Sims2Suomikisat

Subject: The Sims 3 tietoa
Milsa
Sim
Rank: 2

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 27-7-2008 00:45  Profile | P.M. 
The Sims 3 tietoa

18.7 järjestettiin ensimmäinen virallinen The Sims 3 pelin esittely eri puolilta maailmaa saapuneille ylläpitäjille. Itse peli oli vielä aika köykäisessä kunnossa, mutta CAS ja rakennus & ostotila esiteltiin aika mehevästi, samoin uusi naapurusto. Napsuttelin asiasta radosimsiin- ei, en copypasteta tänne, koska sen jälkeen ne alkavat aina elää omaa elämäänsä- pitkät pätkät, voi käydä kurkkaamassa

Voin myös vastata, jos on jotain kysyttävää, tosin harmillisen moni asia ei vielä selvinnyt. Esimerkiksi laitteistovaatimuksiin ei vielä edes vastattu. (Enkä vastaa niihin joihin löytyy jo vastaus tekstistäni).
Paula
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 190
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 772
Reading Access 150
Registered 2-10-2007
Location Jumalan selän takainen metsä .
Status Offline
Post at 27-7-2008 11:49  Profile | Blog | P.M. 
Kylläpäs se vaikutti.. No, siltä mitä odotinkin. Olin ihan totta aivan varma että nyt noita säädellään liukuasteikolla ja muitakin pikkujuttuja meni arvauksieni kanssa yksiin. Olin jo kakkosen kanssa aika kummissani kun mitään ei voinut säätää itse pelissä liukuasteikolla. Halooo, ikivanhassa Tony Hawkissakin pystyy. : D

En tiedä miksi, mutta tuo simien äänen muuttaminen on minusta hieno uudistus; minua on aina harmittanut kun ne kuulostaa kaikki saman sukupuolen edustajat samassa iässä tismalleen samalta. Jos jokin on varmaa, niin se että minulla tulee kestämään simin teko entistä pidempään - ihan kuin siihen ei nyt jo menisi paljon aikaa. Ihan hyvältähän tuo kuulostaa, saapa nähdä mitä tuumin sitten niihin aikoihin kun se ilmestyy.

Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 27-7-2008 18:01  Profile | Blog | P.M. 
Kiitoksia Milsa tiedoista!

Saas nähdä kuinka tässä tulee käymään, pitääkö tuo sitten kuitenkin hankkia...   
Hitto kun kuulostaa nuo uudet ominaisuudet taas niin mahtavilta, liukusäädöt ynnä muut. Tällä pelaamisen määrällä mitä nyt harrastan, ei todellakaan kannattaisi uusia ostella, mutta mutta... saa nähdä kun se sitten julkaistaan ja näkee enemmän kuvia ja kuulee kokemuksia, että voiko sitä malttaa mieltään. Ja tietty kiinnostaa tietää ne laitteistovaatimuksetkin, ja kuinka paljon koko lysti kustantaa. Poskettomia hintoja en rupea maksamaan, kun todellakaan en nykyään ole ollut mikään himopelaaja.

Tuo on minusta loistava juttu, että ei tarvi enää erillistä lisäriä nuorille aikuisille ja yliopistolle, ja Paulan kanssa olen samaa mieltä tuosta simien äänen muuttamisesta. Mahtavaa on myös se, että ruumiinrakenteeseenkin voi nyt vaikuttaa!
Janelail
Sim
Rank: 2

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 189
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 14-9-2008 17:51  Profile | P.M. 
Täältä: http://www.edenstyle.it/TS3_News_EN.htm luin myös joitain uutisia sims3:sta..

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 03:26

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP