Heh, minä kuuntelin joskus Radio Rockilta aina niitä Klaus Flaming juttuja, niitä voi kuunnella netistäkin. Ne tulee aina sellaisella macho-äänellä. Se oli paras se "Jumala halusi luoda maailman kymmenessä päivässä. Klaus Flaming antoi hänelle kuusi." tai "Kerran käärme puraisi Klaus Flamingia. Viisi päivää kärsittyään käärme kuoli."
Minäkin nauran noita teidän juttujanne täällä, en minäkänä ole kuullut ennen uinaan pierusta.
Oli ihan mukava työpäivä tänään. Lupauduin hukkakaurapeltoja kiertelemään nyt pariksi viikoksi, että saivat jonkun joka oli aiemminkin ollut "johtamaan hukkakaurapartiota". Ei siinä mitään, tuntipalkka on ihan hyvä kunhan työpäiviä vaan kertyy. Niin tänään meillä oli tosi rento isäntä; ei kierretty kuin neljä tai viisi peltoa ja joka pellon jälkeen pidettiin tauko. Isännällä oli mukana limsapulloja ja suklaapatukoita ja pidettiin välissä tunnin kahvitaukokin, oli pullat ja piirakat ja kaikki.. Työtunteja kertyi sitten vain 4,5 mutta ei tälläsellä helteellä pidempään ois jaksanutkaan.
Minä muuten en vieläkään ole luovuttanut siitä Tukholman reissusta. Kiitos vaan Elisabethille vinkistä, nyt näyttäisi että jollain porukalla tehdään päivä Tukholmassa-risteily Turusta (96 euroa/C-hytti). Yöt laivalla, päivä Tukholmassa. Täytyy vaan kattoo että ketkähän mun mukaani lähtis. (: