Sims2Suomikisat

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 541
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 23-7-2008 23:10  Profile | Site | P.M. 
Huippumalli haussa // Voittaja selvillä!

Nyt alkaa tämän foorumin ensimmäisen huippumallin etsiminen uusitussa Huippumalli haussa - kisassa.

Kisan juontajana toimin minä, Nicoletta Carfagna.

Tuleva huippumalli voit siis olla juuri sinä.

Säännöt & Tietoa:

• Osallistujan tulee olla nainen, iältään 18 - 29v
  • Enintään kaksi osallistujaa per foorumilainen
  • Kuvan muokkaaminen sallittua, kuitenkin järkevässä suhteessa
  • Deadlinet koitettaan pitää, mutta lykkäystä saa kunhan pyytää
  • Osallistuja saa siis olla mistä päin maailmaa vaan
  • Ihon värillä ja kehon rakenteella ei ole väliä
  • Kuvia 1-2 per kierros
  • Kuvien yhteyteen pienet sepostukset suositeltavia
  • Jokaisella kierroksella putoaa jokin määrä osallistujia ( riippuu siis osallistujien määrästä ).
  • Pisteytys 4-10p
  • Mahdollisesti kansanäänestys joillakin kierroksilla
  • Mahdollisesti vierailevia tuomareita
  • Esittelyä ei tuomaroida
  • Kierroksia 5 esittelyn lisäksi
  • Tähän topiciin vain osallistumis- ja kierrospostit
  • Löpinät ja muut tänne

Finalistit:

Tämän foorumin ensimmäinen huippumalli on:
  • Adélaïde Berangier  ( Nakanaka )
Toisen sijan tiukassa kisassa vei:
  • Elysia Merel  ( Tiina )
Ja, kolmanneksi selvisi:
  • Diamond Rogers ( Laura )

Pudonneet/Keskeyttäneet:

• Roselie Haunio  ( Surella )
  • Jeanie Stockery  ( Muki )
  • Beatrix Fontana  ( Lari )
  • Luna Georgie ( citruuna )
  • Teresa Romero  ( liz_zie )
  • Gabriella Williams  ( Iina )
  • Lucía Leferro  ( Jeeny )
  • Rhonda Byrd ( Nakanaka )
  • Payton Wright  ( Laura )
  • Zhenja Volkova ( Jezebel )
  • Fura Watrayud ( Cherrysama )
  • Paquita Vonnes ( Paula )

Tuomarit:

• Nicoletta Carfagna
  • Teresa Mendez

Yksi tuomari olisi vielä hakusessa...
Varatuomareita otetaan vielä parisen kappaletta.
Ilmoittautua voit PM:llä...

( Kertokaa mikäli jotain puuttuu..! )

[ Last edited by  Prue at 9-11-2008 18:36 ]
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 541
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 23-7-2008 23:11  Profile | Site | P.M. 
Kierrosposti

Last Chance To Prove Yourself!

Nyt on aika finaalille. Te kolme kaunista neitosta olette päässeet näin pitkälle tämän foorumin ensimmäisen huippumallin etsimisessä. Mitä tapahtuukin tulemma kaikki olemaan ylpeitä teistä kolmesta. Kuitenkin ennen voittajan selviämistä pääsette vielä kahteen erilaiseen kuvaukseen näyttämään miksi juuri teidän tulisi olla seuraava huippumalli.

Ensimmäinen kuvaus:

Tämä kuvaus tullaan toteuttamaan catwalkilla. Pääsette kaikki kolme pukeutumaan samanlaisiin alusvaatteisiin ( värin vain saatte itse valita ). Teistä otetaan kuva catwalkin päässä, missä pääsette poseeraamaan muulle maailmalle. Kun nyt teillä on päällänne saman malliset alusvaatteet niin tässä ratkaiseekin eniten hiukset ja räväkkä meikki. Ylittäkää itsenne ja tuokaa jotakin hyvin säväyttävää esille meikillänne. Vahvoja värejä suositellaan. Myös hiuksien laittoon kannattaa hukata paljon aikaa. Muistakaa vain yrittää parhaanne.

