Hantta täällä hei : )
No moi ; D Mä oon Hantta, ja oon ihan mielettömän koukussa Sims 2 :seen. Meillä on tähän mennessä kaikki pelit Playstation 2 :selle, mutta osa on jo myyty pois. Ostimme tässä taannoin tietokoneellekin, kun saimme uuden tietokoneen (hei haloo, ei Sims nyt ihan Windows 98 :lla toimi ; D). Se on Double Deluxe ja siihen siis sisältyy peruspeli, YE ja juhlien kamasetti. : ) Ja nyt vähän itsestäni sitten. Kuten jo ilmoitinkin heti alussa, olen siis todellinen Sims-addikti : D Saatan ihan oikeasti pelata jopa 8h putkeen, se on vain niin mahtavaa ajanvietettä. Simsin lisäksi myös eläimet ja musiikki ovat lähellä sydäntäni, samoin piirtäminen ynnä muu 'taiteellinen' : D Olen siis '95 syntynyt pyöreä tyttönen. ; D Tulevaisuuden ammattihaaveeni on ehdottomasti vaatesuunnittelija, siinä nyt on jotain taikaa joka on ihan minua ; ) Siksi pidänkin piirtämisestä, suunnittelenhan omia vaatteita yms. ja myös talojen rakentaminen & simejen luonti on sitä parasta puuhaa aina kun Simsiä pelaan. : )
No, jos on jotain kysyttävää minusta, jos siis välttämättä haluaa tämmöisestä mitään tietää, niin siitä vain suoraan kysymään! ; )
Kiitos ja kumarrus,
Hantta <'3
|