Sims2Suomikisat

Subject: Camilla Chydenius - eräs elämäntarina
Mia
Newbie
Rank: 1

UID 188
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 21
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Finland
Status Offline
Post at 22-8-2008 20:55  Profile | P.M. 
Camilla Chydenius - eräs elämäntarina

Camilla on nuori nainen, joka muutti omaan kotiin vanhempiensa kuoltua tapaturmaisesti. Camilla ei hirveästi menetystä surrut, olihan hän ollut
huonoissa väleissä vanhempiensa kanssa teini-iästä lähtien. Huonot välit kostautuivat onnettomuuden jälkeen, Camilla ei saanut penninpyörylää perintöä, vaan kaikki oli testamentattu jollekin turhanpäiväiselle museolle. Nyt Camilla muutti vihdoin omaan kämppään pienen lainan turvin ja osti melkein
valmiiksi sisustetun kämpän.
Luonteeltaan Camilla on tyypillinen leijona eli tulinen ja elinvoimainen. Kiinteänä tulen merkkinä Leijonat ovat usein iloisia, valloittavia, lämpimiä ja
erittäin energisiä ihmisiä. Suuri ego voi näkyä negatiivisinakin ominaisuuksina. Ego voi olla niin suuri, ettei tahdo mahtua huoneeseen sisään, ellei se ole
kartanon kokoinen. Toisenlainen Leijona on itserakas komentelija tai koppava pöyhkeilijä eikä kestä pätkääkään kritiikkiä. Näyttelijän/esiintyjän
ammatti on hyvä vaihtoehto huomiosta hurmioituvalle Leijonalle. Paritanssissa hän on se, joka haluaa viedä sukupuolesta riippumatta.
Camilla kuuluu hiukan kumpaankin tapaukseen. Siltikään hän ei haaveile näyttelijän ammatista vaan hänellä on aivan toisenlainen elämäntoive,
nimittäin omistaa 20 rakastettua yhtä aikaa. Siitä voimmekin päätellä, että hän on romantiikkatavoitteinen simi, joka ihannoi hyväkuntoisia ja
vaaleahiuksisia simejä. Hän inhoaa lihavia ihmisiä ja onkin ainaisella laihdutuskuurilla.

Camilla suorastaan puhkui raivoa kuolleita vanhempiaan kohtaan. Kuinka he kehtasivat jättää hänet perinnöttä, heidän ainoan lapsensa. Lahjoittaa nyt
rahat jollekin museolle.

Kauan hän ei kuitenkaan jaksanut raivota, vaan päätti rauhoittuakseen katsella komedian. Se saikin hänet välillä nauramaan hersyvästi ja hänen olonsa
parani kummasti, ”On tuo televisio vaan hyvä keksintö”, hän myhäili.

Camilla kuuli ulkoa ääniä ja näki posteljoonin, joka jakoi päivän lehtiä. Hän päätti heti tarttua toimeen ja etsiä itselleen työpaikan, jotta saisi ns. kiinni
leivänsyrjästä. Tarjolla ei ollut mitään kummoista, mutta hän päätti kokeilla politiikkauraa. ”No, ei se ota jos ei annakaan” hän mutisi itsekseen ja jäi
innolla odottamaan mitä työ toisi tullessaan.

Seuraavassa hetkessä soi ovikello ja Camilla ihmetteli, että kuka siellä voi hänen ovensa takana rimputella; eihän hän tunne ketään koko kaupungista.
Silti hän rohkeasti meni avaamaan ja näki vanhan ystävällisen näköisen naisen.
Päivää, olen paikallisesta puutarhakerhosta ja tulin kertomaan teille toiminnastamme” nainen sanoi ja ojensi kätensä tervehdykseen.
Päivää, olen Camilla ja juuri muuttanut tänne. Hauska tutustua”, Camilla iloitsi ensimmäisestä kontaktistaan paikallisiin asukkaisiin. ”Minulla kylläkään
ei ole kuin tuo pieni pläntti maata tuossa enkä ole siihen mitään istuttanut. En nimittäin ole mikään viherpeukalo. Sanotaanko, että pääsisin varmasti
johonkin ennätysten kirjaan, sillä tapan jopa valmiiksi kuolleet kukat” Camilla nauroi.
Sitä varten me olemme olemassa” nainen sanoi. ”Me neuvomme ja opastamme tarvittaessa, kuinka hoitaa puutarhaa”.
Kiitos, pidetään mielessä. Mutta tulkaa toki sisään, sillä olen varma että kohta alkaa satamaan.”

Lounastaessaan Camilla mietiskeli kaikenlaista. Hän oli aika sekavassa mielentilassa uudesta elinympäristöstään. Osittain hän oli myös hyvin yksinäinen.
Hän kaipasi elämää ympärilleen ja toivoi pian löytävänsä uusia ystäviä.

On kuin joku olisi kuullut Camillan ajatukset, sillä samalla hetkellä soi jälleen ovikello. Tällä kertaa ystävälliset naapurit tulivat toivottamaan hänet
tervetulleeksi. Pamela Valoksi itsensä esitellyt nainen alkoi kertoa Camillalle paikallisista ihmisistä ja tavoista.

Kylläpä täällä on paljon mielenkiintoisia ihmisiä”, Camilla totesi kuunneltuaan aikansa Pamelan kertomuksia ja toivoen samalla tapaavansa
mahdollisimman monta heistä. Pamela sanoi myös viihtyvänsä itse hyvin kaupungissa, vaikkei hänelläkään hirveästi kavereita ole, mutta nekin vähät,
jotka hänellä on, ovat todella tärkeitä.
Ehkä mekin tulemme vielä hyviksi kavereiksi” Camilla hymyili.
En pistäisi pahakseni ollenkaan” Pamela hymyili takaisin.

Myöhemmin Camilla jutteli toisen naapurin kanssa, joka oli häntä selvästi vanhempi mies. He juttelivat lähinnä kulttuurista ja muusta aika
turhanpäiväisestä. Camillaa ei niin hirveästi kiinnostanut miehen jutut mutta koska hän ei halunnut antaa epämiellyttävää kuvaa itsestään, hän oli
olevinaan hyvinkin kiinnostunut.
Aivan juu, onhan se kiva, että on kaikenlaisia kulttuuritapahtumia, joissa kulttuurista kiinnostuneet ihmiset voivat tavata toisiaan”Camilla myönsi.
”Mutta anteeksi, kello on jo sen verran, että on illallisaika”

Syötyään pienen illallisen, Camilla haukotteli autuaallisesti. ”Oih, kylläpä alkoi ramasemaan"hän mutisi. ”Pitää vissiin mennä vielä tuonne olohuoneen
puolelle pitämään vieraille seuraa kun he kerran olivat niin ystävällisiä, että tulivat tervehtimään”.

Camilla paineli olohuoneeseen ja alkoi tanssia raivokkaasti. Välillä hän oikein nautti kun sai purkaa tunteensa liikkumiseen. Se todella sai hänen vihansa ja turhautumisensa tyyntymään. Ehkä hän joskus pääsisi mielenrauhaan vanhempiensa päätöksestä perinnön suhteen.

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 22-8-2008 21:15  Profile | Blog | P.M. 
Vaikuttaa mukavalta tarinan alulta. Tätä lisää

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Tiina
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto  
UID 70
Digest Posts 1
Credits 10
Posts 1679
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Lapland
Status Offline
Post at 22-8-2008 22:09  Profile | Blog | P.M. 
Mukava, tällainen realistinen tarina simin elämästä. Jatkoa vaan!
Janelail
Sim
Rank: 2

UID 211
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 189
Reading Access 10
Registered 6-10-2007
Status Offline
Post at 24-8-2008 12:31  Profile | P.M. 
Kiva tarina, hyvin kuvailit leijonien luonnetta, oletko itse leijona?
Mia
Newbie

UID 188
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 21
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Finland
Status Offline
Post at 24-8-2008 18:32  Profile | P.M. 
En ole leijona, otin sen netistä
Mia
Newbie

UID 188
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 21
Reading Access 10
Registered 2-10-2007
Location Finland
Status Offline
Post at 28-8-2008 16:12  Profile | P.M. 

Seuraavana päivänä Camilla soitti treffipalveluun, josta hän tilasi ennustajaeukon, jonka avulla saisi itselleen mieleistä seuraa.
Haluan, että seuralaisellani on vaaleat hiukset, muusta ei ole niin väliä”, Camilla sanoi ennustajalle.
Ja paljon olet valmis maksamaan armaastasi”, ennustajaeukko kysyi ahneesti.
Camilla katsoi lompakkoaan ja ojensi eukolle tukun seteleitä.
Siinä ovat viimeiseni”, hän huokasi.
Katsotaan mitä voin tehdä hyväksesi”, eukko narisi ja alkoi kaivamaan jotain helmansa alta.
Camilla jäi jännittyneenä odottamaan, mitä sieltä paljastuisi. Hän hoputti eukkoa mielessään, niin malttamaton hän oli.

Vihdoin eukko löysi etsimänsä. Se oli upea ennustajan pallo, joka alkoi hohtaa heti, kun eukko tuijotti sitä.
Näen vaalean hahmon”, hän sanoi kuin olisi jossain muualla kuin missä oli.
Mitä muuta näet”, Camilla yritti tihrustaa palloa, että näkisi saman minkä eukko.
Älä häiritse minua nyt”, eukko ärähti. ”Tai muuten kuva katoaa”.
Camilla näki pallon alkavan sädehtiä entistä enemmän.
Näen, että te sovitte täydellisesti toisillenne”, eukko sanoi ja palasi samantien ”maan pinnalle”.

Hetken päästä Camillan jalkoihin tupsahti tyttö, joka oli tilanteesta ainakin yhtä hämmästynyt kuin Camillakin.
Hei, minä olen Kanerva”, tyttö esittäytyi.
Hei, minun nimeni on Camilla”.
Camilla katseli tyttöä hetken ja ajatteli:
Jos minulla olisi sisar, hän voisi olla tuossa. Mitäköhän eukko ajatteli, kun tuon tänne sai? Maksoin itseni kipeäksi löytääkseni seuralaisen ja mitä saan!?
Jonkun tytönhupakon!?”
Camilla päätti kuitenkin jutella tytön kanssa hetken, eihän hän voinut olla varma, mitä tästä tulisi, jos hän ei yrittäisi. Itsepähän hän ei ollut sanonut
ennustajalle muuta kuin, että seuralaisella pitäisi olla vaaleat hiukset.
He juttelivat niitä näitä, nauroivatkin välillä toistensa jutuille. Ehkä heistä tulisi hyvät ystävät, jos ei muuta.

Lopulta Camillasta tuntui, että ehkä tämä sittenkin oli ihan hyvä juttu ja rohkaisi itsensä pieneen flirttiin Kanervaa kohtaan.
Olipas kiva tavata noin mukava tyttö”, Camilla kehui.
Voi kiitos, eipä itsessäsikään ole mitään valittamista”, Kanerva sanoi punastuen ja painoi kätensä sydäntään vasten.
Menisimmekö sisälle”, Camilla ehdotti.

Sisälle päästyään Camilla laittoi musiikin soimaan ja he innostuivat tanssimaan, He jorasivat ja lauloivat kovaäänisesti. Selkeästi he nauttivat toistensa
seurasta, vaikka heillä olikin ikäeroa jokunen vuosi. Mitäs sillä iällä on väliä. Ikähän on vain numeroita. Silti Camillaa hieman epäilytti. Mutta hän ei
antanut sen häiritä tätä hetkeä, vaan nautti täysin rinnoin, kun kerrankin hänellä oli kivaa. Töiden takia hän ei kerennyt juuri missään käymään. Hän oli niin innostunut työstään, että oli päättänyt tehdä hommansa hyvin, ehkä se joskus palkittaisiin vaikka ylennyksellä.

Kun he eivät enää jaksaneet tanssia, Camilla tunsi, että heistä voisi ehkä tullakin hyvät ystävät.
Minä todella olen nauttinut tästä illasta kanssasi”, Camilla sanoi ja katsoi Kanervaan hellästi.
Kiitos, minulla on myös ollut todella hauska ilta. Ehkä otamme joskus uusiksi”, Kanerva ehdotti tuntien pientä värinää sydämessään.
Ehkä teemme niin”, Camilla lupasi. ”Mutta nyt sinun on varmaan parasta lähteä, että jaksat aamulla kouluun ja minä töihin”. He hyvästelivät halaten
pienesti.
Camilla katsoi kauan tytön perään ja hymyili.

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 04:49

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP