Sims2Suomikisat

Jezebel
Newbie
Rank: 1

UID 255
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 28
Reading Access 10
Registered 5-11-2007
Status Offline
Post at 8-8-2008 17:12  Profile | P.M. 
Женя Волкова (Zhenja Volkova)
23 vuotta
Opiskelija
Moskova, Venäjä

Привет! Olen 23-vuotias tietojenkäsittelytieteiden opiskelija Moskovasta. Kuten arvata saattaa, harrastan nörttäämistä ja puhun SQL:ää toisena kielenäni. En tällä hetkellä seurustele, mutta ne, joiden älykkyysosamäärä on kovin paljon omaani alhaisempi, voivat heti suosiolla luopua toivosta. Jos haluan kommunikoida alempien elämänmuotojen kanssa, voin koodata softan olemaan tyhmä. En tarvitse siihen miestä.

Minä juon teetä, kuuntelen trancea ja koodaan. En tarvitse muuta ollakseni onnellinen.

-----

Jumalatar-kuva asap

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 8-8-2008 21:32  Profile | Blog | P.M. 
Diamond Rogers - Pele

Valitsin jumalattarekseni Hawajilaisen tulivuorten jumalattaren, Pelen. Nykyaikaisesti kuvattuna tuli mieleeni tulivuorten tutkijat. He tekevät työtään vulkaanisesti aktiivisilla seuduilla. Työ on joskus vaarallista, sillä tulivuoret tunnetusti ovat ennalta arvaamattomia. Kuva päätettiin ottaa Kilauealla. Oli jännittävä päästä oikean tulivuoren lähelle. Ette usko miten kuuma siellä oli. Onneksi vuori ei päättänyt purkautua räjähdysmäisesti juuri kuvausten aikana.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 10-8-2008 19:41  Profile | Blog | P.M. 
Elysia Merel

Koska ei ollut esteenä, että jumalattaret joita esitämme olisivatkin alunperin kuvattu miesjumaliksi, päätin valita Dionysoksen, Viinin jumalan (eli tässä tapauksessa jumalattaren).
Päädyin tähän, koska idea vaikutti kivalta enkä enää saanut sitä pois mielestäni. Ja pidänhän minä hyvästä viinistä, sitä ei ole kieltäminen! Hieno viini ja herkullinen ateria ovat mainio yhdistelmä.
Viiniä siis pyrimme tuomaan kuvassa esille viiniköynnöksillä, viinipullolla + laseilla ja värimaailmalla. "Tavallinen" leninki näytti hieman köyhältä testikuvissamme, joten sitä jumaluutta päädyimme korostamaan kultaisella mekolla, sekä roomalaisuutta tuolla roomalaisella pylväällä.

citruuna
Sim
Rank: 2

UID 216
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 202
Reading Access 10
Registered 8-10-2007
Status Offline
Post at 12-8-2008 19:14  Profile | P.M. 
Esittelykierros
Nimi: Luna Georgie
Ikä: 20

Hei! olen Luna ja asun Ranskassa meren rannalla. Olen alun perin Englannista, mutta muutin Ranskaan,
koska sukuni on sieltä kotoisin. Sain 20-vuotis syntymäpäivälahjaksi pienen talon isältäni ja äidiltäni.
Minulla ei ole sisaruksia eikä lemmikkejä.
Rakastan tanssimista ja viulun soittoa, jota olen harrastanut 5-vuotiaasta asti.

Kasvokuva

Kokovartalokuva

Kierros 1

Päätin esittää maaemoa ja maan jumalatarta Gaiaa. Valitsin paikaksi kauniin paikan läheisestä pienestä metsästä.
Nykyaikaisuuden tuo mielestäni se, että käytän housuja, enkä hametta, kuten ennen vanhaa käytettiin.

Tässä minä olen, hyväilemässä lehteä

Mamma mia, here I go again. My my, how can I resist you?
Jeeny
Newbie

UID 330
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 11
Reading Access 10
Registered 28-5-2008
Status Offline
Post at 13-8-2008 19:17  Profile | P.M. 
Lucía Leferro

Olin aivan innoissani kun kuulin tehtävästä. Päätin valita sadonkorjuun, viljan ja kaikkien elävien kasvien jumalattaren Demeterin, sillä olen aina ihaillut hänen saavutuksiaan, hän oli hyvin päättäväinen jumalatar.

Aamulla minut haettiin kuvaus paikalle. Siellä minua tervehti kuvaaja ja meikkaaja. Minut opastettiin meikkisalonkiin. Hiuksiini laitettiin vaalea kevyt väri ja ne kammattiin sileiksi ja lisättiin panta. Meikkaaja laittoi luonnollisen meikin hieman ripsiväriä, vähän keltaista luomiväriä, poskille hieman poskipunaa ja vaaleanpunaista huulikiiltoa. Vaatteet sain valita aivan itse.

Toivottavasti piditte. Adeus!
Muki
Newbie

UID 333
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 11
Reading Access 10
Registered 2-6-2008
Status Offline
Post at 13-8-2008 22:41  Profile | P.M. 
Jeanie Stockery
Olen kyllä niin innoissani näistä jumalatar-kuvauksista, että on hyvä, jos pystyn edes kupin kahvia juomaan ilman, että tärisevä käteni viskoo kahvit sinne tänne! Päätin jo etukäteen, että valitsen jumalattarekseni Persefonen. Persefone on siis kreikkalainen kevään ja kasvillisuuden jumalatar, sekä siinä sivussa myös manalan jumalatar.

En ole oikeastaan melkeimpä koskaan koulussa tunneilla kuunnellut mitään historioihin sun muihin liittyviä juttuja, mutta aina kun on mainittu tuon jumalattaren nimi, niin olen kuunnellut valppaasti. Eniten minua kiinnostaa Persefonessa tuon elämäntapa. Samaan aikaan jumalatar Persefone on manalan valtiatar, ja maan päällä tuo onkin kasvillisuuden hallitsijatar. Kiinnostavaa, eikös? Miten kaksi niin samanlaista asiaa voi yhdistää tuolla tavalla.. No joka tapauksessa unohdan nyt kertomuksien kertomiset, ja keskityn kertomaan kuvauksista.

Minulle annettiin kuvauksia edeltävänä iltana hyvin tarkat ohjeet siitä, mihin mennä ja mihin aikaan. Minä onnekseni saavuinkuin saavuinkin ajoissa paikalle - aivan liian ajoissa..! Tajusin vasta monen monta kilometriä pyöräiltyäni, että matkaan kului paljon vähemmän aikaa kuin olin olettanut. Niimpä minä poljeskelin ympyrää eräällä tiellä lähes 30 minuuttia, ja vasta sitten minut noudettiin.

Aikaa kuvauksiin tuntui kuluvan aivan liian kauan, sillä heti meikkattavaksi päästyäni kuvaaja saapuikin minua tervehtimään, ja ryhtyi riitelemään meikkaajan kanssa siitä, saisinko kuvauksissa pitää huulikoruni vaiko en. Kuvaajan mielestä se toi mukavan säväyksen tulevaisuutta kuvaan, kun taas meikkaaja ajatteli, että koru pilaisi kaiken. Ja totta kai meikkaaja sai sitten loppujen lopuksi tahtonsa läpi, sillä hänen työtänsähän minun stailaamiseni oli. Kahden tunnin ajan hiuksiani laitettiin, ja sitten päätettiinkin vaihtaa tyyliä, johon menikin toiset kaksi tuntia. Loppujen lopuksi kuvaukset sujuivat muuten hyvin, ja kotiin päästyäni olin niin uuvuksissa, että nukahdin saman tien.

Onnea muille osallistujille, Jeanie.

edit: laitoin kuvan uuden osoitteen, ja muokkasin nyt viellä uudestaan, kun unohdin laittaa edit merkinnän.

[ Last edited by  Muki at 19-8-2008 16:19 ]
Jezebel
Newbie

UID 255
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 28
Reading Access 10
Registered 5-11-2007
Status Offline
Post at 14-8-2008 01:28  Profile | P.M. 
Zhenja Volkova
Freija

Valitsin toteutettavakseni viikinkijumalatar Freijan. Muutaman muun asian ohjella Freija on yksi viinkinkien sodanjumalista. Pohjois-Eurooppa ei nykypäivänä enää sodi, joten Freijankin täytynee lähteä palkkasoturiksi sinne, missä hänen palveluksiaan vielä tarvitaan.

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 17-8-2008 20:47  Profile | Blog | P.M. 
Adélaïde Berangier

Afrodite
Homeroksen mukaan hän oli Zeuksen ja Dionen tytär, Hesiodoksen mukaan hän syntyi meren vaahdosta. Tiedä sitten kumpi on lähempänä, mutta meren vaahdosta syntyminen on runollisempaa. Rakkauden, kauneuden ja hedelmällisyydenkin jumalattarena tunnettu Afrodite on luonnollisen kaunis. Nykypäivänä hän voisi olla vaikkapa vetävä blondi pienissä bikineissä, kääntämässä miesten päitä uimarannalla.

Rhonda Byrd

Apollon
Musiikin ja runoudenkin jumalana kuvattu Apollon voisi nykypäivänä olla muusikko. Hänhän oli mies, mutta mieheksi kun en voi muuttua tähän hätään, päätimme kuvastaa hänen naisellista ruumiillistumaansa, soittajaa rakkaan instrumenttinsa ääressä.

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 17-8-2008 20:48  Profile | Blog | P.M. 
Paquita Vonnes
Yön jumalatar Nyks

Boa noite! Minun kohdalleni osui yön jumalatar, sillä pidin sitä tarpeeksi vaikuttavana. Olen sitäpaitsi itse jonkin asteinen yökiitäjä, Brasilian yöelämä ja -kerhot ovat tutuiksi tulleet. Monella tapaahan tämän yön jumalattaruuden nykyaikana olisi voinut esittää, mutta minä esittelin sen itselleni ominaisimmalla; laulamassa bilemekossa sillalla kaupungin yösiluettia vasten. Kuvaan tuotiin näyttävyyttä ja sitä pikanttia jumalatar-höystöä erikoisella kampauksella ja yön teemaan sopivilla väreillä. Hyvin nykyaikaisella kampauksella ja nykyaikaisilla väreillä..

Jep, mutta toivottavasti tapaamme ensi kierroksella!

Adeus!

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 19-8-2008 11:12  Profile | Site | P.M. 
Uusi kierros on alkanut ja kuvia saa alkaa pistämään milloin haluaa...

Ensimmäisen kierroksen tuomaroinnit tulevat mahdollisimman pian...

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 03:02

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP