Sims2Suomikisat

Subject: Erikoisryhmä - Loppu hyvin, kaikki hyvinkö?
  This thread has been moved by Lauraat 20-10-2008 13:03. 
Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 17-8-2008 19:45  Profile | Blog | P.M. 
Erikoisryhmä - Loppu hyvin, kaikki hyvinkö?

Tapasimme uuden Erikoisryhmä -sarjan näyttelijät juuri kun sarjan ensimmäinen osa oli kuvattu. Sarjassa on monta vanhaa tuttua, mutta luvassa on myös uusia tuttavuuksia. Annetaan heidän kertoa itse.

Sarjassa comebackin tekee Adam Cunningham. Hänhän on näytellyt aikaisemmin agentti Simon Blackia.
Toimittaja: Adam, miltä tuntuu palata takaisin näyttelemisen pariin?
Adam: Kerrassaan mahtavalta. Tuleva roolini on vielä niin erilainen kuin Simon aikoinaan. On ilo päästä taas tekemään töitä.
T: Kerro hiukan tulevasta sarjasta ja hahmostasi.
A: Okei, juttu kertoo siis poliisin erikoisryhmästä. He ratkovat kaikenlaisia rikoksia, kidnappauksista pankkiryöstöihin. Minä näyttelen Greg Nolania, kokenutta poliisikomisariota, joka on tavallaan porukan pomo. Hän sellainen joka paikan höylä, osallistuu kaikkeen. Greg on kokenut elämässään paljon. Hän on mm. menettänyt vaimonsa ja lapsensa auto-onnettomuudessa. Luvassa on kuitenkin pientä onnea myös hänelle.
T: Mukana on paljon yleisölle tuttuja henkilöitä. Miltä tuntuu työskennellä moisessa kokoonpanossa.
A: Täytyy sanoa että porukka on ammattimaista. Vaikka osa heistä vasta tutustuu näyttelemisen maailmaan, näkee heistä jo nyt kuinka taitavia he ovat.
T: Kiitos Adam kun suostuit tähän pieneen haastatteluun.
A: Kiitos itsellesi. Ja yleisölle toivottavasti teillä riittää mielenkiintoa Erikoisryhmää kohtaan. Pian päästään tosi toimiin.

Mukana Erikoisryhmässä on myös, voitaisiin sanoa, varsinainen monitoiminainen. Sabina Schwarz.
T: Sabina, kuinka sinä tulit lähteneeksi mukaan tähän?
S: Olen näytellyt jonkin verran. Olen myös laulanut, osallistuin erääseen kilpailuunkin. Sittemmin olen tehnyt töitä veljelleni. Kun minut pyydettiin Claire Lewisin rooliin, en voinut kieltäytyä. Olen aina toivonut pääseväni työskentelemään Adamin kanssa.
T: Hahmosi on siis Claire Lewis. Kerro lisää hänestä.
S: Claire on ammatiltaan psykologi, joka tekee työtä poliisille. Hän osallistuu rikollisten profilointiin ja heidän mieliinsä. Hän ei siis ole poliisi, vaan siviili joka työskentelee poliisien kanssa.
T: Kuulostaa mielenkiintoiselta. Odotamme innolla roolisuoritustesi näkemistä. Mitä yksityiselämääsi kuuluu? Olet ollut kauan sinkku.
S: Niin olen. Ei ole tullut se oikea vielä vastaan. Taidan jäädä vanhaksi piiaksi *naur*. Mutta kaikinpuolin elän onnellisesti. Perheelle kuuluu hyvin, minusta on tullut moninkertainen täti.
T: Kiitos Sabina.
S: Kiitos.

Sitten päästäänkin nuoreen sukupolveen. Ei sillä että Adam tai Sabina vanhoja olisivat. Mutta sanotaanko että nuorilla ei kokemusta ole vielä kertynyt. Ensimmäisenä piinapenkkiin suostui Eduardo Vega Ortega.
T: Eduardo, kuinka sinä päädyit Erikoisryhmään?
E: Kisailin mister Teenworldissa. Sen jälkeen Erikoisryhmän tuottaja otti yhteyttä ja kertoi että he tarvitsevat latinon sarjaansa. En ole aikaisemmin näytellyt, joten tämä on mahtava kokemus. Onneksi mukana on Adamin kaltainen veteraani, olen saanut häneltä paljon hyviä neuvoja.
T: Kerro hahmostasi.
E: Näyttelen Tony Diazin roolissa. Hän on Amerikassa latinoperheeseen syntynyt. Ammatiltaan poliisi. Hän on ollut erikoisryhmässä nyt pari vuota. Hänen erikoisalaansa ovat tietokoneet ja muut tekniset laitteet. Mutta ei hän jää toimettomaksi kentälläkään. Hän on taitava useissa itsepuolustuslajeissa.
T: Kiitos Eduardo.
E: Kiitos kiitos. Annetaan vuoro seuraavalle kaunottarelle. Ei mutta nyt tuo kuulosti aivan kuin pitäisi itseäni kaunottarena...

Kaunotar tosiaan. Seuraavana onkin täysin uusi tuttavuus. Autumn Davies.
T: Hei Autumn. Ja täytyy heti sanoa että sinulla on kaunis nimi. Mistä se tulee?
A: Oi kiitos. Äitini on aina pitänyt syksystä. Siitä se vissiin.
T: Emme ole kuulleet sinusta aiemmin. Kerro jotain itsestäsi.
A: Tosiaan, olen aika uusi tällä alalla. Joitain pienempiä produktioita olen tehnyt. Olen syntynyt New Yorkissa, käynyt siellä kouluni. Koulussa kuuluin näytelmäkerhoon ja siitä sainkin kipinän. Tiesin tahtovani näytellä.
T: Ketä esität Erikoisryhmässä?
A: Hahmoni on Audrey Cooper. Hän on lääketieteen tohtori, hän on työskennellyt myös patologina. Hänen tehtävinään Erikoisryhmässä on tuoda ihmisen biologiaan liittyvää tietoutta. Lisäksi hän tutkii paikalta löytyneitä eritteitä myös sormenjäljet ovat hänen alaansa. Ruumiisiin hän ei tule kajoamaan, se jätetään muille.
T: Kuulostaa mielenkiintoiselta. Millainen suhde hänellä on muihin hahmoihin?
A: Clairen, siis Sabinan hahmon, kanssa he ovat parhaat ystävykset. Aina vitsailemassa miehistä. Voin paljastaa että Audreyllä on lämpimiä tunteita erästä Erikoisryhmän jäsentä kohtaan. Mutta en tahdo paljastaa siitä enempää. Näette sitten.
T: Kiitos Autumn, oli ilo tavata sinut.
A: Kiitos.

Viimeisimpänä muttei suinkaan vähäisimpänä tapaamme toisen nuoren kaverin. Erikoisjoukkoon liittyy myös Eric Harris.
T: Hei Eric! Jo toinen mister Teenworld kilpailija. Kuinka sinä tähän päädyit?
E: Kokonaan Edun ansiota. Hän kertoi minulle sarjasta ja siitä että näyttelijähaut ovat käynnissä. Myös sisareni miehen sisar on mukana hommassa, joten suositteluja tuli varmasti sieltäkin suunnasta. Eli kiitos vaan Edulle ja Sabinalle.
T: Tunnet siis Eduardon?
E: Me ollaan parhaat kaverit. Vai mitä Edu? (tämän Harris huikkasi kauempana istuvalle Eduardolle).
T: Ketä näyttelet?
E: Nimi on Tyler Reed. Hän on keltanokka Erikoisjoukossa. Ollut poliisina pari vuotta ja sitten päässyt joukkoon kun Nolan tahtoi porukkaan mukaan vielä jonkun. Tylerin intohimona ovat aseet, hän tietääkin niistä lähes kaiken. Hänessä on nähtävissä vielä jonkin verran kokemattomuutta, mutta kaikin puolin hän on hyvä lisä porukassa.
T: Mitäs mieltä olet sarjan naisista?
E: No Sabinan tunnenkin jo aikaisemmin. Hän paras sisaren miehen sisar, jonka vaan voi toivoa *naur*. Autumn taas on tosi kaunis. Minulla menee aina sanat sekaisin kun teet kohtauksen hänen kanssaan. Kun seuraavan kerran näette hänet, katsokaa niitä silmiä.
T: Kiitos Eric ja onnea myös.
E: Kiitos kiitos ja katsokaa kaikki Erikoisryhmää!

Tulossa tänä syksynä:

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 18-8-2008 00:15  Profile | Blog | P.M. 
Oih en malta oottaa Ei olisi mitään mahdollisuusksia saada omia simejä pieniin sivurooleihin *vink vink*

Laura
Administrator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 18-8-2008 07:31  Profile | Blog | P.M. 
No mikä ettei Eipähän tartte itse ruveta värkkäämään

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 18-8-2008 09:38  Profile | Blog | P.M. 
Voi Laura!
Taas tulossa sulta niin koukuttavalta vakuttava jatkis, en jaksa odottaa koska tämä alkaa!
Ja huhheijaa että nuo sinun teinimisteritkin on vaan komistuneet vanhetessaan, nam!
Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 18-8-2008 10:02  Profile | Site | P.M. 
Tätä pitääkin ruveta seuraamaan...  Oisi varastossa muutamia simejä, mistä vois yhden tai kaks antaa pieneen sivurooliin, mikäli vain mahdollista on.. Saispahan samalla harrastettua tuota ladattavaksi pistämistä..

Niin miten on Laura.. Kelpaako vielä sivurooleihin näyttelijöitä..?

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Laura
Administrator

UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 18-8-2008 17:47  Profile | Blog | P.M. 
Tiina, täytyy mainita että Eric ei ole omani, vaan hän on Nakan, eli kunnia siitä hänelle Kertakaikkiaan komea kaveri

Ja sivuroolinäyttelijät kyllä kelpaa, mutta olkaa varovaisia, en tiedä mitä keksin heille. Kohtalo voi olla varsin kohtalokas

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 18-8-2008 17:49  Profile | Site | P.M. 
No eikai tuo haittaa jos kohtalo näyttelijälle onkin hyvin kohtalokas... Mukavaa se vain on kun mukaan pääsee... Pääsenpä nyt sitten harjoittelemaan ladattavaksi pistämistä...

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 18-8-2008 18:30  Profile | Blog | P.M. 
Eikun niin tietysti, Nakan osallistujahan tuo Eric oli, sori!

Ja se vielä unohtui mainita, että onpa kiva nähdä "Simoniakin" pitkästä aikaa kuvioissa!
Laura
Administrator

UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 24-8-2008 18:31  Profile | Blog | P.M. 
1. Marilyn

- Tahdon tavata johtajanne! Päästäkää minut läpi! Kuului naisen huutoa hänen toimistonsa ulkopuolelta. Hän nosti katseensa ja saattoi nähdä pilkahduksen hulmuavaa mekkoa kun konstaapeli yritti estellä naista. Oli aamu. Kello oli lähempänä kuutta kuin seitsemää. Hän oli aina ollut aamuvirkku.

-Ette te voi rouva hyvä suoraan rynnätä sisään. Pomo on hyvin kiireinen mies. Konstaapeli yritti sanoa.
-Kyllä hän minut ottaa vastaan. Olen rouva Robson. Kuulun seurapiireihin. Väistäkää!

Nainen pääsi konstaapelin ohi ja astui toimistoon.
-Herra Nolan, teidän täytyy auttaa minua. Tyttäreni on kadonnut. Hänet on kidnapattu! Tämä konstaapeli ei... Nainen puhui järkytyksestä sekaisin.
-Anteeksi herra Nolan, en voinut estää häntä. Konstaapeli Markson yritti selitellä.
-Ei mitään. Voit poistua Markson.

-No niin rouva Robson. Tulkaa sisälle. Gregory Nolan pyysi.
-Ooh, te tunnette minut. Tiesinhän että joku tietää kuka olen. Teidän täytyy auttaa minua. Tyttäreni on siepattu. Tara Robson sanoi purskahtaen itkuun.
-Tottakai teidät tunnetaan rouva Robson. No niin. Itkekään vaan. Se helpottaa. Nolan hyssyteli ja kietoi kätensä täysin vieraan naisen ympärille. Hän ei ollut koskaan kuullutkaan rouva Robsonista.

-Istukaa, olkaa hyvä. Kertokaa kaikki ihan rauhassa, alusta asti. Nolan kehoitti.
-Niisk, niisk. Olen siis Tara Robson. Olen naimisissa Robert Robsonin, multimiljonääri, kanssa. Olimme eilen eräissä juhlissa. Ja kun tänä aamuna tulimme kotiin, ei pikku tyttöäni näkynyt missään. Hänen huoneensa oli tyhjä. Hänet on varmasti siepattu. Tara Robson kertoi.
-Oletteko varma ettei hän ole ystävän luona yökylässä?
-Ei hänellä ole ystäviä. Häntä opetetaan kotona kunnes hän on riittävän vanha sisäoppilaitokseen.
-Mitä sanotte jos lähtisimme kotiinne. Tahtoisin nähdä paikan. Sopiiko teille? Nolan kysyi.

He nousivat lähtivät huoneesta. Astuessaan toimistosta, he melkein törmäsivät nuoreen mieheen.
-Komisario Nolan, nuorempi konstaapeli Reed ilmottautuu.
-Tervetuloa. Reedkö se oli? Tulkaa mukaan samantien. Meillä on lapsen kidnappausepäily. Nolan sanoi nuorukaiselle.
-Ööööh...hyvä on, sir.
-Sirit voi jättää samantien pois. Sano Nolan tai Greg vaan. Ja Tylerhan sinä olit?
-Kyllä, Tyler. Sir...Nolan.

---------

Tyler yritti imeä kaiken mahdollisen Greg Nolanista. Tämä mies oli ollut hänen idolinsa siitä lähtien kun hän oli liittynyt poliisivoimiin. Tylerin isä oli aina kehunut Gregiä. Ja nyt vihdoin Tyler saisi työskennellä miehen alaisuudessa.

-Koska näitte tyttärenne viimeksi? Nolan kysyi.
-Minä näin hänet eilen aamulla. Hän oli lähdössä hoitajansa kanssa puistoon. Robert Robson sanoi.
-Niisk, minä taisin nähdä hänet edellisenä iltana. Olen aika aamu-uninen. En yleensä tapaa häntä aamuisin. Ajatella jos en olisi kurkannut hänen huoneeseensa tänä aamuna, emme välttämättä tietäisi vielä että hänet on siepattu. Tara Robson vastasi niiskuttaen.
-Sanoitte olleenne juhlissa. Kenen juhlat ne olivat ja missä ne pidettiin?
-Pormestari järjesti juhlat kotonaan. Sellaiset kesän päätösjuhlat. Siellä oli kaikki seurapiirit. Herra Robson kertoi.
-Mihin aikaan tulitte kotiin?
-Se oli tänä aamuna. Siinä viiden maissa. Robson jatkoi.
-Ettekä poistuneet juhlista tänä aikana? Pidettiinkö jossain jatkot, vai kestivätkö juhlat viiteen asti?
-Meillä ei ole tapana poistua juhlista kesken kaiken. Emmekä varsinkaan lähde mihinkään baareihin jatkoille. Juhlat kestivät viiteen asti. Paikalla pidettiin ilotulistus puolilta öin. Tara kertoi hieman närkästyen.

Sillä hetkellä yläkerrasta laskeutui nuori tyttö.
-Hyvä huomenta herra ja rouva Robson. Mitä tämä tarkoitta? Tyttö oli selvästi jostain päin Aasiaa, Kiinasta tai Japanista ehkä. Tyler ei koskaan erottanut heitä.
-Sinä! Missä sinä olet ollut? Missä on Marilyn?! Tara Robson ponnahti pystyyn ja osoitteli tyttöä.
-Laittaa Marilyn nukkumaan illalla. Sitten nukkua itse. Tyttö selitti kyyneleet silmissä.

Tara Robson syöksyi kohti lastenhoitajaa.
-Sinä senkin pieni lumppu. Mitä olet tehnyt tyttärelleni?
Nolan ja Reed reagoivat samalla hetkellä.

He ehtivät estää rouva Robsonia käymästä tyttöön kiinni.
-Reed, vie tyttö keittiöön. Rouva Robson, rauhoittukaa! Nolan piteli riehuvaa naista ja yritti rauhoittaa tätä.

Tyler vei Main, lastenhoitajan, pois huoneesta. Herra Robson otti vaimonsa syleilyyn.
-No niin Tara, shhhh, rauhoitupas sitten. Olen varma ettei Mailla ole mitään tekemistä asian kanssa.
-Tahtoisin nähdä tyttärenne huoneen. Jos se vaan on mahdollista. Greg Nolan sanoi.
-Tottakai, tottakai. Tänne päin. Robert Robson opasti.

Keittiössä Tyler yritti kysellä lapsenhoitajalta.
-Olitteko kotona koko yön?
-Kyllä minä olla. Ylhäällä talossa. Nukkua.
-Aivan aivan. Ettekä kuulleet mitään koko yönä?
-Ei. Minä ei kuulla mitään. Minä nukkua sikeästi. Hyvin sikeästi. Minä kuulla vasta äsken että Marilyn poissa. Minu huone ylhäällä. Marilynin alhaalla. Minä ei kuulla mitään.
-Niin. Miksi rouva Robson on teille niin vihainen?
-Rouva Robson ei pitää minusta. Hän luulla että minä varastaa. Mutta minä ei varastaa. Herra Robson tietää ettei minä varastaa. Mai selvitti.
-Kiitos Mai. Meillä voi olla myöhemmin jotain kysyttävää. Mutta saat mennä nyt. Tyler kiitti.

Robsonit veivät Nolanin Marilynin huoneeseen. Huone oli siisti. Näytti kuin siellä ei olisi asunut lasta ollenkaan. Ei leluja missään.
-En pysty juuri nyt tekemään mitään, mutta lähetän tänne väkeäni. He saattavat löytää jotain. Levätkää te nyt hetki ja syökää jotain. Ja uskokaa, teemme kaiken mahdollisen mitä vain tehtävissä on. Uskomme että tyttärenne löytyy hyvin pian. Greg sanoi ja katseli ympärilleen.

----------------

-No niin. Meidän on löydettävä Marilyn Robson. Hän on 9-vuotias. Hän katosi viime yönä omasta huoneestaan. Vanhemmat, Tara ja Robert Robson, olivat juhlissa... Nolan kertoi ryhmälle joka oli kokoontunut hänen huoneeseensa.
-Se Robsonko? Multimiljonääri? Olen kuullut hänestä. Punatukkainen Audrey Cooper keskeytti Nolanin lauseen.
-Mies on todellakin rikas. Ostaa autoja autojen perään. Tony Diaz kommentoi.
-Minä kuulin että Tara on varsin tempperamenttinen. Claire Lewis lausahti.
-Jaahas, olen ilmeisesti ainut joka ei ole kuullut koko Robsoneista. Reed! Oletkos sinä kuullut heistä? Nolan kysyi yhtäkkiä.
-Ööh, ihan uusi tuttavuus ovat minulle. Tyler meinasi seota sanoissaan.
-Niin, Tyler Reed on tänään ensimmäistä päivää mukana. Olkaa kilttejä hänelle. Nolan suoritti esittelyn.
-Tervetuloa mukaan jäbä. Tony toivotti.
-Onpa mukava saada nuorta verta porukkaan. Audrey naurahti iskien silmää.
-Meinaatko että me ollaan Nolanin kanssa jotain vanhuksia? No, Nolan voi olla mutta minä olen kuules vielä viriili. Tony lausahti takaisin.
-Tervetuloa vaan mukaan Tyler. Claire sanoi hymyillen.

-No niin, nyt kun on esittelyt suoritettu, palataan takaisin asiaan. Marilyn Robson, vaaleaihoinen, mustahiuksinen, ruskea silmäinen ja 9-vuotias. Nolan kertoi faktoja näyttäen samalla kuvaa pienestä tytöstä.

-Tony ja Audrey, menkää te tytön kotiin ja tutkikaa hänen huoneensa. Sieltä voi löytyä jotain. Nolan aloitti tehtävien jaon.

-Claire, haastattele sinä Robert Robsonia. Ehkä hän osaa kertoa jotain. On parempi ettei miestä ja vaimoa kuulustella yhtä aikaa. Minusta tuntuu että Robson on vaimonsa tossun alla. Ja Claire, ota Tyler mukaasi. Hän voi oppia jotain.

-----------

-Sano jos olen väärässä, mutta kun sinä olit pieni tyttö, näyttikö huoneesi tältä? Tony kysäisi seisoessaan Marilynin huoneen oven suussa.
-Ei näyttänyt. Jos en tietäisi, niin sanoisin että täällä asuu joku aikuinen. Missä on kaikki lelut? Audrey kummasteli.

-Minä tsekkaan tietokoneen. Ehkä siitä löytyy jotain. Tony sanoi istuen tytön koneen eteen.
-Kaappi on yhtä hyvässä järjestyksessä kuin itse huonekin. Täällä ei ole mitään ylimääräistä. Oikeastaan täällä ei ole yhtään mitään. Audrey puheli katsellessaan ympärilleen.

-Tyttö pitää ilmiselvästi hevosista. Lähes tulkoon kaikki nettisivut joissa on käynyt, käsittelevät hevosia.
-Tässä matossa on jotain. Tässä on joku tahra. Otan sen mukaani ja tutkin labrassa. Audrey sanoi polvistuen.

-Tyttö pitää päiväkirjaa koneellaan. Minun täytyy ottaa tämä mukaani. En saa salasanaa purettua tässä.

Heidän poistuessaan tytön huoneesta, Tony lausahti:
-Eiköhän katsota mitä tuossa viereissä huoneessa on?

-Ovi on lukossa.
-Annetaan sen olla. Audrey sanoi.
-Eikä anneta. Saan sen helposti auki. Diaz sanoi ja kaivoi taskustaan pankkikortin. Hän työnsi sen oven väliin ja lukko napsahti hyvin pian auki.

-Näyttää makuuhuoneelta. Ehkä vanhemmat nukkuvat täällä. Audrey sanoi.

He katselivat ympärilleen. Tony tutki sänkyjä, Audrey sohvaa.
-Tässä sohvassa on joku läntti. Otan siitä näytteen.

-Onko sinusta outoa että vanhemmat nukkuvat eri sängyissä? Tony ihmetteli. He eivät löytäneet muuta mielenkiintoista vanhempien makuuhuoneesta.

-----------------

-Herra Robson, te olitte siis vaimonne kanssa pormestari Mayfairin luona juhlissa. Missä tyttärenne oli silloin? Claire Lewis kysyi. Tyler nojasi taaenpana seinään. Jo toistamiseen hän sai olla kokeneen ihmisen mukana.
-Mari...Marilyn oli kotona hoitajansa kanssa. Kuten niin usein ennenkin. En ymmärrä mikä meni vikaa... Robert Robson sopersi itku kurkussa.

-Te ja vaimonne ette poistuneet juhlista kertaakaan?
-Emme...emme varmasti...
-Tunnutte epävarmalta. Poistuitteko vaiko ettekö? Claire tenttasi.

-Eeh...emme. Emme poistuneet.
-Ettei vaan käynyt niin että herra jätti rouvan yksin ja lähti kotiin tytärtään tapaamaan. Taidatte pitää pikkutytöistä, vai miten on? Tyler nappasi miestä olkapäästä ja kysyi.
-Mit? En...mit...te...oikei..
-Reed? Mitä sinä teet? Claire sävähti.

-Minä...luuli... Tyler änkytti.
-Sillä ei ole mitään väliä mitä sinä luulit. Et voi tuollaista paukauttaa aivan yhtäkkiä. Claire vihastui.
-Niisk...en ymmärrä miten te voitte epäillä tuollaista...en koskaan...en koskaan voisi... Herra Robson puheli sekavana.
-Katso nyt. Emme voi enää jatkaa. Hän on aivan shokissa. Koeta rauhoittaa häntä. Claire ohjasti Reediä.

-Mitähän tuosta pojasta tulee? Mistä sinä hänet löysit? Kysyä nyt tuollaista. Meillä ei ole minkäänlaisia todisteita tuollaisesta. Claire puuskutti astuessaan ulos.
-Tyler on äkkipikainen. Kuten isänsä. Tunsin hänet kerran. Usko pois Claire, hyvä hänestä tulee. Kärsivällisyyttä. Greg Nolan sanoi katsellessaan kuinka nuori Reed yritti taitonsa mukaan rauhoitella hysteeristä Robsonia. -Mennään me jututtamaan rouva Robsonia. Hän sanoi Clairelle.

-----------------

-Millainen suhde teillä on tyttäreenne, rouva Robson? Claire kysyi.
-Meillä on hyvät välit. Tulemme toimeen.
-Ette taida olla kovin äidillinen ihminen. Älkää ottako tätä väärin. Greg sanoi.
-Totta. Olin aina ajatellut etten tahdo lapsia. Niistä on vain vaivaa. Mutta kun sitten menin Robertin kanssa naimisiin, hän tahtoi lapsen. Teimme kompromissin. Annoin hänelle yhden lapsen, se sai riittää.
-Kuka palkkasi lastenhoitajan?
-Robert. Sanoin hänelle heti lapsen synnyttyä että minä en aio jäädä tyttöä hoitamaan. Niinpä hän palkkasi hoitajan. Mai ei ole ensimmäinen, aikaisemmin ollut muita.
-Kauanko neiti Cheng on ollut palveluksessanne?
-Hieman yli puoli vuotta.

-Ette taida pitää neiti Chengistä? Nolan kysyi.
-En voi sietää sitä pientä kiinalaista. Hän saa vereni kiehumaan. Tara Robson lausahti.
-Miksi pidätte hänet?
-Mieheni pitää hänestä.
-Poistuitteko pormeasti Mayfairin juhlista kertaakaan? Claire kysyi.
-En. En poistunut.
-Kiitos rouva Robson. Juuri nyt meillä ei ole muuta kysyttävää. Myöhemmin voimme ehkä haluta kysyä teiltä vielä jotain. Nolan sanoi.
-Pitäkää silmällä sitä kiinalaista. Olen varma että hän on sekaantunut. Tara Robson näpsäytti vielä kun Claire ja Greg poistuivat huoneesta.

--------------

-Tony! Mikä tuo sinut matalaan majaani? Audrey kysyi nähdessään Tonyn tulevan laboratorioon.
-Tulin kysymään oletko saanut mitään selville niistä jäämistä joita löysit.
-Olenpa hyvinkin. Katsotaan ensin mattoa.

-Matossa oli se tahra josta puhuin. Otin siitä näytteen. Kävi ilmi että se oli sylkeä. Marilynin sylkeä. Audrey kertoi.
-Joku siis kaatoi hänet matolle? Tony kysyi.
-Niin luulisi ensin. Mutta sylkeä oli niin paljon että hänen on täytynyt olla paikallaan kauan. Näyttää siltä ettei hän ole voinut liikkua ollenkaan. Minä luulen että joku kaatoi hänet matolle ja kääri hänet siihen niin tiukasti ettei hän voinut liikkua. Sylkeä ehti kertyä.
-Ja sitten joku kantoi hänet siinä matossa pois talosta. Tony järkeili.
-Hänen huutonsa olisi tukahtunut mattoon. Kukaan ei olisi kuullut mitään. Eritoten kun hoitajan huone on yläkerrassa. Vanhempien huone oli tytön huoneen vieressä, mutta koska he eivät olleet kotona, hekään eivät voineet kuulla mitään. Audrey sanoi.

-Entäs se tahra siinä vanhempien makuuhuoneen sohvassa?
-Usko tai älä, mutta se oli siemennestettä. Audrey totesi.
-Eikä. Jos vanhemmat nukkuvat eri sängyissä, tuntuu jotenkin oudolta että he lemmiskelevät sohvalla.
-Se olisikin outoa. Jäämät olivat herra Robsonin. Mutta mukana oli myös naisen DNA:ta. Eikä se kuulunut rouva Robsonille.
-Vieras nainen? Aina vaan menee oudommaksi. Löytyikö sitä tietokannoista? Tony innostui.
-Ei löydy. Mutta saatamme silti tietää kenelle se kuuluu. Tiedät varmaan että että samassa maailman kolkassa asuville löytyy DNA:sta samanlaisia piirteitä. Voimme siis erottaa tuleeko ihminen Amerikasta, Afrikasta tai vaikka Aasiasta. Audrey valisti.
-Joo-o. Mihin tähtäät?
-Naisen DNA kuuluu aasialaiselle.
-Nyt narraat. Mai Cheng?
-Hänpä juuri. Audrey sanoi.

-----------

-Tony, kertaapas asiat kanssani. Greg sanoi edessään istuvalle nuorukaiselle.
-Mieli hyvin Greg.
-Aamulla rouva Robson ryntää puheilleni...
-Hänen tyttärensä on kadonnut. Oletamme että hänet on siepattu.
-Robsonien talossa käy selväksi, joka myöhemmin varmistuu rouva Robsonin itse niin sanovana, ettei Tara Robson pidä Mai Chengistä. Herra Robson taas pitää tytöstä. Greg kertaa.
-Herra Robson pitää tytöstä niin paljon että he lemmiskelevät.
-Minä sitten pidän siitä, että sanot asiat suoraan, Tony. Greg naurahti.
-Ei tässä kannata kierrellä.

-Audrey sai selville että tyttö on kannettu talosta mattoon käärittynä. Huudot eivät kuuluneet. Jos tyttö edes huusi, saattoi hän olla tajutonkin. Greg jatkoi.
-Tajuton tai kuollut. Emme tiedä.
-Totta tuokin. Tiedämme myös että herra Robson rakastaa tytärtään. Rouva Robsonista emme ole saaneet selvää. Hän saattaa olla hyvä näyttelij... Greg ei ehtinyt loppuun asti.
-Komisario Nolan! Sir! On löytynyt ruumis. Lapsen ruumis metsästä. Kuvaus täsmää Marilyn Robsoniin. Reed juoksi huoneeseen.
-Lähdetään paikan päälle. Reed, sinä tulet minun kanssani. Tony, hae sinä mukaan Audrey ja Claire. Nolan nousi ja jakoi ohjeita.

Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 24-8-2008 21:55  Profile | Blog | P.M. 
Aaah nyt tää ihanuus alkoi Ihanaa seurata tälläistä CSI tyylistä poliisisims sarjaa Jatkoa pian Kiitos

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 03:33

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP