Kai tätä täälläkin pitää mainostaa, vaikka olen jo menossa osassa 41

Loppua tosin ei näy vielä ainakaan tämän vuoden puolella, joten ei kai mitään hätää.
Tavastit ovat siis jonkintyyppisiä semiaatelisia, nykyinen sukulinja on siis matriarkaalinen ja alkanut aatelissuvun viimeisestä naispuolisesta perijästä. LC-säännöt ovat vähän viittellisessä käytössä, kun kerkesin aloittaa vanhoilla säännöillä eikä niitä enää päivitetty Kauppa Aukin jälkeen. Enemmän olen panostanut tarinaan, joka onkin lähtenyt vähän omille teilleen... Alku on myös aika jännittävän näköistä, juuri sellaista mistä aina sanotaan että hyi kauhea miten huonot kuvat. No, ainakin osilla on pituutta ja juoni on melkein käsitettävä... Sitä ei onneksi kestä kuin jonnekin kymppijaksoon asti.

Tavastit ovat olleet kesän ajan tauolla, sillä nykyisen koneeni näyttis ei enää kestä (kai siellä on jotkut piirit taas sulaneet). Täksi viikoksi ovat kuitenkin luvanneet Jimm'siltä uuden supernörtin tehopelikoneeni (kasasin itse, haha), joten pääsen ehkä viikonlopuksi jo päivittämään.
Niin ja
tästä lukemaan.
Kuvassa Tavastien Wirallinen kotitontti, Suur-Tammelan kartano. Palvelee tällä hetkellä mummolana suoritinongelmien vuoksi, mutta toivottavasti uuden koneen aikana ihan oikeana pelitonttinakin.