Alusvaatteet tulet löytämään täältä. By Bruno

Work It Girls!

Toinen kuvaus:

Nämä ovatkin sitten Film Noir - kuvaukset. Teidän tulisi siis eläytyä 50-luvun hollywood-tähtien tyyliseksi. Lookin tulisi olla mustavalkoisessa kuvassa viettelevä, mutta ei seksikäs.

Kummassakin kuvassa muokkausta voit harrastaa niin paljon kuin haluat, mutta kuitenkin hillitysti. Ei siis mitään liiallisuuksia. Kuvia ei tarvitse tällä kertaa lähettää minulle vaan voitte postata ne suoraan kisa-topiciin.

Deadline 28.9......!!!!!!

[ Last edited by  Prue at 24-9-2008 00:35 ]
Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 25-7-2008 01:05  Profile | Blog | P.M. 
Rhonda Byrd
25v
Myyntiedustaja
Yuma, Arizona USA

"Hey there! Olen Rhonda ja tulen aurinkoisesta Arizonasta Yuman kaupungista Kalifornian ja Mexicon rajojen liepeiltä. Muutimme juuri poikaystäväni Alexin kanssa omaan pieneen taloon. Asutimme aikaisemmin kerrostaloyksiötä ja se alkoi todellakin käydä liian pieneksi ja nyt kun ollaan molemmat vähän paremmissa töissä, ajateltiin että voisi olla sopiva sauma ostaa jotakin ihan omaa.

Olen 25-vuotias ja toimin myyntiedustajana paikallisessa pienessä kirjakustantamossa. Toisin sanoen työnkuvaani liittyy puhelinneuvotteluja ja asiakastapaamisia, joten olen tottunut olemaan "esillä". Yksi työkaverini minut tähän kisaan oikeastaan yllyttikin, totesi minun olevan reipas, sopivan suulas ja menevä tähän hommaan. No, suulaasta en tiedä is it a good or a bad thing, mutta lähdinpä kokeilemaan onneani kuitenkin.

Kasvokuva.

Kokovartalokuva, omalta takapihalta napattu. "

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 25-7-2008 18:10  Profile | Blog | P.M. 
Payton Wright
24 vuotta
Insinööri
Houston, Texas USA

Howdy! Tämä likka tulee suoraan Texasista. Ikää 24 vuotta. Valmistuin puoli vuotta sitten Houstonin Ricen Yliopistosta insinööriksi. Työskentelen tällä hetkellä insinöörin tehtävissä erään öljy-yhtiön palveluksessa. Työpaikkani on hyvin miesvaltainen, mutta se ei haittaa. Kaverit ovat ottaneet minun hyvin joukkoonsa. Joskus pientä viheltelyä, mutta kun ei anna sen häiritä, ei siitä tule ongelma. Onhan se sitä paitsi mukava saada huomiota. Töissä saatan sulautua massaan, yllä on usein jotkut haalarit ja naama on aivan likainen. Joskus pääsen toimistohommiin, ne ovat sitten huomattavasti siistimpää. Vapaa-ajalla yritän kuitenkin pukeutua naisellisesti, ja pidänkin kauniista vaatteista.

Kisaan lähdin mukaan siskoni keksinnöstä. Hän näki että kilpailijoita haetaan ja olipa hän melkein minut jo ilmoittanut ennen kuin päätti asiasta minulle kertoa. Mielenkiinnolla odotan mitä kisa tuo tullessaan.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 25-7-2008 21:16  Profile | Blog | P.M. 
Diamond Rogers
21 vuotta
kaupankassa
New York, USA

Hello people! Nimi on Diamond Rogers ja asun New Yorkissa ghettoalueella. Älkää kysykö mistä nimi tulee, se on joku äidin aivoitus. "Siinä nimi, missä tyttö." Noin se aina sanoo. Päivisin hoidan nuorempia sisaruksiani äidin ollessa töissä. Iltaisin on minun vuoroni olla palkkatyössä. Toiminkin läheisessä pikkukaupassa myyjänä. Joka ilta saa pelätä henkensä puolesta, sillä usein työvuoroni aikana kuuluu ammuskelua. Joskus aikaisemmin työpaikkanikin ryöstettiin, minä en silloin vielä ollut siellä töissä. Onneksi seutua kiertää tutuksi tullut poliisityöpari. Tom on joskus pyytänyt uloskin, siis Tom Harvey, se on se toinen poliisi, mutta meillä ei koskaan tunnut sopivan ajat yhteen. Mutta toivottavasti jossain vaiheessa päästäisiin vaikka päivä leffaan. Tulipas lörpöteltyä taas ihan joutavia asioita. Äiti sanookin että minulla on suuri suu. No, onhan se aika iso kirjaimellisestikin, mutta hän varmaan tarkoitti etten osaa lopettaa puhumista.

Minulle on aina sanottu että minulla iso nenä ja iso suu. Nenä on mielestäni ihan ok. Suu on iso, mutta olen tottunut siihen. Lähdin kisaan mukaan koska olisi kiva saada joku parempi ammatti. Rahaa ei ole niin paljon että pysytyisin opiskelemaan. Mutta mallintöillä sitä voisi ansaita ja ehkä joskus päästä lukemaan opettajaksi. Olen aina ihaillut opettajia. Minusta varmasti olisi siihen työhön, olenhan 5 pienemmän isosisko. Mutta jo riittää lörpötys. Kuviakin pitäisi kai laittaa esille.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Online
Post at 26-7-2008 14:53  Profile | Blog | P.M. 
Fura Watrayud

Ikä: 29

Heipä hei. Olen Fura Watrauyd ja asun äitini ja isäni. kihlattuni Sandran sekä kolmen ihanan lapsemme sekä kolmen koiran kanssa Holy Woodissa. Minun piti jo aikoinaan lähteä johonkin kisaan mukaan mutta no sitten Sandra tuli viimein raskaaksi ja alettiin odotella perheen lisäystä. Seuraavalla kerran minä tulinkin ja sitten tuli kaksoset. Nyt lapset ovat jo sen verran isompia etteivät tarvitse äitiä ihan kokoajan niin ajattelin osallistua. Äitini on ollut malli nuorempana ja minäkin olen sitten nuoresta asti haaveillut siitä urasta. Tiedän että olen jo aika vanha mutta en näe sitä esteenä sillä olen pysynyt erittäin kauniina vaikka elämässäni riittää hulinaa.

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 26-7-2008 17:49  Profile | Blog | P.M. 
Adélaïde Berangier
22v
opiskelija
Paris, France

"Salut! Je suis Adélaïde ja olen kotoisin ihanasta Pariisista. Olen 22-vuotias intohimoinen baletin harrastaja. J'adore le ballet! Olen harrastanut sitä nelivuotiaasta asti ja täytyy myöntää, että olisi trés magnifique olla joskus maailman huipulla. Mais c'est un rêve.. Sen unelman toteuttaminen vaatii vielä paljon työtä. Rakastan esiintymistä yli kaiken, viime joulun alla suuri haaveeni toteutui kun pääsin tanssimaan Pariisin Kansallisbaletissa. Pienessä roolissa Joutsenlammessa tosin vain, mutta kokemus oli fantastique!

Opiskelen taiteita yliopistossa. Baletin lisäksi maalaan paljon sekä soitan viulua. Kuntoa täytyy tietysti pitää yllä, joten balettituntien lisäksi käyn lenkillä päivittäin. Nyt tämä kuulostaa siltä ettei minulla ole muuta elämää kuin opiskeluni ja harrastukseni. Mais c'est ne pas vrai. Vietän suuren osan vapaa-ajastani ystävieni kanssa kaupungilla, kahvilla, elokuvissa.. Mitä sitten ikinä keksimmekään tehdä. Olen erittäin kokeilunhaluinen ja minussa on jonkin verran yllytyshullun vikaa, siitäpä syystä ilmoittauduin tähänkin mukaan.

Niin, kuviakin piti laittaa...

Kasvokuva. Tältäpä minä näytän.

Rakastan shoppailua, kauniita vaatteita ja kenkiä! Minulla on kaappi pullollaan korkokenkiä. Jos minulla joskus on mies, hänen ei auta muuta kuin hyväksyä se tosiasia että mes chaussures ovat siellä missä minäkin, veivät sitten miten paljon tilaa tahansa. *naur*

Siinäpä kaikki tässä vaiheessa. Á bientôt!"

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
liz_zie
Newbie
Rank: 1

UID 365
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 25
Reading Access 10
Registered 5-7-2008
Status Offline
Post at 29-7-2008 15:27  Profile | P.M. 
Teresa Romero
19 vuotta
Opiskelija, vaatemyyjä
Barcelona, Espanja

Kasvokuva:

Hola! Mi nombre es Teresa Romero ja  minulla on ikää 19 vuotta. Opiskelen lääkäriksi, mutta olen töissä vaateliikkessä. Asun poikaystäväni Alejandron kanssa Barcelonassa. Harrastan uintia, pyöräilya ja lenkkeilyä olen hyvin urheilullinen. Alejandro hyväksyi mallihakemukseni juuri ja juuri *Nauraa* Alejandron luuli ensin, että mallintöissä pitää koko-ajan olla kuvissa toinen mies. Alejandro viihtyy enemmän vaatekaupoissa kuin minä. Ehkä se johtuu siitä, että satun työskentelemään vaatteiden parissa? Minä olen parikin kertaa hakenut mallitoimistoon sisäänpääsyä, mutta he haluavat erikoisen näköisiä naisia. Minun tyyliini kuuluu myös peruukit ja joskus olen lenkillä ilman kenkiä mistä Alejandro ei pidä ollenkaan, mutta yleensä viihdyn kotona tai töissä tai opiskelen.
Kokovartalokuva:
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 30-7-2008 22:22  Profile | Blog | P.M. 
Elysia Merel
Buenos Aires, Argentiina
25-vuotias

Tervehdys kaikille!
Olen Elysia Merel ja tulen Argentiinasta. Etunimeni tarina on aika jännä... Elysia tarkoittaa salaman iskemää. Vanhempani ovat kertoneet, että sinä yönä kun minä olen saanut alkuni, on ollut paha ukkosmyrsky ja salama on iskenyt heidän taloonsa - onneksi mitään vakavaa ei sattunut pientä tulipaloa lukuun ottamatta - ja ikäänkuin olisin saanut alkuni tuosta salamasta! Siitä olen siis saanut nimeni. En tiedä onko asialla mitään tekoa sen kanssa, että minä rakastan ukkosta ja salamointia! Vaikka olenkin syntyjäni argentiinalainen, olen itse asiassa afrikkalais-latino, koska esi-isieni kautta juureni ovat kaukana Arfikassa. Mutta kuten sanoin, täällä olen syntynyt ja ikäni asunut, enkä lähde pois. Rakastan maatani ja kotikaupunkiani!

Asumme pienessä kodikkaassa talossamme rakkaan aviomieheni Dannyn kanssa. Menimme muutama kuukausi sitten naimisiin seurusteltuamme kolme vuotta. Lapsia meillä on suunnitelmissa, aika näyttää milloin niitä meille suodaan. Minä olisin valmis äidiksi vaikka heti! Työskentelen tällä hetkellä marketin kassaneitinä, mutta olen aina salaa haaveillut mallin urasta. Kun näin ilmoituksen tästä kilpailusta, näin tilaisuuteni tulleen ja päärtin tarttua härkää sarvista. Toivottavasti saan edes jonkinlaisia kontakteja ja hyviä suhteita solmittua, vaikka en sitten itse kisassa pitkälle pääsisikään. Harrastan joogaa ja lenkkeilyä, lisäksi pidän ruuanlaitosta ja kotini sisustamisesta.
Ja olen toisinaan kova puhumaan kun sille päälle satun...

Muki
Newbie
Rank: 1

UID 333
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 11
Reading Access 10
Registered 2-6-2008
Status Offline
Post at 30-7-2008 22:46  Profile | P.M. 
Jeanie Stockery
24v
Vaatesuunnittelija
Dublin, Irlanti

Terkkuja täältä Irlannista! Olen siis 24 vanha naikkonen suoraan Dublinista, ja suunnittelen vaatteita ammatikseni. Vastahan minä pari kuukautta sitten sain vihdoin opinnot loppuun, mutta aika hyvin menee jo! Kotinani minulla on piskuinen, viiden huoneen talo, joka pitäisi jakaa viellä kämppikseni Damienin kanssa. Damien ja minä olemme tunteneet aina 8-vuotiaista asti, eli siitä lähtien, kun Damien Australiasta tänne Irlantiin muutti.

Ilman Damienin kehotusta en varmasti olisi tähän kilpailuun edes osallistunut. Minä kun tuppaan olemaan semmoinen poikatyttö. Olen joskus hyvin hartaasti toivonut pääseväni malliksi, ja lähetellyt erääseen mallitoimistoon joskus jatkuvasti kuviani. Ei kyllä yksikään kuva kelvannut, koska ulkonäössäni ei heidän mielestään ollut jotakin. Olisivat kyllä voineet suoraan sanoa että rautani ja silloiset jenkkakahvat häiritsivät.. No mutta tässä ollaan! Rautojakaan minulla ei siis enään ole, ja kiloja on tippunut todella runsaasti. En kyllä erityisemmin ulkonäöstäni välitäkkään, vaikka rakastankin peilin edessä kävelyä ja poseeraamista.

Vaatetukseni on usein hyvin poikamaista, sillä en oikein osaa valita yhteensopivia asusteita. Kuulostaahan se hieman hassulta, kun vaatesuunnittelijakin olen. Pukeudun siis yleisimmin johonkin kuvattomaan, löysään t-paitaan ja johonkin rikkinäisiin perusfarkkuihin. Välillä tosiaankin harmittaa, että minulla ei ole ketään auttamassa pukeutumisen kanssa. Minulla ei ole viellä koskaan, ei koskaan, ollut kunnon poikaystävää, joka luultavasti johtuukin juuri pukeutumisestani. Harrastan maalaamista, viulunsoittoa ja autojen tuunausta.

Olen aina äänessä, joka todella paljon joitakin häiritseekin, varsinkin kun pelkkä puhumisenikin on lähes huutamista muiden korviin. Olen suurimmalti osalti vapaa-aikanani kotona, ja joko tuunaan autoa tai teen ylitöitä. Kuten on jo varmasti tuhannesti käynyt selväksi, minä olen hyvin poikamainen, ja niin on myös luonteenikin. En pelkää lähes mitään, ja hulluuttakin löytyy. Osaan ajatella kaikesta huolimatta myös järkevästi.

Lähdin kisaan mukaan luultavasti juuri sen takia, että rakastan poseeraamista sun muuta sellaista.
Onhan se vaatesuunnittelijankin ura toki hienoa, mutta sillä juuri ja juuri saa viikon ruokarahat kasaan.

Tuskin minua enempää jaksatte kuunnella, mutta kyselkää toki lisää, jos kiinnostaa.

All times are GMT+3, the time now is 4-12-2008 22:01

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP