Sims2Suomikisat

Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 26-8-2008 00:00  Profile | Blog | P.M. 
Elysia Merel

Tämähän oli hauska ja mielenkiintoinen kierros! Hassuinta oli se, että minua ei nolottanut ollenkaan kuvauksissa, vaikka olimme kahden vieraan miehen kanssa alusvaatteisillamme. He todella olivat ammattilaisia, he saivat kuvaustilanteen tuntumaan minulle ihan arkipäiväiseltä, aivan kuin poseeraisin päivittäin puolialastomana puolialastomien miesten kanssa, hih!
Koska päällämme ei ollut paljoa mitään, päätimme karsia lavasteistakin ylimääräisen rojun pois - kuvassa olisimme vain me. Kuvia näpsittiin monenlaisia, mutta valitsimme sitten pinkasta tämän, jossa nämä komeat brasiliaanot yrittävät liehitellä minua.
Kuvaussession lopulta kruunasi se, että sain pitää tuon jumalaisen kauniin alusasun!

liz_zie
Newbie
Rank: 1

UID 365
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 25
Reading Access 10
Registered 5-7-2008
Status Offline
Post at 27-8-2008 20:01  Profile | P.M. 
(Anteeksi tämä viivästys mutta katsoin että dl on 28 päivä)

Teresa Romero- Tytöt alusvaatteisillaan.
''Olin todella yllättynyt kuvauksista. Alejandro ei meinannut edes päästää minua ja todellakin pelästyin loppuisiko kisani, mutta onneksi ei minulle annettiin viimehetken mahdollisuus. Olin innoissani, vaikka kroppani ei parhaan näköinen olekaan.''

''Tällainen siis.''
Lari
Sim
Rank: 2

UID 204
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 140
Reading Access 10
Registered 3-10-2007
Location Kuopio
Status Offline
Post at 31-8-2008 23:03  Profile | P.M. 
Beatrix Fontana

*tytöt alusvaatteisillaan*

TEKSTI AAMULLA

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 3-9-2008 21:10  Profile | Site | P.M. 
Nyt on aika jälleen meidän tuomareiden astua esiin...!

Nicoletta Carfagna:

QUOTE:
Fura Watrayud
Kuva on mahtava suorastaan! Suoriuduit hyvin tehtävästäja kyllä korvasit viime kierroksen huonon kuvasi. Ilmeesi on mielestäni aivanmahtava ja kruunaa koko kuvan. Miesten kasvoja tosin olisi ollut ihan mukavakuvassa hieman enemmän näkyä.
9½p

Adélaïde Berangier
Tässä on kyllä tunnetta mukana! Ilmeesi on aivan mahtava.Ponnahdat kaikesta muusta esiin todella hyvin. Miesten kasvot olisivat voineettosin näkyä ehkä hieman paremmin. Kuitenkin vahva suoritus sinulta myös tälläkierroksella…
9p

Payton Wright
Kuva on jotenkin tylsähkö mielestäni. Siinä ei olefiilistä mukana. Katse kameraan olisi voinut pelastaa kuvan osin. Kuitenkinsuorituksesi ei ollut läheskään niin vahva kuin viime kierroksella…
6p

Diamond Rogers
Pidän asennostasi ja asenteestasi tässä kuvassa. Ainoahäiriö mitä löydän on toisen miekkosen asento. Asento ei ehkä ole kaikkeinideaalisin tähän kuvaan. Kuitenkin oikein vahva suoritus sinulta…
9p

Rhonda Byrd
Kuva on jotenkin oikukas, mutta pidän silti siitä.Sinulla on  vain jotenkin sopiva katse jailme kuvaan. Vahva suoritus sinulta…
9p

Luna Georgie
Kuvasi on tylsä suorastaan. En löydä mitään kiehtovaasiitä. Nuo alusvaatteet eivät sovi ollenkaan päällesi… Heikko suoritus sinulta…
5p

Zhenja Volkova
Mitähän tästä voisi oikein sanoa? Ilmeesi on kovinsurullinen. Paikka, jossa teitte kuvaukset oli mielenkiintoinen valinta.Kuitenkin se sopii oikein hyvin. Keskinkertaista sinulta…
7½p

Gabriella Williams
Katse kameraan olisi ollut suotavaa tässä kuvassa. Nyt seei oikein kokonaisuutena toimi. Asusi on kyllä oikein kiva ja pirteä kuvaan,mutta siinä se oikeastaan sitten olikin. Jotain jäin kyllä kaipaamaan, mutta entiedä mitä…
7p

Lucía Leferro
En lämpene yhtään kuvallesi. Se on suorastaan tylsä.Hiuksesi oli voinut laittaa toisin. Alusvaatteet jotenkin jäävät piiloon kaiken taakse…
5½p

Paquita Vonnes
Loistavaa! Tunne pursuaa kuvastasi itsevarmuutesi kanssa.Et kyllä jätä ketään kylmäksi.. Voisin suorastaan sanoa, että tämä oli juurisitä mitä haettiinkin.
10p

Elysia Merel
Pidän kuvastasi. Se on oikein tunteikas. Kuitenkin olisintoivonut vakavampaa ilmettä. Sanon tässäkin sen, että miesten pärstät olisivoinut olla paremmin esillä. Kuitenkin mahtavahko kuva…
9p

Teresa Romero
Ei kyllä toimi! Jäät aivan liikaa näkyvistä miehen pääntaakse. Sinunhan piti olla kaiken keskipisteenä. Kuva jättää kyllä kylmäksi…
4p

Teresa Mendez

QUOTE:
Fura Watrayud:
Poseerauksesi on hyvä. Asettelusta en oikein pidä.
Miehet näyttävän katsovan enemmän toisiaan kuin sinua. Tausta on kivannäköinen.
5p

Adélaïde Berangier:
Upeaa. Olet todella kauniin näköinen. Erotut kyllä miesten keskeltä ja henäyttävät pitävän sinusta.
Tausta on todella hieno.
10p

Payton Wright:
Kuvan tausta on minusta jollakin tavalla romanttinen, johtuu varmaan siitä,että kuva on otettu yöllä.
Sinä olisit voinut poseerata näyttävämmin. Näytät hieman kyllästyneeltä, eterotu miehistä niin kuin pitäisi.
6p

Diamond Rogers:
Upeaa. Ei voi muuta sanoa. Poseeraus on kyllä täysi kymppi, pidän tästädramaattisuudesta.
Erotut eduksesi ja miehet näyttävät palvovan sinua.
10p

Rhonda Byrd:
Hienoa. Pidän poseerauksestasi. Tausta on ihana
Miehet todella näyttävät ihailevan sinua ja sinä näytät nauttivan.
9p

Luna Georgie:
Kuva ei mielestäni ole täysin onnistunut. Minusta näytät kyllästyneeltä jaettet nauti kuvauksista.
4p

Zhenja Volkova:
Hienoa, että haluat erottua joukosta erilaisella kuvauspaikalla.
Se ei vain sovi alusvaatekuvauksiin, siinä ei ole sitä oikeaa tunnelmaa.
Minusta te kaikki kolme näytätte siltä, että odotatte kuvauksien loppuvan.
4p

Gabriella Williams:
Näytät hyvin luontevalta, etkä minusta näytä jännittävän ollenkaan.
Poseeraus hieno ja miehet näyttävät ihannoivan sinua. Tausta ei ole aivan sitämillaista toivoisin näkeväni
tälläisessä kuvassa, mutta hienoa, että haluat erottua joukosta.
6p

Lucía Leferro:
Mielestäni et erotu eduksesi miesten joukosta. Näytät siltä että ujostelisit.Miesten olisi kuvassa pitänyt olla enemmän
taka-alalla. Ja sinun katseesi kameraan päin. Myös tausta on hieman tyhjä.Mutta näytät upealta.
4p

Paquita Vonnes:
Tässä kuvauksissa haettiin vakavaa ilmettä, minusta vain tuntuu, että sinunilmeesi on hieman liian vakava. Ainakin minun
makuuni. Olet luonnostaan jo hieman vakavan näköinen, joten olisit voinuthieman pehmentää ilmettäsi.
Tausta on kuitenkin mahtava ja asettelu.
7p

Elysia Merel:

Näytät flirttailevan miesten kanssa. Kuvan asettelu on mahtava ja poseerauksetkohdallaan.
Tausta ei ole vain aivan yhtä mahtavia kuin nämä muut asiat. Panosta ensikerralla myös taustaan.
7p

Teresa Romero:
Sinunkin pitäisi olla etualalla. Nyt jäät hieman toisen miehen taakse piiloon,vartalosi on nyt täysin piilossa.
Pidän kuitenkin poseerauksestasi. Kuvauksissa haluttiin vakavaa ilmettä eihymyä.
4p

Kierroksella siis putoaa kaksi kilpailijaa pois...

Tämän kierroksen pisteet ovat seuraavat:

QUOTE:
Adelaïdé Berangier 19p
Diamond Rogers 19p
Paquita Vonnes 17p
Elysia Merel 16p
Rhonda Byrd 15p
Fura Watrayud 14½p
Gabriella Williams 13p
Payton Wright 12p
Zhenja Volkova 11½p
Lucía Leferro 9½p
Luna Georgie 9p      - Pudotus
Teresa Romero 8p  - Pudotus

Täten tämän kierroksen pudonneet kilpailijat ovat: Luna Georgie ja Teresa Romero... Paljon kiitoksia mukana olosta ja toivottavasti näemme teitä vielä uudestaan.

Yhteispisteet kisassa ovat seuraavat:

Listassa näkyvät vielä pudotetut kilpailijat tältä kierrokselta...

QUOTE:
Adelaïdé Berangier 38p
Elysia Merel 36½p
Rhonda Byrd 36p
Diamond Rogers 35½p
Paquita Vonnes 34p
Payton Wright 32p
Fura Watrayud 26½p
Gabriella Williams 26½p
Zhenja Volkova 25½p
Teresa Romero 22½p - Pudotus
Lucía Leferro 22p
Luna Georgie 21p
- Pudotus

Kilpailu vain kovenee kun 10 kaunista neitoa jatkaa enään huippumallin hakemista...

Seuraavan kierroksen tiedot on luvassa toisessa postissa heti kohta...

[ Last edited by  Prue at 3-9-2008 21:13 ]

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 3-9-2008 23:29  Profile | Blog | P.M. 
Diamond Rogers

Oli hienoa päästä välillä kuvaamaan vain kasvoja. Olen aina rakastanut kirkkaita värejä. Siksi silmiin valittiin kirkasta punaista ja sen sävyjä. Taustaksi punainen. Päätimme keskittyä meikissä vain silmiin. Tummana naisena minulla on suuret huulet, emme laittaneet niihin huulipunaa, koska sitten kuvassa olisi korostuneet huulet silmieni tilalla.

Haute Couture -kuva

Sain ylleni linnunsulkaluomuksen. Yhdenkään linnun ei puvun takia ole tarvinnut kärsiä. Sulat olivat tekosulkia. Lähdimme hakemaan afrikkatyyliä, sukujuurieni innoittamana.

---------------------

Payton Wright

Pysyimme melko neutraalissa meikissä, sitä vain korostettiin kirkkaalla taustalla. Kuvaaja sanoi minun näyttäneen aivan pääsiäistipulta. Huuliin sipaisu huulikiiltoa ja hiukset nutturalle.

Haute Couture

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Jezebel
Newbie
Rank: 1

UID 255
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 28
Reading Access 10
Registered 5-11-2007
Status Offline
Post at 4-9-2008 01:43  Profile | P.M. 
Zhenja Volkova

(Kuvatekstit myöhemmin. Muotialan sanasto ei ole vahvimpia puoliani, mutta kai haute couturella tarkoitetaan jotain tuon suuntaista?)

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 4-9-2008 12:37  Profile | Blog | P.M. 
Fura Watrayud

Beauty

Oli kivaa päästä kuvaamaan kasvoja sillä minä todella pidän eniten kasvoistani, ne ovat paras osa minussa. Päätimme laittaa hiukseni kiinni jotta kauniin muotoiset kasvoni tulisivat paremmin esille. Huulia emme korostaneet yhtään etteivät ne veisi huomiota tärkeimmästä. Silmiin tehtiin kaunis vihretävänkeltainen meikki ja ripsiväriä jonkin verran. Otimme kuvan vihretävää seinää vasten saadaksemme jatkumuuden tunnetta kuvaan. Vihreä sopi täydellisesti ruskeille silmilleni korostaen niitä upeasti.

Haute Couture

Käsite oli minulle enestään tuttu sillä äitini käytti eräässä gaalassa Haute Couture pukua jota pienenä tyttönä todellakin ihailin. Olin onnellinen kuulessani että pääsisin esittelemään tälläistä pukua. Eipä aikaakaan kun sain päälleni kauniin oranssinruskean juhlapuvun. Sillä välin kun minua meikattiin kuvaaja kertoi lisää puvun historiasta. Järkytyin hiukan kuullessani että kuvauksissa käytettäisiin tulta. Pelkäsin nimittäin enemmän puvun kuin itseni puolesta sillä puvussa oli paljon ohuita helposti syttyviä osia ja kankaita. Nähtyäni kuvat olin mykistynyt lopputuloksesta. Puvun omistaja kertoi että alkaisi käyttää kuvaani esitellessään pukua halukkaille ostajille.

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 7-9-2008 19:45  Profile | Blog | P.M. 
Adélaïde Berangier

Minä sitten rakastuin tähän silmämeikkiin. Se on raikas ja värikäs, eikä lainkaan sitä mitä normaalisti käytän. Halusimme värikkään silmämeikin, muttemme kuitenkaan ihan kaikissa sateenkaarenväreissä loistavaa. Siispä valitsimme vihertävää ja sinertävää yläluomiin ja alaluomia korostimme lilahtavalla. Kaikki sävyjä jotka korostavat sinisiä silmiäni. Lisäksi ripsiväriä runsaasti ja hailakkaa vaaleanpunaista huulipunaa, hiukset sykerölle päälaelle ja voilá! Valmista tuli!

Haute Couture

Oooh! Haute Couture -kuvan ottaminen oli ihanaa! Sain ylleni vaalean luomuksen, jossa oli yläosa pitsiä ja alaosa röyhelökerroksia. Alkuun olin hieman skeptinen sen suhteen miltä se päälläni näyttäisi, mutta lopputulos ei ollutkaan hullumpi.

----------

Rhonda Byrd

Rakastan violettia ja olinkin erityisen ilahtunut kun kuvaaja ja meikkaaja olivat yhteistuumin päättäneet minulle lilansävyisen kuvan. Nautin kovasti meikattavana olemisesta, on mukavaa kun lauma ihmisiä pörrää ympärillä, yksi hoitaa posket, toinen huulet, kolmas silmät ja neljäs hiukset. *naur* Halusimme kuvasta mahdollisimman yksinkertaisen ja vetää huomion nimenomaan juuri silmiin, kuten oli tarkoituskin. Niinpä unohdimme kampaukset kokonaan ja hiukset vedettiin vain löyhästi niskaan kiinni. Kimaltelevaa luomiväriä ylä- ja alaluomiin, vahvat rajaukset sekä vielä pitkät tekoripset kruunaamaan koko meikki.

Haute Couture

En ole kovinkaan paljon muotimaailman metkuja seurannut, joten ensimmäinen ajatukseni kun kuulin kierroksella otettavasta Haute Couture -kuvasta oli, että "Oh my god! Minkälaiseen hirvitykseen mahtavat minut pukea!" Käsitykseni Haute Couturesta oli, tähän asti, siis varsin rajoittunut. Kuvittelin heti mielessäni että saan ylleni jonkun merkillisen riemunkirjavan röyhelöhirvityksen ja näyttäisin enemmän täytekakulta kuin miltään muulta.. No, kuvauspaikalle päästyäni olin ensinnäkin yllättynyt. Lavalle oli pystytetty metsä! Noiden lilojen, pitkävartisten kukkien ja palmujen välistä oli tarkoitus kulkea ja kääntyä siitä sitten lavalle. Mutta mistä olin vielä yllättyneempi, oli se ettei esittelemäni puku ollut laisinkaan sellainen mitä olin pelännyt. Se oli lähestulkoon tavallinen juhlapuku, ainoa vain että alaosa vaikutti kaislamaiselta. *naur*

[ Last edited by  Nakanaka at 8-9-2008 14:36 ]

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 9-9-2008 14:09  Profile | Blog | P.M. 
Elysia Merel

Beauty-kuva

Haute Couture (katselin haute couture -asujen kuvia ja näytti että lähes millainen vain voi kuulua siihen, joten toiv. tämä asu kelpaa)
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 9-9-2008 20:59  Profile | Blog | P.M. 
Paquita Vonnes
Pahoittelen, nyt jäi tuo bonuskuva ottamatta teknisten häiriöiden vuoksi.

Kasvokuva löytyy kuitenkin; sovittiin kuvaajan kanssa, että nyt haetaan tulisieluista, eksoottista brasilialaishenkeä - ja sitähän minusta piru vielä löytyy!

(peli ei ole vieläkään suostunut käynnistymään, vaikka olen jo puoli tuntia odotellut että pääsisi ottamaan bonuskuvaa.. en viitsi pitkittää dedistä enempää tuon bonuskuvan takia:/)

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 03:05

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP