Laura Walker
Hei! Olen Laura Walker, 35-vuotias sinkkunainen. Olen ollut kerran naimisissa, mutta aviomieheni lähti pian nyt 10-vuotiaan tyttäreni Sarahin syntymän jälkeen toisen naisen matkaan. Niin, kuten sanoin, minulla on tytär, ja perheeseeni kuuluu vielä kissamme Kitty. Omistamme rahaa ihan mukavasti, joten elämämme on mallillaan tällä hetkellä. Minulla on kauns talo, puutarha, ihana tytär ja kaikkea muutakin mitä voi vain toivoa, mutta jotain puuttuu vielä: rakastava aviomies. Juuri siksi osallistuin tähän kilpailuun.
Rakastan takan lämpöä, laulamista (tai musiikkia yleensäkin) ja puutarhanhoitoa. Toimin tällä hetkellä opettajana ja työpäiväni ovat pitkiä. Sen johdosta Sarah joutuu olemaan päivisin yksin kotona. Kun olisi joku, jonka kanssa vuorotella työvuoroilla, olisin entistäkin onnellisempi, ja niin olisi varmasti Sarahkin.. Toinen voisi olla töissä, toinen kotona ja seuraavana päivänä toisin päin.

Tässä kokovartalokuvani. Viihdyn takan lähellä, kerroinhan rakastavani sen lämpöä.

Tässä taas näette kasvokuvani. Tiedän etten ole mitenkään missin veroinen, mutta toivottavasti kelpaan kuitenkin! Tämäkin on otettu minulle rakkaassa paikassa: kukoistavassa puutarhassani.
Nähdään pian, Unelmien poikamies!
[
Last edited by nosferatu at 4-9-2008 19:32 ]