Sims2Suomikisat

Surella
Newbie
Rank: 1

UID 314
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 36
Reading Access 10
Registered 3-5-2008
Status Offline
Post at 1-8-2008 13:05  Profile | P.M. 
Roselie Haunio
23v
Kauniala

Moikka vaan! Tässä esittäytyy (toivottavasti) seuraava huippumallinne, Roselie Haunio. Niin siis, olen tosiaan koko ikäni asunut täällä Kaunialassa ja täällä minä hyvin viihdynkin. Tällä hetkellä matala majani sijaitsee oikein mukavassa pienessä tiilikerrostalossa. Työkseni toimin todellakin suloisen karkkipuodin kassana. Kaupan omistaa jo melko vanha pariskunta ja minä olen heidän ainoa työntekijänsä. Hommani on ihan kiva (varsinkin kun välillä saa napsia vähän namusia omaankin suuhun), kohtuu palkkainenkin, mutta silti minusta tuntuu, että tarvitsisin jotain muuta. Tuossa työssä kun ei paljoakaan pääse käyttämään luovia taitojaan ja esiintymisen halujaan hyväksi.

Löysin kisan eräänä aamuna polkiessani työpaikalle. Erääseen lyhtypylvääseen oli kiinnitetty ilmoitus 18-29 vuotiaille mallin aluille tai malleiksi halajaville. Tartuin sitten tuumasta toimeen ja päätin hetken asiaa puntaroituani osallistua. Ainahan olen toki haaveillut tästä työstä!

Voisin sanoa myös jotain luonteestani. Olen luova persoona ja tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen. Jos jossain tapahtuu jotain hauskaa, olen luultavasti lähistöllä (*viheltelyä* kuka muistaa vuoden 2006 paukkumaissi sodan Kaunialan puistossa?). Pidän kaikista erikoisemmista tapahtumista ja tempaan itseni yleensä mukaan vähän kaikkeen. Olen melko myönteinen ihminen ja jos jotain teen, panostan yleensä asiaan täysillä. Tosin, itsepäisyyttäkin täältä löytyy, muttei kuitenkaan haitaksi asti.

Olisikohan tässä nyt vihdoin kaikki tältä erää? Vielä kuuluisat loppusanat: onnea kaikille osallistujille kilpailuun!
Iina
Newbie

UID 335
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 36
Reading Access 10
Registered 2-6-2008
Status Offline
Post at 2-8-2008 08:05  Profile | P.M. 
Gabriella Williams
25 v
Florida

Hei kaikille! Olen siis Gabirella Williams, jotkut saattavat tietää/muistaa minut unelmäkämpän esittelykierrokselta tai radolan miss beauty kisasta. Työkseni ennen olin sisustus-suunnittelija mutta nykyisin olen lapseni kanssa kotona.
Asustan siis Mieheni Jackin ja tyttöni Julietin kanssa, Miss Beauty kilpailussa pääsin jo kameroiden eteen mutta kisan jouduinkin lopettamaan yhdestä syystä mitä en ainenkaan vielä kerro.
Olen aina ollut hyvin tyttömäinen, kukaan ei ole koskaan kutsunut minua poikatytöksi enkä pysty itsekkään sanomaan minua siksi, olen pikkutyttönäkin käynyt äitini meikkipussilla, sieltä löytyi vaikka mitä aarteita! Leikimme kavereiden kanssa pienenä nukeilla päiväkodissa kun pojat jollain tylsillä hirviöillä. Tykkäsin myös pienenä laittaa äidin isot korkokengät jalkaan kun halusin näyttää "aikuiselta".

Pelkään yli kaiken hämähäkkejä ja muita isoja ötököitä! Tai en tiedä voisiko sanoa pelkään mutta vihaan ainenkin niitä,
ja tykkään todella paljon olla valokuvattavana, olo tuntuu silloin niin ihanalta! Kamerat välähtelee, valot osoittaa suoraan minua päin ja minulla on upeat vaatteet päällä, se on ihanaa. Tähän kilpailuun halusin myös tietenkin osallistua, miten voisin vastustaa ehkä uudeksi huippumalliksi pääsyä? Se ei voisi olla mahdollista että minua ei näykyisi tässä kisassa.
Toinen asia mitä en pysty vastustamaan on shoppailu! Soitan aina puhelimeni läpi etsien shoppailu seuraa, älkääkä edes sanoko että Jack voisi lähteä kanssani.. Nimittäin hän on iso ongelma kaupoilla käymisessä.
Ihonväriltäni olen aika vaalea, mutta nyt Floridan auringossa tämä on hieman ruskettunut, vietän nimittäin monta tuntia päivässä ottamalla aurinkoa tai tekemällä Julietin kanssa hiekkakakkuja.

