Muki
Newbie
UID 333
Digest Posts
0
Credits 0
Posts 11
Reading Access 10
Registered 2-6-2008
Status Offline
|
|
|
Jeanie Stockery
Olen kyllä niin innoissani näistä jumalatar-kuvauksista, että on hyvä, jos pystyn edes kupin kahvia juomaan ilman, että tärisevä käteni viskoo kahvit sinne tänne! Päätin jo etukäteen, että valitsen jumalattarekseni Persefonen. Persefone on siis kreikkalainen kevään ja kasvillisuuden jumalatar, sekä siinä sivussa myös manalan jumalatar.
En ole oikeastaan melkeimpä koskaan koulussa tunneilla kuunnellut mitään historioihin sun muihin liittyviä juttuja, mutta aina kun on mainittu tuon jumalattaren nimi, niin olen kuunnellut valppaasti. Eniten minua kiinnostaa Persefonessa tuon elämäntapa. Samaan aikaan jumalatar Persefone on manalan valtiatar, ja maan päällä tuo onkin kasvillisuuden hallitsijatar. Kiinnostavaa, eikös? Miten kaksi niin samanlaista asiaa voi yhdistää tuolla tavalla.. No joka tapauksessa unohdan nyt kertomuksien kertomiset, ja keskityn kertomaan kuvauksista.
Minulle annettiin kuvauksia edeltävänä iltana hyvin tarkat ohjeet siitä, mihin mennä ja mihin aikaan. Minä onnekseni saavuinkuin saavuinkin ajoissa paikalle - aivan liian ajoissa..! Tajusin vasta monen monta kilometriä pyöräiltyäni, että matkaan kului paljon vähemmän aikaa kuin olin olettanut. Niimpä minä poljeskelin ympyrää eräällä tiellä lähes 30 minuuttia, ja vasta sitten minut noudettiin.
Aikaa kuvauksiin tuntui kuluvan aivan liian kauan, sillä heti meikkattavaksi päästyäni kuvaaja saapuikin minua tervehtimään, ja ryhtyi riitelemään meikkaajan kanssa siitä, saisinko kuvauksissa pitää huulikoruni vaiko en. Kuvaajan mielestä se toi mukavan säväyksen tulevaisuutta kuvaan, kun taas meikkaaja ajatteli, että koru pilaisi kaiken. Ja totta kai meikkaaja sai sitten loppujen lopuksi tahtonsa läpi, sillä hänen työtänsähän minun stailaamiseni oli. Kahden tunnin ajan hiuksiani laitettiin, ja sitten päätettiinkin vaihtaa tyyliä, johon menikin toiset kaksi tuntia. Loppujen lopuksi kuvaukset sujuivat muuten hyvin, ja kotiin päästyäni olin niin uuvuksissa, että nukahdin saman tien.

Onnea muille osallistujille, Jeanie.
edit: laitoin kuvan uuden osoitteen, ja muokkasin nyt viellä uudestaan, kun unohdin laittaa edit merkinnän.
[ Last edited by Muki at 19-8-2008 16:19 ]
|
|
|