Lari
Sim
UID 204
Digest Posts
0
Credits 0
Posts 140
Reading Access 10
Registered 3-10-2007 Location Kuopio
Status Offline
|
|
|
Beatrix Fontana, 23 vuotta
Italia, Rooma
Hei! Olen Beatrix Fontana, asun omassa asunnossa rakkaan aviomieheni kanssa. Asuntoon kuuluu 3 huonetta ja keittiö (tietenkin myös wc / kylpyhuone). Olen asunut koko ikäni Italiassa, tosin pienenä asuin pohjois-italiassa ja nyttemmin Rooman laita-alueella. Äitini on Ranskasta ja isä Italiasta, joten nimeni on saanut kummastakiin maasta vaikutteita. Opiskelen ammatti-korkea koulussa sisustussuunittelijaksi ja nyt minulla on viimeinen vuosi koulutusta lopuillaan. Olen siis aivan normaali opiskelija, joka työskentelee lähi-kaupan kassalla iltaisin muutamana päivänä viikossa. En ole aikaisemmin mallin työssä työskennellyt, mutta osaan poseerata kaverieni mukaan kameran edessä. Luonteeltani olen uhkarohkea ja yllytyshullu (unohdin mainita, että kaverini yllyttivät minut tähän kisaan mukaan), äkkipikainen ja ikuinen romantiikko. Muuntautumis kykyä omistan tietyissä määrin ja se tekee minun mielestä itseni juuri sopivaksi tähän kisaan. Tältä kisalta odotan haastetta elämääni ja mieluista uutta kokemusta kokemusvarastooni, eihän tässä iässä vielä ole kokemuksia tarpeeksi karttunut. Rakasrtan matkustelua ja muotia, en elä ehkä nykymuodin mukaan, mutta yhdistelen monia muotiluomuksia toisiinsa, joka tekee minusta persoonallisen. Intohimona minulla on sisustaminen, maalaaminen ja ompelu. Näitä kolmee asiaa teen kotona vapaa-aikana silloin, kun mieheni on liikematkoilla ulkomailla. Keittiö onkin pieni taidonnäyte yhdestä osa-alueesta.
Luulisin, että tässä on kattava tekstipaketti minusta. Jos tahdot kanssani ystävystyä niin tule rohkeasti vain juttelemaan!
Ciao!
~ Beatrix
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Kierros 1. Sinustako jumalatar?
Megaira - Kaunan Jumalattar
Hei! Valitsin jumalattareksi Megairan, kaunan jumalattaren, haasteelliseksi tämän tekee se, että olen aina iloinen, enkä osaa kantaa toisille kaunaa. Loppujenlopuksi kumminkin kuvan otto onnistui.
Päälleni sain kauniin punaisen nykyaikaisen elegantin leningin joka edustaa vihan raivoa. Hiukset ovat onneksi peruukki, joka painoi tajuttomasti, mutta leijui tuulessa kuin untuva. Ilmeeksi koitin valita vakuuttavan vihaisen ilmeen, josta nyt en niin välttämättä ole tyytyväinen, mutta lopputulokseen olen. Taustana on eräs kreikkalainen puutarha, jossa oli iso iso vesiputous, oli ilo olla tuolla poseeraamassa. Iltahämärä vahvisti vielä tunteitani ja voisi kuvitella tästä kuvasta, että sinä olet kaunan kohde, joka nyt katsot tätä kuvaa. Tässä oli ensimmäisen kieroksen kuva, toivottavasti tuomarit tykkää ja eivät pidä tätä liian antiikkisena. Tämä kierros oli mielestäni haastava, mutta haasteita pitää olla elämässä, muuten ei voi elää.
[ Last edited by Lari at 11-8-2008 17:56 ]
|
|
|