Tämän mekon löysin eilen kaupoilta, ihastuin siihen ensisilmäyksellä! Nuo kengät oli komeroni uumenissa mutta viimeviikolla sitä siivottuani nuokin löytyivät ja sopivat tuohon mekkoon todella hyvin mielestäni.
Siskoni ei tajua minun ylisuurta shoppailua, siskoni nimittäin löytää kuukaudessa yhden vaatteen minkä voi ostaa, jota minä en ymmärrä ollenkaan! Rakastan käyttää korkokenkiä ja mekkoja, en ole pitkään aikaan käyttänyt tennareita tai muita lenkkareita. Vaatteni ovat yleensä Dolce & Gabbana merkkiä, ja niistä mikään ei ole feikki. En todellakaan voisi kuvitella käyttäväni feikki vaatteita, yyh! Toivoisin kovasti pääseväni tässä kisassa pitkälle, nimittäin huippumallina olisi aivan mahtavaa! Mutta nyt joudun menemään, heippa ja onnea kaikille kisaan!
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 2-8-2008 23:30  Profile | Blog | P.M. 
Paquita Vonnes
Olá! Olen 19-vuotias tulisielu kuumasta Brasiliasta, ja nyt minä osallistun tähän kisaan. Olen seurannut pitkään, kuinka maanmieheni (öm, oikeastaan he ovat naisia, eli tuota maannaiseni?)
yksi kerrallaan ovat kohonneet mallimaailman huipulle. Ehkäpä valokeilasta riittäisi siivu minullekin? Olenhan sentään itsevarma, kohtelias, luonteva kameran edessä ja pirun hyvää seuraa.
Etten ainakaan diivailemaan rupeaisi, vaikken tiedäkään onko sellaisella mitään väliä. Noniin, mutta joka tapauksessa tässä sitä ollaan.

Kuvassa näet palan pienestä kaksiostani, jaan tämän kämppikseni kanssa. Hän on hauska tyttö, elättää itsensä radiojuontajana.

Minun pitäisi varmaankin kirjoittaa tähän vielä jotakin, mutta voi, kun minä olen niin huono keksimään puhuttavaa itsestäni.
Näkemisiin sitten vain, ja hauskaa loppukesää!

Sinceramente,
Paquita

Jeeny
Newbie

UID 330
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 11
Reading Access 10
Registered 28-5-2008
Status Offline
Post at 4-8-2008 10:43  Profile | P.M. 
Lucía Leferro
23v
lavastaja
Portugali, Lissabon

Olá!
OlenLúcia Rego, asun Portugalin Lissabonissa. Ammatiltani olen lavastaja.Kuitenkin suurin toiveeni on päästä huippumalliksi. Asun kolmiossakultani Danielin, sekä pikkuisten tytärkaksosten Candyn ja Jamaicankanssa. En ole sukujuuriltani Portugalilainen niin kuin Daniel. ÄitiniMarié on syntyjään Espanjalainen ja isäni Henryon  Slovenialainen.Kielitaitoa minulla on aika paljon osaan puhuaSloveenia, Portugalia, Englantia ja Espanjaa. Minulla on myös isoveliAntonio hän asuu Englannissa ja opiskelee teatteritaidetta.

Haluan erottua massasta, minulla on omat käsitykseni muodista. Aion voittaa Huippumallihaussa kilpailun.
Voittorahoilla haluaisin ostaa uuden talon Puerto Ricasta. Ainiin en vielä kertonut mistä sain tietää kilpailusta. No Daniel
ilmoitti minut kilpailuun minulle kertomatta.Se oli aivan ihastuttava yllätys. Hän tiesi että olen aina halunnut huippumalliksi.

Boa sorte a todos os concorrentes. Vejo você! Eli Onnea kaikille kilpailijoille. Nähdään!
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 4-8-2008 14:24  Profile | Site | P.M. 
Uusi kierros on nyt alkanut.... Kierroksen aikana saa kisaan vielä osallistua jos vain haluaa...

( Toivottavasti ohjeistus on selvä.. Kysykää mikäli vain jokin asia askarruttaa.. )

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Lari
Sim
Rank: 2

UID 204
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 140
Reading Access 10
Registered 3-10-2007
Location Kuopio
Status Offline
Post at 5-8-2008 14:07  Profile | P.M. 
Beatrix Fontana, 23 vuotta
Italia, Rooma

Hei! Olen Beatrix Fontana, asun omassa asunnossa rakkaan aviomieheni kanssa. Asuntoon kuuluu 3 huonetta ja keittiö (tietenkin myös wc / kylpyhuone). Olen asunut koko ikäni Italiassa, tosin pienenä asuin pohjois-italiassa ja nyttemmin Rooman laita-alueella. Äitini on Ranskasta ja isä Italiasta, joten nimeni on saanut kummastakiin maasta vaikutteita. Opiskelen ammatti-korkea koulussa sisustussuunittelijaksi ja nyt minulla on viimeinen vuosi koulutusta lopuillaan. Olen siis aivan normaali opiskelija, joka työskentelee lähi-kaupan kassalla iltaisin muutamana päivänä viikossa. En ole aikaisemmin mallin työssä työskennellyt, mutta osaan poseerata kaverieni mukaan kameran edessä. Luonteeltani olen uhkarohkea ja yllytyshullu (unohdin mainita, että kaverini yllyttivät minut tähän kisaan mukaan), äkkipikainen ja ikuinen romantiikko. Muuntautumis kykyä omistan tietyissä määrin ja se tekee minun mielestä itseni juuri sopivaksi tähän kisaan. Tältä kisalta odotan haastetta elämääni ja mieluista uutta kokemusta kokemusvarastooni, eihän tässä iässä vielä ole kokemuksia tarpeeksi karttunut. Rakasrtan matkustelua ja muotia, en elä ehkä nykymuodin mukaan, mutta yhdistelen monia muotiluomuksia toisiinsa, joka tekee minusta persoonallisen. Intohimona minulla on sisustaminen, maalaaminen ja ompelu. Näitä kolmee asiaa teen kotona vapaa-aikana silloin, kun mieheni on liikematkoilla ulkomailla. Keittiö onkin pieni taidonnäyte yhdestä osa-alueesta.

Luulisin, että tässä on kattava tekstipaketti minusta. Jos tahdot kanssani ystävystyä niin tule rohkeasti vain juttelemaan!

Ciao!
~ Beatrix

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Kierros 1. Sinustako jumalatar?

Megaira - Kaunan Jumalattar

Hei! Valitsin jumalattareksi Megairan, kaunan jumalattaren, haasteelliseksi tämän tekee se, että olen aina iloinen, enkä osaa kantaa toisille kaunaa. Loppujenlopuksi kumminkin kuvan otto onnistui.

Päälleni sain kauniin punaisen nykyaikaisen elegantin leningin joka edustaa vihan raivoa. Hiukset ovat onneksi peruukki, joka painoi tajuttomasti, mutta leijui tuulessa kuin untuva. Ilmeeksi koitin valita vakuuttavan vihaisen ilmeen, josta nyt en niin välttämättä ole tyytyväinen, mutta lopputulokseen olen. Taustana on eräs kreikkalainen puutarha, jossa oli iso iso vesiputous, oli ilo olla tuolla poseeraamassa. Iltahämärä vahvisti vielä tunteitani ja voisi kuvitella tästä kuvasta, että sinä olet kaunan kohde, joka nyt katsot tätä kuvaa. Tässä oli ensimmäisen kieroksen kuva, toivottavasti tuomarit tykkää ja eivät pidä tätä liian antiikkisena. Tämä kierros oli mielestäni haastava, mutta haasteita pitää olla elämässä, muuten ei voi elää.

[ Last edited by  Lari at 11-8-2008 17:56 ]
Iina
Newbie

UID 335
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 36
Reading Access 10
Registered 2-6-2008
Status Offline
Post at 5-8-2008 16:25  Profile | P.M. 
Gabriella Wiliams - Kierros 1. Sinustako jumalatar
Hei taas kaikki! Tämän kierroksen aihe oli aika erikoinen mutta myös mielenkiintoinen. Olin aluksi aivan hukassa että miten kuvissa pitäisi poserata ja mikä ihmeen jumalatar, mutta kyllä asia selveni aika nopeasti.Halusin tietenkin olla rakkauden jumalatar kreikasta, koulussa tykkäsin historian tunneilla lukea hänestä, muistan myös kun ihmettelin että miten hän on syntynyt meren vaahdosta/kuohusta. Kuvauksia ennen minua jännitti aivan hirveästi, koska en ollut ennen saanut olla tämän kaltaisissa kuvauksissa. Päälleni sain nätin ja pitkän punaisen mekon jossa yläosaan oltiin laittettu ruusuja silkistä. Kengiksi sain jotkun sandaalit, koska kenkien ei tarvinneet olla hienot kun ne ei edes näkyneet mekon alta. Minulle laitettiin kukkaseppele päähän ja sain tähän kuvaukseen myös hiustenpidennykset, mutta onneksi ne on vain klipsipidennykset jotka saa helpointen päästä pois. Kuvaukset eivät onnistuneet minun mielestä kovinkaan hyvin, mutta noudatin vain ohjeita mitkä minulle annettiin. Jouduin lähettämään lentosuukon kuvassa ja poseraamaan "viettelevästi". Kuva otettiin jostain todella rauhallisen näköisestä paikasta jota en ennen ole nähnyt, vieressäni oli pieni vesiputous mutta kuvaaja ei halunnut sitä tuohon kuvaan.  Kuvia ei otettu paljon, vain muutama kuva koska kuvaaja oli tyytyväinen jo niihin. Meikkiä muuten minulla ei ollut tuossakaan kuvassa paljon, vain vähän ripsiväriä, kaajalia ja huulipunaa jonka päällä oli vähän huulikiiltoa. Ainiin olihan myös vähän vaaleeta luomiväriä.
Mutta tässä on lopputulos, toivottavasti tykkäätte:

[ Last edited by  Iina at 5-8-2008 16:27 ]
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 6-8-2008 12:43  Profile | Blog | P.M. 
Fura Watrayud - Nyks

Nyks on Yön jumalatar. Niinpä oli aivan itsestään selvyys että valitsin hänet. Hänestä tulee mielee tummat värit, vietelys ja seksikkyys. Koska olen valmiiksi tummatukkainen emme tarvinneet käyttää perukkia. Vaatteeksi valitsimme selvästi linjani esiin tuovan tumman mekon jossa oli käytetty mustaa kiiltelevää kangasta. Meikki oli tyypillinen utuiset mustat silmät ja punaiset huulet yhdistelmä. Kuvaus paikkana käytimme erään hienon rakennuksen pylväikköä. Nyks on mielestäni nykyaikaisessa muodossaan juuri tuollainen suihkuseurapiirien kaunis, itse varma nainen joka tihkuu seksikkyytä. Hän näytää juuri parhaimmalta hämyisessä ulkoilmassa, eikä hän pelkää flirttailla.

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 7-8-2008 23:01  Profile | Blog | P.M. 
Payton Wright - Hygeia

Kreikan mytologiassa jumalatar Hygeia edusti terveyttä ja puhtautta. Hänet yhdistettiin sairauksien estämiseen ja terveyden säilymiseen. Mikä kuvastaisi Hygeiaa nykypäivänä paremmin kuin lääkärin ammatti. Lääkäreillä on ollut aina suuri rooli ihmisten hyvinvoinnissa ja jossain vaiheessa lääketiedettä pidettiinkin jonkinlaisena taikuutena tai mystisenä. Nykyaikana Hygeia saattaisi olla pukeutuneena valkoiseen takkiin. Oli hienoa saada esittää tuokion verran lääkäriä. Olisi hienoa osata parantaa ihmisiä ja olla lohduttamassa heitä surun hetkellä. Sairaala ympäristönä on puhdas ja siellä on hiukan sitä mystisyyttä. Siellä tapahtuu tämän päivän ihmeet. Usein elämä saa alkunsa siellä, usein se myös päättyy sinne.

Asuna valkoinen takki, alla sininen työasu. Meikkinä vaaleaa, ei mitään turhan hienoa, perusmeikki. Hiukset kiinni.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
liz_zie
Newbie

UID 365
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 25
Reading Access 10
Registered 5-7-2008
Status Offline
Post at 8-8-2008 14:10  Profile | P.M. 
Teresa Romero-Hera

Olen aina ihannoinut Kreikkalaisista Jumalista eniten Heraa ja hänen kärsivällisyyttään. Hera on kaunis ja piti miehestään tämän tempuista huolimatta. Hera on avioliiton jumala joten vihkikaari sopi hyvin asiaan. Asennossa oli vaikea olla hameen kanssa ja kuvaaja alkoi jo hermostua. Loppujen lopuksi olen tyytyväinen ja minusta on hienoa, että sain kokea tätä olen silti vielä ensikertalainen.

Minulla oli myös muu syy valita Hera jumalattareksi, koska olen menossa ensiviikolla naimisiin. Kiitos.

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 02:53

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP