Sisley Westerlund
Hei vain! Olen Sisley Westerlund, kolmen riehakkaan lapsen äiti ja neljättä tässä odotellaan jo innokkaina (plus vähän väsyneinä, mutta luojan kiitos noita mukuloita ei tarvitse yksin hoitaa).
Työskentelen mainosnäyttelijänä, joten tuntui luonnolliselta osallistua tälläiseen kilpailuun. Kyllä tästä jatkuvasta muksujen odottamisesta pitää ilo irti osata ottaa. (:
Pahoittelen tätä siivoa; tämmöistä meillä van aina on, tavarat mullinmallin. Pienten lastenhuone pitäisi varmaan pian uusia, se on ollut ihan samanlainen jo nyt 9-vuotiaan Damienin syntymästä asti.
Meidän koko konkkaronkka koolla; Minä ja Patrick, joka on ala-asteen opettaja, istumme sohvalla, esikoisemme 9-vuotias Damien sekä keskimmäisemme 7-vuotias Susan pelleilevät edessämme
ja kuopuksemme Malla nuokkuu tyytyväisenä lastenhoitajamme ja oikean käteni Allin sylissä. Kopassaan lunkisti vapaapäiväänsä viettävä Patti, joka alkaa olla jo arvokkaasti ikääntyvä koiravanhus.
Tämä tässä on Alli Ahvenmeri. Alli tuli taloomme kun aloimme odottaa Mallaa, sillä siinä vaiheessa lastenhoitourakka alkoi tuntua liian suurelta, etenkin kun Patrick on koko ajan käynyt töissä. Ja Allista onkin ollut suunnaton apu! Alli hoitaa lapsia, siivoaa, laittaa vähän ruokaa (minä olen ensisijainen ruokavastaava), täyttää koiranruokakuppia ja muuta kaikkea mahdollista. On ihanaa jakaa hommat Allin kanssa, etenkin kun meillä on näin iso talo. Itseasiassa alan epäillä, että ilman Allia vanhemmat mukulat olisivat kasvaneet ihan kieroon; minä tuppaan raskaana ollessani olemaan niin väsynyt ja hajamielinen, että lapset olisivat varmaan joutuneet päivät pitkät kitisemään ruokaa ja pelkäämään ärtynyttä äitiä. Nyt Allin kanssa voin keskittyä olemaan mukava, rakastava ja lempeä äiti Allin auttaessa aina kun hän huomaa minun väsyvän. Alli ei ole läheskään pelkkä työntekijä; hänen kanssaan minä naureskelen arjen pieniä juttuja ja puran huolet ja murheet iloisemmiksi ajatuksiksi. Hänellä on mahtava, kärsivällinen elämänasenne.
Heihei!
[
Last edited by Paula at 17-6-2008 18:41 ]