Sims2Suomikisat

Milsa
Sim
Rank: 2

UID 259
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 148
Reading Access 10
Registered 15-11-2007
Status Offline
Post at 20-8-2008 23:46  Profile | P.M. 
Huippikset

Mitä mieltä olette eri maiden Huippumalli haussa- sarjoista? Jenkki, Kanada, kotimainen...?

Olen itse tiirannut jokaisen kauden jokaisesta, ja minusta eron huomaa. Luonnollisesti eri tuotantoalueiden välillä, mutta myös eri tuotantokausien.
Jenkkiversio on mielestäni lempein ja huolellisimmin tehty, Kanadan paljon raadollisempi, suomalainen oli lähinnä vitsi, pelkkää näkkileipää ja hirveä juontaja! Joka ei osannut puhua....

Jenkkiversiossa näkee myös kehityksen: Tytöt ovat entistä laihempia. 18 vuotiaat ovat myös hirmuisen lapsellisia, tai siis, lapsenomaisia. Ei Suomesta tuollaisia löydy! Ne ovat ihan kuin jotain pikkulapsia, 12 vuotiaita, mitä sisäiseen maailmaan tulee.

Kanadan versiossa minua etoo "Canadas next Mary-Sue" efekti (jos joku ei tiedä niin Mary-Sue tarkoittaa traagista, kaunista, täydellistä ja väärinymmärrettä hahmoa): joka toisellla kilpailijalla on traaginen tausta: Siis iik, kaaduin pyörällä kun olin kuus vee! Minulla on post traumaattinen stressireaktio! Lukihäiriö! Pissihätä! Hohhoijaa....
TomppaJr
Sim
Rank: 2

UID 391
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 111
Reading Access 10
Registered 14-9-2008
Location Porvoo
Status Offline
Post at 24-10-2008 07:46  Profile | P.M. 
Olen poika. Olen koukussa huippiksiin. Normaalia? Siis jos jää brittien huippiksesta yksi jakso näkemättä niin melkeen itken... Ja nyt kun vielä alku uus tuotantokausi niin seuraan vielä innokkaammin, sitä edellistä en ehtiny ihan alusta asti kattaa ja finaalikolmikosta suosikki oli Edwina Mut oli Lycykin hyvä

Tätä kautta en oikeen oo vielä päässy analysoimaan kun vast yks jakso on tullu... Tänään varmaan valitten lempparin

Ja amerikassa se on mahtava rääväsuu se melrose Siis jotenkin niin mahtava! Se tuleekin jo ylihuomisen huomenna!

Jag kommer i skolan.

Garfield rock!

All times are GMT+3, the time now is 8-1-2009 06:43

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP