Sims2Suomikisat

Nakanaka
Super Moderator
Rank: 8Rank: 8

Sisustus-/rakennuskilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   2. naiskisan voitto  
UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 24-8-2008 23:48  Profile | Blog | P.M. 
Unelmien poikamies 2

Tervetuloa jälleen Unelmien poikamiehen pariin. Minä olen Henry Johnson ja minulle on jälleen suotu kunnia juontaa tätä kilpaa, jossa etsimme Sitä Oikeaa. Ensimmäinen Poikamiehemme Joshua vaihtoi siviilisäätyä varsin nopeasti ja nai kauniin Samanthansa juhlallisin menoin. Saammeko todistaa vastaavaa onnea tälläkin kertaa, sitä toivomme hartaasti.

Meillä on jälleen poikamies. Hän on tumma ja tulinen muusikko, paljon nähnyt ja maailmaa kiertänyt. Nyt, 38-vuotiaana hän on viimein asettunut aloilleen ja on aika etsiä kumppania. Miehemme ei halua olla nirso, mutta saisit olla elämänkokemusta jo hiukan kartuttanut, iältäsi 28+. Toki, otamme kaikki hakemukset huomioon, joten jos koet itsesi kypsäksi ja kokeneeksi, hakemusta tulemaan vain.

Oletko yksinäinen? Kumppania vailla? Poikamiehemme on samassa veneessä kanssasi. Kaipailemme sinulta esittelyssäsi kahta kuvaa. Kasvokuvaa ja vartalokuvaa, sellaista vartalokuvaa joka kuvastaa sinua jotenkin. Oletko kenties tekemässä jotakin sinulle tärkeää asiaa, vaikkapa ruokaa laittamassa mikäli kokkaamisesta pidät. Kuvassa saa näkyä muitakin, pääasia kuitenkin että sinä erotut joukosta.

Deadline hakemuksille 3.9. klo 22:00!

Oletko se kenties sinä? Vai sinä? Lähetä hakemus, lähde mukaan ottamaan selvää olisitko Sinä kenties Se Oikea, jota Poikamiehemme etsii!

Kilpailun säännöt:
* max. 2 kilpailijatarta/osallistuja
* osallistuthan kilpailuun aikuisella simulilla
* kuvia ei saa muokata, kaikilla kilpailijoilla oltava samat lähtökohdat kilpailuun
* koska tuomaristo ei ole mukana kilpailijan ja Poikamiehen välisissätapaamisissa, kirjoitathan lyhyen/pitkän selostuksen kierroksen kulustaja tapahtumista.
* kierrosten kesto on n. 1 viikko. Deadlineen saa pidennystä muutaman päivän, mutta muistathan pyytää sitäkin ajoissa.
* kuvia tulee otettavaksi max 3 kuvaa/kierros.

Kaipailen kolmea tuomaria! Halukkaat (3 ensimmäistä) ilmoittautukoot minulle (Nakalle) PM:llä! Kiitos!

Kaikki kisaa koskevat kysymykset ja jutustelut sille tarkoitettuun keskustelutopiciin, jätetään tämä kierrospostauksille.

Kilpailijattaret:

Sabina Schwarz (Laura)

Carolyn Bacote (Cherrysama)

Amelié Ferguson (Prue)

Maria Malyz (Cherrysama)

Rosalie Harper (Laura)

Melanie Davis (Hannah)

Laura Walker (nosferatu)

Pudonneet/keskeyttäneet:

[ Last edited by  Nakanaka at 3-9-2008 14:34 ]

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
~Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 24-8-2008 23:49  Profile | Blog | P.M. 
Varattu Poikamiehen esittelylle.

I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
Nakanaka
Super Moderator

UID 158
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 851
Reading Access 150
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 24-8-2008 23:49  Profile | Blog | P.M. 
Kierrosposti

Tähän viestiin päivittyy uudet kierrostiedot. Esittelykierroksen tiedot lukevat ensimmäisessä postissa, mutta ekan varsinaisen kierroksen tiedot tulevat näkymään tässä.

Esittelykierrokselta ei vielä putoa ketään. Tuomaristo esittäytyy ensimmäisen varsinaisen kierroksen yhteydessä.

[ Last edited by  Nakanaka at 24-8-2008 23:36 ]

Laura
Administrator
Rank: 9Rank: 9Rank: 9
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 25-8-2008 07:35  Profile | Blog | P.M. 
Eeeexcellent! (Mister Burns)
---------------------

Sabina Schwarz

Hei vaan kaikille! Ja hei, sinä Unelmien poikamies. Olen Sabina Schwarz, ikää löytyy jo 34 vuotta.  Olen ollut sinkku todella kauan, viimeisestä kunnon suhteesta on varmasti valehtelematta 10 vuotta. En tiedä mistä se johtuu. Minusta tietenkin. Olen varmaan liian kova menemään. Enkä tarkoita tällä sitä että bilettäisin tai mitään. Minun intohimonani on työ. Olen mukana jos jonkinlaisessa projektissa. Miehet saattavat pitää minua liian kunnianhimoisena. Ehkä pelotan heidät pois luotani. En tiedä.

Tämä kilpailu tuli minulle pienenä yllätyksenä. Yhtenä päivänä olin kotosalla kaikessa rauhassa kun mieheni vaimo Evelyn ryntää sisään. Hänellä on kamera mukana. "Unelmien poikamies on alkanut taas. Nyt sinäkin osallistut siihen. Sinun on aika löytää unelmiesi mies. Nyt vaan otetaan kuvat ja lähetetään hakemus." Perinteistä Evelyniä. Ei siinä muu auttanut.

Nyt kun tuosta on kulunut pari päivää, tuntuu idea oikeastaan todella hyvältä. On mielenkiintoista osallistua tähän kisaan. Ehkä täältä löydän kauan kaivatun rakkauden. Yleensä sanotaan ettei miehille saa puhua heti lapsien hankkimisesta, se kuulemma pelottaa heidät pois. Mutta minä aion sanoa suoraan. Ei tässä enää nuorruta. Tahdon aitoa rakkautta. Tahdon kokea myös äityyden.

Olen aikuinen nainen. Olen itsenäinen. Olen luonut urani itse. En ole elämässäni ollut koskaan riippuvainen miehistä. Tällainen olen aina ollut. Ja tällaisena ehkä tulen pysymään. Toivottavasti maailmasta löytyisi mies joka pitäisi minusta sellaisena kuin olen. Rakastaisi minua. En kaipaa miestä vain sen takia että olen yksin. Pärjään hyvin niinkin. Tahdon vain rakastaa ja löytää sielunkumppanin.

Tässä kasvokuvani. Kuva otettiin puutarhassani. Rakastan tuota takana näkyvää pientä "metsää".

Vartalokuvassa piti näyttää jotain omaa. Minulle musiikki on toinen elämä. Se on minulle tärkeää kaikissa muodoissaan.Olen laulanut ja soittanut lapsesta saakka.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 25-8-2008 12:20  Profile | Blog | P.M. 
Carolyn Bacote

Hei kaikille. Olen Carolyn Bacote, Old York Citystä ja olen huimat 29 vuotta. Mietin heti että mitä kaikkea minun pitäisi kertoa heti ja mitä jättää pois. No jotta tajuaa pari asiaa minun on aloitettava. Yritän kertoa kaiken tiivistytysti. Vanhempani kuolivat junaturmassa kun olin 12-vuotias, sain valita joko koulukodin tai sijaiskodin. Menin koulukotiin josta lopulta 18-vuotiaana lähdin yliopistoon aikeinani valmistua neljän vuoden päästä kakimieheksi. No oli viimeinen vuosi ja silloin juhlin aika ankarasti alkoholin kanssa ja joku raiskasi minut erään kostan illan päätteeksi. Vain muutama kuukausi siitä sain tietää olevani raskaana. Jouduin miettimään todella paljon että oli 22 pian 23 ja odotin raiskaajan vauvaa, jota ei saatu koskaan tekosistaan vastuuseen. Niinpä eräänä keväisenä päivänä pakkasin kamani ja sanoin hyvästit yliopistolle ja muutin Old York Cityyn. Pian 23 vuotispäiväni jälkeen synnytin pojan joka minun piti antaa pois. Mutta kun sain lapsen syliini, kiitos avustavan lääkärin mokan, en halunnut luopua hänestä. Nyt poikani Duane on 6-vuotta ja minä voin vihdoin ruveta harkitsemaan myös miehen ottamista elämääni sillä olen selvinnyt tuosta traumaattisesta tapahtumasta viimein.

No minusta sitten olen aluksi hiukan ujo mutta lopulta olen aika puhelias ja kreisi ihminen. Olen vesimies horoskoopiltani ja olen töissä huoltoaseman kassalla. Toivon että tuleva mieheni ei ajattele että Duane on minulle taakka, sillä vaikka poika sai alkunsa kauheimmalla tavalla mitä voin kuvitella, rakastan häntä paljon. Toivon myös että mies ottaa huomioon minut ja rakastaa minua, tärkeintä on että hän ei kohtele minua liian posliinimaisesti sillä olen kokenut elämässäni paljon ja selvinnyt, se osoittaa etten pienistä särjy. Olen aina elänyt kurjemmissa oloissa, mutta en välitä maallisesta mammonasta paljoakaan. Tärkeintä on että on ruokaa syödäkseen. Ei en edes rikasta miestä, raha ei merkitse mitään minulle.

Miksi osallistuin kilpailuun? Haluan viimein löytää jonkun jonka kanssa voin vanhana katsella takkatuleen ja miettiä mitä kaikkea olemme yhdessä kokeneet. Omat yksinäiset seikkailuni olen jo kokenut, nyt haluan uuden luvun juuri sinun kanssasi.

Monet sanovat että näytän nuorelta melkein kolme kymppiseksi. Mutta syy on se että olen aina hymyillyt enkä vaan mököttänyt.

Kaksi elämäni intohimoa, Koripallo sekä rakas poikani Duane. Toivoisin tähän vielä sen kolmannen rakastaavan miehen.

Prue (Cvet z Juga)
Townie
Rank: 3Rank: 3

UID 303
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 542
Reading Access 10
Registered 12-3-2008
Location Tuppukylä
Status Offline
Post at 25-8-2008 18:40  Profile | Site | P.M. 
Amelié Ferguson

Heips..!

Olen siis Amelié Ferguson ja olen kotoisin pienestä rannikolla sijaitsevasta kaupungista. Ikää minulle on kertynyt jo 28 vuotta.

Tällä hetkellä olen siis sinkku ja asustelen yksin ilman minkäänlaista hajuakaan isännästä talossani. Sellainen olisi siis joskus kiva saada mukaan kuvioihin. Harrastuksiini kuuluu mm. jooga ja kokkailu. Ne pitävät minut kunnossa halki elämäni. Töissä olen pienessä yrityksessä ja paperihommia hoitelen päivästä toiseen. Joskus olisi aivan mukavaa hankkia jonkinlainen elukka kainaloon. Koira ehkä ennemmin kuin kissa.

Treffeilyä en ole harrastanut melkoisen pitkään aikaan. Jotenkin sain viimeisen suhteen epäonnistuttua kolhun itseeni ja olen päättänyt vain pysyä yksikseni. Tämä formaatti toi siis oivan tilaisuuden päästä takaisin kuvioihin. Odottelenkin kovasti poikamiehemme esittelyä. Toivon mukaan hän on juuri se oikea minulle.

Mutta nyt minun täytyykin jo rientää töihin.. Oli oikein mukava esittäytyä teille kaikille.

Terveisin Amelié

[ Last edited by  Prue at 3-9-2008 21:54 ]

Nimimerkki ei kerro sukupuolta...
Cherrysama (Paula/Rammie)
Administrator
Master Of Typo

Sekalaissarjan kilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Fantasiakilpailun voitto  
UID 100
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 1364
Reading Access 200
Registered 14-9-2007
Location Jämsänkoski/ FIN
Status Offline
Post at 30-8-2008 15:39  Profile | Blog | P.M. 
Maria Malyz

Grr mauh! Olen Maria, villi ja vielä vapaa 35-vuotias, kauhea ääneen sanottuna se kuulostaa paljolta, poliisikokelas skorpari neitonen Holy Woodista.

No  voisin aluksi vaikka kertoa itsestäni. Rakastan yli kaiken kissoja, nyt minulla ei ole tosin niitä sillä muutin juuri uuteen kerrostaloa asuntoon Jade's Streetille, jonne en halunut kissoja. Asun kämpikseni Miljan kanssa isokokoisessa parvekkeellisessa kaksiossa. Minulla menee oikein hyvin kämpikseni kanssa, sillä olen siisti ja toimelias ihminen. Toisaata olen aika vakava ja aika paljon marisen turhasta välillä. Sen takia minulla menikin sukset ristiin entisen kämppikseni kanssa. Vaikka olenkin ammatiltani poliisikokelas ja pyörin aika hurjissakin tilanteissa välillä, olen hyvin naisellinen ihminen. Haluan perheen ja rakastavan miehen. Tulen aika hyvin toimeen ihmisten kanssa, kuhan ensin tutustun heihin. Harrastan maalausta ja salilla käyntiä.  Nyt varmaan herää kysymys miksi en ole löytänyt vielä sitä oikeaa, se johtuu siitä että usein miehet kavahtavat sitä että ensi treffeillä alan puhua lapsista. Olen kumminkin jo nainen siinä iässä että pian se voi olla myöhäistä ja haluan tietää pystyykö mies tajuamaan sen tosiasian, että haluan lapsia ja mielellään aika pian. Toivottavasti pääsen kanssasi treffeille, olisi kiva tutustua.

Terveisin, Maria

Ps. Enkö näytäkin upealta työasussani...

Laura
Administrator
guardian of the online-list

Parikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto   Mieskilpailun voitto   Lapsi-/Taaperokilpailun voitto  
UID 69
Digest Posts 0
Credits 10
Posts 1998
Reading Access 200
Registered 13-9-2007
Location Jossain Pohjanmaalla
Status Offline
Post at 30-8-2008 20:19  Profile | Blog | P.M. 
Rosalie Harper

Ciao! Olen Rosalie Harper. Olen 40-vuotias "aikuinen" nainen. Olen ollut sinkku 6 vuotta, siis siitä lähtien kun erosin entisestä miehestäni. Toki on ollut joitain pieniä suhteen tynkiä, mutta kukaan ei tuntunut sopivalta. Olen yksinhuoltaja, minulla on 16-vuotias Dana-tytär. Hänen mielestään olen liian nuorekas. Hänen sanojaan lainaten "Äiti pukeutuu kuin isosiskoni, jos minulla olisi isosisko". Täytyy kyllä myöntää että joskus joku on luullut meitä sisariksi, ja siitäkös Dana on harmistunut. Kuinka nyt äiti voi näyttää sisarelta? Tottahan elämä alkaa näkyä minussakin, mutta en anna sen vaivata. Elän joka päivä täysillä. En harmittele mitä muut minusta mahtavat ajatella. Lähdin kisaan mukaan osaksi leikkimielellä. Mutta mistäs sitä tietää, ehkä täältä löytyy loppuelämäni mies, joka matkaisi kanssani kaukomaille ja tahtoisi nähdä ja kokea kaikkea uutta.

Tässäpä tämä kasvokuva. Ei ihan paha 4-kymppiseksi, vai?

Tässä elämäni päivänsäde. Tyttäreni Dana. Olemme matkanneet paljon. Eräällä matkalla tutustuimme taichiin ja ihastuimme siihen. Kotona menimmekin kurssille ja nyt taichaamme joka päivä yhdessä.

Odotan innolla tapaamistamme, Unelmien Poikamies.

I stop complaining. Every day is a good day. Except Monday.
Hannah
Moderator
Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Teinikilpailun voitto   Naiskilpailun voitto  
UID 159
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 729
Reading Access 100
Registered 26-9-2007
Status Offline
Post at 2-9-2008 09:12  Profile | Blog | P.M. 
Melanie Davis

Hei vaan! Olen Melanie ja ikää minulla on 29-vuotta. Minulla on 7-vuotias tytär, Emma.
Hänen isä lähti omille teilleen kuultuaan minun olevan raskaana, mutta olemme pärjänneet todella hyvin ilman häntä.
Meidän apunamme on ollut siskoni Emily, joka tällä hetkellä asuukin luonamme. Minusta on mukava ettei Emman tarvitse mennä tyhjään
kotiin, kun hän tulee koulusta kotiin. Minä työskentelen ravintola-alalla.
Harrastuksiini kuuluu ehdottomasti se ruoanlaitto, pidän paljon myös musiikista ja tanssista, Emman kanssa olen hieman yrittänyt
myös kokeilla balettia.. Tyttö osaa vain minua paremmin

Tässä kasvokuvani

Tärkeintä minulle, pikku Emma

Täydennän tätä myöhemmin. Näin väsyneenä ei oikein tule järkevää tekstiä

Hanna ♥ Ari
~28.08.03~
~14.10.06~
nosferatu
Sim
Rank: 2

UID 384
Digest Posts 0
Credits 0
Posts 57
Reading Access 10
Registered 18-8-2008
Status Offline
Post at 3-9-2008 13:39  Profile | P.M. 
Laura Walker

Hei! Olen Laura Walker, 35-vuotias sinkkunainen. Olen ollut kerran naimisissa, mutta aviomieheni lähti pian nyt 10-vuotiaan tyttäreni Sarahin syntymän jälkeen toisen naisen matkaan. Niin, kuten sanoin, minulla on tytär, ja perheeseeni kuuluu vielä kissamme Kitty. Omistamme rahaa ihan mukavasti, joten elämämme on mallillaan tällä hetkellä. Minulla on kauns talo, puutarha, ihana tytär ja kaikkea muutakin mitä voi vain toivoa, mutta jotain puuttuu vielä: rakastava aviomies. Juuri siksi osallistuin tähän kilpailuun.

Rakastan takan lämpöä, laulamista (tai musiikkia yleensäkin) ja puutarhanhoitoa. Toimin tällä hetkellä opettajana ja työpäiväni ovat pitkiä. Sen johdosta Sarah joutuu olemaan päivisin yksin kotona. Kun olisi joku,  jonka kanssa vuorotella työvuoroilla, olisin entistäkin onnellisempi, ja niin olisi varmasti Sarahkin.. Toinen voisi olla töissä, toinen kotona ja seuraavana päivänä toisin päin.

Tässä kokovartalokuvani. Viihdyn takan lähellä, kerroinhan rakastavani sen lämpöä.

Tässä taas näette kasvokuvani. Tiedän etten ole mitenkään missin veroinen, mutta toivottavasti kelpaan kuitenkin! Tämäkin on otettu minulle rakkaassa paikassa: kukoistavassa puutarhassani.

Nähdään pian, Unelmien poikamies!

[ Last edited by  nosferatu at 4-9-2008 19:32 ]

All times are GMT+3, the time now is 5-12-2008 04:46

Clear Cookies - Contact Us - Sims2suomikisat - Archiver - WAP