Adélaïde Berangier
Minä sitten rakastuin tähän silmämeikkiin. Se on raikas ja värikäs, eikä lainkaan sitä mitä normaalisti käytän. Halusimme värikkään silmämeikin, muttemme kuitenkaan ihan kaikissa sateenkaarenväreissä loistavaa. Siispä valitsimme vihertävää ja sinertävää yläluomiin ja alaluomia korostimme lilahtavalla. Kaikki sävyjä jotka korostavat sinisiä silmiäni. Lisäksi ripsiväriä runsaasti ja hailakkaa vaaleanpunaista huulipunaa, hiukset sykerölle päälaelle ja voilá! Valmista tuli!
Haute Couture
Oooh! Haute Couture -kuvan ottaminen oli ihanaa! Sain ylleni vaalean luomuksen, jossa oli yläosa pitsiä ja alaosa röyhelökerroksia. Alkuun olin hieman skeptinen sen suhteen miltä se päälläni näyttäisi, mutta lopputulos ei ollutkaan hullumpi.
----------
Rhonda Byrd
Rakastan violettia ja olinkin erityisen ilahtunut kun kuvaaja ja meikkaaja olivat yhteistuumin päättäneet minulle lilansävyisen kuvan. Nautin kovasti meikattavana olemisesta, on mukavaa kun lauma ihmisiä pörrää ympärillä, yksi hoitaa posket, toinen huulet, kolmas silmät ja neljäs hiukset. *naur* Halusimme kuvasta mahdollisimman yksinkertaisen ja vetää huomion nimenomaan juuri silmiin, kuten oli tarkoituskin. Niinpä unohdimme kampaukset kokonaan ja hiukset vedettiin vain löyhästi niskaan kiinni. Kimaltelevaa luomiväriä ylä- ja alaluomiin, vahvat rajaukset sekä vielä pitkät tekoripset kruunaamaan koko meikki.
Haute Couture
En ole kovinkaan paljon muotimaailman metkuja seurannut, joten ensimmäinen ajatukseni kun kuulin kierroksella otettavasta Haute Couture -kuvasta oli, että "Oh my god! Minkälaiseen hirvitykseen mahtavat minut pukea!" Käsitykseni Haute Couturesta oli, tähän asti, siis varsin rajoittunut. Kuvittelin heti mielessäni että saan ylleni jonkun merkillisen riemunkirjavan röyhelöhirvityksen ja näyttäisin enemmän täytekakulta kuin miltään muulta.. No, kuvauspaikalle päästyäni olin ensinnäkin yllättynyt. Lavalle oli pystytetty metsä! Noiden lilojen, pitkävartisten kukkien ja palmujen välistä oli tarkoitus kulkea ja kääntyä siitä sitten lavalle. Mutta mistä olin vielä yllättyneempi, oli se ettei esittelemäni puku ollut laisinkaan sellainen mitä olin pelännyt. Se oli lähestulkoon tavallinen juhlapuku, ainoa vain että alaosa vaikutti kaislamaiselta. *naur*
[
Last edited by Nakanaka at 8-9-2008 14:36 ]