Sims2Suomikisat

rikasan
Newbie
Rank: 1

UID 370
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 18
Reading Access 10
Registered 21-7-2008
Status Offline
Post at 24-7-2008 13:18  Profile | P.M. 
Ääh, täälläkin on lämmin. Tosi lämmin, korjaan. Pitää kokoajan käydä tossa parvekkeella tuulettumassa, että en jää nyhjöttämään tänne liian kauaksi aikaa. n_n

Hei, kokeilkaa sitä vaahtokarkki ja laku -yhdistelmää. Todellakin toimii, kun on semmosia ihanan makeita vaahtokarkkeja ja sitten semmosta täytelakua, joka ei ole niin kauhean makeaa. Aijettä, nyt tekee taas mieli niitä. *kuolaa*
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 24-7-2008 13:40  Profile | Blog | P.M. 
Hihi, toiset käy parvekkeella tuulettumassa, minä koitan vältellä sitä. Tuohon paistaa niin aurinko niin julmetun kuumasti että sinne kyllä varmaan sulaa jos menee kokeilemaan.

Hmm..toisaalta, sinne jos uskaltautuisi voisi vaikka vahingossa saada vähän väriä naamaan.. Njoo-o, siellä taitaa sentään pieni tuulenvire käydä, ettei sinne sentään ihan kuole..

Niin, se oli tuo vaahtokarkki-laku yhdistelmä mitä mun piti tänään kaupasta mukanani tuoda. Olin siinä karkkihyllyllä ja mietin että mitähän se oli mitä piti ostaa. Noin käy muuten usein. Turhankin.

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
rikasan
Newbie

UID 370
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 18
Reading Access 10
Registered 21-7-2008
Status Offline
Post at 24-7-2008 14:47  Profile | P.M. 
Kaikki omalla tavallaan. Meidän parvekkeelle paistaa sillein hassusti aurinko, vähän niinkun sivusta, niin siinä ei kuole sitten kuumuuteen. Siinä on sopivan lämmin, mutta sitten kun oikein ulosulos jaksaa raahutua (meinaan siis pihalle, ei vaan parvekkeelle) niin ei meinaa jaksaa tehdä mitään. Rupee kummasti väsyttämään kaikki :'>

Haa, minunkin pitäisi kipaista kaupassa. Tekee taas niin julmetusti mieli jotakin makeeta. Mulla on vaan kukkaro ihan tyhjä, ei rahat riitä edes semmoseen suklaapatukkaan ^^'
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 24-7-2008 15:08  Profile | Blog | P.M. 
Huuh, istuinpas puolisentuntia parvekkeella. Oli kyllä kuuma, mutta onneksi tosiaan tuuli sen verran ettei ihan ylitsepääsemätöntä ollut. Toisaalta, tuollainen ilma on just tosi salakavala että sitten ei huomaa jos palaa (ja minä palan tietty toosi herkästi ) No, enpä kesän loputtua näytä ihan siltä etten olisi hetkeäkään ulkosalla viettänyt.

Hmh. Harmi etten pysty ruumiillistumaan paikasta toiseen, muuten toisin sulle Rika suklaata. ^^

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
rikasan
Newbie

UID 370
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 18
Reading Access 10
Registered 21-7-2008
Status Offline
Post at 24-7-2008 21:13  Profile | P.M. 
Minäkin jäin hetkeksi istuskelemaan parvekkeelle. Oli vaikeaa pitää simmuja kiinni, kun tuo aurinko on siirtynyt ja paistaa kohtisuoraan. ääh ^^

Suklaata, oioi. Mitä suklaata sulla on?
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 24-7-2008 21:45  Profile | Blog | P.M. 
Minun pitäis vääntäytyä koiran kanssa pikku iltalenkille. Selkä on kipeä, eilen nimittäin kannoin painavia pahvilaatikoita portaat ylös, ja aina tulee nostettua selällä. :/ Nyt saa taas kärsiä omasta tyhmyydestä.,,

Olkaa vaan onnellisia kun teidän parvekkeille paistaa aurinko! Meidän terassille ei oikeastaan paista ikinä koska tuo takapihan "puistoalue" on ihan täynnä puita, joten ne varjostavat pihan ihan täysin. On siinä kyllä tosi helteisellä kelillä ihan kiva istuskella, kun varjossakin on tarpeeksi kuuma.
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 24-7-2008 22:03  Profile | Blog | P.M. 
Rika, tuo on tuommoista Fazerin pähkinäsuklaata. En sitä yleensä osta, mutta jostakin hetken mielijohteesta tuli napattua kaupasta yksi päivä.

Meillä on tällainen kulmakolmio, mikä meinaa sitä että meille paistaa jostakin ikkunasta koko päivän. Aamulla työhuoneen ikkunasta, sitten se siirtyy olohuoneen ikkunaan ja siitä makuuhuoneeseen ja keittiöön. Eli, lämpöä riittää seinien sisäpuolellakin ihan kiitettävästi pitkin päivää.

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 24-7-2008 22:23  Profile | Blog | P.M. 
Meille ei onneksi sisällekään paistele kauheasti aurinko, aamusella makuuhuoneeseen, mutta ei juuri muuten.

Ainiin, pitääpä mennä tekemään mansikkarahkaa... tähän aikaan vielä, mutta kun en aiemmin muistanut. Aanoppi toi eilen kipollisen tuoreita oman maan mansikoita, olipa tosi makeita!

edit: oho, aanoppi
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 24-7-2008 22:42  Profile | Blog | P.M. 
Voi, teillä on aanopilla mansikkamaa! *kade*

No niin, nyt se alkaa, lapsuusmuistelot nimittäin.. ja ikäähän oli 25v. Anyway, "silloin kun minä olin nuori" niin meillä oli takapihalla oma mansikkamaa. Jotenkin ne mansikat oli niitä kaikista parhaimpia ikinä, kun oli omalta pihalta ja etenkin kun ylpeänä olin niitä itse käynyt kastelemassa miltei itseni kokoisella kastelukannulla. Vaan, eipä ole enää tuotakaan pientä mansikkaplänttiä ollut vuosikausiin. Muistan senkin miten harmitti kun se pistettiin matalaksi. Eipä silti, ei se ollut tainnut silloin enää pariin vuoteen tuottaa marjan marjaa, eli mitä sitä semmoista sitten pitämään.

E/ Kas, juolahtipa tuossa postattuani mieleen että onhan meilläkin anopilla mansikkamaa! Kuis sellainen päässyt unohtumaan.. tosin se on hyvin pieni, mutta onpa kuitenkin.

[ Last edited by  Nakanaka at 24-7-2008 21:43 ]

Tiina
Administrator

UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 24-7-2008 23:06  Profile | Blog | P.M. 
Mitäpä maata meitin anopilla ei olis...Se on ihan mahoton viherpeukalo! Kasvattaa kaiken itse... potut, kurkut, kurpitsat, tomaatit, salaatit jne., niin  ja tietty ne mansikat.

Oli meilläki joskus kotona semmonen pikkunen mansikkamaa, missä oli jokunen rivi mansikantaimia. Hyviähän ne oman maan mansikat aina oli!

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 03:16

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP