Sims2Suomikisat

Subject: Sinkkuelämää
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 9-7-2008 14:47  Profile | Blog | P.M. 
Sinkkuelämää

Onko täällä foorumilla muita Sinkkuelämää-faneja kuin minä?

Kävin eilen kyseisen leffan katsomassa viimeinkin, ja se oli niin paljon parempi kuin mitä osasin odottaa! Nauraa sai koko ajan, ja välillä myös tuli tippa linssiin. Ajateltiin, että eilen olisi ollut jo väljempää teatterissa, kun tuo leffa perjantaina tänne jo (JO?) tuli, mutta kylläpä oli niin tupaten täynnä eilenkin vielä.

Olen seurannut telkusta sarjaa alusta asti, ja uusinnat myös. Ehkä maailmankaikkeuden paras tv-sarja! Dvd-boksi haluttaisi hankkia omaksi, mutta vähän harmittaa kun ainoastaan 6. kaudessa on tekstitys suomeksi. Kyllähän sitä nyt tajuaa sen verran ilman suomenkielisiä tekstejäkin, mutta silti...
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 550
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 11-7-2008 15:36  Profile | Site | P.M. 
Täällä ilmoittautuu yksi Sinkkuelämää-fani..!

Itse kävin katsomassa kyseisen elokuvan jo 7.6 ja oli kyllä erittäin hyvä..
Mielestäni ei kyllä ihan sarjan tasolle yltänyt, mutta siihen suuntaan kuitenkin..

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 11-7-2008 22:33  Profile | Blog | P.M. 
Minä kävin katsomassa sen elokuvan viime viikonloppuna. Aivan mahtava oli ja sai tosiaan nauraa
Isoveljen tyttökaverin kans just puhuttiin, että Sinkkuelämää on sellainen sarja, että vaikka on katsonut jaksot moneen kertaan, niin niitä voi silti katsoa. Ihan mahtava sarja

Oon kyllä ollut fani alusta asti. Olin ihan mielissään, kun nyt viime talvena (jos oikein muistan) subilta tuli yöllä monta jaksoa peräkkäin Että uusintoja telkkariin vaan, kiitos!

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 12-7-2008 11:51  Profile | Blog | P.M. 
Luin eilen teksti-tv:stä, että Sinkkulämää-leffa saa jatkoa, se on nyt vahvistettu!
Tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu, usein jatko-osat ei ole niin hyviä, mutta jotenkin tuntuu, ettei tästä voi saada huonoa! Nämähän on kuitenkin vähän niinkuin pidempiä sarjan jaksoja!
Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 737
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 12-7-2008 13:52  Profile | Blog | P.M. 
Oho Hienoa
Niin ei voi jatko-osa olla huono, kun on kyse Sinkkuelämästä

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 550
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 12-7-2008 23:27  Profile | Site | P.M. 
Oikeassa olet Hannah.. Ei voida epäonnistua kun on Sinkkuelämää kyseessä..

Tosi kiva kun saa jatkoa.   Saapa nähdä saadaanko nähdä Frendit-sarjasta elokuva..

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Elisabeth (Lizzy)
Administrator
Born to Travel

Parikilpailun voitto  
UID 71
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 744
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Tampere
Status Offline
Post at 13-7-2008 12:59  Profile | Blog | P.M. 
Itse kävin katsomassa Sinkkuelämää-leffan juuri ennen juhannusta. Olin alunperin päättänyt etten mene sitä katsomaan, sillä pelkäsin sen olevan todella huono. Sarjasta nimittäin pidän, enkä halunnut pettyä.
Niin vain kävi, että oli 5€:n päivät elokuvateatterissa ja kaverini pyysi mukaan. Olihan se elokuva todella ihana ja monessa kohdassa oli tippa linssissä.

Elä unelmaasi

Tiina
Administrator

UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 22-8-2008 19:43  Profile | Blog | P.M. 
Tulipa tilattua jo ennakkoon tämä leffa, ilmestyy muistaakseni josksu lokakuussa.

Sarjan faneille vinkkinä: tähän saakka tosiaan ainoastaan 6. tuotantokausi on ollut saatavana suomenkielisillä teksteillä, mutta nyt on tulossa muutkin kaudet, ykkönen on pian hyllyssä! Tilasin tuon ykköskauden samalla kun leffankin, ja aion kerätä kaikki kaudet, tietty.

All times are GMT+3, the time now is 8-1-2009 07:22

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP