Minä
yritän pitää kansion järjestyksessä.. Periaatteessa mulla on kansiot nimetty tekijän mukaan, mutta joistakin paikoista tulee ladattua sekä esim. vaatteita että hiuksia, tällöin tekijäkansio sisältää liudan alikansioita esim. Peggyn kansiossa mulla on erikseen naisille alikansio joka sisältää kansiot hiuksille ja vaatteille, sama juttu miehillä.
Huonekalujen suhteen olen järjestelyfriikki.. Mulla on siis kansiot edelleen tekijöiden mukaan ja sitten alikansiot eri huoneille. Keittiöille omansa, olohuoneille omansa, kylppäreille, makuuhuoneille jne.
Meikeillä on oma kansionsa, niitä ei ole sen kummemmin eritelty tekijän mukaan, paitsi jos on jonkun tietyn tekijän meikkejä paljon mistä eniten tykkään ja mitä eniten käytän. Esimerkiksi Brunolle ja Barcelonistalle on omat kansionsa tuolla.
Silmille ja ihoille olen alkanut tehdä omia kansioita, ärsyttää joutua etsimään aina uudestaan samojen ihojen tekijöitä jos joku kysyy tms.
Defaultit ovat omissa kansioissaan, tietysti. Muuten ne häviää muiden joukkoon ja pitäähän ne saada vaihdettua helposti jos on tarvis.
Seinillä ja lattioilla on oma "Walls & Floors" kansionsa, samaten löytyy "Plants" ja taitaapa olla "Animals" -kansiokin mistä löytyy tällä hetkellä vain heppasia.
Taloille on oma kansionsa, jossa alikansiot tekijän mukaan tai latauspaikan mukaan (esim. on Plasticbox ja sitten TSR).
Mitäs vielä.. NIIN! Sitten on tietysti kansio "Miscellaneous" mihin ymppään kaiken enemmän ja vähemmän ylimääräisen, eli irrallisia sisustustarvikkeita löytyy tuolta tosi paljon.
Ilmaiset ja donation kamat ovat tietysti omissa kansioissaan, esim hiuksissa on omat kansionsa maksullisille ja ilmaisille.
Ja sitten on tietysti pääkansiossa irrallaan hirmuinen määrä tavaraa mitä on tullut purettua silloin kun on laiskottanut enkä ole jaksanut alkaa erikseen noita eri paikkoihin purkamaan.

Sieltä löytyy tällä hetkellä viimeisimpiä lataamiani Peggyn ja Rosen hiuksia, Modista ladattua roinaa jos jonkinmoista, ihoja yms. Pitäisi joku päivä jaksaa laittaa oikeisiin paikkoihin.