Sims2Suomikisat

Subject: Erikoisryhmä - Loppu hyvin, kaikki hyvinkö?
  This thread has been moved by Lauraat 20-10-2008 13:03. 
Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 29-8-2008 10:29  Profile | Blog | P.M. 
-Rouva Robson, eiköhän jälleen istuuduta alas ja keskutella hieman? Greg kehoitti.
-Tämän täytyy olla jo laitonta! Millä oikeudella te pidätte minua täällä? Nainen kivahti.

-Kertokaa, missä kävitte kun poistuitte juhlista?
-Olen kertonut etten ole poistunut niistä juhlista.
-Valehtelette. Todisteet kertovat muuta. Audrey sanoi.

-Todisteet? Mitkä todisteet?
Audrey kaatoi pussista pöydälle läjän kasvin osia.
-Tämä todistaa että kävitte jossain, ja tiedämme myös missä kävitte.
-Mitä tuo on?
-Se on eräs kasvi joka kasvaa vain tietyssä paikassa. Greg kertoi. -Löysimme sen siitepölyä renkaistanne. Löysimme samaa myös eräästä pienestä tytöstä, jonka verta löysimme jälleen teidän autostanne. Kysyitte siis, miksi olette täällä? Olette pidätetty pienen tytön taposta. Ajoitte häntä päin autollanne. Hän on kuollut? Nolan kertoi.

-Tyttö? Kuollut? Luulin sitä jänikseksi.
-Myönnätte siis ajaneenne autolla? Greg tarttui.
-En...ehen.
-Turha väittää vastaan. Tiedämme sen. Voitte yhtä hyvin puhua totta. Kaappasitteko tyttärenne?

-Kuinka voitte väittää tuollaista? Rakastan pientä tytärtäni. En voisi koskaan tehdä hänelle pahaa. Miksi ette ole etsimässä hänen sieppaajaansa? Miksi vainoatte minua? Tara Robson sanoi surullisesti.

-Tiedämme että olette vihainen miehellenne ja lastenhoitajalle. Epäilen myös ettei teillä ole kovin läheinen suhde tyttäreenne.
-Kertokaa mitä teitte hänelle? Missä hän on? Audrey kysyi vuorostaan.
-Kuulkaas nyt, en ole tehnyt tyttärelleni yhtikäs mitään. Miksi ette voi uskoa minua?

Siinä samassa Nolanin puhelin soi.
-Aivan. Hyvä. Hän kommentoi ja sulki puhelimensa.
-No niin rouva Robson, antakaas kun kerron mitä tapahtui.

-----------------

Samaan aikaan Harrot-vuorilla Robsonien mökillä.
-Claire, odota sinä tässä. Me tarkistetaan Tylerin kanssa paikat. Tony sanoi.

-Ovi on lukossa.
-Potkaistaan se sisään. Tyler ehdotti.

-Ei tarvitse, rikotaan vain ikkuna. Yletän salpaan. Tony sanoi ja napautti ikkunan rikki aseensa perällä.

Claire kuuli sisältä miesten huudot:
-Ala kerta tyhjä!
-Yläkerrassa ei ketään!
Mutta häntä veti puoleensa talon takana oleva vaja.

Claire kurkisti ovesta sisään. Ensin hän näki kaikenlaista romua.

Hän katseli lisää. Pian näköpiiriin osui ensimmäinen lapseen viittaava esine. Lapsen lelu lojui lattialla.

Claire kurkisti syvemmälle sisään. Hänen näkökenttäänsä ilmestyi kauhea näky.  Pieni tyttö oli pienessä häkissä huoneen perällä. Ovi oli saatava pian auki.

-Claire? Missä olet? Talossa ei ollut ketään. Tony huikkasi.
Nuorukaiset saapuivat vajalle. Sisällä vajassa he näkivät Clairen polvistuneena lattialle. Sylissään tällä oli tyttö, Marilyn Robson.  Clairen äidin vaistot olivat roihahtaneet pintaan kun hän oli nähnyt lapsen pulassa. Ovi ei ollut pidätellyt häntä.

--------------

-Konstaapeli Diaz soitti minulle juuri. Tyttärenne on löytynyt. Hän on elossa. Nolan kertoi rouva Robsonille.
-Mitä?! Ei voi olla totta...min.. Tara Robson kauhistui.
-Kerron teille mitä tapahtui. Saitte tietää miehenne ja lastenhoitajanne suhteesta. Uskon vielä että jossain vaiheessa huomasitte että Marilyn pitää hoitajasta todella paljon. Te ajattelitte että tappamalla tyttärenne, saisitte miehenne kokonaan omaksenne, koska yhteinen suru yhdistäisi teidät. Ajattelitte myös että syytökset kohdistuisivat hoitajaan. Te poistuitte juhlista ilotulituksen aikaan. Miehenne oli niin humalassa ettei hän tajunnut ajankulusta yhtikäs mitään. Ajoitte kotiinne. Herätitte tyttärenne. Löitte hänet tainnoksiin. Kääritte hänet mattoon ja kannoitte ulos talosta. Ajoitte mökillenne ja telkesitte hänet vajaan. Valitettavasti osuitte matkalla toiseen pieneen tyttöön, joka johdattikin meidät suuntaamaan katseen teihin.  Teitte myös pari muuta virhettä. Teidän olisi pitänyt hävittää matto. Mutta auto oli varsinainen asia joka todisti teidän käyneen Harrot-vuorilla. Kertokaa jos olen väärässä.

-Olette väärässä parissa asiassa. Minä vihaan miestäni, lastenhoitajaa ja Marilynia. Vihaan heitä kaikkia. Tahdoin heidän kaikkien kärsivän. Ja Mai, hän yrittää esittää täydellistä pientä äitiä. Mutta Marilyn, hän on pahin kaikista. Hän oli kiertänyt mieheni pikkusormensa ympärille. Mieheni kohdisti kaiken huomionsa häneen. Vihaan häntä. Tahdon hänen kuolevan.
-Hän on lapsi. Isät rakastavat lapsiaan. Äitienkin pitäisi. Audrey sanoi.
-Rouva Robson, teidät on pidätetty Marilyn Robsonin tapon yrityksestä. Sekä sen pienen tytön kuolemasta, jonka yli ajoitte. Teillä on oikeus asianajajaan... Nolan kertoi.
-En minä sitä oikeasti halunnut....rakastan pientä tytärtäni! Tara Robson huusi vielä.

---------------

-En ymmärrä miten joku äiti voi tehdä lapselleen noin. Claire sanoi istuessaan Joshuan sylissä.
-Rouva Robson on mieleltään sairas. Hänen silmissään Marilyn on kilpailija, joka tahtoo viedä herra Robsonin. Tuollaisia naisia tulee vastaan aina joskus.
-Kun näin sen pienen lapsen siellä vajassa...se oli jotain...
-Claire, tiedän. Minä tiedän.

-Claire, tahdoin kertoa että olemme löytäneet kuolleen tytön vanhemmat. Olen menossa kertomaan heille juuri tyttärensä kohtalosta. Greg Nolan huikkasi oven välistä.
-Greg! Anna minun tehdä se. Claire pyysi.
-Oletko varma että tahdot?
-Olen. Se on minun tehtäväni.

Greg katsoi toimistoonsa. Hän näki Clairen, joka kertoi surullisia uutisia kahdelle vanhemmalle. Surullista, mutta se kuului työhön. Claire selviytyi hienosti, kuten aina. Hän osasi aina valita oikeat sanat. Greg ihaili häntä sen takia. Hän itse ei koskaan itse tiennyt mitä sanoa.

Hän käänsi katseensa. Toisaalla hän näki onnellisen perheen. Lapsi oli saatu takaisin. He olivat onnellisia.

-Toisen suru on joskus toisen ilo.

--------------------

Seuraavalla kerralla uusi tapaus. Mukana tulee olemaan myös joku vieraileva tähti.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 29-8-2008 10:34  Profile | Blog | P.M. 
Oih tää on niin ihanaa Onneksi tässä osassa oli omalla tavallaan onnellinen loppu Täytyy kyllä sanoa että epäilin ensin herra Robsonia Mutta yllätykset on parhaita Jatkoa pian

Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 29-8-2008 17:20  Profile | Blog | P.M. 
Mahtava osa oli jälleen! Jopas oli hullu akka tuo Tara, huh sentään!
liz_zie
Newbie
Rank: 1

UID 365
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 25
Reading Access 10
Registered 5-7-2008
Status Offline
Post at 30-8-2008 11:10  Profile | P.M. 
Ihanaa! Oikesti tämä olim todella hyvä!
Laura
Administrator

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 7-9-2008 19:13  Profile | Blog | P.M. 

Paikalla olivat jo Tony, Tylerin ja Joshuan autot. He olisivat siis rannalla jo. Audrey käännähti katsomaan takana päin seisovaan mieheen.
-Kiitos. Oli mukava ilta vaikka se päättyikin hiukan lyhyeen. Otetaan pian uusiksi.
-Kiitos itsellesi. Sinun on parasta mennä. Nähdään pian. Mies vastasi.

-Anteeksi neiti, mutta ranta on suljettu sivullisilta. Tony sanoi ja asettui tulijan eteen.
-Diaz! Minä se tässä, Audrey.
-Audrey! Eihän sinua tunnista. Niin nättinä, tarkoitan että olet nätti aina, mutta tänään olet niin hienoissa vaatteissa. Oletko ollut ulkona?
-Onko sulla joku mies kiikarissa? Tyler huikkasi myös oman kommenttinsa.

-Olin ulkona ystävän kanssa. Mutta jospa käytäisiin asiaan. Mitä meillä täällä on?

-Kaksi kuollutta. Mies ja nainen. Surmattu. Joshua kertoi.
-Joku on ilmiselvästi asetellut heidät. Ei kukaan oikeasti kuole tuollaisessa asennossa. Tony sanoi.
-Totta. Heidät on tapettu jollain terävällä aseella. Useita pistohaavoja molempien yläruumiissa. Joshua jatkoi.

-Kauanko he ovat olleet kuolleena? Audrey kysyi.
-He ovat polttaneet nuotiota. Siitä hehkuu vielä hiukan lämpöä. Tyler sanoi polvistuneena hiiltyneen nuotion luona.
-On lämmin ilma. He ovat olleet kuolleena alle 2 tuntia. Sanoisin heidän kuolleen kello 21 ja 22 välillä. Joshua sanoi mielipiteensä.

-Se tarkoittaa siis että meillä on käsissämme tuore tapaus. Sivummalta kuului. Hahmo ilmestyi varjoista.

-Hei pomo! Tony huudahti.
-Olenko missannut jotain? Onko jossain jotkut yhteiset kemut? Kaikki on niin hienona. Tyler ihmetteli.
-Kuka löysi ruumiit? Greg kysyi jättäen Reedin kommentit omaan arvoonsa.

-Eräs lenkkeilijä. Tyler kertoi.
-Tarkista häneltä yksityiskohdat. Ole hellävarainen, nainen saattaa olla järkyttynyt näkemästään.
-Okei.

-Uskon että poika on surmattu ensin. Molempia on pistetty rinnan seudulle.  Poika on kuollut välittömästi. Pisto suoraan sydämeen. Tyttö on kai yrittänyt auttaa. Hänellä on ruhjeita muuallakin vartalossa. Rohkea tyttö. Moni olisi lähtenyt karkuun. Mutta nyt minun täytyy viedä heidät pois. Jos kuolonkankeus tulee ennen kuin olen saanut heidät autoni perälle, ei ole toiveitakaan saada heitä yhtenä palana. Kun jalat kangistuvat, he eivät mahdu mistään ovesta. Joshua sanoi.
-Hyvä. Tony, kun Tyler on lopettanut keskustelun löytäjän kanssa, tutkikaa alue. Etsikää murha-asetta. Tappaja on voinut jättää sen tänne. Audrey, mene sinä Joshuan kanssa. Nolan jakoi ohjeita.

-----

-Audrey oli tänään tosi nätti. Hänellä on varmasti joku mies. Tyler sanoi tutkiessaan verilammikoita.
-Turha elätellä toiveita. Eihän sinun matkaasi ainakaan lähde. Audrey on aina pitänyt kokeneemmista miehistä. Tuollainen keltanokka ei hänessä saa minkäänlaista kaipuuta aikaiseksi. Parempi kun pysyt oman ikäisissäsi. Tony kiusoitteli.

Tony siirtyi rantaan etsimään. Vesi olisi saattanut kuljettaa esineen pois. Ei ainakaan tuntunut löytyvän mitään.

-Hei Diaz! Taisin löytää sen! Täällä pusikossa! Tyler huusi pitäen puukalikkaa kädessään.

-------

-Tappaja on ollut vihainen. Nuorukainen ei ole tiennyt mitään kohtalostaan. Pisto suoraan sydämeen on tappanut hänet ensimmäisenä. Mutta surmaaja ei siihen lopettanut, iski varulta vielä pari kertaa.
-Surmaaja tappoi ensin vahvemman, tietäen ettei naisesta olisi vastusta. Audrey sanoi.

-Olet varmasti oikeassa. Ensimmäinen pisto lävisti sydämen. Toinen aortan. Kolmas puhkaisi vielä keuhkonkin. Kahdella viimeisellä ei tosin olisi ollut merkitystä, koska hän oli jo kuollut.
-Entä kasvot?
-Viilto kasvoissa on vain näyttämisen halua. Uskon surmaajan viiltäneen sen katsellessaan uhriaan.

-Siirrytään katsomaan naista. Hän on saanut haavoja muuallekin. Hän varmasti kävi tappajan kimppuun tajutessaan mitä tapahtui. Kasvoissa on ruhjeita. Samoin jaloissa ja käsissä. Lopulta tappaja kuitenkin sai hänetkin maahan ja iski myöskin häntä rintaan. Sydämen läpi myös. Rohkea tyttö.

-Myös hänellä on kasvoissaan tuo erillinen viilto. Audrey sanoi.

-Molemmat ovat todella hyväkuntoisia. Sääli että heidän täytyi jättää tämä maailma. Elämä vielä edessä. Joshua sanoi silittäen nuoren surmatun kasvoja.

Samassa puhelin soi.
-Joshua Lewis....aivan...tulen heti...älkää siirtäkö...
-Toinen ruumis. Minun on mentävä sinne. Olen yksin tänä yönä. Hän sanoi Audreylle, joka jäi ruumishuoneelle.

---------

-Aa, Joshua. Noin 20-vuotias nainen. Piesty kuoliaaksi. Greg kertoi tilanteen.

-Ei näkyviä ruhjeita muualla kuin kasvoissa. Hänet on yllätetty täysin. Ensimmäinen lyönti on saanut hänet tajuttomaksi. Sen jälkeen iskijä on murjonut maassa makaavan tajuttoman naisen kasvoja. Joshua kertoi näkemästään.

-Tiedetäänkö kuka hän on? Hän kysyi.
-Kyllä. Tytöllä oli ajokortti taskussaan. Nimi on Marie Woods. Tyler kertoi.
-Olenko ainoa josta näyttää kuin hänet olisi aseteltu? Tony kysäisi.
-Olet oikeassa. Jalat on nostettu koukkuun kuoleman jälkeen. Joshua sanoi.
-Tony, selvitä tytön osoite. Mennään käymään siellä. Näyttää siltä että meillä on sarjamurhaaja liikkeellä. Hänen merkkinsä on ruumiiden asettelu. Meidän täytyy pitää kiirettä. Kukaan ei saa kuolla enää. Greg sanoi tiukasti.

--------------

Greg ja Tony saapuivat tytön ovelle.
-Marie Woods. Tämä on oikea paikka. Greg sanoi.

He astuivat pieneen hämärään asuntoon.
-Tutki yläkerta. Ole tarkkaavainen. Pieninkin vihje saattaa viedä meidät murhaajan luo.

Tony meni ylös. Nolan itse tutki kirjahyllyn. Vain rakkausromaaneja.

Jääkaapissa oli ruokaa yllin kyllin. Tyttö ei ollut aikonut kuolla tänä iltana.

-Pomo! Täällä on jotain jonka haluat nähdä! Kuului ylhäältä. Greg nousi rappuset.
-Mitä löysit?
-Täällä on pari valokuvaa. Tony sanoi.

-Sano näyttääkö kaksi muuta henkilöä sinusta tutulta näissä kuvissa. Hän sanoi ja näytti kuvat Gregille.

-Viisi ihmistä. Kolme heistä löydetty kuolleena. Tony, meidän täytyy löytää nuo kaksi muuta ihmistä. He ovat seuraavat.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1371
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 8-9-2008 11:30  Profile | Blog | P.M. 
Jännittävä jakso odotan innolla jatkoa. Ja mä vien Tonyn ja Tylerin   *kappaa pojat kainaloon ja juoksee karkuun* Mie oon ihan rakastunut niihin varsinkin Tyleriin

nosferatu
Sim
Rank: 2

UID 384
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 61
Reading Access 10
Registered 18-8-2008
Status Offline
Post at 14-9-2008 12:44  Profile | P.M. 
Tää on ihana =) Luin nyt putkeen tämän kokonaan ja odotan innolla jatkoa...
Tiina
Administrator

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1682
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 15-9-2008 15:11  Profile | Blog | P.M. 
Jännä uusi jakson alku! Noita sinun kuvia ei voi kuin ihastella (heh, olenkohan sanonut tämän ehkä noin miljoona kertaa). Mutta oikeasti, tosi mukava lukea sellaista tarinaa minkä kuviinkin on nähty ihan älyttömän paljon vaivaa.
Laura
Administrator

UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 2010
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Status Offline
Post at 8-10-2008 11:42  Profile | Blog | P.M. 
Ja jälleen jatketaan. Oli pieni ajatuskatkos, mutta sitten idea paukahti päähäni http://i254.photobucket.com/albums/hh105/sims2suomikisat/smile.gif" border="0" smilieid="9727" alt="" />

----------
- Jokainen ilmeisesti löysi paikalle. Toimistoni siirrettiin tänne, koska vanhassa oli vesivahinko. Tulen pysymään täällä nyt jonkin aikaa. Greg kertoi. - Meillä on siis uusi tapaus käsiteltävänä. Claire on tänään pois, hän on konferenssissa New Yorkissa. Tapaus Dancing Inkas. Audrey, kerrotko mitä tiedetään?

- Meillä on kolme uhria. Pariskunta Kelly Chang ja Zhe Zhin. Lisäksi kuollut nainen, Christy Herbs. Saimme selville, että he kaikki kuuluvat tanssiryhmään nimeltä Dancing Inkas. Audrey kertoi tiivistetysti.

-Ryhmään kuuluu myös Marie Armstrong ja Norman Sheldon. Meidän tulee etsiä heidät. Murhaaja saattaa olla heidän jäljillään. Tyler, mene sinä Audreyn kanssa. Menkää Sheldonin asunnolle. Tuokaa hänet asemalla. Tony, me menemme neiti Armstrongin luo. Muistakaa, tappaja ei saa tappaa tänään enää ketään. Meidän on suojeltava näitä kahta. Greg sanoi.

Ryhmä jakaantui. Greg kävi vielä ruumishuoneella ennen kuin he Tony kanssa kävisivät neiti Armstrongin luona.

-Joshua, mitä osaat kertoa?
-Tytön kasvot murjottiin. Useita kallon murtumia. Verenpurkaumia. Häntä ei olisi pystynyt pelastamaan. Surmaajan on täytynyt olla raivoissaan. Ei mainittavia ruhjeita muualla vartalossa, vain kasvoissa. Uskon tämän tulleen kokonaan yllätyksenä tytölle. Ei puolustautumises merkkejä. Joshua kertoi tuloksistaan.

-Entä raiskaustestit?
-Ei, häntä ei ollut raiskattu.
-Ei varmaan löytynyt sormenjälkiä?
-Surmaajalla on ollut hanskat kädessä. Paljain käsin hakattuna, tällainen jättäisi ruhjeita myös tekijän käsiin. En löytänyt ihosoluja tai muita jäänteitä.
-Kiitos Josh. Toivotaan että tämä päättyy tähän.

Pian Tony ja Greg olivat erään talon oven takana.
-Neiti Armstrong! Oletteko kotona? Nolan huhuili oven takana.

-Ketä olette? Nainen ilmestyi lasin taakse.
-Neiti Armstrong? Olemme poliisista. Olen rikoskomisario Gregory Nolan ja tämän konstaapeli Tony Diaz. Meillä olisi teille asiaa. Avaisitteko oven? Greg suoritti esittelyn ja he molemmat näyttivät virkamerkkinsä.

-Mitä asia koskee? Nainen kysyi avattuaan oven.
-Voisimmeko istua alas?

-Tehän kuulutte tanssiryhmään nimeltä Dancing Inkas, eikö vain? Nolan kysyi.
-Kyllä.
-Samaan ryhmään kuuluvat myös Kelly Chang, Zhe Zhin, Christy Herbs ja Norman Sheldon?
-Kyllä. Mutta mitä tämä tarkoittaa? Marie Armstrong ihmetteli.

-Olen pahoillani, mutta minun on kerrottava että löysimme eilen illalla Kellyn ja Zhenin surmattuina rannalta. Minun on kysyttävä, missä olitte eilen?
-Kelly ja Zhen? Kuolleet? Ei voi olla totta. Mit...kuk...
-Emme tiedä vielä. Olkaa hyvä ja vastatkaa kysymykseeni. Missä olitte eilen?
-Olin vanhempieni luona. Meillä on tapana kokoontua kerran viikossa syömään yhdessä.
-Koska näitte Changin ja Zhin viimeksi? Greg kysyi kyynelehtivältä naiselta.
-Se....se oli viikko sitten. Meillä oli harjoitukset. Niisk.
-Voisitteko lähteä meidän kanssamme asemalle. Tahdomme pitää teidät turvassa, lisäksi meillä on joitain lisäkysymyksiä.
-Niisk..tottakai...en ymmärrä..

Sillä välin toisaalla.

-Ovi on lukossa. Tyler totesi kokeiltuaan ovea.

-Hei! Ketä olette? Mitä te mun oven takana teette? Kuului sivummalta. Tyler ja Audrey näkivät vaalean miehen ilmestyvän. -Mulla on täällä auton korjaus kesken.

-Herra Sheldon? Olemme rikoslaboratoriosta. Olen tohtori Audrey Cooper.
-Minä olen konstaapeli Tyler Reed. Oletteko te Norman Sheldon? Tyler kysyi.
-Olen. Mitä asiaa teillä mulle on? Sheldon ihmetteli.
-Olette osa Dancing Inkas nimistä tanssiryhmää? Audrey kysyi.
-Kyllä..
-Meidän on valitettavasti kerrottava että osa ryhmänne jäsenistä on löydetty kuolleena. Tahdoimme tulla varmistamaan että olette turvassa. Ja tahtoisimme vielä teidät asemalle.
-Mitä te musta tahdotte? Kyllä minä pärjään. Sheldon kummasteli.
-Meillä olisi lisäksi joitain kysymyksiä, joihin tahtoisimme vastauksia. Teidän olisi hyvä lähteä mukaamme. Tyler sanoi kovemmin.
-No okei, kunhan siellä ei koko päivää mene. Mun täytyy rasstata tätä autoa vielä.

Gregin toimistolla.

-Neiti Armstrong ja herra Sheldon. Olen iloinen nähdessäni teidät molemmat kunnossa. On vielä jotain jota emme kertoneet. Tanssiryhmäänne kuuluu myös Christy Herbs, eikö totta? Nolan aloitti.
-Kyllä. Christy on yksi meistä. Missä hän muuten on? Miksei hän ole täällä meidän kanssamme? Marie säikähti.
-Olen pahoillani, mutta minun täytyy kertoa että myös neiti Herbs on surmattu.

-Ei voi olla totta. Ei! Ei Christykin! Marie purskahti kyyneliin.
-Shh..Marie... Sheldon hyssyteli naista ja otti tämän halaukseensa. - Mekö olemme siis ainoat jotka ovat elossa? Mitä tämä tarkoittaa komisario?
-Näyttää siltä että joku tahtoo ryhmänne kuolevan. Teemme kaikkemme jotta olette turvassa. Tarjoamme teille turvataloa. Nolan sanoi.
-Kiitos vain, mutta emme kaipaa poliiseja ympärillemme. Minä pidän huolen Mariesta. En luota teihin poliiseihin. Teistä ei ole muuta kuin harmia. Norman Sheldon sanoi. -Oliko vielä jotain muuta, vai saammeko jo poistua. Ettekö näe että tämä oli järkytys Marielle?

-Vielä yksi kysymys herra Sheldon. Missä te olitte eilen illalla?
-Olin kotona. Katsoin elokuvaa. Olin yksin. Saammeko nyt mennä?
-Oletteko varmoja ettette tahdo poliisinsuojelusta? Nolan kysyi vielä.
-Olemme. Poliisinsuojelus on aivan turhaa. Tule Maria, vien sinut kotiin.

Neiti Armstrongin ja herra Sheldonin lähdettyä, Gregin valtasi outo tunne. Hän kiersi ympäri asemaa ja kyseli mitä toiset olivat saaneet selville. Joshua ei ollut löytänyt mitään uutta ruumiista. Surmaaja oli toiminut raivon vallassa. Greg saapui Tonyn työtilaan.

-Hei Tony! Kerro että olet löytänyt jotain.
-Itse asissa...hyvä kun tulit. Luulen löytäneeni jotain. Tämä on kone jonka keräsimme Christy Herbsin asunnolta. Tyttö on pitänyt ahkerasti päiväkirjaa. Täältä käy ilmi yhtä jos toistakin.
-Kerro lisää.
-Täältä saa aika hyvän käsityksen koko porukasta. Odotapas, luen sulle näytteitä. Tony sanoi.

...Kelly ja Zhen on tosi rakastuneita. Ne vaan pussailee toisiaan koko ajan. Kelly aivan loistaa onnellisuutta. Se on hyvä juttu, yleisökin näkee sen. Nyt me vaan odotellaan että päästään häitä viettämään...

-Tässä on toinen.

-...Tänään ne kertoi sen. K ja Z menee naimisiin ensi kesänä. Voi että olen onnellinen niiden puolesta. Kohta meidän tarttee varmaan alkaa etsimään lisää väkeä ryhmään, jos K tulee vaikka raskaaksi.

-Tässä on jotain Marien omasta elämästä.

-...Tänään oli ihana päivä! Kerroin Christylle, että olen ihastunut häneen. Ja voi! Tiedätkö mitä? Hän kertoi olleensa pihkassa minuun jo kauan. Elämä on ihanaa!....

-Toinen ote hieman kauempaa.

-....Tänään meillä oli ekat treffit. Christy oli tosi kaunis. Me mentiin syömään hyvään ravintolaan ja sitten mentiin leffaan. Christy saattoi minut kotiin. Sitten suudeltiin. Joo-o! Suudeltiin. Christy on aivan jumalainen suutelija...

-Marie ja Christy olivat siis ilmeisesti myös pari. Meidän täytyy jututtaa Marieta vielä lisää, tällä kertaa ilman Sheldonia. Tyttö ei saa suunvuoroa kun mies puhuu koko ajan. Onko siellä mitään Sheldonista? Greg kysyi.

-On...odotapas....tässä. Tästä saa aika oudon kuvan tyypistä.

-...Luulen ettei Norman pidä siitä että K ja Z on pari. Tai siitäkään että me Christyn kanssa ollaan nyt pari. Se näyttää tunteensa aika avoimesti. Yhtenä päivänä se ei ottanu Kellyä kiinni kun tämä hyppäsi ihmispyramidimme huipulta. Aika outoa käytöstä. Zhenin kanssa ne on joutunu käsirysyyn useamminkin. Musta tuntuu että meidän pitää pyytää sitä kohta lähtemään, jos ei se yhtään rauhoitu. Sen pitäisi löytää itselleen joku tyttö...

-Tässä viimeisin.

....Norman ei ollu iloinen kun me kerrottiin Christyn kanssa että ollaan yhdessä. Se lähti paiskoen ovia.  Mä luulen että se on ihastunu muhun vähäsen. Se ei taida tykätä siitä että pidän tytöistä. Kerran se yritti suudella, mutta toppuuttelin. Kurjaa kun se on tuommonen...

-Meidän täytyy hakea heidät takaisin. Minusta tuntuu että tuosta ei hyvä seuraa. Greg sanoi. Hän otti puhelimen ja näppäili numeron. - Audrey? Tony ottaa sinut kyytiinsä. Hakekaa Sheldon takaisin.

-Miksi? Onko ilmennyt jotain uutta? Audrey kysyi. Hän oli ruumishuoneella.
-Minusta tuntuu ettei kaikki ole kohdallaan. Huokaisen helpotuksesta vasta kun he molemmat ovat turvassa säilössämme. Me Tylerin kanssa haetaan neiti Armstrong.

Greg ja Tyler saapuivat neiti Armstrongin talolle. He huomasivat samantien että ovi oli raollaan.
-Neiti Armstrong? Täällä on komisario Nolan? Muistatteko? Marie? Greg huhuili. Talosta ei kuulunut vastausta.

-Jokin ei ole kunnossa. Mennään sisään. Nolan kuiskasi ja otti aseen esille. Tyler seurasi esimerkkiä. Aseet käsissään he astuivat taloon.

Talo oli hiljainen.
-Täällä ei ole ketään. Katsellaan vähän ympärillemme. Greg ohjasi.

Tyler tutki keittiön. Kun hän oli nousemassa portaita yläkertaan, Greg kutsui häntä.
-Reed, tule tänne.

Tyler palasi takaisin. Hän näki Gregin polvistuneena verilammikon ylle.
-Jokin ei ole nyt kohdallaan. Tämän ei pitäisi olla tässä.
-Luuletko että neiti Armstrong... Tyler aloitti.

-Emme voi tehdä hätäisiä johtopäätöksiä. Tälle voi olla järkevä selitys. Nolan sanoi.
-Mikä voi olla järkevä selitys isolle verilammikolle? Tyler tajusi sanoneensa ajatuksensa ääneen.
-Emme tiedä sitä.

Gregin puhelin soi.
-Nolan.

-Greg, Tony täällä.
-Diaz, oletteko saaneet Sheldonin haltuunne?
-Emme. Tyyppi ei ole kotona. Kävimme talossa, mutta se oli tyhjä. Autokin on poissa.
-Kadotimme heidät..
-Greg, löysimme kyllä jotain. Hänen puhelinmuistiossaan oli yks osoite. Hänellä on ilmeisesti varastorakennus HillStreetillä.

-Hienoa työtä! Tavataan siellä. Me menemme Tylerin kanssa edeltä. Tutkikaa paikat huolella ja ilmoittakaa jos löydätte jotain muuta. Nolan sanoi ja sulki puhelimensa.
-Tyler, lähdetään. Tony ja Audrey löysivät osoitteen. Mennään katsomaan se. Hän sanoi Tylerille.

-Luuletko hänen olevan varastollaan? Tyler kysyi.
-En tiedä. Näemme sen pian. Joka tapauksessa paikka on tutkittava.

Hämärä laskeutui juuri kun he saapuivat Sheldonin varastolle. He nousivat hiljaa autosta.

-Tätä minä pelkäsin... Greg kuiskasi nähdessään näyn ikkunasta. Varastossa oli mies ja nainen. Sheldon ja neiti Armstrong.
-Hänellä on ase. Tyler kuiskasi.
-Meidän täytyy mennä sisään. Muuten Marie kuolee.

-Sheldon! Älä tee sitä! Greg huusi kun he rynnistivät sisään.

-Mikää ei voi estää minua! He kaikki kuolevat! Norman Sheldon huusi hullunkiilto silmissään.
-Ei! Norman, puhutaan. Kerro minulle. Nolan sanoi tyynesti.
-He kaikki rakastivat toisiaan. Jäin yksin. Sitten Marie rakastui Christyyn. Kuinka nainen voi valita naisen vaikka saatavilla on mies. Ette voi estää minua. Tapan hänet!
-Nor...man... Marie nyyhkytti.

-Ei hätää Marie. Norman, lasken aseeni ja tulen sinne. Nolan laski aseensa maahan ja nosti kätensä ilmaan. -Näetkös? Olen aseeton. Tulen sinne.
-Ei! Pysy siellä! Ammun hänet!

Tyler seurasi sivusta. Tilanne näytti pahalta. Sheldon aikoi selvästi tappaa tytön. Tyler ei tiennyt mitä Nolan aikoi.

-Ammun hänet!
-Ei, et ammu. Tänään ei kuole enää kukaan. Sheldon ei ehtinyt tehdä mitään kun Greg tönäisi Marien pois tulilinjalta ja kävi käsiksi Sheldoniin.
-Tapan teidät kaikki!

Aikansa he kamppalivat. Tyler ei nähnyt asetta. Hän ei voinut ampua, ei ollut suoraa linjaa. Pian rakennuksessa kajahti laukaus. Sitten tuli hiljaisuus...

-Greg! Tyler huusi kun hän näki Nolanin kaatuvan maahan. Sheldon ryntäsi karkuun. -Greg? Sano jotain!
-Tyler.... mene perään. Hän ei saa päästä karkuun.
-Ei. En jätä sinua siihen.
-Älä minusta.... välitä. Marie varmasti pitää minusta huolta. Mene hänen peräänsä.
Tyler näki tuskan kokeneen miehen kasvoilla.
-Pärjäätkö varmasti?
-Mene!

-Soita ambulanssi! Tyler heitti puhelimensa Marielle, joka oli edelleen järkyttynyt tapahtumista. Sen jälkeen Tyler itse ryntäsi Sheldonin perään. Häntä hirvitti jättää Greg makaamaan haavoittuneena, mutta muutakaan ei nyt voinut.

Ensin Tyler luuli kadottaneensa Sheldonin, mutta sitten hän kuuli kolinaa edestään. Hän näki Sheldonin tasapainoilevan telineillä. Tämä yritti selvästi ulos avoimesta ikkunasta.

-Seis! Pysähdy! Mutta Tylerin huudot olivat ihan turhia. Hänen saavuttaessaan telineet, näki hän Sheldonin jo pudo