkeen. Meidän pikku perheeseemme kuluu meifdän kahden lisäksi koira ja kissa. Koska olen itsekin lähtöisin isosta perheestä toivon todella että meillä alkaa tämän jälkeen ilmestyä ainakin muutama lapsi.

Kuten tästä kuvasta näkyy mieheni toimii vartiajana ja rakastaa minua todella paljon.

Koska olen äidin ja isän esikoinen heille tuleva lapsen lapsi on todella tärkeä ja he ramppaavatkin miellä todella usein.

Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 17-6-2008 19:38  Profile | Blog | P.M. 
Sisley Westerlund

Hei vain! Olen Sisley Westerlund, kolmen riehakkaan lapsen äiti ja neljättä tässä odotellaan jo innokkaina (plus vähän väsyneinä, mutta luojan kiitos noita mukuloita ei tarvitse yksin hoitaa).
Työskentelen mainosnäyttelijänä, joten tuntui luonnolliselta osallistua tälläiseen kilpailuun. Kyllä tästä jatkuvasta muksujen odottamisesta pitää ilo irti osata ottaa. (:

Pahoittelen tätä siivoa; tämmöistä meillä van aina on, tavarat mullinmallin. Pienten lastenhuone pitäisi varmaan pian uusia, se on ollut ihan samanlainen jo nyt 9-vuotiaan Damienin syntymästä asti.

Meidän koko konkkaronkka koolla; Minä ja Patrick, joka on ala-asteen opettaja, istumme sohvalla, esikoisemme 9-vuotias Damien sekä keskimmäisemme 7-vuotias Susan pelleilevät edessämme
ja kuopuksemme Malla nuokkuu tyytyväisenä lastenhoitajamme ja oikean käteni Allin sylissä. Kopassaan lunkisti vapaapäiväänsä viettävä Patti, joka alkaa olla jo arvokkaasti ikääntyvä koiravanhus.

Tämä tässä on Alli Ahvenmeri. Alli tuli taloomme kun aloimme odottaa Mallaa, sillä siinä vaiheessa lastenhoitourakka alkoi tuntua liian suurelta, etenkin kun Patrick on koko ajan käynyt töissä. Ja Allista onkin ollut suunnaton apu! Alli hoitaa lapsia, siivoaa, laittaa vähän ruokaa (minä olen ensisijainen ruokavastaava), täyttää koiranruokakuppia ja muuta kaikkea mahdollista. On ihanaa jakaa hommat Allin kanssa, etenkin kun meillä on näin iso talo. Itseasiassa alan epäillä, että ilman Allia vanhemmat mukulat olisivat kasvaneet ihan kieroon; minä tuppaan raskaana ollessani olemaan niin väsynyt ja hajamielinen, että lapset olisivat varmaan joutuneet päivät pitkät kitisemään ruokaa ja pelkäämään ärtynyttä äitiä. Nyt Allin kanssa voin keskittyä olemaan mukava, rakastava ja lempeä äiti Allin auttaessa aina kun hän huomaa minun väsyvän. Alli ei ole läheskään pelkkä työntekijä; hänen kanssaan minä naureskelen arjen pieniä juttuja ja puran huolet ja murheet iloisemmiksi ajatuksiksi. Hänellä on mahtava, kärsivällinen elämänasenne.

Heihei!

[ Last edited by  Paula at 17-6-2008 18:41 ]

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 18-6-2008 20:35  Profile | Blog | P.M. 
Christina Rock

Moi! Olen tällainen kaksvitonen ensimmäisen lapsen odottaja. Raskauteni ei saanut parasta mahdollista alkua. Seurustelin vakavasti, ainakin luulin seurustelleeni, erään miehen (hyypiön) kanssa. Tämä teki minut paksuksi. Kun kerroin olevani raskaana, mies otti ja heitti minut kadulle. Jätti minut yksin. Oli lähellä etten tehnyt aborttia, silloin uuden elämän maailmaan saattaminen ei kuulostanut hyvältä idealta. Onneksi päätin kuitenkin pitää lapsen, syy siihen selviää hieman myöhemmin.

Mutta, tässäpä minä

Olen aina inhonnut minihameita, mutta nyt raskaana ollessa ne tuntuvat yllättävän hyvältä päällä. Saatte kuitenkin olla varmoja että tulevaisuudessa ette näe ylläni minihametta.

Exäni heitettyä minut ulos, eräs ystäväni tarjosi katon pääni päälle. Olimme tunteneet toisemme jo vuosia. Marcus, ystäväni siis, oli tuolloin kihloissa erään naisen kanssa. Tämä nainen ei ymmärtänyt sitä että Mac otti kotiinsa toiselle miehelle raskaana olevan naisen. Näin kuitenkin kävi. Nainen laittoi Macin valitsemaan, ja hän valitsi minut. Hän sai minut suostuteltua pitämään lapsen, ja olen siitä hänelle ikuisesti kiitollinen. Jossain vaiheessa huomasimme, että välillämme on muutakin kuin ystävyyttä. Kipinöitä, ihastusta, intohimoa, rakkautta. Mac on luvannut olla lapselleni sellainen isä kuin pienokainen ansaitsee. Tällä hetkellä olen maailman onnellisin nainen, sillä minulla on maailman ihanin mies, jonka kanssa aion mennä naimisiin.

Jos Mac on perheeni, kuuluu siihen myös pari yhteistä ystäväämme. Vietämme usein iltaa jutustellen olohuoneessamme. Olemmekin jo päättäneet keitä pyydämme lapsen kummeiksi. Ensin minun tosin täytyy saada heidät huomaamaan kuinka hyvin he kaksi sopisivat toisilleen. Siinä onkin missiota kerrakseen.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tigerbella
Sim
Rank: 2

UID 209
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 107
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-6-2008 16:14  Profile | P.M. 
Mia Ellis

Hei kaikki! Olen pirteä pian 20 täyttävä nuori nainen nimeltä MiaEllis. Olen ollut naimisissa kerran, mutta mieheni oli hieman liianvanha, joten hän kuoli aika pian sydänkohtaukseen häidenjälkeen.Työskentelen urheilu alalla, mutta luultavammin jäänkotiäidiksi vauvan synnyttyä. Asustelen perheeni kanssa, jostamyöhemmin lisää, kaupungin laidalla todella viihtyisässä talossa. Se onjuuri sopiva ja pihaakin on valtavasti. Tuleva lapseni ei oleensimmäiseni, mutta silti minun ja kihlattuni ensimmäinen yhteinen,kihlattuni esikoinen.

Perheeseeni kuuluu siis kihlattuni Jesse Rikas, joka on todellainnoissaan tulevasta lapsesta. Me toivomme kovasti poikaa, muttatyttökin on tervetullut. Tapasin Jessen työpaikallani vuosi sitten jase oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Minulla on myös pieni kaksi vuotias tytär, Sonja, muistonaavioliitostani. Se oli järjestetty, joten siksi menin naimisiin17-vuotiaana 85-vuotiaan kanssa. Se ei ollut mukavaa, mutta sainsentään pienen prinsessani siittä palkinnoksi. Mieheni ei koskaanehtinyt nähdä Sonjaa, mutta ei se paljoa haitannut. Sain sitten miehenikuoltua vapaat kädet päättää tulevaisuudestani.

[ Last edited by  Tigerbella at 24-6-2008 15:16 ]

Pikku lisko
Tigerbella
Sim
Rank: 2

UID 209
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 107
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 26-6-2008 14:59  Profile | P.M. 
Cigi Lao

Hei täällä on hieman yli 20-vuotias esikoistaan odottava tulevaYH-äiti. Nimeni on Cigi Lao ja kirjoitan kirjaa, mutta siinä välissäpitää tehdä töitäkin, joten olen armeijan leivissä. Asun yksin pienessätalossa. Rahaa on ihan tarpeeksi, että en minä rahapulassa ole. Vauvaniei tule varmaan koskaan tutustumaan isäänsä, koska tämä mies pettiminut pahasti. Tapailin erästä miestä, Luca Fordenlie, ja kun kerroinraskaudesta sainkin kuulla hänen olevan neljän lapsen isä janaimisissa. Hän kielsi minua ottamasta yhteyttä ja unohtaa hänet, koskahän ei halua jäädä kiinni pettämisestä. Se siittä sitten en ole ollutyhteydessä, sainhan olla hänen rakastajatteransa jonkin aikaa...

Koska minulla ei ole muuta perhettä, isäni on jo kuollut ja veljelläni on kiireitä oman perheensä kanssa ja kaksoissiskoni on aivan liian kaukana ja kiireinen, olen paljon yksin kotona. Puhun välillä kauan puhelimessa jommankumman sisarukseni kanssa tai hyvän ystäväni, ja kanssa kilpailijani, Mia Ellisin kanssa.
Rakastan hoitaa kasvimaatani, joka on kyllä pieni. Olen hirveäviherpeukalo ja vietän usein montakin tuntia hoitaen kasvimaata. Tässäistutan juuri uusia tomaatteja ja kurkkuja.

Olen myös mainio kokki, mutta usein on niin kova nälkä nykyään, ettäpäätän tehdä vain leipiä. Joskus annan vauvan ja itseni herkutella jateen jotain hienoa ja vaikeata.

Pikku lisko
Yovela
NPC

UID 179
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1036
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Espoo
Status Offline
Post at 27-6-2008 12:43  Profile | Site | P.M. 
Kierrosposti päivitetty. Kisa alkakoon!
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 29-6-2008 10:56  Profile | Blog | P.M. 
Natalie Urahsima

Huh hu nyt on sitten remppausurakka viimein ohi *naurua* Meidän vauvahuone päätettiin tehdä maalaushuoneenani toimivaan kämppisasuntoon.

Koska meillä ei ole tietoa tuleeko tyttö vai poika niin päätimme edes hiukan valita molemmille sopivia juttuja. Sergei rakkaani tuossa ripustelee vielä verhoja. Seinät ja lattia ovat liian tyttömäiset edelleen mutta meillä ei ollut vielä rahaa vaihtaa tapetteja.

Minulle hommattiin myös sohva tuohon huoneeseen että voin tarvittaesa nukkua ja istua huoneessa.

Lapselle hommattiin myös heti alkuun tuollainen piirrustusrakentelu pöytä jotta minäkin saan välillä maalailla rauhassa. *hymy*

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 29-6-2008 11:45  Profile | Blog | P.M. 
Christina Rock

Meillä oli rahatilanne hieman heikohko. Saimme hommattua kaiken välttämättömän; sängyn, hoitopöydän ja syöttötuolin. Lapsen huoneeksi laitettiin vanha takkahuone. Tosin mietimme että mikä takkahuone se on kun ei siellä ole koskaan takkaa ollutkaan. Seiniä emme lähteneet tässä vaiheessa vielä vaihtamaan. Ja eipä niitä oikeastaan tässä vaiheessa tarvitse muuttamaan ruvetakaan. Kun poika kasvaa, saa hän itse sitten päättää haluamansa seinämateriaalit. Sitten voidaan laittaa puulevyt noiden tiilien päälle ja tapetoida hänen haluamallansa tavalla.

Väriä tilaan tuo siniset yksityiskohdat, taulu ja matto.

Kalusteet ovat puun värisiä, näin voidaan käyttää niitä myöhemminkin jos lisää lapsia tulee. Ei tarvitse murehtia väreistä. Mailat ovat Macin. Hän tahtoi laittaa ne tuonne. Kuulemma aikoo pojasta kiekkotähden.

Huoneessa on kaksi ikkunaa. Kaihtimilla huoneen saa mukavan hämäräksi. Lattialla oleva nalle on minun vanhani. Ihan hyvä kuntoinen vielä.

Jossain vaiheessa täytyy vielä hommata joku kaappi. Siihen asti suurinosa pojan vaatteista ja muista tarvikkeista ovat meidän makuukamarin kaapeissa.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 05:12

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP