Tapasimme uuden Erikoisryhmä -sarjan näyttelijät juuri kun sarjan ensimmäinen osa oli kuvattu. Sarjassa on monta vanhaa tuttua, mutta luvassa on myös uusia tuttavuuksia. Annetaan heidän kertoa itse.
Sarjassa comebackin tekee Adam Cunningham. Hänhän on näytellyt aikaisemmin agentti Simon Blackia.
Toimittaja: Adam, miltä tuntuu palata takaisin näyttelemisen pariin?
Adam: Kerrassaan mahtavalta. Tuleva roolini on vielä niin erilainen kuin Simon aikoinaan. On ilo päästä taas tekemään töitä.
T: Kerro hiukan tulevasta sarjasta ja hahmostasi.
A: Okei, juttu kertoo siis poliisin erikoisryhmästä. He ratkovat kaikenlaisia rikoksia, kidnappauksista pankkiryöstöihin. Minä näyttelen Greg Nolania, kokenutta poliisikomisariota, joka on tavallaan porukan pomo. Hän sellainen joka paikan höylä, osallistuu kaikkeen. Greg on kokenut elämässään paljon. Hän on mm. menettänyt vaimonsa ja lapsensa auto-onnettomuudessa. Luvassa on kuitenkin pientä onnea myös hänelle.
T: Mukana on paljon yleisölle tuttuja henkilöitä. Miltä tuntuu työskennellä moisessa kokoonpanossa.
A: Täytyy sanoa että porukka on ammattimaista. Vaikka osa heistä vasta tutustuu näyttelemisen maailmaan, näkee heistä jo nyt kuinka taitavia he ovat.
T: Kiitos Adam kun suostuit tähän pieneen haastatteluun.
A: Kiitos itsellesi. Ja yleisölle toivottavasti teillä riittää mielenkiintoa Erikoisryhmää kohtaan. Pian päästään tosi toimiin.
Mukana Erikoisryhmässä on myös, voitaisiin sanoa, varsinainen monitoiminainen. Sabina Schwarz.
T: Sabina, kuinka sinä tulit lähteneeksi mukaan tähän?
S: Olen näytellyt jonkin verran. Olen myös laulanut, osallistuin erääseen kilpailuunkin. Sittemmin olen tehnyt töitä veljelleni. Kun minut pyydettiin Claire Lewisin rooliin, en voinut kieltäytyä. Olen aina toivonut pääseväni työskentelemään Adamin kanssa.
T: Hahmosi on siis Claire Lewis. Kerro lisää hänestä.
S: Claire on ammatiltaan psykologi, joka tekee työtä poliisille. Hän osallistuu rikollisten profilointiin ja heidän mieliinsä. Hän ei siis ole poliisi, vaan siviili joka työskentelee poliisien kanssa.
T: Kuulostaa mielenkiintoiselta. Odotamme innolla roolisuoritustesi näkemistä. Mitä yksityiselämääsi kuuluu? Olet ollut kauan sinkku.
S: Niin olen. Ei ole tullut se oikea vielä vastaan. Taidan jäädä vanhaksi piiaksi *naur*. Mutta kaikinpuolin elän onnellisesti. Perheelle kuuluu hyvin, minusta on tullut moninkertainen täti.
T: Kiitos Sabina.
S: Kiitos.
Sitten päästäänkin nuoreen sukupolveen. Ei sillä että Adam tai Sabina vanhoja olisivat. Mutta sanotaanko että nuorilla ei kokemusta ole vielä kertynyt. Ensimmäisenä piinapenkkiin suostui Eduardo Vega Ortega.
T: Eduardo, kuinka sinä päädyit Erikoisryhmään?
E: Kisailin mister Teenworldissa. Sen jälkeen Erikoisryhmän tuottaja otti yhteyttä ja kertoi että he tarvitsevat latinon sarjaansa. En ole aikaisemmin näytellyt, joten tämä on mahtava kokemus. Onneksi mukana on Adamin kaltainen veteraani, olen saanut häneltä paljon hyviä neuvoja.
T: Kerro hahmostasi.
E: Näyttelen Tony Diazin roolissa. Hän on Amerikassa latinoperheeseen syntynyt. Ammatiltaan poliisi. Hän on ollut erikoisryhmässä nyt pari vuota. Hänen erikoisalaansa ovat tietokoneet ja muut tekniset laitteet. Mutta ei hän jää toimettomaksi kentälläkään. Hän on taitava useissa itsepuolustuslajeissa.
T: Kiitos Eduardo.
E: Kiitos kiitos. Annetaan vuoro seuraavalle kaunottarelle. Ei mutta nyt tuo kuulosti aivan kuin pitäisi itseäni kaunottarena...
Kaunotar tosiaan. Seuraavana onkin täysin uusi tuttavuus. Autumn Davies.
T: Hei Autumn. Ja täytyy heti sanoa että sinulla on kaunis nimi. Mistä se tulee?
A: Oi kiitos. Äitini on aina pitänyt syksystä. Siitä se vissiin.
T: Emme ole kuulleet sinusta aiemmin. Kerro jotain itsestäsi.
A: Tosiaan, olen aika uusi tällä alalla. Joitain pienempiä produktioita olen tehnyt. Olen syntynyt New Yorkissa, käynyt siellä kouluni. Koulussa kuuluin näytelmäkerhoon ja siitä sainkin kipinän. Tiesin tahtovani näytellä.
T: Ketä esität Erikoisryhmässä?
A: Hahmoni on Audrey Cooper. Hän on lääketieteen tohtori, hän on työskennellyt myös patologina. Hänen tehtävinään Erikoisryhmässä on tuoda ihmisen biologiaan liittyvää tietoutta. Lisäksi hän tutkii paikalta löytyneitä eritteitä myös sormenjäljet ovat hänen alaansa. Ruumiisiin hän ei tule kajoamaan, se jätetään muille.
T: Kuulostaa mielenkiintoiselta. Millainen suhde hänellä on muihin hahmoihin?
A: Clairen, siis Sabinan hahmon, kanssa he ovat parhaat ystävykset. Aina vitsailemassa miehistä. Voin paljastaa että Audreyllä on lämpimiä tunteita erästä Erikoisryhmän jäsentä kohtaan. Mutta en tahdo paljastaa siitä enempää. Näette sitten.
T: Kiitos Autumn, oli ilo tavata sinut.
A: Kiitos.
Viimeisimpänä muttei suinkaan vähäisimpänä tapaamme toisen nuoren kaverin. Erikoisjoukkoon liittyy myös Eric Harris.
T: Hei Eric! Jo toinen mister Teenworld kilpailija. Kuinka sinä tähän päädyit?
E: Kokonaan Edun ansiota. Hän kertoi minulle sarjasta ja siitä että näyttelijähaut ovat käynnissä. Myös sisareni miehen sisar on mukana hommassa, joten suositteluja tuli varmasti sieltäkin suunnasta. Eli kiitos vaan Edulle ja Sabinalle.
T: Tunnet siis Eduardon?
E: Me ollaan parhaat kaverit. Vai mitä Edu? (tämän Harris huikkasi kauempana istuvalle Eduardolle).
T: Ketä näyttelet?
E: Nimi on Tyler Reed. Hän on keltanokka Erikoisjoukossa. Ollut poliisina pari vuotta ja sitten päässyt joukkoon kun Nolan tahtoi porukkaan mukaan vielä jonkun. Tylerin intohimona ovat aseet, hän tietääkin niistä lähes kaiken. Hänessä on nähtävissä vielä jonkin verran kokemattomuutta, mutta kaikin puolin hän on hyvä lisä porukassa.
T: Mitäs mieltä olet sarjan naisista?
E: No Sabinan tunnenkin jo aikaisemmin. Hän paras sisaren miehen sisar, jonka vaan voi toivoa *naur*. Autumn taas on tosi kaunis. Minulla menee aina sanat sekaisin kun teet kohtauksen hänen kanssaan. Kun seuraavan kerran näette hänet, katsokaa niitä silmiä.
T: Kiitos Eric ja onnea myös.
E: Kiitos kiitos ja katsokaa kaikki Erikoisryhmää!
Tulossa tänä syksynä: