Huippikset
Mitä mieltä olette eri maiden Huippumalli haussa- sarjoista? Jenkki, Kanada, kotimainen...?
Olen itse tiirannut jokaisen kauden jokaisesta, ja minusta eron huomaa. Luonnollisesti eri tuotantoalueiden välillä, mutta myös eri tuotantokausien.
Jenkkiversio on mielestäni lempein ja huolellisimmin tehty, Kanadan paljon raadollisempi, suomalainen oli lähinnä vitsi, pelkkää näkkileipää ja hirveä juontaja! Joka ei osannut puhua....
Jenkkiversiossa näkee myös kehityksen: Tytöt ovat entistä laihempia. 18 vuotiaat ovat myös hirmuisen lapsellisia, tai siis, lapsenomaisia. Ei Suomesta tuollaisia löydy! Ne ovat ihan kuin jotain pikkulapsia, 12 vuotiaita, mitä sisäiseen maailmaan tulee.
Kanadan versiossa minua etoo "Canadas next Mary-Sue" efekti (jos joku ei tiedä niin Mary-Sue tarkoittaa traagista, kaunista, täydellistä ja väärinymmärrettä hahmoa): joka toisellla kilpailijalla on traaginen tausta: Siis iik, kaaduin pyörällä kun olin kuus vee! Minulla on post traumaattinen stressireaktio! Lukihäiriö! Pissihätä! Hohhoijaa....
|